@Joenka, ooo jij hebt het zwaar gehad. En vooral als je overdag dan moet werken. Met juulz denk ik wel goed. Ik heb hem vanmiddag nog een zetpilletje gegeven. De koorts was iets aan het zakken. De huisarts zei hier alleen een zetpil voor de nacht omdat de temperatuur anders teveel schommelt. Maar soms best verwarrend al die verschillende adviezen van huisartsen. Nou, ik ga maar eens verder met voor de t.v. hangen. Over een half uurtje Juulz nog eens tempen en dan mijn kleren voor morgen klaarleggen en op tijd naar bedje toe.
mm joenka, gaat lekker dus! @luna: ik pb het je morgen! @danjo: sorrie dat ik het vraag maar had je toevallig nog die beschrijving van babymassage?
Mh81 mooie naam heeft je dochtertje! mijn middelste dochtertje heet Luna Faye!Reageren doe ik meestal 2 vensters openen en dan de ene voor eht lezen en de ander om te typen.Mooie foto van je meisje! ze lijkt idd wel lang op die foto! Baby wat een groeispurt heeft Dyoni gemaakt in een paar uur hihi! dat was hier ook zo'n verschil tussen ziekenhuis en cb.. Maar nu moet je weer shoppen.. vervelende he! of heb je al wat in? 74 zit ze dan? Maia Fleur vond het dus erg lekker zo op de foto's te zien! Leuk dat speelkleed, ik heb die van rainforest maar die vind Noa niks veel te weinig speeldjes zitten eraan. dus ga mischien ook wel zo'n een halen..daar zitten wel veel dingetjes aan. ik heb er al die schommelstoel van,my preciouse planet. Kk mooie foto van je meiden! Luna wat een schatje is Julien! hij was al bezet he? Houd julien ook z'n mondje dicht als je het lepeltje voorhoudt? noa doet dat en duwt dan gelijk met dr tong weg.. Kitty ik ben nooit naar die beurs geweest dus weet niet hoe of wat.. Ik ben alleen naar jongegezinnenbeurs geweest en dat vond ik toen wel tegenvallen.Maar evt wel 2 avondkaartjes voor je Verwarming wij hebben denk ik een warm huis want hier stat die zelden aan. Iig nooit in de slaapkamers en soms in de ochtend ff in de woonkamer maar een uurtje. Wij krijgen ook altijd terug.. Rose ik hoop voor je dat donderdag de uitslag goed is! ff spannend dus! Omrollen Noa doet het alleen af en toe van buik naar rug. Alleen heeft ze 1 keer van rug naar buik maar mischien was dat toeval want ze heeft het erder niet meer gedaan. Joenka pff wat een nacht weer voor je! kan me voorstellen dat je die speen wel ff kan vastplakken op zo'n moment hihi! zeker als je moet werken die dag. Hopelijk gaat deze nacht beter! Hier liggen de meisjes al een tijdje op bed alles is gedaan dus ik kan ff lekker niksen ook wel lekker!
maia, had jij het nou over canvas momentje? dat heeft me namelijk aan het denken gezet.. christian is zondag jarig, denk dat ik dat geef aan hem van de meiden... (iemand nog een leuk, goedkoop adresje ervoor via internet? ) joenka, is xylometazoline in de laagste dosering als neusspray niet wat voor boaz? is volgens mij 0,025mg... Die gebruikten ze in het ziekenhuis ook bij maureen.. daardoor gaat het neusje heel goed los. je mag het ook maar 1 week gebruiken, 3 keer per dag, maar werkt super! voor de laatste fles deden wij altijd badje met eucalyptus van zwital slaap zacht, daarna neusspray, daarna drinken, dan nog ff zoutoplossing en dan naar bedje.. zo deden ze het in het ziekenhuis ook namelijk...
@KK, dat zei ik hihi...maar ik heb zelf nooit iets besteld via internet. Weet wel dat de meeste over herinneringoplinnen.nl tevreden zijn
Luna wij denken wel dat ze een helmpje moet, hebben ons er al een beetje op voorbereid dat we dat te horen krijgen. Ik lig al lekker in bed, merk dat het toch drukke dag was morgen weer 6 uur de wekker. Slaap lekker.
KK: Ja, ga morgen denk ik maar ff de huisarts bellen om te vragen of ze idd niet iets heeft! Kijken wat ze zegt! Zwitsal eucalypthus durf ik niet zo goed te doen omdat hij een beetje gevoelige huid heeft. Wel heb ik luuf al gebruikt en krijgt hij tussikind (wat ook geen effect heeft). bij de zoutoplossing lijkt er eigenlijk ook geen snot uit zijn neus te komen maar hij ademt wel door zijn mond.... Anuway: thanx voor je tips en ga morgen wel ff kijken wat ha adviseert..
Rose: Ik blijf ook duimen!!! Ga maar lekker slapen! Hier sms van mannetje dat hij onderweg naar huis is! Ben benieuwd in welke staat????
