ik weet niet wat me overkomt zeg, tijn slaapt alweer, gistermiddag ook al 2 uur. Hopelijk slaapt ie vanacht nog wel hehe.
baby, lekker weekend, en nog vrij tot donderdag! curly, superfoto zeg!hopelijk gaat t nu weer beter met je meisje leo, super dat t goed gaat en dat tara zo goed slaapt. nikki, wat is dat voor spreidbroekje dan? heb je n foto? tess heeft er wenig last van, ze hoeft m in eerste instantie maar 3 maand aan, 23 uur per dag, daarna waarschijnlijk alleen nog snachts. mooie foto van je meisje! shaula, mooie generatiefoto`s! wat heeft aïsha toch mooie krullen! reageer straks verder, ff tess een flesje geven.
goedemiddag! Gefeliciteerd nikki! nou ik ben sinds gisteren al misselijk. baal er echt van, geen prettig gevoel om te werken. Jan had het ook een paar dagen voor hij echt buikgriep had dus ik hoop dat het wegblijft. Met Fleur gaat het beter, ze drinkt weer gewoon en is lekker vrolijk dus nou ik ga weer aan het werk...
Rins: Leuke foto!! Vrolijk moppie! Hier alles goed hoor! Daar ook? Baby: jeeej eindelijk een stinkluier! Gelukkig maar.. Nikki: Gefeliciteerd met je baan!! Maiia: Werkze!! Ik hoop ook voor je dat die buikgriep je bespaard blijft! Oohhhh... ik ben alweer alles vergeten. Danjo: Is Deventer leuk om te winkelen? Wil volgende week naar mn schoonzusje dr appartement bekijken , en shoppen in deventer is dan mooi meegenomen natuurlijk! Hebben jullie een grote H&M?
nee h&m is niet zo groot en tja ik vind deventer niet zo geweldig maar buitenstaanders vinden het wel gezellig . weet verder niet naar welke winkels je wilt?
He meiden, Even bijgelezen maar er is niet zoveel blijven hangen. Vandaag weer vrij. Niet opgeroepen. Is echt rustig. Nou ja, had gisterenavond wel een bevalling, maar moest nog kolven. Dus ze had ook nog een oproeper die dichter in de buurt woonde. Dus die is daar heen gegaan. Lastig hoor met het kolven. Je weet dan nooit wanneer je eigenlijk kunt kolven want ze kunnen ieder moment bellen. Heb daar met de middelste nooit last van gehad. Toch maar eens kijken hoe we dat op gaan lossen. Met Evi gaat het redelijk vandaag. Gisteren om 21.00 uur de fles en vanmorgen rond 7.30 uur maar wakker gemaakt. Om 9.30 uur 3/4 potje fruit gehad dat ze met smaak op at. Daarna naar de stad geweest en mevrouw heeft bijna de hele tijd lekker rond liggen kijken. Maar 10 minuten of zo geslapen. Daarna rond 11.20 uur de fles weer en nu ligt ze weer te slapen de hele tijd. Af en toe huilt ze wel in haar slaap. Nikki: welkom hier. Jeetje heftige bevalling. Kan me goed voorstellen dat alles een plekkie moet krijgen. Voel je je nog steeds zo slap? Anders kan je eens floradix proberen. Weet natuurlijk niet of je dat al geprobeerd hebt. Zit veel ijzer in. Baby: fijn dyoon weer gepoept haha. Jij dus weer gewerkt. Merk je ook dat het nu rustiger is? Maia: bah vervelend zo misselijk. Werk ze. Hopelijk krijg je geen buikgriep. Rins: wat een schattige foto. Villa Happ heeft idd leuke kleertjes haha. Shaula: wat mooi zeg zo'n generatiefoto. Danjo: poets ze en veel plezier bij je oma. Mmm rest weer kwijt. Ow meissie is wakker.
