Curly: Nou dan is het helemaal moeilijk! Bakkaboe is helaas niet op internet te koop nee... Temp: Volgens het cb mochten wij de temp op 15 graden hebben. En ik weet het door het bad-termometertje! Eten: Wij eten franse uiensoep vooraf en chineze bami met een ketjap woksauce.. Past goed bij elkaar , haha
wendelaa: Ik heb heel erg mn best gedaan om te snappen wat je bedoeld met pap3 enz? Maar wat is er aan de hand? SOrry, ik heb het gemist denk ik...
Maia: Thanx!!! Lekkere late lunch... Werkse nog ffkes en beterschap met Fleur! Wendelaa: Hoezo goed op de hoogte..... Ja, persival is ook idd van hun. Zitten soms ook erg leuke dingen tussen! Leo: Dat is de uitslag van een uitstrijkje! Die krijgt iedereen standaard in het jaar dat je 30 wordt... Voor evt. baarmoederafwijkingen..... Maar hoe gaat het nou met Tara??
hoi allemaal ik heb mij bij deze ook maar aangemeld bij de oktober mama´s lees al vanaf het begin mee, maar nooit gereageerd. mijn naam is nikki ben 23 jaar en kom uit almelo. ben 7 oktober 2009 naar een zeer makkelijke bevalling, maar een hele zware nasleep ben blij dat ik er nog zit bevallen van een dochter genaamd lisanne. ik hoop dat ik met jullie mee mag lezen en zo nu en dan mee kan kletsen. liefs nikki hier een foto van lisanne is ze net 1 dag oud
Zo kom even ego doen want ben net terug van, werken, boodschappen doen, Jul van KDV halen ( is lief geweest ) en nu staan de pannen op het vuur. Ze hadden Juliën als vers fruithapje op het kdv KIWI gegeven. maar daar ben ik dus alergisch voor en wilde ik heel voorzichtig mee zijn dus heb ze gevraagd dat niet meer te geven. Net als aardbei dat doe ik ook nog niet. Nou ik lees zo terug, eerst even mijn spaghetti afmaken. Vanavond lekker de X factor kijken. Mannetje is ziek thuis.
curly, bakkaboe verkopen ze hier in raalte inderdaad bij tuunte. geen idee waar t nog meer te koop is... het jurkje is van noppies hoor! leo, fijn dat t weer wat beter gaat met jou en tara!ik hoop dat je schoonloeder jullie nu met rust laat... eten: wij hebben lasagne gegeten. heerlijk! joenka, heerlijk ventje! ik vind echt dat er een mooi koppie op zit hoor! elke baby heeft toch babyspek? danjo, hahaha wat een draaikontje! tijd voor n slaapzak? nikki, welkom! leuke foto van je dochter. luna, belachelijk dat ze hem al kiwi hebben gegeven! op t kdv waar ik werk geven we kids pas kiwi als ze 1 zijn, of als ouders aangeven dat t eerder mag. is inderdaad erg allergiegevoelig, net als aardbei. thnx voor de leuke reacties op mijn foto`s!
nikki, welkom mooie dochter heb je. Zit hier nog 1 mama uit almelo Leonie volgens mij. Leonie, jij komt toch uit almelo.
joenka, hopelijk heb je niet veel pijn na de behandeling! 13 maart ben ik ook van de partij, doe ik tess dr noppiesjurk aan. gaan ze wel ff samen op de foto he???
Dames hier de kleding die ik vandaag gekocht heb. Het jurkje dat ze van me vader heeft zit al in de wasmachine sorry.... Het setje met luierbroekje heeft op de achterkant ruchjes.
ja ik had gezien dan leonie ook uit almelo komt gezellig leonie. @curly, leuke kleertjes @ ellen hoe bevalt tess haar spreidbroekje, lisanne heeft ook een spreidbroekje sinds 10 februari alleen dan een pavlik. dit waarschijnlijk 6 maand 23 uur per dag en daarna 3 maand afbouwen. liefs deze foto is van 6 januari dus weer even terug
Hoiiii, Zo even gegeten. @Verliefd op baby: ik lees dat er dus meer zijn die op de roze wolk verkeren. Heerlijk toch. @Lisanne, welkom. leuk dat je mee komt praten. Hoe is het nu met je dan?Heb je zo'n zware nasleep gehad dat je blij bent dat je er nog zit? Wat heftig. Mag ik vragen wat er dan is gebeurt? Mooie foto hoor. @Curly, wat een leuke kleertjes al! Heb zin in de zomer. @Danjo, Yeeey, meisje heeft weer veel gedronken lees ik. Fijn hoor. @Joenka, misschien mentaal voorbereiden. haha Nou sorry voor degene waarop ik niet heb gereageerd. Hoop dat ik niets belangrijks heb gemist maar heb al de hele dag achter de pc gezeten en ben erg moe.
