wendelaa heerlijk dat het nu veel beter gaat en ook lekker geslapen baby jou meisje ook al zo lekker geslapen fijn he. luna vervelend van de kiwi maar ja kan gebeuren ik ben voor kiwi aardbei,mango ook wel een beetje huiverig maar zelf niet allergies voor. Veel plezier met je visite haha. moor fijn dat alles lekker gaat en gezellie dat je ook komt. joenka en de machine al draaiende met de nieuwe aankopen? dropfruit gelukkig doe wij de gembelasting maandelijks dus weten we waar we aan toe zijn maar ja is wel weer gem 75 eurie in de maand. curly wow respect voor jou op zondag sporten hier heeft naomi weer een beste ruk gemaakt, het drinken gaat nog steeds niet top tis een beetje afwisselen met tuit en fles, om kwart voor 10 wel 170 erin dus dat is super. verder hebben we een hang dagje straks ff wandelen en voor de rest niks.
Danjo lastig hoor dat Naomi zo moeilijk drinkt de laatste tijd. Heeft ze geen keelpijn of last van haar oortjes ? Grotere speen al geprobeerd? En tuitbeker heeft toch hele grote gaatjes? Hoe gaat dat dan ?? verslikt ze zich dan niet?
Luna : kiwi mogen ze toch ook niet voordat ze 1 jaar zijn ? Gelukkig reageerd hij alleen maar met uitslag! jaja hoe gaat het bij jullie
hello ladies. ik zie dat er naar me gevraagt wordt heb zoveel terug te lezen sorry hoor maar mij iets te veel werk! ben gisteren ontvoerd door vriendinnen want die vonden wel dat ik een dagje weg moest we zijn heerlijk naar de huishoudbeurs en 9 maandenbeurs geweest en toen lekker gegeten had ik echt efe nodig. hier nog weinig verandering dylan drinkt wel weer goed maar helaas snachts nog veel wakker! manlief helpt me gelukkig meer mee zodat het allemaal wat beter gaat. hoop snel weer terug te lezen en te reageren! sorry veel liefs jaja
Danjo, thnx was even nodig. Vrijdag was het erbij ingeschoten en als ik wil blijven afvallen moet ik wel sporten.... Was best druk trouwens. Luna, wat balen van die kiwi zeg. Stom dat ze dat geven, als ik zo de reacties van de andere dames lees. Heeft Juulz er last van??
Jaja wat leuk van je vriendinnen zeg dat zal je wel goed gedaan hebben. Dylan is snacht nog veel wakker schrijf je, is hij dan iedereen uur wakker of standaard tijden? ben ff benieuwd
Wen: ahh, als dat het enige is dan is het goed te doen hoor! Anas: Meestal kijk ik het 2 a 3 dagen aan voordat we gaan druppelen... Moor: Goed om te horen dat het bij jullie ook goed gaat! Enne...meeting ja helemaal leuk! Danjo: idd de was draait weer op volle toeren! Hoe raadt je het zo! Britt reageerde hier op perzik, kreeg ze galbulten van. Heb toen druppels gekregen vd dokter en moest weer helemaal opnieuw opbouwen met fruit. Daarna weer perzik opnieuw gedaan en dat ging goed! Jaja: Lekker er ff tussenuit! Maar kun je Dyllan niet een nachtje bij iemand laten slapen? Ondanks dat je mannetje je helpt hoor je hem toch denk ik??
jaja wat goed van je dinnetjes zeg er even lekker uit, en fijn dat het iets beter gaat. anas heb geloof ik wel bijna alle flessen en spenen die er zijn dit omdat ze vanaf het begin alwel een redelijk slechte drinker is. maar ik heb een tuitbeker vanaf 6 mnd dus gaat niet zo snel en gaat dus redelijk goed. curly ah je was dus niet alleen meerdere mensen hadden het idee te moeten sporten op zondag haha. Nou joenka hier draait al elke dag de was haha dus met 2 kids zal het helemaal feest zijn.
jaja, wat een lieve vriendinnetjes heb je! danjo, pff was gewoon drukker dan door de weeks. gemiddelde leeftijd lag wel iets hoger, 40+.
Maar denk dat je wel een lekkere start heb op de zondag, ik ben niet vooruit te branden heb alleen boven wat gedaan en de was aanstaan, en nu bezig met het eten. Dat luid wat eten we vandaag?????? Hier kip met aardappels en boontjes uit de oven
nikki, zo`n harmasje ken ik van mijn werk! (kdv) een meisje had ook zo`n ding met klittenband en gespen en van die voetjes. lijkt me een stuk lastiger als wat tess heeft! maia en shaula, wat een supergave taart! shaula, gefeliciteerd met je meisje, je zal al wel erg druk zijn nu, fijne dag nog! rose, hoe gaat t nu met eva? drinkt ze al beter dan gisteren? baby, bij jou gister ook al zo`n slechte drinkdag.... balen! gelukkig gaan de hapjes wel goed! burgelijk: hier net gewandeld met opa en oma en hun hond, hahaha heeeeerlijk! joenka, lekker geshopt! blij ei, nog gefeli met jullie half-jarig jubileum! sneeuw: ben er helemaal klaar mee! (weten jullie nog hoe blij ik was in december???) nu komt er weer wat deze kant op... maia, veel plezier vanavond! wen, jeetje wat een omslag ineens! al een poepluier gehad vandaag? -> ok dan, gefeliciteerd met deze drol! haha anas, meestal is t een goed teken als er viezigheid uit de oren komt. hopelijk heeft laura snel geen pijn meer! luna, wel ff doorgeven dat hij dus idd een allergische reactie heeft gehad op de kiwi! wrijf t er nog maar ff flink in... wauw baby, wat heeft dyoni lang geslapen!!!!! moor, leuk om weer wat van je te horen, gaaf dat je naar beide meetings komt! ik heb er al zoòoooooooo`n zin in! mvj, wat een heerlijke lange nacht! danjo, 10 uur???? wauw! jaja, goed aan jezelf denken meid, fijn dat t drinken wat beter gaat! super lief van je vriendinnen! eten: hier ook soep met stokbrood. ow, is fokje jarig? gefeliciteerd!