@Joenka....OOOOOOOOOO die kast!! WIL IK OOK!! hahaha Wat is Britt toch een heerlijk meisje en Boaz, wat ie die vrolijk zeg hahaha @Anas, nou die heeft goed geslapen hahaha. @Hier...t is weer ff kut met peren..ggrr... Vond Tim vanmorgen in bed, helemaal onder de spuug! Zelfs het hoes van t matrasje in de was zitten. Hij heeft tot nu toe nog 3x overgegeven, echt hele golven. Dus er ligt nu een berg met was. Want ja boxkleed onder, kleertjes onder...en hij spuugde toen ik m net in de maxi-cosi zetten om ene boodschap te halen. Dus hup, jas en voetenzak onder. Een half uur later toen er net weer in de auto zaten om terug te rijden naar huis, weer alles onder! Dus voetenzal nr 2 vies en weer een jas....pppff...hij ligt nu een beetje te suffen in de box.
Wendela ik zou Tim toch even laten nakijken door de huisartsendienst zo'n kleintje is in no time uitgedroogd hoor!
Afgelopen donderdag en vrijdag weer voor het eerst gaan werken. Hoe wel ik er enorm tegen op zag, veel het gelukkig allemaal mee. Gelukkig kon ik mij ook de hele dag goed bezig houden op het werk, dus had ik niet veel tijd om aan Emma te denken. Donderdagmiddag toen ik haar uit de opvang ging halen was het wel super leuk dat ze gelijk begon te lachen toen ze me zag en hoorde. Het was super goed gegaan op het kinderdagverblijf. Ze had nu veel geslapen en heeft niet gehuild. Gisteren papadag en ook die twee hebben van elkaar heel de dag genoten. Achteraf is het wel weer even lekker om iets anders te doen de hele dag, maar 2 dagen vind ik echt wel lang genoeg.
@Anas, ja ik hou m even in de gaten vandaag... Als t na de volgende fles nog zo is, dan ga ik aan t bellen Ik wordt er wel een beetje moe van moet ik zeggen, blijf aan de gang zo. En vind het zo zielig! Van de week moet ie ook alweer mee naar de osteo en de k.a.... Echt, gaat geen dag voorbij op t moment of er is wel iets met hem. En het is allemaal niet ernstig ofzo en ik weet dat ik ook verder niet mag klagen. Maar vind het allemaal zo sneu voor t ventje.
@Nathalie, wat fijn dat het met het werken zo goed gegaan is. En als het met Emma ook zo goed gaat, dan scheelt dat ook wel natuurlijk. Toch altijd spannend hoe ze het doen zonder mama in de buurt hihi
Wendelaa: Dat is idd k**! Door slijm of echt ziek/misselijk? Zit idd niet echt mee! Goed id gaten houden! Nathalie: Ja, dat is wel weer ff wennen denk ik! Fijn dat het zo goed is gegaan op het kdv! Anas: Kijk, dat is mooi werk! Hopen dat dit het is! Blijei: Hihi, thanks! Nee, wees gerust je hoeft niet jaloers te zijn op m'n keukenprins! Eerder medelijden met mij, hoeveel zooi die altijd maakt!
@Joenka, ik weet niet hoe het komt. Niet door t hoesten, het komt gewoon ineens! Hij geeft niet echt aan ergens last van te hebben...vanmorgen zat er wel wat hele dunne ontlasting in de luier. Hij heeft overigens geen koorts. Op t moment ligt ie te slapen in de box, ik durf m niet zo goed op bed te leggen eigenlijk
joenka: jeee leuk he je nieuwe meubelen schoonmaken en inruimen!! Balen van de tafelpoten, hopelijk komen ze vandaag iets eerder! Echt leuke foto's van je kids en je nieuwe kast! wendelaa: wat een goed nieuws! Bizar he, zo'n grote verandering al! Super hoor. Ben blij voor jullie luna: was dus gezellig vannacht hahaha. Gelukkig ging ie weer slapentot half 8! Dat scheelt weer jaja: ja je kan altijd proberen. Reageert ie er niet goed op dan stop je weer. Maar hij is 4 maanden dus moet kunnen toch. baby: he bah, moet je alwer shoppen...wat een zwaar leven heb je zeg! hahaha Dan was t idd een mooie bon die je had gehad van de prenatal. Beter zeg! En wat een schattig foto weer! sloppy: snap dat jullie er helemaal onderstebpven van zijn hoor! Jeetje wat erg!!! Heel lief dat jullie een ontbijtje willen geven. Ik denk dat ze dat wel op prijs zouden stellen. maia: leuk leuk nieuwe auto halen!! Veel plezier. En daarna ook weer shoppen...vervelend . Wel balen van je verstandskies. Hoop dat ie er zo door is en niet gaat ontsteken ofzo blijei: gelukkig gaat t water beter met boaz! Wel een drukke nacht gehad dus, maar fijn dat hij wel weer ging slapen. Gelukkig is de koorts weg! anas: zo das lekker dat ie dan zo lang slaapt! Heeft laura nog last van haar oortje of helemaal niet meer? Goed dat er spul uitkomt! wendelaa: ach je mannetje toch zo ziek nog dus. Zielig dat ie zoveel spuugt, ook voor jou! Beterschap!!! natalie: fijn dat je t weer leuk vind om te werken!! En ook heel fijn dat je meisje het zo goed doet op kdv!! Breng je haar toch met een geruster hart weg de volgende keer he!!! kk: jeeeeeeeeeeeeeeeeeee wat fijn zeg!!!!!!
