@ Baby wat heeft ze goed geslapen @ Danjo nog lekker gewandeld? @ Ellen ja ze drinkt iets beter als gisteren nu ook de 1,2,3 speen gebruikt en geen jhpm in de fles. Vandaag geen hapjes gedaan. @ Sneeuw neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ik wil geen sneeuw meer. bah bah. @ Eten hier lekker naar de Mac! Vandaag lekker opruimdagje gehad, van alles uitgezocht en weggegooid.
Rose lekker he ff opruimen en de boel weggooien haha, nog lekker geshopt gisteren? en nee niet gewandelt manlief is alleen met danjo weggegaan Naomi lag nog zo lekker te slapen
anas: nee zijn ieder keer andere tijden meestal begint hij rond 2uur snachts en de ene keer is hij om het half uur wakker en de andere keer om het uur enz geen peil op te trekken dus! maar dit doet hij overdag ook hoor hij slaapt nooit lang achterelkaar? erg raar maar niemand weet hoe het komt! denk zelf dat het toch met de reflux en zn darmen te maken heeft en daar moet hij overheen groeien! joenka": ja wegbrengen is moeilijk men moeder is daar niet zo goed in met die nachten en bij iemand anders dat kan ik ze niet aan doen. mannetje en ik hebben ook afgesproken de ene nacht doen we samen en de andere nacht mag de 1 oordopjes in en dan kan je doorslapen! moet toch iets he haha
jaja jeetje is niet makkelijk zo als je dichterbij had gewoond had je hem rustig een nachtje mogen brengen. Wil 1 van je dinnetjes niet een x een slapeloos nachtje hebben? zo de kip was heerlijk was alweer lang geleden
Jaja: Oke, kan ik me wel voorstellen! Hopen dat de oordopjes idd helpen! Knuffel voor je! Danjo: Yep, de schaek... Shaula: Vergeet ik je idd helemaal te feliciteren met je dochter!!! Bij deze dus! Fokje ook jarig? Gefeliciteerd.. NEEEEEEE, ik wil geen sneeuw meer! Ben er helemaal klaar mee! Laat die lammetjes en bloempjes maar komme! Ellen: Lekker toch zo burgelijk! Rose: Goed bezig! Ei: Gefeliciteerd met jullie half jarig huwelijk!
@ Danjo nee gisteren alleen maar boodschappen gedaan in duitsland en wel wat rond gekeken. Ja heerlijk vanalles weggooien En heb ook de bibi speen geprobeerd en dat ging goed zitten nu al op 660 en ze moet nog 1 fles Shaula gefeliciteerd met je meisje!!
Hallo dames, Ik klets altijd mee met de vroege november mamma's dit omdat ik was uitgerekedn half november. Nu vroeg ik mij af er ook een hyves is van oktober 2009, alvast bedankt. Gaby
@Wendelaa, ja erg hé! Nu nog kraamvisite. @Baby, zo je meissie heeft goed geslapen zeg! Lekker. @dropfruit, Word je gek van de rekeningen? Herkenbaar! Haha.l Helaas blijven ze maar komen. O dus bij jou nog geen grote mensendrollen. @Joenka, was het gezellig bij de vrienden? Geen verstand van alle sporten behalve paardrijden, sorry. @Wen ,dus Tim had vandaag ook al een grotemensendrol? Goed van hem zeg! Heeft hij er veel last van gehad? Klopt ind van de reactie op de kiwi. Ga er nog wel wat van zeggen. @Moor, leuk dat je ook naar de Apeldoorn meeting komt. @MVJ, fijn dat het zo goed is gegaan vannacht en dat ze haar potjes zo goed eet. Daar mag Julien nog wat van leren want die heeft ineens een antipotjes periode. @Danjo, 10 uur!!!! Wat een slaapkoppie. Wij eten vanavond 1 stukje vlees want hebben vanmiddag al shoarma gehad. @ellen, jij bent dus ook klaar met de sneeuw? Hier ligt nu niks meer. Gaat alles goed met het spreidbroekje? Ik ga er nog wel wat van zeggen op kdv maar goed, was zon jong ding die griet. Zal dat niet geweten hebben. @Rose, goed bezig geweest lees ik! @Anastasia, klopt vanaf 1 jaar meestal. Snap ook niet waarom ze het gegeven hebben. @Jaja, fijn dat je genoten hebt van je dagje! Kom je wel naar de meeting of twijfel je nog? Goed dat je man meer helpt. @Curly, Hoe is het bij jou? Was het bij jou zo op het werk? Of vergis ik me nu?
