Natjes super meid zal even straks kijken of ze die bij de kv hebben of etos anders vanavond bestellen
@Jaja, jeetje meid...dat is niet zomaar even een beslissing. Aan een kant neig ik om te zeggen; doen! Soms doorbreek je zo gewoon een patroon en kunnen jullie snachts in ieder geval slapen. Aan de andere kant wil niemand natuurlijk zijn kindje missen. Kun je anders niet met de h.a praten over wat kortere tijd? Ik weet wel dat er kindjes zijn, die gewoon zwaar veel moeite hebben om een normaal ritme te krijgen. En als ouder zijnde, sta je te dichtbij je kindje om t gewoon te laten huilen en t zo in een ritme te dwingen. Ken verschillende stellen die dit dus hebben moeten doen. Echt nachten met een huilend kind gezeten en t er niet uit mogen halen! Heeft onwijs veel uithoudingsvermogen gekost, maar uiteindelijk zijn ze er allemaal beter uitgekomen
@Jaja, wat moeilijk voor jullie zeg. Moeilijke beslissing, ik zou het ook niet weten. @Danjo, Hopelijk gaat naomi snel weer beter drinken. Maar heeft ze wel nog een goed gewicht? @Maia, wat leuk zeg die foto!! Nou, wij moeten naar de verjaardag van de buurman dus ben weer weg.
@ Jaja, ging jij eigenlijk werken? Had je dan een soort van oppas of kdv geregeld ofzo? Kun je dat neit oppikken? @ Danjo, je hebt snelle kids en snelle, haha, krijg je nog wat mee te stellen denk ik @ Hier, de stats 64,5 cm, 7130 gr, 40,8 hoofdomtrek, was klein vlgs haar? Ehm........zij vond de afplatting meevallen, wij niet en de fysio ook niet dus laat de afspr. bij de kinderarts gewoon staan. Met 5 mnd beginnen met groentehapje liefst eerst ivm wat bittere smaak t.o.v. fruit en beginnen met 2 a 3 hapjes. Hier heeft Tijn geen verborgen reflux meer maar reflux, komt geregeld wat uit zeg maar en soms ook nog na eeen uur. En proberen naar 4 flessen en de laatste fles 210 en eventueel dan met rijstebloem proberen, dat adviseren ze hier dus wel weer, apartheid. Hij ligt nu te slapen na zijn prikjes, na de eerste niet gehuild, na de 2e wel ff.
goede tip natjes, hopelijk heeft Danjo daar wat aan! Sylvia, ik schrok al! haha. vond je al zo weinig wegen maar je bent idd niet zo heel groot. @Leonie, succes bij de kinderarts. fijn dat ze het serieus nemen.
dank jullie dames... een leuk effect trouwens van die fruithap is veranderende poep erg leuk, behalve als het boven de luier uitkomt... ik vroeg me net echt even af waarom we ook al weer graag kindjes willen maar nu ze hier zo in d'r wipstoeltje na d'r fruithapje in slaap ligt te vallen met haar duim in haar mond weet ik het weer hihi worden jullie kindjes ook zo moe van de fruithap? tot nu toe valt ze daarna steeds onmiddelijk in slaap bijna.
danjo ik bestel regelmatig via de difrax shop, hebben nette en snelle service! Hoop dat hij gaat werken! Kleine hier wil al uit beker drinken.. Staart de beker echt uit mijn handen. Vandaag paar slokken geprobeerd en ging goed, ha ha hoe cool!
@ Danjo hoop dat je nog een tuitbeker hebt kunnen vinden. @ Maia wat een leuke foto @ Luna fijne verjaardag! @ Rins meneertje groeit goed, Weet niet of het klein is Eva heeft hoofdomtrek van 41,5 65 cm en 7kilo. Hier vanmiddag gezellig visite gehad Nu makkelijk prei schotel in de oven staan. Vanavond krijgen we kraamvisite, oom en tante komen nog haha.
