Oktober 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door MamavanJordy, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Blij-ei...gefeliciteerd!

@Dropfruit, fijn he zon aanslag van de gemeente;)
    Die van ons zal deze week ook wel binnenkomen.
    Gelukkig betaal ik m in termijnen hihi

@Joenka, verhuizen naar Den Bosch, daar heb je heeeeeeel
    veel leuke winkels hihi.
    Las net in t zondagsblaadje dat er ook weer een winkel van Petit Bateau is geopend

@Baby, en hoe vroeg was t?

@Rose, zeg maar dat ze echt niet hoeft te lijnen!
    Tim zag dr foto en is een beetje in love.....

@Maia, jeetje dat is een druk dagje zeg!
    En dan vanavond lekker uit eten, dat is altijd super

@Hier, oke..even de omgekeerde wereld.
    Voor de Nutrilon Soya had Tim minstens 6 diarree luiers op een dag. En nu heeft ie sinds donderdag avond niet meer gepoept.
    Dat wordt dus eerdaags een pijnlike bevalling voor m....
    Hij heeft gisteravond trouwens om 20.00 de laatste fles gehad en werd om 6.45 weer wakker!

2. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Wendela dus die overstap naar Soya voeding is wel een goede zet geweest als ik je zo hoor ? behalve dan dat hij nu niet poept , misschien wa tolie in de fles doen?

Knuffelkonijn hoe was dat bij jou meisje, die heeft toch ook buisjes?? Laura heeft een loopoortje aan 1 kant. Dat is toch een oorontsteking die er nu uitloopt?
    Ze zij ook oortje pijn! arm ding!
    Ga straks even bij de apotheek die antibiotica druppels halen.

3. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    morning ladies,

Blij ei, GEFELICITEERD!! Lekker gegeten?

ik ga douchen en dan op naar de sportschool!

4. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Anastasia, Eva heeft ook buisjes en eigenlijk nooit meer oorontsteking gehad! Behalve toen we op vakantie waren in Spanje. Normaal komt er door de buisjes idd troep uit en zou ze ook geen pijn aan moeten geven hoor. Die pijn wordt nl veroorzaakt door de druk die de troep geeft die dan in t oor zit.
    Zou, als ze pijn aan geeft, toch morgen even langs de h.a gaan om te laten kijken.

En ja, de soya lijkt te helpen. En ik zei gisteren ook tegen Rudi; Tim roggelt minder! Lijkt minder vol te zitten met slijm, terwijl hij al bijna 2 maanden aan t rommelen is met hoesten/verkouden/slijmvorming.
    En eigenlijk vanaf zijn geboorte roggelt en snurkt ie tijdens de flessen, dat is nu veel minder!
    Zou het dan toch iets van een KMA zijn ofzo???? Ookal zei de k.a dat dat niet kon.
    Maar soya is ook tegen KMA...
    Olie durf ik niet te doen, zijn darmpjes hebben nu eindelijk wat rust.

5. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Hé goedemorgen,

ik probeer even te reageren op wat ik heb onthouden als jullie het niet erg vinden.

@Josien, was maar een grapje hoor, je kunt onmogelijk op iedereen reageren. Fijn dat alles goed gaat met Sam.

@Wendelaa, super dat het al beter gaat met de spuitluiers.

@Lisanne, wat een heftig verhaal zeg. Fijn dat nu alles goed gaat.

@Joenka, leuke kleertjes gekocht lees ik! bij Lief vind ik de meidenkleertjes ook leuker dan de jongens indd.

@Danjo, heb jij niet toevallig de winkel Sengers in de buurt? Hier verkopen ze ook bakaboo voor de girls.

@Baby, lekker van je vis genoten? Hier ook zo'n burgerlijke figuren.

@Curly, mooie foto en wat zielig zeg, heeft ze er de hele dag zon last van gehad?

@Blijei, jij ook al zo druk? Hier ook de laatste dagen...

Nou, ik krijg zo kraambezoek. haha. duhhh. En we gaan een beetje loungen. Met Juliën alles goed.

@Jaja hoe gaat het nu met je?

@Leonie, jij nog last gehad van schoonma?

@Maia en Shaula, mooie taart zeg!

@Shaula, gaaf verjaardagscadeautje.

6. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Luna, nu nog kraamvisite hihi...hij loopt bijna;)

7. Momfulness

Nog een vraagje: hebben jullie kindjes ook weleens echte drolletjes gehad? En dan bedoel ik niet zo'n harde klompenpoep of dunne poep maar van de echte grotemensen drollen?
    Hier had Juliën dat vanmorgen.

8. Momfulness

@WEndelaa, ja erg hé! tante en oom van guus. 3 x gezien. :( en daar moet je dan speciaal voor thuisblijven anders waren we lekker naar een koopzondag gegaan ofzoiets. Als ik jou verhaal zo lees is het best aannemelijk dat Tim een allergie heeft! Als dit zo goed helpt en alle klachten verminderen...

@Kiwi, Julien zat helemala onder de bultjes dus is er ook alergisch voor. Zo stom dat ze hem dat gewoon gegeven hebben op kdv.

@Baby, ik zag trouwens nog een lieve foto voorbij komen van je meisje. ook al zo'n lang end.

9. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Yahooooooooooooooo!!Dyoni heeft van 21;45 tot 8;45 geslapen!!!!!Mama is trots!!Enne nu slaapt ze weer maar moet haar toch zo uit bed halen we gaan nl weg haha

@joenka; dan had je met nog veeeeel meer thuis gekomen!

@blijei; genietse!!!Enne gefeliciteerd!

@maia; veel plezier op je drukke dag!Fijn dat je je weer beter voelt!

@wendelaa;:Lekker geslapen!!Hopelijk heeft ie dalijk net zo’n lekkere broek waar Dyoni er gister een paar van had hahah

@anas; julie zitten vaak in de lappenmand he de laatste tijd, beterschap!

@luna; Wie Dyoni lang?Valt toch best wel mee hahaha!Enne wat een stoere man met zn grote mensenpoeppie!

10. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    luna, ja de hele dag heeft ze gehuild en wilde ze niet slapen en normaliter is ze juist zo makkelijk. Ik geen volwassenpoep btw.

Babyd, oh wat lekker, heb je ook lekker kunnen slapen.

11. dropfruit

dropfruit Bekend lid

4 mrt 2009
    591
    0
    0
    Student
    in een huis
    hahaha hier ook nog geen grotemensendrollen, al kan het wel stinken als grotemensenpoep!!!

ik heb weer eens nergens zin in vandaag, maar komt straks nog vriendin langs en vanavond weer werken..

@ wendela: ik betaal ook maar in termijnen denk ik zoo.. maar toch wordt gek van alle rekeningen!!!

12. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Baby: YEAH!!! Wat een toppertje! Hoop dat dit doorzet!
    idd anders had ik nog veel meer gekocht!;)

Anas: Krijg je die antibiotica druppels zo? Britt heeft nu voor de 4de keer buisjes en heeft heel af en toe nog een loopoor. Net wat Wendelaa zegt dan zou het niet meer pijn mogen doen, echter Britt blijft er ook pijn van hebben. Niet meer zo extreem als zonder buisjes en het komt er nu in ieder geval uit. Wij gaan dan meestal naar de kno (moeten dat ook van hem) om te kijken hoe het kan dat ze toch pijn heeft. Eindigen idd vaak met de druppels voor een ontsteking..

Maia: Lekker uit eten!!!

EI: Gezellie!!!!

Luna: Hier alleen nog maar van die heerlijke derrie luiers;). En toch reactie op de kiwi! Balen

Dropfruit: Gemeenteaanslag doen wij hier ook in termijnen! Vindt de gasrekeningen altijd veel spannender!;)

Wendelaa: Nou wel raar dat het nu ineens over is!

Wij gaan ff gauw koffie drinken bij vrienden en kom vanmiddag wel weer ff gezellig beppen!

13. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    By the way: Ben nog beetje moe! Heb schaatsen gekeken! Goed he van Mark!!!!!:D

14. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Luna, de enige keer dat Tim zijn poep op een drol leek, was toen die harde ontlasting had.
    En lekker dan, dat je daar voor thuis moet blijven zeg

15. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Baby, zo lekker geslapen zeg!!

@Joenka, ook vervelend dat Britt nog steeds met dr oren tobt dan zeg.

Joepie, eindelijk weer een poepie haha.
    Tim heeft net gepoept....en een grote mensendrol;)

16. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

haai lieverds!

Zo, heb eens wat pagina's gelezen en ben zo vreselijk blij om te lezen dat het goed gaat hier! Op wat gemier met drinken na dan...
    Aan de foto's te zien is het niet zo dat de beebs het niet kunnen missen, heerlijke toeten allemaal!

Hier gaat alles lekker, geen klachten momenteel hihi

Meetings, heb er zin en zoals het er nu naar uit ziet ben ik bij alle 2 yeah!!

17. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    He meiden,

Even een korte ego.

Gisteren ons meisje haar laatste fles om 20.00 uur gegeven en toen werd ze vanmorgen pas babbelend wakker om 7.50 uur. Jeetje, had wel verwacht dat ze eerder zou komen, maar niet dus. Heerlijk hoor. Net een heel potje fruit op, ze at weer met smaak. Ging er snel in, begon te miepen toen het op was haha.
    Ze lag vanmorgen ondanks de woombie (heeft ze alleen nog s'nachts aan) een halve meter boven haar dekens uit haha.

Ben bij mijn ouders dus verder geen reacties nu.

18. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Joenka en Wendela op zich zij ze het alleen vanmorgen. Verder zit ze niet aan haar oortje ofzo.
    Wij hoeven niet naar de KNO arts bij een loopoortje hij heeft gelijk een recept geschreven voor 3 x herhaling van die antibiotica druppels.
    Moesten jullie direct bij een loopoortje met die druppels starten of pas als het 1 of 2 dagen aanhield?

19. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik heb helemaal niets gehoord over hoe en wat omtrend loopoortjes! Alleen nacontrole en zag er goed uit en dat was t dan
    Vorig jaar dus oorontsteking gehad na vakantie in Spanje en toen heeft ze wel een kuur gehad. Maar geen loopoor, buisje zat verstopt door de rommel;)

20. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Luna, lees net pas dat Juulz dus wel reactie had op de kiwi.
    Lekker dan zeg! Is t nu weer weggetrokken?
    Zou t ook nog wel een keer aangeven op t kdv, dat ze m niet zomaar iets mogen geven

Deel Deze Pagina