Oktober 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door MamavanJordy, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Nee hij gaat niet carnaval begint bijna dan is ie al veel weg dus blijft nu thuis :D

2. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Sannie, hoe is het met Tessa?
    Je vroeg over de osteopaat...ja ik merk wel wat verandering al.
    Op de buik liggen vind iets prettiger nu, niet dat ie zich ineens helemaal op kan drukken. Maar hij begint niet gelijk te huilen en legt zijn armpjes niet gelijk meer langs zijn lijfje.
    Ook betrap ik m erop dat ie nu in zijn slaap wat vaker anders ligt met zijn hoofd.

@Maia, je man ook een nieuwe baan! Gefeliciteerd daarmee.

@Blij-ei, hoe heeft Boaz geslapen vannacht?

@Anas, hoe is het nu met Laura?

@Joenka, leuk zeg nieuwe meubeltjes....ruk alleen dat ze dan de verkeerde poten meegeven...en dan vanavond van de nieuwe tafel eten?

@Hier, mijn schoonouders huizen vanadaag over.
    Manlief gaat helpen en ik ga voor catering spelen tussen de middag hahaha....even 40 broodjes bezorgen;)

3. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@Wendelaa, succes met je catering bedrijf. Dus jij bezorgt vandaag boschwarma en kapsalon?

Nou hier gaat het goed. Juliën had vannacht zin in een gezellig onderonsje. Die lag al vanaf 02.30 te kletsen en om 03.30 uur ging ik toch maar eens kijken. Geen poepluier maar neusje helemaal dicht. Dus even otrivin spray erin gedaan en wat water gegeven. Hij vond het wel gezellig en was aan het kraaien van plezier. haha. sukkel. Nu heeft hij toch nog geslapen tot half 8.
    Guus is een nieuwe auto halen helemaal in Drenthe. Mijn moeder komt zo en dan gaan we cadeautjes kopen voor verjaardagen en daarna gaan we naar een collega van mij op bezoek en lekker eten.

4. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    goedemorgen dames.

bedankt voor de lieve woorden!

Vannacht was het 5 uur na ja beter dan 2 zal ik maar zeggen! ik denk dat ik toch maar gewoon rijstpap ga geven met de laatste fles en als hij er niet goed op reageerd stop ik er gewoon mee.

ga vandaag nog efe reageren nu mannetje maar weer op bed leggen!

5. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@Jaja, ik denk dat ik iets gemist heb sorry. Was Dylan niet zo lekker?

6. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Gisteravond weer kraamvisite gehad en weer verwend met een mooie h&m cadeaubon, he bah moet ik weer shoppen hihih…Alles hier in huis is nog in ruste en mama is lekker met de was bezig hihi

@luna; mutsen waar?Iek wast goet bezig he voor man kokuh en beebie sgoon makuhn..Ook viel voor beebie koopt…
    Maar wast met bon voor kado ist goettt

@maia; hier ook een meisje wat telkens wat meer wakker is en indd gezellig!

@anas; neee waar kan iek cursoes doen?

@sannie; nee hoefde niks bij te betalen was een mooie bon zeg maar hihih..Zijn je oren al tot rust gekomen?hoe is het nu met je meisje?

@fatima;wie iek?Welke spoor?

@blij ei; ik duwde vd dat pilletje erin en hield even dr kontje een beetje vast toen bleef die wel zitten..

@hyves; nou ja als jullie heeeeeel goed nadenken weten jullie wel wie er bedoelt worden…

@joenka; whaaaaaaaa blond servies!fotoooooo

@wendelaa; succes met de broodjes!

@luna; jij blijft ook maar shoppen…..

@jaja; hopelijk gaat de rijstebloem werken

7. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Goede morgen allemaal,

Even een kort berichtje van mij.........
    Die vriend van ons heeft toch een herseninfarct gehad en hij heeft gisteren gehoord dat hij zijn beroep niet meer zal kunnen uitoefenen.
    Hij is directie chauffeur en hij heeft verlammingen aan zijn rechter kant. Zoals het er nu naar uit ziet zal dit nog wel iets verbeteren maar word nooit meer 100%.

Wij zijn volledig uit het veld geslagen...........
    Ik had mijn kraamtranen nog niet gehad maar ik ben sinds gisteravond niet meer gestopt met huilen, ik vind het zo erg!
    Hun hele wereld staat op z'n kop en ook die van hun zoon, deze wilde van school veranderen maar nu moet hij daar blijven en blijven werken omdat ze nu niet kunnen zien of ze een andere school kunnen betalen.

Wij willen ze graag een hart onder de riem stoppen en we zitten te denken om ze een ontbijtje te geven..............denken jullie dat dit leuk is?
    Ik vind een kaart sturen ook zo stom.....Veel sterkte! Nou dat geeft helemaal niet aan wat ik wil zeggen....

:(

8. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Geweldig dat hij toch nog zo'n plezier had :D
    Wat voor auto???

9. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    luna:ging erover dat dylan zo weinig slaapt! niks gemist hoor.

sloppy:sterkte lijkt me er gmoeilijk ind.

baby:jeetje wat verwend weer en ooooo wat erg moet je weer shoppen haha

10. Maia

Maia Niet meer actief

@luna: zo, dat was gezellig vannacht dus :) Veel plezier met cadeautjes shoppen!

@jaja: ik hoop dat het werkt!

