mh, wauw 3 jaar chillen op de antillen! klinkt als 1 lange gezellig vakantie! hoewel alles en iedereen hier achterlaten ook niet makkelijk is... maar je weet dan dus dat je na 3 jaar weer terug komt?
oooo mijn meisje is zo zielig... ze heeft sinds zaterdag al heel veel dunne luiers en nu dus knalrode billen, op 1 plekje bloed t zelfs iets. ik ben giga aan t smeren met sudo, maar t wordt niet beter. vandaag prikjes gehad in dr armpjes, omdat de spreidbeugel om haar bovenbenen zit. ze beweegt zich nu amper en schreeuwt t uit... ga ff tempen en misschien geef ik dr gewoon n zetpil voor de pijn.
Pfftt die badje steun van de kruidvat past niet eens in ons badje... Ik ga vanaaf proberen meer te reageren ga nu eindelijk met joey in de buggy op pad haha
Aaaah arme Tess! Gewoon die zetpil geven hoor, voelen ze zich vaak snel wat beter van. Die dunne luiers heeft Senna ook gehad de afgelopen dagen...gaat nu weer wat beter. Heerst volgens mij. Sterkte met Tess!
ellen, arme tess. Knuffel voor je kleine meisje. hier, zo verkouden dat me hoofd helemaal vol zit... pfff... futloze dag dus vandaag.
Ff een vraagje: Hoe zit de tong van jullie baby's vast??? Klinkt raar he... Maar ontdekte net bij Boaz dat zijn tong aan de zijkanten ver naar voren vast zit???? Misschien is dit wel hartstikke normaal, maar ik vindt het zo'n raar gezicht! Kan er verder niks over vinden op internet!
@Leonie, hele dikke knuffel voor jou. Ik sluit me aan bij de eerder genoemde adviezen. Hopelijk komen jullie er samen uit meid. Wees trouwens niet bang dat je zeurt. @Shaula, gefeliciteerd met je baan! Leuk wat te horen!! @Mh81, en dat zijn dan weer de voordelen van een man met zon baan. Ieder nadeel heeft zo zijn voordeel. En jij hoeft vanaf 2011 niet meer door de sneeuw te banjeren. Hihi @Joenka, super schattig die foto! Had ik daar op hyves weleens op gereageerd? Echt een stoer kereltje is het. O zie je vraag over de voeding. Nee we hebben aangegeven dat hij genoeg heeft aan zijn voeding maar ze vond het gezien zijn lengte en gewicht beter als hij 210x4 kreeg omdat hij t.o.v. de vorige keer minder is aangekomen. Idd die info is niet echt eenduidig. Hoe is het met Britt dr oren? En heb je al neusspray geprobeerd voor Boaz? Of die pipetjes? Ik kan er ook zo gek van worden dat verstopte neusje de hele tijd. Juulz is trouwens jaloers op Boaz zijn kapsel. @Maia,hopelijk ben je alweer wat beter! Fijn dat met Fleur alles goed is. @Josien, dank je! Fijn dat de wortels in de smaak vallen. Hihi @Sylvia, ja hij is bezet. Dyoni heeft hem gereserveerd. maar hoe is het met alle kids ? @Baby, Gefeliciteerd met je 4 mnddag!!! wat een mooie fotos. Wat leuk zelfs je gebruikersnaam van het forum staat op haar longsleave. Hihi. De volgende maand staat er Juulz op hé! @Wendelaa, nou snap ik dus ook geen ruk meer van die adviezen. Gewoon doen wat jij zelf denkt dat goed is! @jaja, goh, wat vervelend dat het nog niet zo goed met je gaat, maar wat goed dat je het erkent en dat je er iets mee doet voordat het telaat is inderdaad. Ik hoop dat je baat hebt bij de maatschappelijk werker en kom vooral ook hier kletsen. Net zoals bij Leonie, geeft niets als je even komt spuwen hier. We hebben allemaal zo onze vervelende tijden. @Danjo, en wat heeft schoonmams in de aanbieding voor je vanavond? Eet smakelijk!!! @Rijstebloem, heb ik ze hier bij het cb nog helemaal niet over gehoord. Mss ook omdat ik er niet naar heb gevraagd. @Noa, dus jij mocht ook later terug voor de prikjes? Hier hetzelfde, mag donderdag over 1 wk weer terugkomen. Meneer voelde zich nog helemala niet lekker.Fijn dat ze weer goed op gewicht komt. @Lavendely, hihi grappig die foto.