hier wel een goeie nacht gehad. Tessa had gister gewoon haar fles leeggedronken en er leek nit zoveel meer aan de hand te zijn. Ook geen koorts. Gewoon beetje huilerig, maar kan ook komen door de drukke dag.... Vannacht wle om half 3 wakker en huilen...dus met mijn slaperige hoofd speentje gezocht (ergens onderin een tas want die hadden we al 3 weken niet gebruikt in bed) en na 10 mij lag ik gelukkig ook weer in bed. Ze kwam vanmorgen weer om 6.15. Ik zit er over te denken om de laatste fles 210 te doen. Maar ze krijgt nog wel 5 flessen van 180 die ze bijna allemaal wel leegdrinkt. Krijgt ze dan neit teveel??? Bedankt allemaal voor de tips van oorontsteking. Ik denk niet dat dat t is, maar hou t nog wel ff in de gaten! Ik ben gelukkig ongesteld geworden dus hoef me niet aan te melden bij okt 2010 forum (gelukkig!!!!) Iedereen een fijne dag vandaag!
Leuke foto's weer voorbij zien komen @ Joenka mooie kast en leuke foto's van je 2 knappe kindjes @ Baby wat ziet de diva er weer mooi uit. @ Jaja Gefeliciteerd met de 4 maanden, pff wat gaat dat hard. @ Wendelaa jeetje meis, hoop dat hij snel weer beter is. En anders straks hap bellen. @ KK super nieuws!!! @ Maia shopse vandaag! en veel plezier met je nieuwe toet toet! @ Blij ei gelukkig gaat het weer wat beter met jullie mannetje. @ Anas heerlijk hoor z'n langslaper @ Sannie haha gefeliciteerd met je ongesteldheid, weer een geruststelling ofniet? Hier net voor de fles een fruithapje geprobeerd (peer) 2 kleine hapjes op en toen zette madam op een huilen en werd pas stil toen ze haar fles kreeg haha. Straks maar eens tussendoor proberen, als ze geen honger heeft
Ging manlief net weg stond de basisschool in de straat gewoon in de fik!Das al de 2e keer was net weer opgebouwd @blijei; dankjewel!!Wat fijn dat t beter lijkt te gaan met Boaz! @joenka;stiekem zijn die slofjes te groot hihihi maar ze zijn zo lief..Zijn boumys maatje s Leuke foto,kast en Britt..je blond collectie valt nog best mee hihi Wat een leuke foto van die lolbroek in zn gave pyama!! @Anas;wow lekkere nacht!! @Wendelaa; ach dat arme mannetje!Toch maar weer naar de huisarts? @Nathalie; fijn dat t goed is gegaan! @kk;jeeej super!!! @Sannie; hihih mama suffend door t huis! Uhm over de hoeveelheid volgens mij zijn er wel meer die t doen anders ff cb bellen? @rose; oooh wel fotos gemaakt?
Kk wat een goed nieuws zeg! eindelijk je meisje weer thuis! Maia zo alle 2 een nieuwe baan wat leuk! en een nieuwe auto gaat goed bij jullie! Wendelaa arme Tim, hoop dat die snel weer opknapt en anders gewoon naar de hap gaan hoor! Baby leuke foto! helemaal dr handjes aan het bestuderen! En ik snap dat je door dr sokkenvoorraad bent, new born zal ze niet meer passen, wat voor maatje heeft ze? Wat vervelend dat je weer moet shoppen... Fatma en Fatima gezellig dat jullie ook mee komen kletsen! Joenka leuke kast is dat hoor! wil zo'n soort kast ook maar ze zijn meestal best wel prijzig. Mooie kindjes hoor! Rose leuk dat je er weer bent! Eva vind dr fruithapjes nog niks dus hihi! komt vanzelf wel je moet meestal heel vaak hetzelfde herhalen voordat ze de smaak gaan herkennen en lusten. Leonie hoe is t met Tara? Curly dat kan ik begrijpen hoor! Een vriendin van mij zou het ook nooit kopen. Zelf doe ik Noa niet de kleertjes die toen van Danique waren aan omdat ik vind dat zij ook gewoon nieuwe kleren mag een geen 2de of 3de handsje hoeft te zijn ofzo. Kletsen op hyves doe ik nooit zo vaak word allemaal een beetje veel anders hier, msn, hyves, chat haha word anders wel een dagtaak! Verder ben ik het even kwijt was ook zoveel om bij te lezen! Hier gaat alles wel lekker, gister met Dominique naar de bios geweest en zijn de 3 meiden naar opa en oma gegaan en dat was goed gegaan, ze hebben zich voorbeeldig gedragen hihi! Alleen Luna is blijven slapen maar vind dat wel erg moeilijk hoor! t is echt stiller in huis dan.. gelukkig gaan we dr zo weer ophalen! We hadden het wel luxe vandaag want de meiden kwamen pas om 10 uur! Pff we waren gister eerst nog de stad ingeweest om schoentjes voor Danique te halen. Ik wou graag ugg's voor dr, was het bijna overal uitverkocht!! 3 uur wezen zoeken maar gelukkig had van assem ze nog donkerbruine de laatste paar! ik ben weer helemaal blij hihi! Danique ook want ze ging ze passen in de winkel en ging helemaal de schoenen bekijken in de spiegel en toen vond ze ze wel mooi zei ze. zo schattig! in kledingwinkels ook dan pakt ze een shirt uit een rek en dan houdt ze het voorzich en vraagt ze mooi? haha net dr mama! Heb ook nog een blouse voor Noa gekocht, wel maatje 68 maar een blouse kan altijd wel.