Oktober 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door MamavanJordy, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    wendelaa, thnx die roze is ook mijn favoriet. Andere 2 is meer met oog op vakantie gekocht... is van merkje Tuuf's World. hebben hele schattige dingetjes.

2. 2009lisanne

2009lisanne Fanatiek lid

19 feb 2010
    1.437
    1.465
    113
    Vrouw
    twente
    @luna1 met mij gaat het steeds beter, soms nog erg moe. tuurlijk mag je vragen wat er is gebeurd. ik liep al 8 dagen over tijd en snachts om half 2 braken mijn vliezen om half 6 had ik 6 cm ontsluiting, dus op weg naar het ziekenhuis. ik mocht rond 9 uur beginnen met persen maar ze kon er met haar hoofdje niet door. ben ingeknipt en bijna volledig uitgescheurd, ze hebben op mijn buik lopen drukken. had al aangegeven mij niet lekker te voelen. er bleek ondertussen een ader te zijn geknapt, nadat lisanne al was geboren. bloeddruk gemeten 41/36, zeiden bloeddrukmeter was kapot, weer gemeten met een andere gaf het zelfde aan, had geen gevoel meer tot aan mijn enkels, kon lisanne haast niet vasthouden. toen moest ik van het ene bed naar het andere bed en ben flauw gevallen, enigste wat ik nog kan herinneren is een lange witte gang. ben in totaal 3x flauwgevallen, er bleek een gigantische bloedprop achter te zijn gebleven, vandaar dat ik nog blij ben dat ik er nog zit. voor mijn vriend en mijn moeder is het erg zwaar geweest en is het nog ze dachten dat ze mij kwijt waren, ik raakte in een shock en draaide de ogen weg en had schuim op mijn mond staan, spugen tussendoor. ik weet hier niks meer van.
    maar voor de rest geniet ik juist nog meer van mijn meisje en mannetje.

liefs nikki

3. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    jeetje wat een heftig verhaal zeg!
    Lijkt me idd erg moeilijk voor je vriend en moeder...om je zo weg te zien glijden.
    Dan ben je dubbel dankbaar voor wat je hebt

4. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Heftig hoor Nikki! Pffff...zal zeker moeilijk zijn geweest voor je naasten. Gelukkig is het goed afgelopen zeg! Bah...

5. 2009lisanne

2009lisanne Fanatiek lid

19 feb 2010
    1.437
    1.465
    113
    Vrouw
    twente
    @wendelaa dank je wel ben er ook heel trots op

@ gusem jij nog van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, lekker gaan genieten

@ voedingen hier dronk lisanne 4 flessen van 180/6 en sliep van 21.00 tot 08.00 maar sinds afgelopen zondag komt ze nu weer snachts. eerst was het half, toen half 5 en nu al kwart over 3.
    dus ze krijgt nu 5x 180/6 kijken wat ze nu doet. zal ze in een sprongetje zitten.

liefs

6. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Welkom nikki.
    Jeetje heftig zeg! Schrik van je verhaal.
    Voel je je nu weer helemaal ok?

@ Curly leuke kleertjes :)

@ Shaula wow mooie foto's. Leuk ook zo 4 generaties.

@ Wen en Luna mooie foto's haha

@ Joenka wat is het toch een lekker mannetje!

7. 2009lisanne

2009lisanne Fanatiek lid

19 feb 2010
    1.437
    1.465
    113
    Vrouw
    twente
    @ wendelaa ja dan ben je zeker dubbel dankbaar voor wat je hebt

@ rose1982 ja opzich voel ik me weer helemaal ok, soms nog erg moe door het vele bloedverlies, en soms heb ik het er nog moeilijk mee, omdat ik zelf weinig er van weet.
    Gelukkig werk ik nog niet dus kan de rust nemen als het moet.

@shaula leuke foto's hoor, bij ons ook 4 generaties vrouwen.

8. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Daar was ik weer!Weeeekend!!Lekker vrij tot donderdag!

Dyoni heeft alleen al 3 dagen niet gepoept erg vervelend maar ze lijkt er geen last van te hebben…En lieve mensen ook het meisje met de langste haren begint nu toch echt een kale plek achterop te krijgen…Gelukkig kunnen we het nog camoufleren hahahaha

Heb veel bijgelezen even een paar reacties;

Gusam:Gefeliciteerd meis!!Super ga ervan genieten!

Ellen; jeeeeej heerlijk doorgeslapen super!!Ja als Dyoni niet lekker in haar model zit zou ik het inderdaad graag over willen nemen denk dat dat bij moeder zijn hoort..Wat een geweldige rockchick!!

