heey iedereen bedankt voor de felicitatie, zeker spannend. opvang had ik al geregeld voor ik ontslag kreeg bij vorige werkgever. mijn moeder past een paar dagen op en mijn zusje wil het ook heel graag. en de andere dagen is mijn vriend bij haar als hij late of nacht dienst heeft. dus 1 keer in de 3 weken gaat ze dan naar mijn moeder of mijn zusje past hier op. @ ellen. nee nog geen foto het is meer een harnasje met veel klitteband, ze heeft een soort van voetjes en daar doe je dan de gespen aan en dan trek je de beentjes als ware op. ze accepteerd het gelukkig goed. @ mamavanjordy, ja zekers een heftige bevalling gehad, ja ik heb een hele tijd floradix gebruikt. en voel me gelukkig weer een stuk beter. @ maia, minder dat je je zo slecht voelt, misschien wel een griepje op komst, lekker goed uitzieken anders. @ danjo, veel plezier met de foto´s op halen, nog wel ff showen he.
Wow mooie taart Shaula!! (mooi gemaakt Maia) Lisanne gefeliciteerd!! Baby fijn dat ze weer gepoept heeft. Hier heeft madam pas 300cc op net 15 min voor het laatst gedronken. Fruit eet ze gelukkig wel, krijgt ze toch nog wat vocht binnen.
rose bij jou dus ook al zon slechte drinkdag hier ook weer..wel was ze net erg boos toen haar worteltjes op waren denk dat de meeste ondertussen blij zijn als onze kinders gewoon aan de boterhammen zitten
@Shaula, wauw wat een mooie taart! Dat zal vast een grote verrassing zijn als ze die in t eggie ziet @Maia, staalt meesterwerk weer! @Baby, nee dan zal ik eerst een voedingskussen moeten kopen haha @Rose, gatver wat een getob zeg met de fles
@Shaula: wat een leuke auto! en zwanger? hoop het toch nog even niet eerst hiervan bekomen Veel plezier morgen, hoop dat het lukt met ontdooien. Je hebt hem er inmiddels wel aan het ontdooien he
en op flessespeen bijten doet Fleur hier leuk.. zo leuk joh vooral met andere dingen bezig zijn dan drinken.. heerlijk
baby, ja ideaal dat kussen in de box of naast je op de bank. heb er al zoveel plezier van gehad. mooie taart zag ik voorbij komen!
maia shaula gave taart hoor. En shaula leuk kado zeg maia zou wat zijn zeg baby burgelijk trutje haha lekker he rose en rest hier wat tips van cb die ik heb gehad: samen onder een laken gaan liggen zodat ze alleen oog voor jou heeft andere speen gebruiken , als je nu bvb een kleine heb een grotere halen andere voeding, al zei ze hier bijna onmogelijk als ze altijd hetzelfde hebben maar het kan. uit een beker of tuit geven. hoop dat jullie er wat mee kunnen en pas fruit en groenten geven als ze een goeie fles heeft geedronken, gezien het bijvoeding is hoeft het dus niet dagelijks en de fles blijft tot 6 mnd het belangrijkste. hier gezellie bij oma geweest ze was mega blij met de foto.
dank jullie voor de reacties op de taart trouwens.... en hier komt echt geen grotere speen hoor, ze heeft hem al zo snel leeg.. eten is hier gewoon een spelletje maar wij winnen tot nu toe...