@Curly wat een schattige kleertjes! Vooral dat rose setjes is erg schattig @Joenka, ja heb al 4 jaar shopervaring hihi @Leonie, pap3 a is idd een uitslag van een uitstrijkje. betekent dat ze dus wat afwijkende cellen bij de baarmoedermond hebben gevonden. Normaal krijg je vanaf je 30e een oproep om dit eens in de zoveel tijd te laten doen @luna, gelukkig dat ie geen reactie heeft op de kiwi @Lisanne, welkom hier! En wat een prachtige meid zeg
@Maia, beterschap met Fleur! @Leonie, o ik lees dat je bij de dokter bent geweest. Hopelijk snel beter met Tara. @Joenka, het is een super schattig kereltje en ik vind hem echt mooi! Dat zeg ik niet als ik het niet meen maar het is een stoere bink. @Danjo, wat ligt naomi lekker boven de dekens met haar blote staken. schattiiiiig @baby, de bevalling nog gedaan???
@verwarming die heb k bij riley af en toe aanstaan, omdat ze op een kamertje ligt waar een kleine muur een en al glas is, en omdat dan erg koud word daar. @felicitaties dank je wel allemaal daarvoor,ik heb pas op 18 maart een afspraak met de gyn. @bakkaboe ik vind dat die hele mooie kleertjes heeft, en ik vind dat dirkje ook mooie kleertjes heeft. @vertellen aan familie doe ik als ik een goede echo heb gehad of dat ik 12 weken ben. daarom zei ik al of jullie niets op hyves wilde zetten. @leonie sorry dat ik het zeg maar ik had die arts eff zn mond gesnoert, en een klacht in gedient ivm de omgang met jullie, maar ik ben voortaan heel makkelijk met mond snoeren of klachten indienen, maar dat komt omdat ik niet meer met me laat spelen. @foto's hele mooie foto's van jullie kleintjes, ik zal binnenkort er weer een opzetten van Riley. ik heb een nieuwe grotere auto gekocht, ik ga nu van een fiat panda, naar een ford focus wagon. (lekker ruim) XXX Gusam
@wen, nee tot nu toe gelukkig niet! O, ik schrok zo hé! Als ik kiwi eet kun je me afvoeren want dat zie ik er als volgt uit:
Hallo! Welkom Nikki! Ooievaarsbeet. Aisha had het heel erg op haar voorhoofd tussen haar wenkbrauwen en in haar nek. Op dr voorhoofd is het bijna weg maar in haar nek nog laaaaaaaaaaang niet. Senna heeft het alleen in haar nek een beetje. Voedingen; hier zei het cb tegen mij dat ik 6x180+6 mocht geven...dat is ook over de liter. Niet dat ze dat opkan maar het mag dus wel hierzo. Temperatuur op kamer is hier 17 of 18 graden (2 babyfoons met temp meting). Als het warmer is slapen ze beide slechter...gezellig straks weer in de zomer Een paar van jullie vroegen naar Sannie. Het gaat heel goed met Sannie (en Tessa). Maar ze is heel erg druk. Ze werkt 4 dagen in de week en de 5e dag heeft ze ook haar nichtje in huis om op te passen. En ze heeft veel weekenden volgepropt met afspraken haha. Maar ze komt ook naar de meeting 21 maart in Spijkenisse Wat een lieve foto's heb ik voorbij zien komen! Gave jurkjes/rokjes Ellen! Curly, wat een leuke kleertjes!! Luna, heeft ie nog geen reactie gehad op de kiwi. Ik hoop het niet!! Kan me voorstellen dat je dat later zelf wel voorzichtig wil proberen. Maia, werk ze!! (Nou ja, nog heel eventjes maar) Oh en Ellen, ik herken dat gevoel wel hoor. Als mijn meisje ergens last van heeft vind ik dat ook erg lastig en wil het het liefst allemaal overnemen. Ze kan dan ook zoooo zielig kijken Met zo'n pruillipje... Vandaag weer gewerkt. Deze week 4 dagen en dat is toch wel vermoeiend. Had deze week wel een hele leuke klas. Een groep 5, en wat een lieverds! Heb wel 20 tekeningen gehad...zo lief! Nu alweer een weekje vakantie. Senna is niet lekker en wilde vandaag op het KDV niks drinken dus papa heeft dr opgehaald. Ze ligt nu al weer even te slapen. Helaas slaapt zij nooit 12 uur...zelfs niet eens langer dan 7 uur achter elkaar haha. Ach ja...het komt vanzelf wel een keertje Ik ga nu weer even naar de Pooh-film kijken met mn oudste! P.s. ik maak nog wel een foto van de mooie taart voor Aisha en die zet ik hier nog wel even neer Hieronder nog een foto van de 4 generaties die we afgelopen zaterdag hebben laten maken
wahahha..Luna! Dat is best vervelend als je zo rond moet lopen Als je dan maar niet ook nog eens net als een kiwi, een vachtje krijgt
Je zal het maar hebben zeg....pfffff....en dan maak ik me druk om een pukkeltje af en toe hier en daar hahaha...
Mooie foto Shaula! Zal vast een mooi plekje krijgen ergens in huis. Fijn om te horen dat t goed gaat met Sannie... Leuk dat ze nog steeds naar de meeting komt