Verliefd zijn; Gigantisch verliefd op mijn meisje!Wat een geweldig gevoel!!

Mh81; Dyoni heeft ook een ooievaarsbeetje in haar nek maar je ziet hem bij haar niet duidelijk zit onder haar haar verstopt..Wat een moppie!

Wendelaa; phoe dat je blij kan zijn met onig zijn hahahaha…ik vloei nu al 4 weken na mn mirena echt verschikkelijk vind ik t

Mvj;leuke foto!Dyoni krijgt voor haar melk eerst medicatie zodat ze minder last van de reflux heeft..door de potjes moet ik wel jbpm doen anders is het te dun voor haar..ik merk niet echt verschil..

Joenka; ben trots op je zo lang met je mond open liggen!Met Dyoni gaat t goed hoor buiten het niet poepen om hehe..Wow wat denk je Boaz leeft op grote voet hahaha. Mijn vader is maandag geopereerd nu daarvan herstellen..de 25e moet hij naar de neurochirurg en dan horen we wanneer de volgende operatie zal zijn..Dankje voor de vraag! @Boaz; je mama is gek laat maar kleppen stoere vent in je gave shirt!

Leonie; sorry maar wat heb jij een achterlijke arts!!pfffff minder water in de voeding is die helemaal van jeweetwel

Danjo; leuke pyama haha wat een lekkere spekpootjes hihih

Bakkaboe; is hier volgens mij niet verkrijgbaar in de buurt

2009lisanne; welkom!wat een moppie je meisje!jemig wat een heftig verhaal zeg!hoe gaat het nu met je nog ergens last van?

Curly;wat een leuke outfits weer!

Luna; nee geen bevalling gehad wel gewoon gewerkt

Shaula; leuk zo’n foto!

9. Maia

Maia Niet meer actief

welkom nikki!

@shaula: ja show jij de taart maar ;) van de week. Fijn om te horen dat het goed gaat met sannie!

@rest: vergeten...

ik denk dat ik hetzelfde heb als Fleur. Ben al de hele dag misselijk... hoop niet dat we manlief z'n buikgriep over gaan nemen.

10. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    babyd, thnx! Zelfs Dyoni een kaal plekkie?? Ach ji kan het nog verstoppen, Britt heeft die luxe (nog) niet. Verwacht wel dat ze krullen zal krijgen. 3 dagen niet poepen? Schijnt allemaal te mogen toch.....

maia, beterschap meid! hopelijk valt het mee.

Mag ik nog even een foto's spammen? Dit was Britt woensdag na haar prikjes van CB, helemaal uitgeteld, helaas heeft dat maar even geduurd en heeft ze vervolgens de hele dag gehuild, arm moppie

11. Tamale

Tamale Niet meer actief

Joenka: Ooh sorry!
    Ik had er al een stuk op gezet vanmiddag??
    Maar het gaat super goed!
    Ze spuugt veel minder en ze is echt heerlijk vrolijk!
    Ze houdt nu de vier uur tussen de flessen prima vol en zit nu dus aan vier flessen!
    Gisteravond de laatste fles om half 9 gehad, dus ik dacht vanmorgen om 7 uur: die zal zo wel wakker worden...
    Nee hoor! Moest madam om half 9 wakker maken, en lachen dat ze deed!!
    Terwijl ze met 5 flessen zich vaak nog eerder melde!
    Gaat goed dus, met Britt en Boaz ook alles goed?? :)

Wendelaa: Jeetje, dat is ook wel schrikken zeg!!
    Verdorie, baal ervan dat ik daar niet eerderr op heb gereageerd, sorry!!!
    Maak je je er zorgen?

Nikki: Welkom ! :D Leuk nog iemand uit Almelooo!
    Wat een ontzettend mooi meisje is Lisanne!

Luna: Nou dan mag je hopen dat Juul er niet op reageerd, of zou dat anders nu al duidelijk zijn?
    Beterschap voor Guus, en hier ook x-factor ;) altijd lachen weer!

Curly: schattige kleertjes zeg! :D Lieff

Luna: Hahaha die foto!! Muts ;)

Shaula: Aah wat sneu! Beterschap voor Senna!
    En veel plezier met Pooh kijken ;) schattigg.
    Wat een leuke foto!!!

Wend: hahaha!! Waar haal je de foto's toch vandaan!!!

