Oktober 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door MamavanJordy, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@maia, ja, hier ook als een blok in slaap na fruit. Denk dat het gewoon goed vult...

@Rins, fijn dat je dat even verteld want wij vragen ons dus ook steeds af hoe dat zit als hij zo weinig slaapt overdag. Maar dat geeft dus niet zoveel? Weet niet of het hoofdje klein is trouwens. Hier een knoepert van een kop, 42 cm. Maar als je hem zo ziet zou je het niet zeggen.

Nou Julien is vandaag wel een giga slaapkop zeg. Hij is verder zo'n heerlijke vent hé. Ben gewoon super super verliefd op hem. De roze wolk is er echt gekomen na een maand of 3. Kan mijn ogen niet van hem afhouden. Hebben jullie dat nou ook?

@Danjo, nou ik heb voor de buurman een replay parfummetje gekocht en voor mezelf een jurkje! ALs mijn moeder erbij is vind ik altijd wat want die kan me goed adviseren.

@BLijei, alles goed bij jou? Ik heb net even de foto's van je kereltje laten zien aan Guus omdat jij ook zo'n combi pinda/kaas bent. HIj vond Boaz super mooi. ;) Bij hem zie je de mix wel beter als bij Juulz hoor. Daar is het buitelandse bloed gewoon compleet uit gefokt!!!

@Joenka, how are you? al mentaal aan het voorbereiden op de meeting?

2. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    buurman niet teveel verwennen he en leuk een jurkje voor de meeting :D

Tis ook altijd dezelfde die in de chat zit he

3. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Luna hier al vanaf dag 1 dat ik zooooooooo verliefd ben haha. Wist niet dat je zoveel van iets kon houden echt onwerkelijk

4. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Hier ook iemand al vanaf dag 1 zoooooooooooooooooooooo verliefd haha. En net wat Danjo zegt ik wist niet dat je zoveel van iemand kon houden.

5. Gusam

Gusam Niet meer actief

het ging me ook niet om de vragen die gesteld werden, maar mijn idee erbij.

van mij mogen jullie alles vragen hoor, ik vertel het jullie graag.

XXXX Gusam

6. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Hoi,

Alles goed hier maar gezellig druk met mn moeder hier en vanmiddag ook mn vader en stiefmoeder langs. Denk dat ik morgen echt weer tijd heb....

Dankje Guus *glim glim* hihi alle pindarestjes weggefokt...

7. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Geniet dr maar lekker van ei

8. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Hallo dames,

Allereerst; GUSAM GEFELICITEERD! Wist helemaal niet dat je bezig was met een donor en dacht ook toen ik het eerst las: HUH???? Maar erg leuk zeg! Hoe is het nu met het veranderen van huis en dergelijke?

Maia, ik heb vandaag je taart(en) gekregen en ze zijn echt helemaal suuuuuuuuuuuuuuper!!! Wat heb je dat mooi gedaan. Je gaat nog meer opdrachten van mij krijgen in de toekomst hahaha...

Bedankt nog voor alle reacties trouwens :)

Jaja, wat moet het zwaar zijn voor jullie! :( Het lijkt me erg moeilijk om nu een keuze te maken. Heeel heeeel heeeeeeel veel sterkte meis!

Leo, hoe is het nu bij jullie? Gaat het met Tara al wat beter? Jullie hebben echt een rare huisarts...heb volgens mij al vaker gelezen dat jullie zomaar afgescheept worden terwijl je met een heel klein babietje zit. Of dat was bij de HAP...nou ja, in ieder geval worden jullie raar behandeld. Helpt de verhoging van de Zantac al?

Hier ook al vanaf dag 1 zoooooooooooooooo verliefd....duurde bij de eerste wel wat langer. Was wel gelijk gek op haar maar moest heel erg aan haar wennen. En inderdaad ik wist ook niet dat je zoveel van iemand of iets kon houden. En ik dacht ook dat ik van de 2e noooooooooooooooooooooooooooooit zoveel zou kunnen houden. En toch is het zo.... ik stroom gewoon over van liefde voor mn 2 meiden hihi. Ze zijn mijn alles :D

Danjo, heb je de fles al gehaald? Werkt dit beter?

Rins, hoe is het met de kleine na de prikjes?