@Maia, ze geniet van dr hapje haha Wat een scheet! @Leonie, hoop dat de med, snel weer hun werk doen en de voeding dr in blijft. Vervelend dat het ws zo lang zal gaan duren bij dr @Sylvia, helemaal goed is PAP3 a niet, maar ook niet echt verontrustend. Dan hebben ze lichtafwijkende cellen gevonden. Dan blijf je gewoon onder controle.... @Rins, Tim heeft ook zon klein hoofdje(niet dat ik dat zie haha) Wel raar, want omtreks is van januari tot nu 0,2cm gekrompen haha
hoi dames, @leonie, ik zag dat je weggestuurt werd met mee jbpm, ik hoop dat het beter zal gaan met tara, en als je het niet vertrouwt gewoon blijven bellen en klagen ze zullen op een gegeven moment wel toehappen. @jaja heel veel sterkte, en met beide opties word hij goed verzorgt (volgensmij zei leonie dat ook al). Hier vanmiddag een cb indicator gedaan, en iki kan er niet meer onderuit IK BEN ZWANGER, foto staat bij vage en onduidelijke zw testen. ik wilde hier geen foto neerzetten, omdat ik je jullie de afgelopen dagen al meerdere malen lastig heb gevallen met zw testen, en ik denk dat jullie daar niet op zitten te wachten, volgens de berekening ben ik 27 okt uitgerekend. XXX Gusam
@Gusam, rond dezelfde tijd dus! Dadelijk wordt nr2 op dezelfde dag geboren? Waarom heb je t idee dat we er niet op zitten te wachten? Omdat we vragen stellen?? De meeste van ons zouden er gewoon nog niet aan moeten denken om al zwanger te zijn haha, ik in ieder geval niet! En natuurlijk de manier hoe je nu zwanger bent geworden, is voor bijna iedereen een onbekende weg. Logisch dat er vragen komen toch, maar dat betekend heus niet dat we niet op leuk nieuws zitten te wachten hoor
GEFELICITEERD GUSAM!! Je mag hier gewoon je leuke nieuws komen vertellen hoor.. Ik zou er zelf niet aan moeten denken om weer zwanger te zijn. Maar iedereen is anders. Wat vinden je ouders ervan? Waren die ook op de hoogte van de donor enzo. Haha wat zijn we toch nieuwsgierig
@Gusam, nogmaals een dikke proficiat! @Danjo, ik snap je zucht... kan het me voorstellen: nu al een flesweigeraar! Wat een duveltje is het toch die meid van jullie . Ben benieuwd hoe het met een goede tuitbeker gaat. Overigens hoor ik van alle mamma's met oudere kindjes dat er eigenlijk geen enkele antilekbeker fatsoenlijk werkt, dus ik hoop toch dat jij er wel eentje vindt die je aanstaat. @Rins, slaaptijden zijn hier 9.15 - 12.00 uur, 13.15 - 16.00 uur, 17.30 -19.00 uur, 21.15 - 7.45 uur. Flessen zijn om 8-12-16-20 uur (4 x 210/7). 's Avonds zo rond deze tijd is het vaak een beetje aanmodderen, maar voor de rest is het vooral een slaapkoppie . Sinds twee dagen slaapt hij 's avonds ook weer wat beter, dus de bijvoeding komt nu te vervallen. Hij heeft ongeveer vier dagen lang worteltjes gegeten, maar slaapt nu 's avonds ook weer langer door, dus die hapjes vergeten we voorlopig dus maar weer even. @Jaja, wat een moeilijke beslissing meid. Helaas is er hier niemand die je écht kan helpen. Die beslissing zullen jullie zelf moeten nemen, maar weet dat wij altijd achter je staan en er voor je zijn als je wilt praten. @Maia, wat een leuke foto zeg! Ze geniet er echt van zo te zien. Vind je het makkelijk om haar zo eten te geven? Bij Sam lukt het niet anders dan hem recht voor me te zetten in zijn wipstoeltje. Anders smeert ie alles onder . @Leonie, hoe was het in het ziekenhuis? Ben je iets wijzer geworden? @Rose, wat fijn dat je meisje geen helmpje hoeft! Wat een geweldig nieuws! Wat zullen jullie opgelucht zijn! @Sylvia, niet te veel afvallen hoor meid. Je past nu al dik twee keer in mij ! @Babydream, idd... moderne tijden! Ik vind het ook wel mooi zo'n boek omdat de foto's er echt 'in liggen' gedrukt. En ik hoop ook dat de foto's dan altijd mooi blijven. @Wendelaa, ik hoop dat de nieuwe voeding gaat werken! Het zal je toch een hoop verdiende rust brengen. Sterkte meid! Ik hoop dat ik niemand vergeten ben... anders: sorry ! Liefs, Josien
Josien het is hier vanaf het begin afaan al een gedoe met een goeie fles en speen vinden dus hier komen we ook wel weer uit haha. Kon bij de etos en kv hier niets vinden ( zijn ook kleine ) dus net wat comfort erbij gedaan en uit de tuitbeker gegeven die we hier hebben en dat ging redelijk goed. Ga nu zo even die tuitbeker van natjes bestellen
Maia nee tis niet zo na de fruithap of groenten dat ze dan extra moe is of zo Rins ja zucht het gaat allemaal wel erg hard hier Luna nog wat leuks gekocht? Gusam je mag je nieuws echt wel met ons delen hoor
Pppfff wat een slaapkoppies zeg die kids van jullie. Heb het nog nagevraagd op het bureau en ze zei, als hij daar genoeg aan heeft, overdag 2x een half uurtje of een uurtje en hij is verder goed te pas dan is het oke. Dan haalt hij zijn energie uit zijn avond- en nachtslaap. Ga vanavond de fles om 21:30 geven, kijken wat er morgenvroeg gebeurd haha. Nou als die anti lek goed werkt dan bestel ik hem ook danjo, kun je mooi ff testen Succes ermee!
@Gusam, net als wat iedereen zegt. Natuurlijk een dikke proficiat maar het is gewoon een aparte manier waar iedereen vragen over heeft. @Danjo, het is me een bijdehandte trien eerste klas! @Wendelaa, die Noami kan onze hoofdzwieperts nog wat leren tijdens de meeting. @Baby, leuk hé, zo'n boek. Die foto is echt prachtig die je op canvas hebt. @Josien, mij was je vergeten. Hoe is het met jou en het fotomodel? @Rose, wat goed van jullie zeg! Fijn dat het helmpje niet nodig is.