Oktober 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door MamavanJordy, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    shaula erg leuke fotos

2. 2009lisanne

2009lisanne Fanatiek lid

19 feb 2010
    1.437
    1.465
    113
    Vrouw
    twente
    @ leonie, ik kom van de riet, dus niet ver van elkaar af. ik was gister zelf thee aan het drinken en madam pakte me glas beet en zette het aan haar lip. dus vandaar. het was al bijna koud, dus laatste beetje heeft zij op gedronken en dat ging der ook niet snel genoeg. ik heb zoiets liever uit een beker dan uit de fles. ja huis verkopen, hopen dat je er snel vanaf bent en lekker terug kunt naar wierden.

@ curly, ik wou dat lisanne soms in de box kon slapen maar nee hoor.

@ danjo, ze pakte me glas beet en richting haar mondje. Dus vandaag iets geprobeerd uit een beker en dat ging goed.
    Ze krijgt het ook niet elke dag en niet veel hoor. Was gister voor het eerst. De een geeft niks tot aan 6 maand en de ander wel. ieder zijn eigen keuze toch?

@ knuffelkonijn, dank je. Ja zeker een heavy bevalling. Ik geniet dus ook van elke dag, heb het ondervonden dat het zo over kan zijn.

3. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    nikki, slaapt ze wel in andere bedjes? dan is het toch geen probleem. Ik merk wel dat Britt het beste slaapt in een bedje hoor....

4. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    OMG!

Ben je er even niet geweest en dan ben je eerst een uur aan het bijlezen! Sorry dan ook dat ik niet op iedereen reageer.

@Nikki, welkom! Heavy bevalling, maar gelukkig ben je nu wel weer aardig opgeknapt naar ik begrijp.

@Foto's, zo lief allemaal! Ik zal er van het weekend ook weer eens een plaatsen!

@Luna... :oops: sorry... was ik je vergeten? Hier alles goed hoor meid. Bij jullie ook?

Dan nog even ego: ben blij zo blij dat het weekend is! De hele week weer veel gewerkt en gisteren Sam welgeteld twee minuutjes in mijn armen gehad. Het was rennen van hot naar her. Ik was blij dat ik vanavond wel de hele avond met hem heb kunnen spelen. Althans... totdat hij om 21.15 uur naar bed ging natuurlijk ;).

Met ons gaat alles goed. Sam doet het ondanks het doorkomen van zijn drie tanden prima. Hij moppert ooit als ie weer zijn handjes in zijn mondje heeft en dan nog niet echt in de gaten heeft dat die tanden wel pijn doen aan zijn vingertjes als ie echt gaat bijten ;). Verder is het een enorm tevreden kereltje. Waar hij vorige week vier dagen op rij wakker werd en niet meer wilde slapen vanaf een uur of 18.15 uur, slaapt hij nu weer gewoon door. De worteltjes en andere groentes zijn dus weer even van de baan, want ik ga hem er niet voor wakker maken hoor...

Nou... ben benieuwd of jullie op de meeting ook zo kleppen. Dat zal een gezellige boel worden ;).

Liefs en knuffels voor de hummeltjes,
    Josien

5. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Fijn dat alles goed gaat met jullie Josien! :)

Hier lekker bank avondje gehad.

6. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    nikki moet je ook zelf weten maar je mag niet alle thee geven ivm met caf en theinne of zoiets.

josien lekker genieten nu van je weekend en je mannetje

rose hier ook lekker op de bank gehangen nu lekker in bed

trusten all

7. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Danjo: DANK! Feliciteer je mannetje ook maar! Dus je hebt de avent tuit aangeschaft....Ben benieuwd..

All: Lief dat jullie mijn mannetje allemaal mooi vinden! Maar hij trekt ook wel goed bij;), maar ben geen moeder die zegt "ik heb zo'n mooi kindje"... Neemt niet weg, dat ik apetrots op ze ben!
    Wist niet dat ik zoveel liefde in me had voor 2 kinderen!!! Maar dat gaat allemaal vanzelf!

Curly: Leuke kleertjes!

Claessens heeft ook van die geweldige strandjurkjes en bikini's/zwembroek. Voor Britt delfs blauwe bikini en jurkje gekocht en voor Boaz geweldige zwembroek! Morgen ga ik ff naar Lief in Zutphen...