Maia met grotere speen bedoel ik als je nu bvb difrax s geeft eens proberen om de normale difrax of avent te geven
Alloha, Zag weer leuke foto's voorbij komen! Shaula: Wauw zo'n auto wil ik ook! Super kado zeg en wat een geweldige taart!!! Maia: Mooi gedaan weer zeg! Hoop dat je snel opknapt! Rose: Mmm, wat hebben die meiden toch? Zijn ze nu al zenuwachtig voor 13 maart voor the boys.. Lisanne: Gefeliciteerd met je nieuwe job! Waar is WAPA: Had je nou de baan of niet? Danjo: Villa Happ kan ik ook nooit slagen! Vindt de kleuren vaak net niet! Enne....kinderkleding in apeldoorn??? Alleen op de eglantier hebben ze een leuke winkel.. weet niet wat je zoekt? Trouwens wel op winkelcentrum de Mheen Tuunte waar ze dus bakkaboe verkopen! Verder in 't dorp niet veel bijzonders! Baby: Wat een lady he! Heerlijk! Mvj: Ja dat is idd even wennen lijkt me! Maar goed heb je geen vaste tijden om te kolven? (heb geen idee hoe dat zit hoor!) Hier vandaag naar Zutphen geweest en weer veel te veel gekocht! Bij de lief winkel voor jongens niet echt iets leuks naar mijn idee dan! Voor meisjes wel hele leuke dingen gezien... Heb daar alleen een pyjamaatje gescoord voor de helft vd prijs. Bij Bengel nog zo'n leuk vingino shirt voor Boaz (blauw/rose dit keer)en voor Britt een broek van vingino. Rompers bij echt HEMA en nog rollerskates voor Britt, die vroeg of ze jarig was ofzo...
Nou Dyoni heeft om 21.30 de laatste fles gehad en ligt nu te slapen!Ben zeer benieuwd hoe laat ze morgen wakker gaat worden! @curly; ja en ook lekker om zelf in te hangen hahaha @Danjo; fijn dat oma de foto mooi vond kan ook bijna niet anders he?!Enne jaaa burgerlijk heerlijk!
Zutphen zit ook niet veel bijzonders he behalve de lief winkel maar je bent er weer ff uit geweest. Dus apeldoorn ook niet veel bijzonders hmmmmm dan moeten we denk ik ff na enschede volgende maand Baby hoop dat je meisje lekker gaat uitslapen.
Weer een korte hallo.... morgen heb ik echt niets en ben ik lekker thuis met mn mini-mannetje...Dus hoop dat ik dan weer eens langer hier kan zijn.... Vanavond uit eten geweest met zn 2-en.....zijn alweer een 1/2 jaar getrouwd! Slaap lekker meiden (en beebs), liefs
Ben benieuwd Baby hoelang ze slaapt. Joenka denk dat ze echt zenuwachtig is voor 13 maart. Denk dat ze niet te dik wil zijn Alweer half jaar blij ei! Wat gaat dat snel. Lekker hoor uiteten. Slaap lekker meiden..
dag dames! woooow wat een mooie taart maia!! spelen met de speen, mn meissie doet t ook! soms heeel irritant!! @winkelen: hier ff niet, heb netr de gemeentelijke afvalstoffenheffing weer gehad dus andere zorgen aan mn kop... jaeda heeft ook nog niet genoeg kleren @ blei-ei: gefeliciteerd met je half jaar getrouwd zijn! jeetje zit hier echt een beetje in dipje, heb de zon weer gezien en nu wil ik meeeeeeerr!!! en geen sneeuw meer!! denk dan toch dat de tandjes gaan doorkomen, vind t wel vroeg hoor! nou trusten,
Goedemorgen @danjo: ah nu snap ik hem. Mmm kan ik wel eens proberen. @ei: gefeliciteerd met je 1/2 jarig huwelijk @baby: en heeft ze lekker geslapen? @dropfruit: van mij mag de lente ook wel komen nu. Nou hier heeft Fleur goed geslapen. Gisteren ook al dus misschien went ze toch aan de laatste fles vroeger geven. Zotten nu rond 21:30. Met mijn buik gaat het redelijk, gisteravond niet maar nu wel weer. Heb wel eendrukke dag. Eerst gaan we weer naar een van de stellen van 'samen bevallen'. Komen we weer allemaal. Daarna krijg ik ongeveer 20 taartdames over de vloer (niet thuis gelukkig, heb de aula van een basisschool geregeld. Mijn moeder werkt daar dus die komt ook gezellig). en vanavond gaan we als alles goed blijft gaan uit eten, nog van Valentijn. Dus fijne dag allemaal!!