Oktober 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door MamavanJordy, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    mvj, kan t berg zijn? maar dit zit eigenlijk alleen onder de haren toch?

wen, de h.a. zei dat t best een half jaar kan duren... niks aan, die onzekerheid.

2. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    geweldige fotos ellen :D

3. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    mvj, leuke foto trouwens van evi op dr buik. ze blijft in ieder geval al goed zo liggen! oefening baart kunst he? haha

4. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    thnx dames! * errug trots*

5. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Curly kijk het even een paar dagen aan hoe het gaat met de bibi speen anders stuur ik je ff pb thanks

6. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

wat een leuke kleertjes heeft ze aan Ellen!!
    En wat een schatje is het ook lekker aan het lachen :)

7. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Ellen, o kleine Rock-chick!!!
    Geweldig zeg....en wat een gave kleertje heeft ze aan.
    Bakkaboe is idd een super leuk merk en helemaal niet duur

@MvJ, klinkt anders als wat Tim heeft.
    Die heeft echt rode/dikke plekken en dan schilverig. Dus van die droge eczeem. Zijn wangen zijn als ik niet smeer, ruw en rood en lijken te gaan barsten. Vervelende is, dat ie de plekken ook echt in zijn haren heeft. Maar berg hoeft niet alleen tussen de haren te zitten, kan ook op de wenkbrauwen en voorhoofd meen ik

8. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    wen, lijkt me niet fijn voor tim... heb je ook t idee dat hij er last van heeft? jeuk of pijn ofzo? heb wel eens gehoord dat die lanette/vaseline heel goed helpt!

ik ga nog ff stofzuigen, geen zin in, maar tja, moet wel he? hihi

9. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    ellen kom hier ook even stofzuigen :D

10. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Ellen, ik heb niet t idee dat hij er heel veel last van heeft.
    Je ziet m wel regelmatig over zijn hoofdje wrijven, voorals als ie de fles ligt te drinken.
    Moet wel zorgen dat zijn nagels goed kort zijn, want anders zit heel zijn hoofd onder de krassen

11. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    danjo, ik doe dat meestal met de franse slag... vast niet goed genoeg voor een poetsvrouw zoals jij! ;)

12. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Oh nee ik trek alles van de kant haha maar ja heb een grote hond dus moet ook wel

13. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Zo daar ben ik weer!
    Heb 2,5 uur in de stoel gelegen en dan krijg ik nog een keer een noodvulling:x! Dit is voor als er toch weer een ontsteking opkomt! Dus 30 maart mag ik weer maar dan slechts een uurtje!:(.

Nou is ff kijken waar ik moet beginnen:

Gusam: Gefeliciteerd met je zwangerschap! Heb wel bewondering voor je! Pfff, ben nog aan het bijkomen... Maar ik heb er dan al 1 rond lopen...

Jaja: Ahh, dikke knuffel voor jullie! Maar breng je hem dan ook wel een paar keer s'avonds/s'nachts weg?? Dan kan je ook ff echt bijtanken en wat leuks doen samen met manlief!
    Dikke knuffel in ieder geval!

Leo: Hoe is het nu met je meissie? Enne....vechten voor je realtie hoor! Laat je schoonloeder er maar lekker in blijven.

Wen: Hoe is het met Timmie??? En ongesteld, wat kun je dan opgelucht zijn he!!!

Danjo: Hihihi, wat een eigenwijze trien he! Hopen dat ze niet zo gauw uitgekeken is op de bibi speen! (hmmm, als dat ook zo bij de mannen gaat:p) Voor vandaag werkse!

Ellen: Gaaf noppies jurkje! Hihi, daar heeft Boaz de blouse van! Is wel een leuk setje dan samen! Kwam jij ook de 13de? Doen we dezelfde kleren aan;).....
    En idd als ze ziek zijn wil je het het liefst overnemen, werk dan ook niet zo lekker!

Maia: Mannetje weer een beetje op de been? Wil de taart wel ffkes zien hoor! Ahh, arme Fleur! Maar als het niet lekker gaat bellen ze je wel hoor!

Rose: TOPPIE!!!!! Dat is wel weer ff een meevaller he!