Hier is Senna uit dr hummetje. Al een paar dagen slaapt ze slecht. Verder weinig bijzonders. Aisha is helemaal bezig met dr aankomende verjaardag. De hele dag roept ze: Hoewaaaaa, hoewaaaaa (hoera dus haha). Ben benieuwd hoe ze het zondag vindt. We hebben een kado wat nogal moeilijk te verstoppen is dus we weren haar al dagen uit onze slaapkamer. Volgens mij heeft ze nu wel door dat daar iets staan wat ze niet mag zien hahaha. Ik hoop dat we het nog tot zondag kunnen rekken. Nou ik ga nu de laatste fles voor senna maar even klaarmaken...ze ligt alweer heerlijk te gillen (echt gillen, als een sirene).

Liefs,
    Shaula

9. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Shaula nee heb hem besteld hier hadden ze hem niet in de winkel ..geweldig hoor hoe snel die kleintjes wat doorhebben leuk. en vervelend je meisje uit dr hum hoop dat het snel weer over is

10. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Baby wat een prachtfoto!! Ik zie dat Dyoon al een kilo zwaarder is dan Elise! En Elise was 600 gram zwaarder bij de geboorte :$ Jullie meisje groeit goed ;)

Leo, knuf! Al gepraat?

Anas, beterschap met de kids! Vervelend zeg! Hopelijk gaat Mike snel beter drinken!!

Blij ei, wat heerlijk dat Boaz het zo super heeft gedaan vandaag! Geeft veel vertrouwen of niet?

Luna, hihi niet direct voor een tweede dus :p Ik dacht al :) Vervelend dat je zo'n last hebt van hoofdpijnen!!

Maia, bevalt het werken je goed? Leuke baan?

Wendelaa, vervelend!! Gelukkig maak je jezelf niet druk, een hogere pap is nu toch ook niet zo heel gek? Over 6 maanden weer een check?

Jaja, ach meid... Dikke knuffel!! Hopelijk kan de ha je helpen!!

Wen, ben benieuwd wat de andere voeding doet!! En hihi een gekrompen hoofd, yeah right! De laatste keer wilden ze dat Elise gekrompen wat qua lengte, dus... Toen ik dat zij hebben ze er maar hetzelfde van gemaakt :D

Leo, op je strepen staan hoor dit is niet normaal! Ik heb dinsdagavond ook de hapost gebeld en gisterochtend de artsm, better safe than sorry!

Wat heerlijk dat je je oude broeken weer past! En dat het beter gaat met jullie!!!

Curly, wow... Knap hoor!!!

Gusam, van harte!! Kort op elkaar zeg!

Rose wat een fijn bericht!!! Heerlijk meid!

Lastig Danjo, fijn dat het zo wel wil!! Gekke meid... Snel met alles he!! Heeft ze al een volledig gebit :p

Maia, hoe lief!!

@ roze wolk, echt wel ben echt mega verliefd! Wordt inderdaad steeds meer! Vanaf dag 1 wel helemaal blij met haar en ze hoorde er al wel helemaal bij maar ik wordt nog elke dag blijer van ons mopje!

Shaula, hopelijk Senna gauw weer in haar hum! Wat fijn dat je zo blij bent met je meiden!! Alles goed met Sannie trouwens?

Goed hier alles goed! Het plekje in Elise's nek is super mooi aan het indrogen! Ben ik heel blij mee, lang leve talkpoeder! Ik heb geen nieuwe plekjes meer ontdekt! Ze zit vandaag alweer iets beter in haar vel dan gisteren! En mn schoonmoeder heeft vandaag voor het eerst echt opgepast een paar uurtjes en dat ging prima :) Alleen maar posi berichten hier!

11. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Ladies,

Ik lees alles wel mee, maar is echt teveel om elke keer overal op te reageren.
    Morgen is ik weer actief!

Pfff,ben echt de hele week druk geweest!
    Zenuwachtig voor morgen:). Moet om 10:00 bij de tandarts zijn voor de definitieve eindbehandeling vd kaakontsteking... Sta tot 12:30 ingepland:$.

Morgenmiddag hoop ik dan op al jullie nieuwtjes,leuke en minder leuke dingen te reageren!

Maar wou ff laten weten dat ik alles nog volg.

Dus Luna ben me nog niet aan het voorbereiden op de meeting!!! HELP, is dat nodig?????;)

12. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Shaula daar ben je weer!! Gezellig! Hoe gaat het met je???
    Wat heb je gekocht voor Aishas 2e verjaardag?? Ik zit nog te tobben voor Laura haar 2e verjaardag!? tips zijn welkom :)

13. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    jeuhh moest ff kwijt mn meisje heeft 200 cc gedronken met de bibi 3 standen speen als dit goed blijft gaan ff opzoek want dacht dat ie in de prenatal doos zat en geen prenatal in de buurt.

poeh joenka das niet mis suc6 morgen

14. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    @ joenka succes morgen !!