Nikki: Wow wat heftig!!!!
    Dat is echt kantje boord geweest dan..
    Wat reageren ze droog met: De bloeddrukmeter is kapot..
    Gelukkig ben je er nog en kan je heerlijk genieten van jullie meisje!
    Idd een shock voor je moeder en vriend!! :O

Babydr: Aah hopelijk kan madam gauw van dr poep af..
    Hahah een kaal plekje, ach genoeg haar om het te verdoezelen! ;)
    En ja... ik ging ook behoorlijk chaggerijnig weg bij t ziekenhuis moet ik zeggen!

Maia: Kloten zeg! Beterschap meid..

Curly: Wat een schattige foto! Had je dr daarna wel een zetpil gegeven of niet?

12. 2009lisanne

2009lisanne Fanatiek lid

19 feb 2010
    1.437
    1.465
    113
    Vrouw
    twente
    @ babydream, ja ik voel me nu gelukkig stukken beter, soms nog wel erg moe, door het vele bloedverlies.

@ curly, wat ligt je meisje er lekker bij zeg, lisanne wil echt niet slapen in de box, alleen in haar eigen bedje.

@ leonie, gezellig he nog 1 uit almelo welke wijk woon je als ik vragen mag, dus tara heeft lekker geslapen, hopen dat het nu beter met haar gaat, is ook niks dat spugen. Ja zoals ze hier allemaal zeggen, waar ben je bevallen Almelo zeker

Lisanne wil al drinken uit een beker. We doen haar nu soms een beetje lauwe thee uit een beker laten drinken en dat gaat haar dan niet snel genoeg en is het schreeuwen en doet ze haar mond al los.
    Nou ik ga ff me meisje uit bed halen voor haar laatste fles, kijken of ze nu de nacht wel door slaapt.:(

13. Tamale

Tamale Niet meer actief

nikki: Ik hoor inderdaad geen goede dingen over het ziekenhuis, ben er zelf ook bevallen en er zijn mij ook behoorlijk wat dingen tegengevallen. Heb nog steeds de enquete hier liggen, ga hem nog wel invullen!
    Ik woon in Beeklust.. Jij?
    Woon hier nu anderhalf jaar samen met mn vriend, kom eigenlijk uit Wierden. We willen ook graag terug, appartement staat al te koop! Maarja, eerst maar is afwachten wanneer we daar vanaf zijn ;)..

Drinken uit een beker alweer! :O De kleine van Danjo ook al!
    Dat is snel zeg!! Hoe kom je daar eigen op?
    Leuk zeg..
    Ik hoop voor je dat ze vannacht door slaapt!

14. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    leonie, ik heb geen zetpil gegeven. Ze had nl geen verhoging. Heb wel veel rondgelopen met haar, beetje wiegen en liedjes zingen, dan werd ze wel stil. Maar slapen deed ze niet echt.

Nikki, ik probeer Britt wel zoveel mogelijk in d'r bedje te laten slapen, maar als dat een keer niet zo is, slaapt ze gelukkig wel makkelijk.

15. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    nikki, ook al uit een beker drinken, wat een wijs meisje zeg. Leuk hoor!!

16. Tamale

Tamale Niet meer actief

Curly , wil je liever geen zetpil geven ?
    Tara had na de 1e prikjes ook ontzettend last, maar geen koorts.
    Mocht haar gewoon een (toen halve) zetpil geven, daarna heeft ze heerlijk geslapen!
    Vond het zo sneu om te zien..

17. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Nikki welkom meid en wat een heftig verhaal zeg, en wat een moppie je meisje, gezellig uit allemelooo..waarom thee geven eigenlijk? ze hebben voor het half jaar toch niets niet extra nodig aan drinken...

Baby weeekend? en ja leuk die lelijke pyama he haha.

Joenka gefeliciteerd :D

Curly ah gossie wat een lieve foto

Gusam leuk een nieuwe tooto

18. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Hier net een avent tuit gehaald vanaf 6 maanden ze drinkt hier redelijk uit alleen zit er een smaak aan de tuit ieuwk

zetpil geef ik ook niet als ze geen koorts heeft maar goed ik ben zelf ook niet van de pillen :D

19. zo, heel snel gelezen.

nikki: welkom.. heavy bevalling dus.. lijkt een beetje op mijn 1e bevalling moet ik zeggen... alleen die van mij was iets minder heavy!

mooie foto's gezien ook!

20. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    leonie, ik heb er eigenlijk niet zo bij stil gestaan, doordat ze geen verhoging had heb ik er verder niet over nagedacht....
    Misschien had het er wel kunnen helpen.

Deel Deze Pagina