Oktober 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door MamavanJordy, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Jip: ik geef ook nog bv, wel in combi met fruit en groentehap.
    Ze krijgt nog ongeveer 5 voedingen. Maar omdat ze zo onrustig is drinkt ze wat meer uit de fles. Daarin ook bv wat ik afkolf. Heb genoeg. Heb nu voor 4 of 5 flesjes in de koelkast staan. Wat te oud word, gooi ik gewoon weg. Zonde maar ja. Diepvries zit ook al vol.

Voor mij gaat het ook veel te snel hier.

Leo: alleen jouw verhaal is me bij gebleven. Dikke knuf meid. Hopelijk komt het toch allemaal weer goed tussen jullie. En die schoonloeders, je zou ze.

Ongi: hier weer ongi geworden maandag. Is nu de 2 a 3x na de bevalling. De vorige keer was het niet echt ongi geloof ik, want kon het steeds met een inlegkruisje af. We doen nu ook niet aan anti conceptie. Ja, alleen condoom. Ongi is nu wel wat anders. Heb er helemaal geen buikpijn meer bij.

Vraagje: hebben jullie wel zin in gemeenschap zeg maar? Ik vind het knuffelen enzo wel heel fijn, maar de daad zelf trekt me nog niet. Weet niet of het nog door de bv komt. Ze zeggen dat de hormonen dan langer in je lichaam blijven zitten. We hebben het na de bevalling nog maar 1x helemaal gedaan zeg maar.
    Iemand ook hier last van?

Ik zit nu in de wacht. Maar ze bellen nog niet hard. Heb ook nog wel ff. Tot 0.00 uur vannacht.

2. Gusam

Gusam Niet meer actief

hallo meiden,

Ik wilde jullie toch vragen hoe jullie deze test vinden, die is van vanmorgen, en dit is de kv 2 voor 5,-

XXX Gusam

3. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    mvj, wij hebben hier wel volop gemeenschap. Vanaf ongeveer 5 wkn na de bevalling. doordat vriendje thuis is nu heel veel zelfs, ongeveer iedere dag, soms meer....

Leonie, je moet doen waar je je goed bij voelt. Kan je goed praten met maus?? Ga anders lekker middagje wandelen in het bos of park (of iets wat dicht bij je huis is). Lekker even je hoofd leegmaken. Je kan hier iig altijd je hart luchten.

4. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    gusam, ik heb die testen ook gebruikt. Had er wel 1 die het niet deed, heel vervelend!

5. Gusam

Gusam Niet meer actief

sorry de foto stond er niet bij.

XXX Gusam

6. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    ik zie toch een licht streepje. wanneer is je NOD?

7. Gusam

Gusam Niet meer actief

ik denk vrijdag, maar als ik van 28 dagen uitga is het vandaag.

XXX Gusam

8. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@Gusam, What te F!!! Ik zie een streep. spannend zeg.

@MvJ, ik heb er matig zin in zeg maar! NIet altijd evenveel. Komt omdat ik mijn lichaam en bepaalde delen daarvan niet meer altijd als iets echt sensueels kan zien, maar vooral als iets waar mijn kindje uit gekomen is zeg maar. Dat moet nog even gaan groeien. Maar als we eenmaal bezig zijn dan gaat het prima hoor.';)

9. lavendelay

lavendelay Niet meer actief

Omg jullie willen allemaal zo snel alweer een kindje?
    Ik ga zoiezo 4 jaar wachten zodat joey er bewust van is
    En ik ga eerst even een tijd aan medicijnen ivm crohn

@Gusam Ik zie een streepje meid!!

@knuffelkonijn Hmm ik hoop voor je dat het past ;)

10. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    gusam ik zie ook een streep! bij mij was dit precies hetzelfde zo en 2 dagen later stond er een dikke streep!

mag ik wel aan je vragen waarom je zo snel aan een 2e wil beginnen?

11. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    België
    mamavanjordy ik heb ook geen zin in gemeenschap, en ben ook nog bv aan het geven, waarschijnlijk is dat door de hormonen heb ik gelezen
    x

12. hmm... hier paste het zitje dus ook niet helaas... :(

gusam, ik zie een streepje meid!

13. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Gusam zie ook wat meid.

Hier drukke dag auto starte weer niet dus maar een nieuwe accu ingezet , mannetje is een halve dag werken dus die zal zo wel thuis komen en dan straks nog ff haringhappen.