Maar die is later begonnen denk ik! Rob is tegen 13:00 begonnen, geloof ik! En hij mag morgen gewoon weer werken s'Avonds een vent s'Morgens een vent
@Joenka, stoere vent hoor! @Luna, wat is het toch een heerlijk mannetje die Juulz! Ook zo'n mooi blousje aan. Ik vind dat ook zo stoer staan! @Namen, Sam zijn naam (officieel Samuel en niet Sam) is 197x gekozen in 2009. Leuke site trouwens. Je ziet wat namen voorbij komen zeg! @KK, ook al zo'n schattige foto! Lief! @Mh81, wat een plaatje is jullie meisje zeg! Ze lijkt idd heel lang op de foto! @Baby, 70 centimeter? Wauw! Die meetmethodes verschillen nogal eens volgens mij. Bij het CB moet Sam zijn luier ook altijd aanhouden (en hij draagt katoen dus heeft toch al zo'n dik kontje). Hij ligt dus ook altijd half met zijn benen opgetrokken . @Verwarming, hier staat ie normaal gesproken op 20 graden. We houden sinds kort de deur naar de gang ook dicht, dus ik denk dat we een hoop gaan besparen. @All, hier niet veel nieuws te melden. Sam eet sinds drie dagen lekker worteltjes en hij lijkt het wel redelijk smakelijk te vinden. Helemaal over de top enthousiast is hij nog niet, maar goed... dat komt vanzelf. Liefs, Josien
goedemorgen! @Danjo: je bent een engel!!!! @kk: dat was wendelaa.. maar het is echt wel een heel mooi idee! ik wil binnenkort even stiekem met Fleur een mooie foto laten maken door een vriendin van ons voor z'n nieuwe baan kan hij die meenemen hihi. nou met mij alles wel redelijk, niet denderend maar ach, wil niet nog een dag thuisblijven, ben bang dat ze anders gaan zeuren (proeftijd). Zal wel niet maar toch. Manlief is wel flink ziek dus die moet straks langs de dokter. Met Fleur is het helemaal prima weer
Ja, hij doet het weer! Heb ik eindelijk ff tijd is zp bezig met onderhoudswerkzaamheden! Ellen: Suc6 vandaag met alles! Maia: Werkse, kan me voorstellen dat je niet nog een dag thuis wil blijven tijdens je proefperiode. Maar goed als je ziek bent.... Beterschap in ieder geval ook voor je mannetje! Luna: Hoe gaat het met julien?? Danjo: En?? Mannetje nog laat thuis? Rob was er om 23:00, had wat loddige oogjes maar heb hem weleens erger meegemaakt! Hier vannacht weer iets beter geslapen! Boaz werd om 4:10 voor 't eerst wakker voor de speen en daarna tussen 6:00 en 7:30 nog een paar keer. Heb de huisarts maar ff gebeld of zij nog tips heeft???!?!?als het goed is belt ze me vanmiddag terug.
@joenka63 Ik heb een tip Je hebt nodig: 2 elastieken (die lekkere dikke) En je boaz zijn 2 oortjes Uitvoering: Men haakt de elastieken om zijn oren Speen tussen zijn lippen En voila! Instant speenhouder!
@sylvia111, leuk dat jullie dochtertje Faye als 2e naam heeft. Ik hoor de naam nu ook steeds vaker. Gelukkig hoor je m hier in Friesland nog weinig tot niet.. @Rose, wij blijven duimen dat het geen helmpje wordt en dat alles goed is. @Joenka, jeeeeej wat is Boaz dan een lekkere dikkerd.. Je ziet het ook aan de foto, heerlijk zo'n lekkere boedha. Hij is ook niet zo lang he?!. Als ik het zo in de onderschriften van iedereen lees is Faye wel wat aan de "korte" kant, Boaz denk ik ook? Ook met de lengte onder de gemiddelde curve en met het gewicht erboven? @maia, beterschap voor je mannetje. Ik hoop dat jij ook snel weer de oude bent. @hier, Ik zit op mijn werk maar heb totaal geen zin om ook maar iets nuttigs voor de baas te doen hahah.. Ik denk dat ik nog een kop koffie neem en me dan maar even ga concentreren op de stapels werk wat voor mij ligt. Het is hier nog steeds een beetje "puinruimen" van de tijd dat ik met verlof was.. En nog een vraag voor iedereen; Hoeveel cc drinken jullie kleintjes eigenlijk over de gehele dag? Faye zit op 4 flessen van 180cc (200 incl schepjes) Volgens het cb moet ik haar 210cc (240 incl) gaan aanbieden alleen vind ik dat flauwekul aangezien ze van de 180 ook vaak nog zo'n 20cc laat staan..
@Marian, Tim drinkt net zoveel als Faye! En hier werd dus niet gezegd over t ophogen.. Waarom zou dat moeten volgens t cb? Ik zou het gewoon zo laten hoor, als ze toch er genoeg aan heeft
Lavendelay: Hihihi, ben er toe in staat!!! Heb ook al aan ducktape en secondelijm gedacht! Mh81: hihi, ja idd een lekkere dikkerd! Heb nu geen idee hoelang die is, moet 2 maart weer naar het cb. hij woog in ieder geval zondag met mij op de weegschaal 8,3kilo en ik denk dat hij nu wel richting de 67/68 cm zit... Zal ff een fotootje van hem spammen!