Ellen: Leuk, gaan we doen! En dan zekers een foto! Hihi zie ze al helemaal naast elkaar! pijn valt mee, heb advil genomen en wil morgen dan zonder proberen! Ben net naar voetbal geweest en moest me echt inhouden om niet heel veel te schreeuwen;).

Baby: Wel opgeroepen dus voor vandaag! Hihi, nee de schoenen zijn ook pas voor als hij gaat lopen. Hij heeft nu 17 aan...
    Dyoni last van het poepen? ook krampen ervan?
    oké, dus volgende week mag hij naar de neurochirurg. Ben benieuwd,arme man.

Lisanne: Welkom! En wat een heftig gedoe zeg! Bleh, achteraf besef je dan pas wat er gebeurd is! Fijn dat je nu lekker kan genieten, mooi meissie hoor!

Luna: Wat vreemd dat ze idd kiwi hebben gegeven! Wij geven altijd in het begin alleen maar appel/peer of banaan... Nou denk dat het goed gegaan is anders had Juulz er vast al wel last van gehad toch?

Wendelaa: :DNou als je daar zo'n vachtje van krijgt moet je het misschien toch eens bij Tim proberen. Heeft hij toch wat meer haar1:p

Leo: Oke, heb ik dan vast over heen gelezen! Maar fijn dat het nu goed gaat en ook dat ze zo goed slaapt en op 4 flessen, top!
    Hier ook alles goed!

Shaula: Senna dus toch nog niet helemaal fit! He bah! wat lief van de kinderen, zijn dus blij met je! Super leuk zeg zo'n 4 generatie foto!

Rose: Heerlijk toch zo'n lekker bank avondje!

Josien: Niks aan he, als je zo druk bent! Geniet maar lekker van je mannetje!

8. Rose1982

Slaap lekker ik ga me bedje opzoeken :)

9. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    joenka veel plezier morgen in het hanzestadje zutphen, ga ik morgen ook heen alleen niet na de stad haha.

nu gaat ik ook echt slapen

10. dropfruit

dropfruit Bekend lid

4 mrt 2009
    591
    0
    0
    Student
    in een huis
    dames!!

het gaat me hier echt veeeelste hard, krijg t echt niet mee, en op dit tijdstip al helemaal niet meer.. gaaaappp

maar allemaal welrusten, en alle nieuwelingen welkom!

en gusam: gefeliciteeeerd!!!

ik ga naar bedje toe, trusten

owja nog ff vraagje, paar kindjes hadden al tandjes he? want mn meissie huilt en kwijlt heeeel veel en ik zie nog niks in haar mondje maar waar haar ondertandjes moeten komen is het wel wat dikker dan anders, begint t daarmee?

liefs, drop

11. 2009lisanne

2009lisanne Fanatiek lid

19 feb 2010
    1.437
    1.465
    113
    Vrouw
    twente
    goeiemorgen allemaal

hier op zich een goede nacht gehad 22.00 laaste fles en om 5.00 vanmorgen weer wakker.

@ danjo, nee weet ik dat ze niet alle thee mogen hebben, kijk er mee uit. In ieder geval bedankt.

Nou ik ga zo de deur uit, heb mijn eerste sollicitatie gesprek in 3,5 jaar tijd weer. Spannend!!!
    Nou tot straks dan maar.

En allemaal bedankt voor het welkom heten.

12. Maia

Maia Niet meer actief

goedemorgen!

hier wel een goede nacht gehad. Ik ben alleen nog steeds flink misselijk :( maar ach, so be it. Zitten al vanaf vroeg het nieuws te volgen hier dus we zijn al een tijdje wakker. Moet straks werken.

@curly: lieve foto!

@nikki: succes straks!

@josien: fijn dat alles lekker goed gaat!

@dropfruit: ja daar begint het mee!

13. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Leonie, zeg voel je niet schuldig dat je niet eerder hebt gereageerd! T is echt niets heftigs hoor haha
    En je hebt wel andere dingen aan je hoofd nu.
    Ik zal ook vast weleens dingen over t hoofd zien

@Lisanne, ZO! Jou meisje wil ook al uit een beker drinken?
    Meiden zijn echt veel sneller in dingen als jongens haha

@Curly, is ze de nacht nog goed doorgekomen?