Leonie meisje wat vervelend zeg , mischien is het verstandig om een x mee te gaan met maus voor een gesprek dikke knuffel meid en je kan altijd je verhaal hier kwijt. Joenka morgen avond nog haring happen en dan zit het er eindelijk op eten hier erwtensoep gehad jammie
@Danjo, ik zag je naam voorbij komen in het topic 'welke naam associeer je met zp'. Had je het al gezien? Ik had mijn eten van gisteren opgewarmd. Babi ketjap met rijst en boontjes. Alleen het vlees is zo hard gewordenin de magnetron dat je er iemand mee kunt doodslaan. Dus dat kieper ik weg en dan pak ik wel een kommetje muesli. Heb toch geen honger.
@Joenka, bij Juulz nooit op gelet trouwens. Ik denk dat je beter aan Dyoni kunt vragen hoe Juulz zijn tong vastzit...
ja is al een oud topic haha maar idd mn naam komt er een antal keren in voor van meiden met een mk en meiden die ook lang zijn bezig geweest
luna, eigenlijk had Yara vorige week maandag haar prikjes wel mogen krijgen maar wij wilde dat zelf niet omdat ze toen eigenlijk net weer een beetje opgeknapt was. dus op ons verzoek uitgesteld. nu ligt ze lekker te slapen eens kijken hoelaat ze wakker wordt voor haar laatste flesje
Hee meiden heb even snel terug gelezen.. Wat zijn jullie toch lieverds, dankje voor alle duimen Wij hopen ook op leuk nieuws donderdag, maar ja het is niet anders en dan maar een helmpje beter zo vroeg mogelijk dat ze er vanaf is. Leo jeetje meis! *DIKKE KNUFFEL* voor jou. En knap van je dat je zo je verhaal neerzet. Ik ga even met mijn meisje badderen, kom straks nog even.
Even geen zin om terug te lezen.....hoop dat jullie t me vergeven Zag wel een ontzettend stoere Boaz voorbij komen! Tim wil ook gaan sparen voor dat kapsel hihi Leonie, neem geen overhaaste beslissingen, blijf erover praten. En Maurice deelt die gevoelens blijkbaar niet, aangezien die je wel mooi een aanzoek heeft gedaan! Tong, geen flauw idee, zal morgen eens kijken haha Als t lukt, want als ik met mijn vinger in de buurt van zijn tong kom, dan vreet ie m op hihi eten, wij hebben lekkere andijvie stampot op met gebakken spekjes en verse worst.
@DAnjo, o was het een oud topic? haha. Maar wel leuk dat je zo beroemd bent hier... @Noa, verstandig denk ik hoor. Hier zeiden ze ook dat we beter konden wachten i.v.m. zijn net gezakte koorts. @Rose, wel goed om je daarop voor te bereiden idd, dan kan het altijd nog meevallen. @Wen, :x nee hoor ik vergeef het je.
rose, volgens mij las ik op hyves dat tijn van rins ook n helmpje krijgt... hopen van niet natuurlijk, maar als t wel moet is t inderdaad fijn dat t zo snel kan! tess heeft n zetpil gehad, en knapte er echt van op na een kwartiertje. ze ligt nu te slapen, na maar 90 cc te hebben gedronken.straks lekker badderen en dan hopen dat ze n volle fles wil! luna: hahaha ik ben benieuwd wat dyoni`s mening is! joenka, bij mijn weten zit tess`tongetje op een normale manier vast. is t bij boaz anders dan bij britt dan? als dat zo is, zou ik t ff laten zien bij de huisarts of op t cb. je hebt t over de zijkant van de tong. die zit toch niet vast? is t tongriempje onder de tong misschien te kort?