@Lisanne, gefeliciteerd met je baan! Wat super zeg...wel spannend hoor @Danjo, voor Eva slaag ik ook nooit bij de Villa Hap. Voor Tim vind ik t wel leuk moet ik zeggen. @Baby, ik zie dat het werkt met voedingskussen
Hallo dames, Bedankt voor de leuke reacties op de foto's! Baby, wat een mooi dametje heb je toch. En een echte diva zo te zien ja...heerlijk!! Danjo, veel plezier bij de fotograaf en oma! Ellen, hoe is het nu met jullie? Is Tess al een beetje gewend aan de spreidbroek? Nikki, gefeliciteerd met de baan! Heb je al opvang geregeld? Mvj, lastig lijkt me dat inderdaad met kolven. Ik heb er geen ervaring mee dus zou je niet kunnen helpen. Leo, hoe is het nu met Tara? Maia, balen dat je zo misselijk blijft (niet toevallig zwanger? ) Hopelijk is het snel weer over meid! Rins, veel plezier met de visite. Gelukt met de chocolaatjes?? Heb net even boodschappen gedaan zodat we morgen Aisha's verjaardag kunnen vieren. Vanavond alles versieren en het kado inpakken. We hopen dat dat gaat lukken. Iemand vroeg wat we voor haar 2e verjaardag hebben gekocht. Dit: KidsCar.nl - ZP2085 1-pers. Beetle roze met afstandsbediening - powered by 123webshop.nl Ze kan hem eigenlijk alleen pas echt gebruiken als we verhuisd zijn. Dan hebben we lekker de ruimte in de tuin en voor ons huis is het dan ook autovrij. We gaan hem natuurlijk morgen wel even proberen. we hebben deze gekocht omdat ze zelf altijd auto wil rijden. Dan zit ze bij ons in de auto voor (uit natuurlijk) en dan gaat ze sturen en "gas geven" etc. Ben benieuwd wat ze ervan vindt!
nikki, hoe ging je gesprek? -> goed dus, gefeliciteerd!!!! wen, wat super dat tim t beter lijkt te doen op deze voeding! rins, mooi ritme voor tijn! hopelijk blijft het zo! rose, altijd leuk shoppen in duitsland! danjo, ook al zo`n langslaper! hier was t weer 6 uur hoor!fijn dat t goed gaat met drinken. rose, heb je andere voeding? hier lag t echt aan de smaak van de voeding. baby, fijn he?als ze eindelijk poepen ben je zoooo blij!hahah gave foto! danjo, hahah wordt danjo papa? (t was toch een reu???) shaula, gaaf kado voor je meissie, heeeel veel plezier morgen! met tess gaat t super, ze is wel altijd ff heel blij met dr benen aan t schoppen als de beugel af is, maar ook met beugel gaat t prima.
Shaula leuk cadeau hoor!!!!! Hier helaas geen ruimte voor zoiets anders was t wel n leuk idee geweest!
@Shaula, o daar zal Aisha zeker super blij mee zijn! Weet nog wel een dame die dat zou willen hebben haha... Veel plezier morgen! @Danjo...en Danjo weer een kale hond
Hoihoi, Ellen, fijn te lezen dat het goed gaat daar bij jullie Ok, ik heb een foto van de taart gemaakt. Heb het "meptaartje" er ook even naast gezet (dat is een mini-taartje speciaal alleen voor Aïsha). Ben er echt zo blij mee. Een echte meidentaart
Oops, nu zat Aïsha mee te kijken op de pc haha. Zegt ze: "Heeeeeeee, taart Tikkie! (Kitty dus)" Oops....ach morgen zal ze weer net zo verrast zijn als ze hem in het echt ziet denk ik
Zo net lekker ee stuk gewandeld heerlijk zeg die zon!!Daarna lekker een visje gehaald heerlijk zo burgelijk zijn hahaha rins; hij zal toch nog wel slapen vannacht? maia;hoop dat je je snel lekkerder voelt! danjo; ben benieuwd naar de foto's! mvj;de 1e 9 maanden als je bv geeft mag je s nachts helemaal niet werken...dus ook geen probleem met voeding in de nacht...maar bij ons is het juist druk wendelaa; jaa ze vind t geweldig!jij al geprobeerd? shaula;wat een leuk kado!!