Oktober 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door MamavanJordy, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Nou, ik dacht toch even lekker naief op de chat kijken of er nog meer mensen waren. Haha tuurlijk niet.

@Wen, beterschap dan met Timmieboy. Ik hoop echt dat hij baat heeft bij de voeding en snel wat bijkomt. Wat raar inderdaa, zullen ze zich niet vermeten hebben?

@Rose, succes bij de fysio!! O nieuwe foto’s op hyves? Ik ga ff gluren.

@Leonie, fijn dat he met Maurice hebt gepraat, hopelijk belt hij vanavond. Maar verder wil ik je ook meegeven om meer aan jezelf te denken en je minder druk te maken om mensen om je heen. Ik begrijp dat je je zorgen maakt om Maurice omdat die ouders zo tegen hem doen en natuurlijk ook tegen jou. Maar probeer aan jezelf en aan je kleine Tara te denken. Fijn dat je terecht kunt vandaag bijde dokter.

@Kitty, wow jij bent veel afgevallen! Hoe groot ben jedan? Ik ben 1.68 en woog voor mijn zwangerschap ook 54 kg. Nu nog 61 en krijg die laatste kilo’s er niet af. Moet ik er wel bijzegge ndat ik niets aan sport doe ofzo.

@Baby, spannend zeg , aanwezig zijn bij een bevalling. Lijkt me prachtig.

@Maia, prima flestijden toch?!

@Gusam, dat is toch duidelijk. Gefeliciflapstaart!!! Denk dat je veel te maken krijgt met onbegrip in je omgeving of niet? Ik moet eerlijk zeggen dat ik er ook moeite mee heb om het te begrijpen. Maar ik vind het wel bewonderenswaardig dat je er inderdaad voor kiest om via deze weg zwanger te raken. Wat ik me alleen afvraag is hoe zoiets dan gaat als zo’n man er eenmaal is enzo. Voel je je dan niet opgelaten? Of is het echt een hele zakelijke aangelegenheid? Als ik te persoonlijke vragen stel dan moet je het zeggen! Vind het gewoon fascinerend.

@Rins, hier ook geen peil te trekken op het slapen. Julien ligt al de hele ochtend in bed en gisteren was hij alleen maar wakker.

@danjo, moet je vandaag weer werken? hoe gaat het nu met je bekken? Ik heb er echt veel last van. heb weer een nieuwe afspraak gemaakt bij de fysio.

2. Maia

Maia Niet meer actief

mijn slaaptijden: niet ;) :p

nee hoor, die van Fleur

± 09:00 - 11:30 (ze slaapt nu nog ;), maar was vroeg wakker)
    ± 13:30 - 16:00
    ± 18:30 - 21:30
    ± 22:15 - 06:30 (behalve de laatste week dus, dan is het 5:30 ;))
    ik haal haar om 7 uur pas uit bed 's ochtends, soms slaapt ze door maar vaak is ze al eventjes wakker.

3. Maia

Maia Niet meer actief

sorry Luna, ben druk vandaag.. en manlief is nog steeds thuis dus die wil ook aandacht dus kom volgende week weer eens op de chat kijken :)

4. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Luna, zal de die-hard chatter zich dan ff aanmelden-)

5. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    heey meiden niet terug gelezen

Hier alles goed maar erg drukjes geweest :D

6. Gusam

Gusam Niet meer actief

als de donor aanwezig is, is het meer een zakelijke bedoeling.

Ik zal idd heel veel onbegrip krijgen in mijn omgeving en ook veel negatieve reacties, maar daar word ik niet warm of koud van, het is mijn leven en ik bepaal nu hoe die gaat, ze hebben altijd voor me bepaald, maar nu is dat afgelopen, zijn er mensen niet mee eens dan moeten ze maar weg blijven.

XXX Gusam

7. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

EGO bericht!!

Mijn kleine meissie hoeft geen helmpje, het was zo extreem veel verbeterd. Zit nu nog raar te kijken dat we dat te horen hebben gekregen want we hadden dit niet verwacht. Maar de testen waren perfect. Ow ik ben zo happy! En geen spreidbroek en geen helmpje.. Sorry voor me ego bericht.

Nu ga ik hard duimen voor de rest.

8. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Rose, nou dat is zeker een egoberichtje waard hoor!!!
    Echt super nieuws dit!
    Jullie hebben er ook hard aan gewerkt om t te verbeteren natuurlijk en met dit resultaat, mag trots zijn op jezelf

9. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Rose super bericht meid :D

10. Gusam

Gusam Niet meer actief

@rose jippie ze hoeft geen helmpje, ik ben super blij voor jullie.

XXXX Gusam.

11. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    zo weer terug!

nou de ha stelde voor om dylan weer 2 weken op te laten nemen in het zh zodat hun konden kijken en mam en pap uit konden rusten of evt 2 dagen iemand in huis die voor een paar uur op dylan komt passen zodat ik efe wat anders kon doen!

jeetje wat moeilijk zeg weet in iedergeval wel dat ik liever niet weer men ventje daar achterlaat heb het er met man over gehad en hij zou er ook over nadenken en vanmiddag efe samen praten!

morgen weer de ha terug bellen wat we willen!

hij dacht ook dat het niet veel nut had om met iemand te praten want daar werd het probleem niet van opgelost en dat is natuurlijk ook zo!

veel liefs jaja

12. Tamale

Tamale Niet meer actief

Jaja: jeetje wat moeilijk meid..
    Praat er maar goed over met je man, het is misschien moeilijk maar denk wel aan jullie zelf ook. Dylan is in goede handen bij beide opties..
    Hele dikke knuffel voor jou! Succes met het nemen van de beslissing!!!

Ik reageer even verder niet, want ik moet nog zoveel en doen.
    Maar de dokter heeft haar nagekeken, die dacht aan de probleem bij het maagklepje.
    Zantac opgehoogd naar 4x daags 1 ml.
    Hij vond het wel vreemd dat ze zelfs door anti-spuug voeding heen spuugde en zoveel ook nog.
    Nu kan ik vanmiddag meteen terecht om 3 uur in het ziekenhuis bij de kinderarts..
    Hopelijk is er iets aan te doen, de dokter zei namelijk dat dit probleem vaak wel weg ging, maar in t geval van Tara pas bij haar 3e of 4e levensjaar!!

Ik vertel jullie meer zodra ik meer weet!

liefss

13. Tamale

Tamale Niet meer actief

Rose: Superrr dat eva geen helmpje/heupding moet!!!
    Wat een opluchting! :)
    En blijven plaatsen zulke goede berichten ;) worden we vrolijk van!

14. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Maia wat een leuk werkje heb je gkregen van Fleur;) zag het bij je hyves echt lief!!
    Ik zou de laatste fles ander ook wat later geven want half 6 is best vroeg!

Leonie jeetje ik hoop echt dat jullie eruit komen met je schoonmoeder! dit is echt niet leuk meer voor je als jullie eronderdoor gaan.. Blijf goed praten met elkaar en idd ff je hart luchten bij iemand anders. Succes bij de dokter met Tara! heb er zelf verder geen verstand van maar met de verhalen die ik hier heb gelezen klinkt het echt op reflux.. ben benieuwd wat de dokter zegt.
    Leonie wat goed zeg alweer je oude kleren aan in zo'n korte tijd van je afvalperioden!

Curly elke dag gemeenschap!! pff daar staat mijn hoofd echt niet naar haha! is al een sport op zich;)

Oddes fijn dat de vakantie leuk was! ach nu al waterpokken! heeft ze er erg last van?

Dropfruit mooi meisje! leuke naam ook bij ons stond die ook op het lijstje alleen dan als Jayda. heb geen ervaring met zulk soort shoots.

Baby hoe doe jij het als je een wachtdag heb? gaat dyoni dan gewoon naar kvd? en in de avond papa ofzo?Wauw baby wat een mooie foto had m volgens mij al een keer gezien maar echt heel moi voor op canvas! hoeveel heb je betaald voor zo'n serie? als ik vragen mag aangezien we niet zo gek ver van elkaar wonen kan ik mischien ook naar die fotograaf..

Foto's ik heb er echt heel veel! en ik kan nooit kiezen en soms van 1 moment 5 ofzo hihi! ik heb het eerst ook altijd geplakt maar mischien doe ik de eerste keer ook nog plakken en de 2de album digitaal.