@Rose, ook weer zoeits he...jij hoort t van de week al. En ik moet wachten tot half/eind mrt. Dit omdat ze toch niet voor de 6mnd een helmpje aangemeten krijgen. Ik dacht trouwens dat het gewoon in ieder z.h kon, maar schijnen speciale artsen voor te zijn. Dus maar een paar ziekenhuizen waar je terecht kan. Ik zou bijv naar Tilburg moeten meen ik
Goedenavond dames! Vandaag weer gewerkt, was wel lekker. Wel heel vermoeiend maar ach. Met manlief gaat het op het moment iets beter maar hij heeft volgens de dokter een flinke buikgriep te pakken die nog wel even aan kan houden dus hij moet sowieso nog 2 dagen thuisblijven. En aangezien volgende week zn laatste werkweek is en hij nog wat vakantiedagen over had hoeft hij nog maar een paar daagjes te werken @Joenka: fijn dat je vannacht wat beter geslapen hebt! @mh: Fleur drinkt 4 flessen van 210/7 helemaal leeg. Je moet helemaal niet ophogen, tenzij je merkt dat ze wat meer wil drinken, zoals hier dus het geval is. Maar als wij binnenkort echt bezig zijn met fruithapje gok ik dat Fleur aan 180/6 4x voldoende heeft. We zullen het zien. @Joenka: wat een lekker ding! @Rijstbloem: hoeven wij ook niet te doen, Fleur slaapt op gewone voeding goed en is goed stevig dus voegt niets toe. Alleen maar dikmakend voor haar. @Noa: fijn dat Yara zo goed groeit. Had al gehoord van het fruithapje, leuk is dat he @ochtend: ik heb het geluk dat ik laat begin en Fleur dus pas rond 9 uur op het kdv hoeft te zijn. Ze is vaak om 7:00 uit zichzelf wakker, dan voed ik haar rustig, kleed ik haar rustig aan, spelen we nog even en gaan we heel rustig naar het kdv. Heerlijk zo. En dan kan ik nog naar huis, even nog wat dingen doen en dan naar mn werk. @jaja: fijn dat carnaval in elk geval erg leuk was en goede beslissing als ik dat zo hoor. Hebben ze echt niets bij hem kunnen vinden? Vervelend dat het weer als vanouds is. @Ellen: jammer. Kan je haar zelf niet even prob eren te meten? @Luna: ook al zo goed gegroeid! Fijn dat de koorts iets minder is. @Baby: gefeliciteerd met de 4 maanden van je meisje! @lengte Fleur: we hebben haar gisteren even gemeten en ze is ongeveer 70/71 cm wat we zelf hebben bekeken. Ze is qua lengte +1 en gewicht +2 op de curve. @Baby: oooooo wat een mooie foto van je meisje!!!! @Leonie: volgens mij zat ze er ook op te wachten ik was vanmiddag even thuis, at een tosti en ze zat echt zo te kijken, armpjes af en toe mijn kant op en meehappen maar dus volgens mij wilde ze ook hihi En och jeetje lieve meid. Allereerst een heel dikke knuffel! Natuurlijk moet je je problemen gewoon hier kwijt hoor! Ik wist wel dat het erg was maar niet dat het zo erg was, juist door het huwelijksaanzoek. Misschien, klinkt heel stom (maar in mijn fam hebben we allemaal onze eigen psych zo ongeveer) moeten jullie eens een keer samen gaan praten met iemand erbij, om te kijken wat bij Maurice nu precies het probleem is enzovoorts. Want zoals je zelf ook al aangeeft: hij heeft nu een gezin met jou en jij en Tara moeten op de eerste plek zijn. En eventueel (mochten jullie daar tzt aan toe zijn, hoeft niet), ook met je schoonmoeder/ouders. Want dit kan zo niet veel langer meer, op een gegeven moment barst echt de bom bij je en dan .. @kk: gaat hij vast leuk vinden die mooie foto op Canvas! @Shaula: fijn om hier weer eens van je te horen! Mail je straks of morgen terug. @mh: wauw, dat zal wel een ervaring worden zeg! Hoop voor je dat het doorgaat! @Ellen: och jeetje, knuffel voor je meisje! @tong: geen idee eigenlijk. Ze kan hem goed bewegen dus denk dat het niet zo vast zit @Rose: veel plezier met het badje! zo, volgens mij ben ik nu weer bij
hhmmzz had een heel verhaal getypt. Reageer een dezer dagen wel ff uitgebreider maar vandaag geen tijd gehad om alles bij te lezen en op te reageren maar gister dus naar fysio geweest en ze dacht dat het een twijfelgeval zou zijn en werden vandaaggebeld dat het 107 was dus de grens waarvoor kindjes voor een helm in aanmerking komen. Hopelijk over een maand nog steeds anders krijgt hij er net niet een terwijl hij een behoorlijke afplatting heeft en zijn linker oortje staat ook 11mm naar voren dat was vrij veel volgens haar. 1 april afspraak bij kinderarts en die verwijst ons door naar een instrumentmaker. Ze beginnen pas aan een helmpje met 6 mnd inderdaad en de afspr. doen ze vaak met 5 a 5,5 mnd. Rose en wen, hoe zat het bij jullie? Eerder deden ze dat aanmeten alleen in Rotterdam en Tilburg, nu zelfs hier in 't kleine stadje. Had wel ff tijd nodig om te relativeren en te wennen, stom he?