@tips...bedankt en nog niet geprobeerd want toen ik terugkwam sliep Boaz bij papa in zn armen. Nu nog met tussenpozen van huiltjes...ga het straks proberen. @danjo....wat bedoel je op welke hyves? @sannie, duim duim dat geen ontsteking is @anas, klinkt wel goed toch hoe ze op de operatie reageert? @maia &maiaman....SUPER GEFELICITEERD! wat een spannende en leuke dingen komen eraan.
Nou moe....iedereen weg? zowel hier als op de chat?! dat is nou ongezellig. Hebben jullie een prive leven ofzo !
Oke Danjo, dan maar geen bevredigde nieuwsgierigheid Boaz slaapt nog op papa's arm...zo'n lief gezicht.
huh ? Je moet maar zo denken, waarschijnlijk hebben de mensen die over je kletsen zelf geen leven.. en ben jij gewoon belangrijk x
Nou meiden met een prive leven....slaap lekker! Wij gaan proberen om Boaz in bed te leggen....ben benieuwd.
o wat jammer dat nu iedereen weg is op chat. Moest helaas net het gesprek afbreken omdat Juulz wakker werd. was wel gezellig zo samen. haha Wie kletst er op hyves? ikke wille weten! Nou meiden, dat jullie maar allemaal een goede nacht hebben! doeiii
Danjo: ik denk dat ik het wel weet! Jaha, zondag is de dag dat AGOVV winnen mag!!! Blijei: Nog niet nodig gehad dus?? Nou ja, hoop dat hij in ieder geval lekker doorslaapt.. Jaaa, hier een prive leven moest onze nieuwe mooie kast schoonmaken en inruimen! Tjeee, wat een crime zeg! Maar m'n blond servies is nu tenminste zichtbaar door de raampies. Alleen had die beste man de verkeerde tafelpoten mee:x, dus krijgen de poten morgen om 17:30... Krijgen vrienden uit utreg die komen eten, lekker handig weer dus! Maar wij zijn happy! Boaz had hier vanavond ook weer ff flink kramp. Kan er geen pijl op trekken, of misschien oververmoeid?? Nou ja hij slaapt al weer, hopen dat het zo blijft...
Maia: Had ik jullie al gefeliciteerd???? Bij deze dan! Sannie: Hoop voor je dat het geen oorontsteking is! Is ze ook verkouden? Verhoging koorts? dikke knuffel Britt kwam dan vaak s'nachts een paar keer gillend! Overdag merkte ik nooit zoveel aan haar. Huisarts kon trouwens bij Boaz vorige week niet goed in zijn oren kijken was nog te klein....
@SAnnie om beterschap meid. @joenka, hoe bedenkt hij het...de verkeerde tafelpoten. @BLijei, beterschap met je mooie kereltje. julien poept zijn zetpillen er ook uit. Die moet ik zeker een tijdje vasthouden voordat ik zijn luier dicht maak.
Danjo: Jaaa, maar dat mag hij wel hopen hoor! Gaat hij nog erheen? Ja, stom he van die poten! Luna: kwam vast omdat het donker was