@wendelaa: succes met broodjes smeren ;)

@joenka: balen van de poten! Maar leuk he, zo'n kast :D heb ik ook, zie ik tenminste m'n mooie servies hihi!

@kletsen op hyves: zielig zeg! Beetje jammer. Ik denk dat ik hem ook snap.

@sannie: Ik hoop niet dat het oorontsteking is!

nou hier wel een goede nacht gehad. Wel een beetje last van kiespijn dus hoop niet dat het door gaat zetten. Volgens mij is er een verstandskies die niet door is gekomen nu toch aan het doorkomen want ik voel ook de vorm zitten enz maar dat vind ik niets :( Zometeen richting schoonouders, rijbewijs ophalen (schoonpaps heeft auto al op mijn naam laten zetten), dan auto ophalen en lekker vroemmen hihi.. en we gaan terug via de prénatal en baby-dump Beverwijk ;) want Fleur moet nodig wat meer kleertjes in mt. 68 hebben hihi ...

11. 0babydream0

@jaja; owwwwwwwwww Dylan hoeraaaa 4 maanden!!!!!!!Gefeliciflapstaart!!!!

Enne ja shoppen zo vervelend

12. 0babydream0

@maia; oooh jij ook al aan t shoppen!Veel plezier

13. 0babydream0

Mijn wijsneus:D

14. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Yep :D Nou we zijn gewoon bezig zonder gescherming en als het lukt is het een wonder hoor........
    En als het niet lukt hebben we, gister :), besloten om in December weer naar het IVF centrum te gaan en we weten dan nog niet of we een van de cryo's willen of opnieuw IVF gaan doen..............hoop dat het niet nodig is :D

15. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Sloppy, dat is ook wat zeg van die vriend.
    Snap dat je daar van ondersteboven bent

16. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    @Boaz...redelijk geslapen, wel heel vaak wakker maar dan beetje wiegen aan de wieg en dan sliep hij weer door gelukkig. Eten doet hij niet zo goed maar nog wel plasluiers. Vanochtend was tem 37,5 dus dat gaat beter iig. Voordat hij borst kreeg, eerst zoutoplossing en toen in de douche stomen...ging redelijk.

@Baby, wat zit ze daar lief. Echt een leuke meid is het.

@Hyves, volgens mij heb ik er zelfs over gedroomd?? waar kan een mens druk mee zijn zeg ;)

@Sloppy, wat vreselijk zeg en dat ontbijtje vind ik zeker een goed idee. Het is altijd fijn als je merkt dat mensen meer moeite voor je doen en aan je denken.

@Maia...lekker tuffen in je nwe eigen autootje en dan ook nog lekker shoppen...hoop dat je je kiespijn dan niet meer voelt

@Joenka....las al zoiets op hyves....heb jij een echte keukenprins? Dat is wel heel fijn.

@Jaja, hoop dat de rijstepap effect zal hebben. En alweer 4!! maanden, echt ongelooflijk hoe snel t gaat zeg.

@Luna, hahah bah nog steeds dat vieze gerecht ;)

@Wen, succes vandaag met smeren smeren en nog eens smeren

17. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Sloppy, ik hoop dat IVF idd niet nodig is voor je.Ik duim voor je!!

18. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    ola,

Sloppy: dat komt idd ff hard aan! Sterkte en ontbijtje zal hij vast en zeker waarderen...

Blijei: NEEEE, hij is absoluut geen keukenprins!!! Maar hij kookt wel vandaag, dus hij is nu druk de boodschappen aan het doen. Dat is een grapje van Sandra op hyves, de vorige keer zaten we aan tafel en toen heeft het bijna 2 uur geduurd voor Rob iets klaar had:D...

Hoop dat Boaz idd wat opknapt dat stomme slijm en snot!!! Beterschap en een dikke knuffel in ieder geval...

Danjo: Hoe is het met Naomi??

Sannie: Hoe gaat het met jou meissie? Wel beter geslapen vandaag?

Maia: Lekker touren hoor! ennee...verstand komt met de jaren he;).

Wen: Druk dagje dus! suc6 met broodjes smeren...

Baby: Wat een nice pica weer! Wat een dametje he! Maarrrrrr...wat voor een maat heeft ze met haar big foot?? Of zijn de schoentjes stiekum nog iets te groot? Hier heeft Boaz mt 17 wat past.

Speciaal voor jou zal ik een foto spammen van m'n nieuwe kast!!!!! Let op he, daar komt ie.....
    Bekijk bijlage 45508

Hier verder een druk daggie! Om 13:00 kinderfeestje en om 15:30 onze vakantievriendjes. Erg leuk en gezellie weer!

19. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Aangezien Britt altijd op de foto wil zodra ik het toestel pak staat ze er ook op bij de kast;).
    Maar dan wil ik er natuurlijk ook nog 1 van m'n kleine mannetje spammen.. In zijn pyama:D
    Bekijk bijlage 45509

20. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Hier heb ik gisteren Mike in bed gelegd om 20u na de fles van 1915, hij was echt zo diep in slaap!!! En hij heeft geslapen tot 7 uur vanmorgen?!?!?! Nou als dit de oplossing is... :)
    Hij is verder wel flink verkouden en heeft erg snot in zijn neusje..

Laura heeft nog veel troep die uit haar ene oortje komt , maar goed als het er maar uit komt :)

Deel Deze Pagina