@ Danjo dat klinkt goed! wat een getob dan soms met spenen he! Hier was ik blij dat ik alle spenen maten in huis had hihihi kon alles uittesten bij Mike ;)

@ Leo hoe is het bij jou

@ Jaja 2 weken is wel erg lang. Misschien een dag of 4 observatie? Kan me voorstellen dat je hem niet 2 weken kwijt wilt. Maar aan de andere kant is het misschien wel nodig , voor jullie gezondheid en relatie. Zeker als je zo ontzettend moe bent, moet je toch een beetje bijtanken!
    Bovendien misschein ontdekken ze in het ziekenhuis wel wat er met hem is.
    xx

15. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Rose, super dat een helmpje niet nodig is. goed nieuws zeg!

Leonie, gaat het al wat beter met Tara?? Sterkte iig meis.
    Ik wil in totaal zo'n 20/25 kilo kwijt. Dus heb nog even te gaan. Ik ben in de loop der jaren gelijkmatig aangekomen, wel wat afgevallen voor mijn zwangerschap, maar nog lang niet genoeg. (check op mijn hyves maar eens de foto's van bijv vakantie florida staat onder vrienden en foto's van nu, dan zie je wel duidelijk verschil)

Sylvia, haha is idd al een sport opzich. Misschien val ik daarom zo goed af.

Danjo, sorry geen ervaring met tuitbekers. Hoop dat die van Difrax de oplossing voor je is. Succes!!

afvallen, thnx voor alle reacties!! motiveert me om door te gaan.

Maia, leuke foto zeg!!

Gusam, jaaaa!!! Dacht het al, maar je bent echt zwanger, spannend!!! Ik vind het super stoer dat je het op deze manier hebt gedaan en lees dan ook graag de verhalen hoe het in z'n werk gaat. Geniet ervan meid!! Ik gun het je van harte en idd schijt hebben aan wat mensen in je omgeving er van vinden!

rest, sorry meer heb ik niet onthouden. Drukke dag gehad!

16. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Hier de visite weer weg.

Joenka succes morgen!

Danjo wat fijn dat ze 200 cc heeft gedronken met die speen.

Shaula leuk je weer hier te zien. Alvast een leuke verjaardag!

Ben schaatsen aan het kijken daarna lekker naar bed.
    Slaap lekker meiden.

17. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Danjo, ik heb hier ook nog zo'n speen nieuw liggen en ben niet van plan die te gebruiken. Als je wilt stuur ik hem naar je op. PB me dan even je adres.

18. Gusam

Gusam Niet meer actief

#2778 Gusam, 19 feb 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 feb 2010
    truste meiden, maar ik denk dat jullie dit pas lezen als jullie al geslapen hebben.

wil jullie de foto niet onthouden.

XXX Gusam

19. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    gefeliciteerd gusam das apart mag je bij de okt 2010 mee kletsen haha

20. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    goedemorgen.

gusam: overduidelijk dus gefeliciteerd hoe voel je je eigen als last van zwangerschap kwaaltjes???? leuk hoor!

danjo:jeetje jou meid gaat met een speer al aan de tuitbeker hihi voor je het weet huppelt die van jou rond

shaula:leuk dat je weer efe komt kletsen fijn dat alles goed gat en alvast een leuke verjaardag voor je kleintje.

maia: ooh wat geniet jou meissie van dr hapje leuk hoor! heb je nog een foto van de taart voor schaula ben benieuwd!

joenka:heel veel succes.

afvallers:jeetje wat knap petje af hoor!

zo hier gisteren uitgebreid met manlief en fam gepraat hebben besloten dat ik dylan wat vaker weg ga brengen en als het dan toch nog niet gaat kan ik hem altijd nog op laten nemen.
    Ik zie het namelijk echt niet zitten om hem weer achter te laten in het zh.
    manlief heeft beloofd dat hij wat meer thuis zal zijn en dat ik zoiezo 1 avond in de week wat voor me eigen ga doen!
    dus met wat meer steun gaan we het zo proberen.

wil iedereen bedanken voor de lieve reacties bedankt allemaal!!!!!

veel liefs jaja

Deel Deze Pagina