@ Wendela bij Pap3a wordt toch als dit 2x is gebeurd een weefselbiopt genomen? Hier beetje moe,... pffff nou ja nog 45 minuten en dan ga ik de kids halen van het KDV
Leo: Stoer he!!! *trotse mama* Bij Boaz op de kamer is het nu 20 graden! Straks zet ik weer ff raam open! Anders wordt het zo benauwd. Hoe is het met Tara?
@Anas, toen de eerste uitslag (bij de h.a) pap3a was, heeft de gyn vervolgens een biopt gedaan....daar kwam helemaal niks afwijkends uit. Nu dus pas weer pap3a en over 6mnd terug. Ik gok dat als t dan weer afwijkt, er wel weer wat meer weg gehaald zal worden. En dat is nu niet echt prettig haha
@Verwarming, ik heb nooit de radiators open staan boven, alleen op de badkamer. Zou dus niet weten hoe warm t is hihi
Volgens mij klopt ons thermometer niet op de thermostaat. Vanmorgen had ik alle ramen open en was het 19 graden... En toen ik de ramen weer dicht had was het zonder dat ik de verwarming heb aangezet 21.5 graden.. En het is hier onwijs KOUD!!!
Meiden ik ga weer , ff langs de fietsenmaker voor de band van de kinderwagen want die is zo lek als een mandje en dan mn meisje ophalen
Danjo: Hmm, dat is niet fijn! Wij hebben een nieuwe binnenband erin gedaan voor 5 euro! Hij had natuurlijk ondertussen al 4 jaar op zolder gelegen! Eten: Danjo eet waarschijnlijk hamburger? En de rest? Denk dat wij vandaag maar patat eten,vervelend!
ligt er aan wat manlief wil eten hihi... Heb shoarma in huis, maar t kan ook net zo goed friet worden.
Danjo, is goed, ik merk het wel. Als ik kan helpen, kleine moeite! Super foto trouwens van je meisje!! Leonie, dat heb ik ook wel een hoor. Vooral als ik uit eten ga. Dan denk ik, ik betaal ervoor dus wil ook het lekkerste en niet het gezondste en 3 gangen, koffie na met tia maria ernaast. Dan gaat het al weer hard... Daarnaast zit er horeca hier in de familie en ben ik gek op koken. Wel goed dat je nog steeds bent afgevallen. Joenka, thnx!! Ik ga lekker door. Ellen, wat een leuke kleertjes!!! Superleuk. Bestaat er ook ergens een webshop van dat merkje?? Mezelf, net terug uit Volendam. Heb daar in de meest geweldige babyzaak weer 3 outfits gescoord.Zo leuk. Oja en mijn vader had er gister een jurkje voor Britt gekocht, met een bijpassend luierbroekje zo lief. eten, ik snijbonen met biefstuk, vriendje spareribs, aardappelschijfjes en snijbonen.
Temp volgens mij staat er in het cb boekje tussen de 16 en grd of zo maar hoe weten jullie de temp op het kamertje haha. Curly thanks en tuurlijk moet je ook een x uit je dak gaan met eten anders hou je het niet vol. Vind het wel knap dat je voor je man iets anders maakt .....Moeilijk..... Joenka nee geen hamburger dat word het morgen denk ik vandaag boerenkool uit de vriezer gehaalt haha
Danjo, mijn babyfoon geeft de temp aan en begint ook te piepen als deze te laag is (volgens mij bij 17 graden). Ik vind het geen probleem om eten voor hem te maken. Doordat ik zelf aan de lijn ben, mis ik wel eens om lekker uitgebreid te koken... Met valentijn ben ik dus maar los gegaan voor vriendje.
Heb toevallig een babyfoon met temperatuur! Gebruik hem alleen nooit! Geen hamburger???????????????????? Boerenkool is ook lekker! Mannetje vanavond nog naar de voetbal? Bakkaboe is niet via internet te krijgen. Ze verkopen het ook bij Tuunte.... Curly: We willen wel foto's zien natuurlijk!
@Curly, ik weet niet waar je woont...maar t merk verkopen ze in verschillende winkels.... Hier bijv in de winkels van Jola. Waar me ouders wonen verkopen ze het bij een winkel die Willems mode heet...dus misschien dat ze op de site van t merk verkooppunten hebben staan. De opvolger is trouwens het merk Persival voor meiden. O en jongens mammas, de mannelijke tegen hanger is Just Small hihi
Goedenavond allemaal! Zit nog op mn werk, heb nu lunchpauze moet nog tot 20:00. Nou werd ook een half uurtje geleden gebeld door het kdv. Had vanmiddag zelf gebeld maar toen ging alles goed en had ze ook goed gedronken en net heeft ze dus toch weer de laatste fles helemaal uitgespuugd. Manlief heeft haar inmiddels opgehaald. @ooievaarsbeet/wijnvlek: ik heb dus een wijnvlek in mn gezicht. Gelukkig aan de zijkant, bij mijn slapen aan de linkerkant, maar toch @wen: kan me voorstellen dat je dit keer blij bent om eindelijk ongi te zijn. @Sannie: waar ben jij gebleven? @MvJ: balen dat het niet zo lekker gaat zeg L Wel een erg leuke foto! @Ellen: ook al zon lieve foto! Wat een leuke jurk zeg! @Joenka: succes alvast voor de volgende keer En wat een leuke jongen heb je toch. @Leonie: heerlijk zeg, al die artsen met apart advies @Danjo: geweldige foto! @slaapkamer Fleur: gemiddeld steeds zon 19-20 graden. Verwarming heb ik nooit aan. @eten: boterham met kaas.. die al de halve middag in mn tas zit bah Naja, ik ga weer aan het werk! Niet te veel kletsen he!
wendelaa, thnx ik zal eens opletten in de winkels. Joenka, zal straks even proberen fotootje te maken.