Wendela wat is pap3 is dat nou goed of niet? heb er welleens van gehoord maar weet niet of dat meeviel of niet..

Wapa zo'n afplatting kan best snel komen maar het corrigeerd zich ook weer snel. Hier bij Noa was ook een duidelijke afplatting maar nu is het mooi bijgetrokken.

Gusam gefeliciteerd! nu een duidelijke streep. Vind het knap van je dat je het zo snel allemaal doet en dat alleen! ik heb ze ook kort op elkaar maar alleen lijkt me toch andere koek.
    Negatieve reacties tja die zal je altijd hebben ook zeker omdat je er dit keer bewust voor kiest om het kindje op te laten groeien zonder vader.

Luna gelukkig is Julien weer opgeknapt! echt schandalig hoor!!! haha! nouja het belangrijkste is dat jullie r zijn en getuige:D hihi grapje hoor je heb nog ff toch? vier je het groot of hou je het klein?

Jaja sterkte! het is echt een zware tijd voor jullie!

Gewicht ik zit nu nog op de 50 dus 4 kg eigenlijk nog te gaan maar dat hoeft voor mij niet zo maar ik weet wel waar die 4 kilo zit allemaal nog op mn buik.. dus daar baal ik wel van maar flink aan de buikspieroefeningen.
    ja ik ben niet zo heeeeel groot vandaar mijn gewicht;) ben 1.59:D

Blij ei gelukkig is het goed gegaan bij het kvd met Boaz! en hoefde de fohn niet van pas te komen:D. hoe vond je het zelf? want het was de eerste keer toch?

Rins succes bij het cb!

Rose wat super dat Eva geen helmpje hoeft! en ook geen spreidbeugel! is zeker echt een opluchting!!

Zo volgens mij nu alles gehad:) ga ff noa een flesje geven.

15. Maia

Maia Niet meer actief

@Rose: ooo wat een superfijn nieuws zeg!

@Leonie: succes in het ziekenhuis straks. Wel fijn dat ze meteen actie ondernemen.

@Jaja: heel veel succes met jullie beslissing.

Nou hier is het helemaal geweldig met het fruithapje. Dat kind valt de lepel gewoon aan als het niet snel genoeg gaat naar haar zin ;)
    verder heb ik een taart gemaakt voor Shaula, ik vind hem zelf erg mooi en ik hoop natuurlijk zij ook, hij wordt vanmiddag door haar vader opgehaald en nu zit ik even te niksen.

16. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Leonie wat fijn dat je meteen in het ziekenhuis terecht kan dat is hier wel anders..

Jaja moeilijke beslissing! maar het lijkt me wel fijn dat ze hem weer gaan obsereveren toch?

Maia fleur was er dus echt aan toe een beetje variatie kwa voeding! En wat leuk dat je voor Shaula een taart heb gemaakt, ben benieuwd wat voor 1!

17. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    jaja jeetje zeg moeilijk heb je iemand waar dylan een paar uur per dag heen zou kunnen ? ik zou dat persoonlijk fijner vinden want het geklep na het zh sloopt je natuurlijk ook
    en tja met iemand praten lost het probleem niet op maar is mischien wel goed.

18. Maia

Maia Niet meer actief

deze kan ik jullie niet onthouden :D

19. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Nou hier net met het cb gebelt , Naomi drinkt al weer een week dramatisch spuugt de speen eruit , andere flessen geprobeerd helemaal geen suc6 , andere voeding gaat ze van kokhalzen en fruit en groenten gaan er dus wel heel makkelijk in... dus tijd voor een telefoontje hun denken dat naomi klaar is met de speen dat ze die dus weigert optie een tuitbeker of een gewone beker .........zucht nog geen 4 mnd en nu al de fles weigeren maar oke ik net een fles gemaakt overgegoten in een tuitbeker 2 gaatjes afgeplakt want anders gaat het te snel en wat denken jullie madame drinkt als een bezetende alleen het probleem het gaat dus veelste snel waardoor ze best wat knoeit ...iemand nog een advies voor een andere tuitbeker ( niet met een zacht mondstuk want die weigert ze ook)

20. natjes

natjes Niet meer actief

je hebt van difrax een tuitbeker met slowventiel erop! Zal even voor je zoeken, kwam het van de week tegen!

Deel Deze Pagina