gepske er is wel een okt hyves maar word niet veel meegedaan meende ik. rose die bibi speen werkt hier ook beter stom he, alleen kan ik hem nergens vinden in de winkel van de week maar ff na grote kruidvat want moet er ook 1 hebben voor t kdv. Ik zit nu op 500 cc met nog 1 fles te gaan
@Danjo, succes met del aatste fles. Vervelend zeg! Nou, wij zijn vandaag toch nog weg geweest. Hebben het kraambezoek vanmorgen gebeld of ze later konden komen. We zijn naar de Cuikse markt geweest. Dat is een soort vrije markt. Juliën heeft zich weer voorbeeldig gedragen. Om 16.00 uur kwam het kraambezoek en die hebben speelgoedautotjes voor Julien meegenomen. Van die plasticke dus zal die wel leuk vinden. Nu lekker voor de t.v. met manlief.
hallo allemaal!!! Ik leef ook nog hoor. Ik denk wel vaak aan jullie, maar ik heb gewoon echt geen tijd om bij te lezen....ik ben vaak pas rond 7 a 8 uur thuis en tegen half 10 klaar met tessa. En dan een half uurtje voor mezelf en dan ga ik alweer naar bed. Ik vind het heel jammer, maar het lukt me gewoon niet.... Ik heb wel heel veel zin in de meeting!!! Nou, hier alles goed. Met tessa gaat t super! Ik vind het wel zwaar 4 dagen werken en 1 dag oppassen dus ik zit er over te denken om 3 dagen te werken. Maar ik wil het eerst nog even aankijken allemaal. Ik hoop dat het met jullie en jullie kindjes ook goed gaat!!! Wat gaat t snel he allemaal!! groetjes san
Niet bijgelezen en ga ik ook niet doen, net van de verjaardag terug en zo kraamvisite. DE bibi speen heb ik hier nog liggen, ongebruikt voor de liefhebber. En.......ik las over slehct drinken enzo. Nou ik vertelde toch dat tijn sinds een paar weken overdag niet mere sliep. Nu kreeg ik de mail van de sprongetjeswekker en rond deze tijd kunnen de kids ook in een sprongetje zitten. Niet dat ik me daar aan vast klamp maar las in het boek ook dat ze dan ook kunnen gaan klooien met dirnken, anders slapen etc.
Luna: Kijk toch nog een leuke dag gehad! En Juulzz gedraagt zich toch altijd voorbeeldig??? Gepke: Ja, volgens mij is er wel een. Maar heb er eerlijk gezegd al lang niet meer naar gekeken. Sannie: Kan me voorstellen dat je het heftig vindt allemaal! Is ook wel veel 5 dagen bezig zijn met andere kinderen! Wat fijn dat het zo goed gaat met Tessa! doe rustig aan en laat je niet gek maken he! Rose: Waar doe jij je boodschappen dan in Duitsland?
@gepke...je was half November uitgerekend en bent pas 27 oktober bevallen zie ik in je handtekening?? @Luna, lekker nog ff op stap geweest dus. Goed van Juulz dat ie zich zo goed gedragen heeft @Sannie, snap dat je dat zwaar vind. Zou er niet aan moeten denken zeg...ppff... @Danjo, ik heb de spenen ook nog liggen...dus wil ze best opsturen of je moet kunnen wachten tot 13maart. Laat maar weten als je ze wilt! Heb er dus nog 2 als t goed is, zal straks eens kijken als Tim wakker is @Luna, nee hij heeft er geen last van gehad volgens mij. Zag pas dat ie gepoept had toen die wakker was haha
Luna, was ik idd van werk. Ik heb nog niet hoeven werken (vrij tot 1 maart), maar heb nu al gezeur met ze. Ik wil zo graag weg, maar moet wel iets anders hebben. Leuk zeg zo'n markt!! en nog steeds kraamvisite??
@Rins, hier ook dat boek en klopt soms ook best hoor! Ik hang me er ook niet aan op maar ik snap wet je bedoelt. @Joenka, haha nee lang niet altijd! Maar k ga altijd met zo'n gevoel van, is het wel goed voor hem om weg te gaan. En dan valt het altijd mee en vind in het super leuk. Beni k dan blij om. Hoe gaat het met Boaz? @Sannie, geeft toch niets dat je soms wat minder tijd hebt. Ik werk ook 3 dagen en bevalt me goed. 4 dagen zou ik ook moeilijk vinden. @Wendelaa, gelukkig heeft hij er geen last van gehad. Zo even mijn cheesburgers omdraaien.