@Josien, mama knuffelt Sam dus helemaal suf dit weekend hihi.
    En al 3 tandjes zeg! Ben ook benieuwd of we met de meeting gelijk zoveel kleppen haha....

@Joenka...hee goed idee! Zal Tim gelijk kiwi gaan voeren;)
    En verbazend he, hoeveel liefde je hebt voor kindjes.
    Was jij er ook een beetje bang voor, dat je van een 2e nooit net zoveel kon houden als van de 1e?
    Kon me gewoon niet voorstellen dat ik nog meer liefde zou kunnen geven..maar vanaf t moment dat ik Tim vast had, was mijn hart nog groter!

@Lisanne, succes!! wat voor een baan is t?

@Maia, nog steeds misselijk? bah
    Succes met werken straks!

@Hier, nou of t aan de voeding ligt...ik weet t natuurlijk nog niet zeker. Maar ik gebruik t vanaf donderdag en hij heeft alleen die zelfde avond nog een flinke diarree luier gehad en verder niet meer gepoept! Kan ie weer wat aankomen hopenlijk.

Verder, wat een bloedbad hahahaha
    Dus ben echt goed ongi;)

14. Rose1982

@ Dropfruit, Hiet zag ik de tandjes net onder tandvlees zitten voordat ze doorkwamen.

@Lisanne succes met soliciteren.

@ Maia werkse vandaag!

@ Wen hiet ook al zo erg ongesteld na de bevalling.

15. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Rose, ja snap nu wat iedereen bedoelde met heftig ongi zijn haha. Denk dat ik vannacht een kraamverbandje gebruik haha

16. rinslll

rinslll Bekend lid

19 jun 2009
    624
    0
    0
    FF snel eerst vna mezelf posten en lees straks wel ff goed bij stelletje klepperds haha.

Mochten dus proberen naar 4 flessen te gaan omdat ik met 5 altijd echt op de klok moest kijken om beetje fatsoenlijk uit te komen (hij meldde zich nog niet altijd wanneer het "tijd" was waardoor ik vaak net niet uit kwam.

Nou donderdagavond fles maar geprobeerd om om 21:30 te geven en hij werd gisterochtend gewoon om 6:30 wakker, eruit gehaald, verschoond en normaal gaf ik hem uit gewoonte tussen 6 en 7 de fles, nooit geprobeerd om te rekken maar ja gister dus ff bij ons in bed genomen, gerekt tot 7:15.
    Hij was wel wat uit zijn hum maar miss. door de prikjes ofzo.
    Op 4 flessen uitgekomen en gisteravond de laatste om 21:00 gegeven en dan 210 ipv 180 (liet 70 staan) maar vanochtend om 6:30 wakker, speen gegeven, in zijn eigen bedje laten liggen en meldde zich om 7:30.

Hopelijk zet deze trend zich voort en wil ik graag naar laatste fles rond uurtje of 20:00.

Oja met als gevolg dat ik om 22:00 gisteravond al sliep en me best fit voel dus de was draait al en kind ligt weer ff te slapen en ik heb weer eens echt tijd voor mezelf!!!

En het fotoalbum is af.

Gister ook de lepeltjes uit diverse dozen naar beneden gehaald en hem daarvast mee laten spelen.
    Die gaat steeds in zijn mond enzo maar t lijkt of ik ook wat in zijn mond verdikt zie en iets wittigs maar niet onder, zoals op internet staat dat als eerste doorkomt, maar boven.

17. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    wendelaa, Britt heeft van 21.30 tot 09.00 uur geslapen, gaat super. Denk dat jij bedoelde van de week na d'r prikjes toen ze zo huilde (wat boven de foto stond).
    Vervelend van de diaree zeg. sterkte.

18. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Curly, hihi...heb ik weer scheef zitten lezen;)
    Van 21.30-9!! wat een zaligheid zeg

@Rins, sommige krijgen gewoon eerst ergens anders tandjes hihi
    En zou wel lekker zijn als hij smorgens net iets langer slaapt;)

19. Rose1982

Hier slaapt Eva ook nog!
    Ben al gedoucht eerste wasje gedraaid. Straks gaan we naar Duitsland even boodschappen doen en shoppen :)

20. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    heey meiden, dacht ga nu echt wachten tot mn meisje zelf komt. Ze slaapt nog steeds dus 9o wel wekken

Deel Deze Pagina