Hier ook helemaal in love vanaf dag 1, maar niet omdat hij zo mooi is hoor;)! Hij is gewoon super lief en lekker ding! Mijn boedhaatje:p

Groentehap: beginnen we denk ik dit weekend mee. Boaz mocht als hij neigde naar trek eerder over naar de groente/fruit hap dan meer voeding. (geef 3x 180 en 1x 210)

Baby: Ga ff terug lezen voor je vader dus kom ik nog op terug! Maar alles goed met dyoontje???

Trouwens gisteren Boaz zijn eerste loopschoenen gekocht;)!
    Zag geweldige schoentjes, beetje bronsachtig met stoere voetbal achterop en italiaanse vlag... Die moest ik echt hebben! Ze waren namelijk van 110,00 euro voor 30,- maat 22! Ja,weet het af en toe spoor ik niet!

Nou ga weer ff lezen of ik niks over het hoofd heb gezien!

14. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Mvj: Misschien dat de medicijnen weer iets opgehoogd moeten worden? Ze wordt natuurlijk ook zwaarder???
    Maar waarom 25 februari??
    Boaz heeft ook wel een soort "schuurvlekje" op 1 wang, volgens mij komt het bij hem door de kou en de vingers met kwijl die er steeds langs gaan. Ik smeer dit met vaseline in...

15. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Joenka poeh is het meegevallen? en een noodvulling mooi balen zeg bah.
    Hm en euh ze is al uitgehuwelijk dus ze heeft weinig te willen haha

16. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Dit heeft Naomi ook , en ook een plekje op dr handje volgens mij ook van het knuisje in dr mond stoppen

17. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Joenka: Evi heeft nog geen medicijnen daarom zijn we door gestuurd naar de kinderarts. Daar moeten we dus 25 februari heen.

18. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Baby: En hoe gaat het nu met je vader? Wanneer wordt hij weer geopereerd?

Luna: Last van je bekken? Hmm. merk ook wel dat mijn lichaam wat minder stabiel is, voel zelfs nog af en toe steken down under!!!

Ben benieuwd naar je jurkje tijdens de meeting!:p

En juulzz vandaag weer een lekker slaapdagje of vandaag weer energie voor 10?

Danjo: Ze hebben van avent ook zachte tuiten met ventiel he! Die kun je ook op de fles draaien????

Rins: Nou ben benieuwd wat de ka zegt! Goed dta je dat wel ff doet, cb heb je toch verder geen r** aan! Was hij goed gegroeid? Of lees ik daarover heen??

Boaz heeft een redelijk GROOT hoofd zeg maar! De laatste keer cb in januari was zijn hoofd 42,8cm qua gewicht zit hij nu ongeveer op 8,3kg, we mogen 2 maart weer voor de APK.

Wendelaa: He bah, pap3.. Die standaard controles zijn toch eens per 5 jaar?

Shaula: En...wat heb je voor iets groots gekocht?? Ben niet nieuwsgierig hoor??? En hoe is het vandaag met Senna?

Odess: Lekker vakantie gehad! Altijd leuk natuurlijk, ieder geval allemaal leuk nieuws! Top

Curly: Ter motivatie * GO CURLY GO*;)

MH: Wat een geweldig haarbandje!

Trouwens allemaal geweldige foto's langs zien komen! Heerlijk toch al die trotse mama's!

Eitje: thanx erg lief;)

19. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Danjo: Haha, arme Naomi! Wat nou als ze hem echt niet leuk vindt???:p
    Nou het is me op zich wel meegevallen, maar ik was er wel helemaal naar en dizzy van! En nou heb ik ook nog trek!!! :D(wanneer niet?)

Mvj: Aha, dat was het! Klinkt idd wel als reflux. Heb je ook al jhbpm geprobeerd?

20. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    O Joenka, das ook ruk zeg....zolang in die stoel gezeten en moet je nog een keer terug.
    En jou Boaz niet knap?? Nou ja zeg, heb je je lenzen niet in!

Ik weet echt niet precies hoe vaak die standaard controles zijn eerlijk gezegd. Ik heb er toen een gehad ivm wat vage klachten en voor de zekerheid deed de h.a een uitstrijkje.

Deel Deze Pagina