OW danjo.......heerlijk joh. Al mag ik niet klagen hoor want ben al blij dat hij zowieso vaak van 22:00 tot 6:00 al slaapt. Nog ff een foto en dan een kind uit bed plukken en dan ff een keer reageren Met zn nieuwe villa hap shirtje voor 7 euro ipv 18, kan i kdan zo blij van worden he?
Nou goeiemorgen, heb beetje geprobeerd te reageren. @ Joenka, ik vind hem een lekker koppie hebben @ LEonie, hoest nu met jou/jullie? Fijn dat het met Tara beter gaat. @ Danjo, wow, is ze zo druk bij het slapen gaan of gebeurd dat in haar slaap? @ Temperatuur, 's avonds en 's nachts ong. 16/17 graden en dan ligt hij nog in een slaapzak. Överdag is de verwarming iets aan en slaapt hij in zijn kleertjes. Hmmzz aparte o heb ik ervan gemaakt haha. Babyfoon met temperatuur. @ Eten, gister burrito's (op verzoek ) En vanavond krjigen we mee eters maar heb nog geen inspiratie dus miss. gewoon chinees/pizza/patat halen of pannekoeken bakken. Tenzij jullie nog een goed idee hebben @ Maia, leuk joh dat hapje. Gister tijn dus vast een lepeltje gegeven maar die gaat steeds in zijn mond en straks toen ik hem creme op zn gezicht deed (zat wat op mijn vinger) deed hij zijn mond al open naar mijn vinger dus miss. volgende week aar eens proberen. Gister bij de aldi uit de diepvries bloemkoolroosjes gehaald, makkelijk om eerst te proberen. Daarna maar op aanraden van een vriendin ijsklontbakjes halen, kun je er zo steeds wat uit halen en later zei ze, met fruit is het ook makkelijk, in ene bakje banaan en ander bijv. appel en dan haal je uit allebei een klont en tadaaaaaa een mooie mix Maar ben natuurlijk spuit 11 met dat idee haha Enne berschap. Niet zwanger? @ Curly, leuke kleertjes en knap van dat afvallen! @ Nieuwelingen, welkom. @ Ellen, jij hebt ook geinige kleertjes zeg, zo schattig die meidenkleding. En nu met het spreidbroekje wle fijn dat het een meisje is uiteraard @ Shaula, leuke foto! @ ooievaarsbeet, een o pzijn ooglid en een op zijn achterhoofd, vind het wel schattig staan eigenlijk. @ Wendelaa, YEAH ongesteld haha. Ik hier ook gelukkig weer, voor de 3e keer. @ Danjo, had je eigenlij kdie difrax beker ook nog besteld? @ Josien, hopelijk heb je een rustig weekend waarin je lekker kan genieten. @ Rose, fijn he die avondjes? Vind het lekker, alletwee thuis, verwarming lekker aan, heerlijk. Zo de was zit al in de droger en kind ligt blij te zijn in de box, nu moet er weer een speeltje in zijn mond. Zo ff naar t dorp wandelen ff wat chocolaatjes halen (van die luxe) maar als cadeautje en dan ff rustig aan doe n en vanmiddag visite die we al een jaar niet hebben gezien.
Pfff hier drinkt Eva elke keer maar 60 cc want ze vind het leuker op de speen te bijten dan te drinken. Gisteren maar 420 cc op nu vanmorgen om half 10 wakker gemaakt en 90 cc op Iemand een tip?? Als ze op de speen blijft bijten schiet het niet op.
Rins80 dat doet ze als ze nog wakker is maar alleen overdag en begin van de avond, snachts krijgt ze een slaapzakje aan en geen last van. Rose heel veel plezier vandaag. En join the club dit heeft naomi dus ook vreselijk en heb nu een tuit maar ook daar gaat ze na 100cc op kauwen haha. Hier naomi toch om 10 uur wakker gemaakt van 10 tot 10 geslapen vond het wel genoeg geweest maar met de bibi wel 150 gedronken
@Rins, wat een lekker mannetje! Leuk shirtje! Vind ik zo geweldig he, polo en dan romper met lange mouw eronder. heeft Tim nu ook aan hihi @Rose, jeetje begint Eva ook zo te vervelen met de fles. Wat is dat toch met die meiden van jullie Alle jongens zijn volgens mij echte vreetzakjes haha @Danjo, lekker uitgeslapen dus!
hey allemaal.. hier heeft maureen heerlijk geslapen van half 9 tot half 9... Doet ze meestal wel.. Heerlijk... Rins, leuke foto van Tijn.. Danjo, Naomi al aan de tuit? Geweldig! Bibi speen moet ook geweldig zijn.. ik ga hem ook weer eens zoeken.. past die ook op andere flessen? rose, balen dat eva zo slecht uit de fles drinkt.. tandjes? want dat had esmée toen ook een tijdje en een poosje later ging het weer goed...
kk ze hebben mij gezegt dat het slechte drinken absoluut niets met tandjes te maken heeft gezien naomi al weken zo drinkt. want dat was ook het enige wat ik kon bedenken
Wendelaa, ze slaapt meestal wel zo, heerlijk, wat een luxe.... rins, leuke foto!! en leuk shirt. Ik had bij villa hap ook van die leuke dingetjes gekocht. Die hebben altijd zulke lekkere aanbiedingen! Leuk shirtje hoor!
wat heeft iedereen met villahapp altijd als ik er kom hebben ze weinig in de aanbieding of iig niets leuks haha.
nou ik ben weer al weer een tijdje terug van gesprek. en ik ben aangenomen, jippie!!!! het is een baan voor 5 dagen in de week en dan ongeveer 3 tot 4 uurtjes per dag. schoonmaken van kamers in een hotel. dus vanaf dinsdag moet ik me meisje weg brengen voor het eerst spannend. hier ook een meisje wat sinds van de week aan het ouwehoeren is met de fles, drinkt ook niet alles meer leeg, maar ze groeit verder goed.
Joeppieee Dyoni heeft gepoept!(hoe blij kan je met een stinkluier zijn hahaha) @Curly; ja zelfs Dyoni hahaha t is niet helemaal kaal er zit nog wel wat maar is een stuk dunner! Wat een lieve foto! Ik zie dat jij ook t voedingskussen in de box hebt liggen, Dyoni vind het geweldig als ze er af en toe in mag zitten @Nikki; wow wat een vlotte dame heb jij ook!Gefeliciteerd met je nieuwe baan! @Josien; wat fijn dat Sam niet zoveel last heeft van zn tandjes!Geniet van je mannetje dit weekend! @Joenka; nee ze had geen last van dr poeppie gelukkig maar denk dat t nu wel oplucht!Enne veel shopplezier bij Lief!Vd week weer leuke dingen gekregen van de zomercollectie! @Wendelaa; ben je nog steeds zo blij dat je ongi bent hahaha @Rins; wat heerlijk dat het zo lekker gaat met 4 flessen!Wat een leuke foto! @danjo; wow wat heeft ze lang geslapen!!
haha baby eerder poepte ze wel vaker toch of niet? kan aan het hapje liggen mischien dat het wat moeizamer gaat. Zo hier beneden alles weer gesopt alleen nog ff zuigen en dweilen, mannetje is aan het werk en komt tegen half 3 thuis en dan gaan we na mijn oma
@danjo; dyoni is nooit zo'n fanatieke poeper geweest hahaha altijd zat er wel een dag of 2 tussen nu deze keer dus wat langer maar dan worden we wel beloond met inmiddels al 2 broeken vol jammie hahaha Poetse nog en veel plezier bij oma