Oktober 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door MamavanJordy, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maia

Maia Niet meer actief

o echt wel!!! heb net al een hoop narcisjes gehaald :) :) staat tenminste wat lenterig!

2. mh81

mh81 Bekend lid

29 jan 2009
    748
    11
    18
    #2522 mh81, 15 feb 2010
    Laatst bewerkt: 15 feb 2010
    @ luna, Wat een lekker jong hebben jullie! Mooie foto's!
    @ Jip, heerlijk dat Jasmijn zo'n tevreden meisje is! Hier nog een, ik heb er (spreekwoordelijk) geen kind aan.. Enne.. Slimbelly? Vertel! Wat houdt dat precies in?
    @ knuffelkonijn, wat een lieve foto!
    @ maia, mooie babygym! Faye heeft ook zo'n ding en is er helemaal weg van.
    @ verwarming, die staat hier meestal op 20
    @ 9maandenbeurs, wij gaan woensdag. Ik vind het altijd wel gezellig.. En je kunt het goed combineren met de hhbeurs. Bij de hhbeurs kom ik overigens alleen op het gezondheidsplein. Dat eetgebeuren geloof ik wel. Daar struikel je, als je niet uitkijkt, over die verrekte rottrolley's (sorry voor mijn taalgebruik).

En nu ego,
    Faye heeft de afgelopen week ontdekt dat ze ook kan gillen.. Is ontzettend grappig om te horen! Nog meer gillende jongens/meiden?

En zijn er nog militairsvrouwen actief bij de oktobermama's? Mijn man is marinier en ik heb hem gister op het vliegtuig gezet. Hij is nu voor 4 weken naar Zweden voor wintertraining. Dit is de eerste keer dat hij 4 weken achtereen weg is sinds de geboorte en ik moet zeggen dat het me nu al tegenvalt. Maar goed..

3. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Mh hier al een paar weken aan het gillen alleen word het steeds harder hahaha

4. Maia

Maia Niet meer actief

pittig mh, zolang zonder je man. maar je zult het wel gewend zijn!
    ik weet dat de man van ladyXochi militair is maar ze schrijft hier niet meer en ook de man van cindy1981 maar zij is ook al een tijdje niet meer geweest!

@gillen: Dyoni van Baby kan het heeeeeel goed ;) en Fleur begint er ook steeds beter in te worden hihi!

5. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@Weervrouw, bedankt voor het nieuws! We gaan voor 15+ in maart.

@maia, weet je wat ik nu zo jammer vind. Wij hebben hier 2 bakkers in het dorp en er is er geeneen die van die gebakjes verkoopt met marsepein eromheen. En daar heb ik steeds zo'n zin in. Is het erg moeilijk zelf te maken?

@MH81, dank je! haha hier ook een gillende jongen. O en Guus is toen ik hem leerde kennen nog een jaar of 5 bij de luchtmacht geweest. Hij moest toen op uitzending naar Irak en is toen thuis komen te zitten i.v.m. gezondheidsproblemen. sindsdien heeft hij leidinggevende functies gehad in de beveiliging en werkt nu bij cp en heeft een eigen klus en adviesbureau. Maar lijkt me inderdaad pittig met een kleine. O ja, we hebben ook een eenzame vrouwen chat! Link staat bij maia onder de handtekening. ;)

6. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Hee meiden!

Heel even snel gelezen!

Baby jeetje wat is madam lekker gegroeid

Danjo is mannetje weer carnavallen.:)

Luna wat is het ook een mooi mannetje *smelt*

KK lieve foto van je meiden.

Mh81 Welkom.

Wen fijn dat het beter gaat met tim zijn afplatting. Wij krijgen donderdag meer te horen ben benieuwd.

Hier weer drukke dag gehad op het werk, iedereen is op wintersport en carnavallen dus weinig inval gekregen vandaag.

Eva draait ook nog niet veel heel soms van buik naar rug.

7. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Rose lekker toch even wat rustiger

8. mh81

mh81 Bekend lid

29 jan 2009
    748
    11
    18
    Even een foto van Faye spammen.. Hier is ze lekker aan het loungen

9. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Rose, spannend hoor....duim voor je dat de uitslag goed zal zijn. Ik moet wachten tot eind maart...pppfff

10. Maia

Maia Niet meer actief

@luna: helemaal niet moeilijk om te maken hoor.

11. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    hihi, leuke foto van Faye!
    Eigenwijs dametje volgens mij

12. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    mh leuke foto ook een lange meid of niet

13. mh81

mh81 Bekend lid

29 jan 2009
    748
    11
    18
    @ luna, een eenzame vrouwen chat hahah, gelukkig heb ik mijn werk nog..

@ Rose, hoop op een goeie uitslag voor jullie donderdag! Faye draait zich trouwens nog helemaal niet om.

14. mh81

mh81 Bekend lid

29 jan 2009
    748
    11
    18
    @ Danjo, Faye is "maar" 62 cm volgens het cb. Wellicht oogt ze groter vanwege haar gewicht, die is in verhouding wat aan de hoge kant (bijna 7 kg)

15. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Oke ja ze oogt zo wel lang op die foto :D

16. leuke foto's gezien!

hier staat de verwarming ong. op 19.5 of 20.. krijgen elk jaar nog terug!

17. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@rose, thanks! O en een drukke dag gehad op het werk?! Hier morgen ook feest. Haha. Ben de enige van de 7. Ben benieuwd naar de uitslag. Wat denk je er zelf van?
    @Mh81, haha wat schattig. Wat kan ze al goed zitten zeg.
    @Maia, okeeee….. ga ik nou te ver als ik je vraag hoe ik aan een simpele omschrijving kom voor het maken van zo’n taart? *duikt weg voor eierenbekogeling*

18. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Alloha,

Hier is de werkende vrouw/moeder weer:D

De kids liggen er weer in,huis weer aan kant en nu op m'n luie reet zitten! Mannetje carnaval aan het vieren!

Heb alles weer keurig gelezen!

Baby: Hihi, wat een verschil he! Gewoon het zkh aanhouden! Wat is ze lekker gegroeid zeg! Boaz draait ook nog niet hoor!

Danjo: Vandaag ook weer ff gewerkt! En mannetje toch weer aan het feestvieren!

Luna: Hoe gaat het nu met Juulz? Hier zegt de huisarts ook dat je niet te snel een zetpil moet geven, ze adviseert het wel als ze koorts hebben en je de nacht ingaat . Lichaam moet anti stoffen opbouwen, dat is haar verklaring. hoop dat hij opgeknapt is.
    Geweldige foto's trouwens!

Gusam: sorry, zie ook geen streepje??

Mh81: Welkom!!! Wauw, wat een lekker moppie zeg!

Maia :Dus Fleur ook haar eerste hapje gehad! Zo leuk! ook leuke foto's hoor!

Rose: altijd leuk als je weinig tot geen inval kan krijgen he!!!

Lente: Laat maar komme!!! Ben er helemaal klaar mee!!! Wil zon zien...

Jip: Welkom back!!!!

Dropfruit: Miste je al!;)
    Mmm, heb ik mensen overgeslagen??

Hier vannacht weer een geweldige nacht (not), weer vaak zijn speen kwijt en dan niet huilen nee GILLEN! En om 6:00 was het slapen weer klaar en wou hij de fles... Dus dat was weer vroeg dag! Ik zou bijna de speen vastplakken;).... maar hij is ook al 6 weken verkouden en die zoutoplossing helpt geen reet, waardoor hij dus die f****** speen verliest.. Goed ik ben nu klaar met drammen en zeuren:).

EI: Hoe is het gegaan op het kdv??? Of heb ik daarover heen gelezen?

19. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Luna: Wat een goed idee om een taart te maken voor de meeting:D

Mh81: Boaz is hier over de 8 kilo inmiddels;)

20. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    hahaha...Joenka, ff lekker gal spuwen hier;)

Deel Deze Pagina