14. lavendelay

lavendelay Niet meer actief

@knuffelkonijn irritant he?
    Denk je wat leuks gekocht te hebben past het niet?!?!
    Ik ga even checken op het internet voor een aquasit die past wel :D

15. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Hallo allemaal! :)

@ Dropfruit wat een lieve foto.

@ Luna veel plezier op de verjaardag.

@ Blij ei hoe ging het op het kdv?

@ Haaruitval: Hier ook heel erg. vorige week flink stuk afgeknipt. Elke dag flink wat haar in de borstel.

@ Gusam deze is duidelijk z'n test had ik ook in het begin.
    Ik zou zeggen dat je zwanger bent.

@ Curly elke dag gemeenschap pfff moet er niet aan denken haha ;)

@ Danjo jij ook lekker haringhappen. Gelukkig doet de auto het weer.

Hier weer lekker weekend :)
    Vriendje gaat vanavond naar de voetbal, straks komt een vriendin op visite.

16. Gusam

Gusam Niet meer actief

@jaja ik heb mijn kinderen altijd snel achter elkaar gewilt, ik had niet verwacht dat het met een donor zo snel zou zijn, maar ik vind het super.
    en ik heb geen zin om te wachten op een ware, want dan zou ik verder in de 30 zitten, en ik wil daar nie op wachten, dus al met al meerdere redenen bij elkaar.

ik hoop wel dat NIEMAND het op mijn hyves gaat zetten, daar wil ik mee wachten tot 12 weken.

XXX Gusam

17. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Spannend hoor Gusam.. :)

Maar wat gaat dat snel met een donor, normaal moet je altijd een hele procedure door. Ken iemand die dat ook heeft gehad een donor.

18. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Gusam ik zie ook echt een streepje!!! ik zou denken dat je zwanger bent! wat snel al zeg! haha zeg ik;) maar ik bedoel via een donor.
    Alvast een hele voorzichtige felicitatie..?

Luna Met mijn meiden gaat alles goed hoor! ze zijn echt al wijs aan het worden door Daan word ik zoms met mijn eigen woorden op de vingers getikt:D en Luna zegt alles na! ja Noa is nog lekker aan het brabbelen:) verder alles goed met Julïen? en hoe is het met de trouwplannen? juli toch? al druk aan het voorbereiden?

Baby leuke foto's weer op je hyves! mooie stoel ook! volgens mij ehb je een heel vrolijk, fleurig huis als ik al die kleurtjes ziet op de foto's.:D

Haaruitval daar heb ik ook nog steeds erge last van:( ben bang dat ik dalijk kale plekken krijg.. hoop dat het snel overgaat!

Zo ga ff de meiden klaar maken voor het bad en bed en dan ff bijlezen of ik niks belangrijks ben vergeten.

19. Maia

Maia Niet meer actief

goedenavond! Wij hebben ons eerste knutselwerkje van ons meisje binnen :D ;) een mooie voetafdruk hihi...

@gusam: ik zie een streep hoor!
    Bij mij was de eerste test ook zo, zo licht dat manlief het niet geloofde.

@MvJ: nou wij hebben weinig sex gehad omdat ik steeds zo'n last had van m'n spiraaltje en nu zijn we allebei ziek dus het is al te lang geleden en ja, dan hebben we meer zin :) maar moet nog even wachten helaas. Maar zou best van de bv kunnen komen hoor, dat geef ik natuurlijk niet meer.

@sylvia: fijn dat alles met de meiden goed gaat!

@leonie: nogmaals een knuffel! Ik vermoed zo maar dat het wel goed komt met jullie twee, je hebt er in elk geval besef van dat het tussen jullie in komt te staan en een hoop mensen 'merken' het niet eens (of steken kop in zand)

nou ik ben kapot. Het was echt druk op mijn werk. Moet nog een taart bakken maar dat is ontspanning :D

20. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    rose, komt ook omdat wij allebei vrij zijn momenteel, normaliter is het wel iets minder hoor....

Gusam, mijn eerste test zag er ook zo uit. Ook vanaf hier alvast een voorzichtige felicitatie. Ik duim voor je dat alles goed gaat meid!

Kruidvat badzitje, ging er ook even voor kijken, maar is maar geschikt tot 6 maanden... heb hem toch maar niet gekocht, ik wilde hem voor in het grote bad, maar ga een andere oplossing zoeken.

Deel Deze Pagina