Gekke bekken: Trekken die van jullie ook al gekke bekker?? Tara doet niks anders, dan liggen we helemaal dubbel en mevrouw zelf ook.. super schattig! Ik kan het alleen elke keer net niet filmen! Eigenwijsje.
luna, thnx gaat zo snel, alweer 4 maanden! Aan de ene kant is het ook wel schattig als ze alleen maar bij mama willen zijn, maar als zik zo aan het werk vind ik het niks...geniet van niksdagje! Leonie, 2 tandjes, wat goed!! Hier nog niks te bekennen. jij ook veel plezier met je niksdagje, heerlijk...
Hier ook een ster in gekke bekken trekken. En ze kan je ook echt van die blikken geven....pfff. Wel leuk hoor, lach me rot met haar.
morgen dames! zo efe naar de fysio met dylan en volg maand weer een meting doen van zn hoofdje en dan weten we of hij een helmpje moet ben benieuwd! gekke bekken trekken: hihi heerlijk is dat he. tandjes:jeetje wat hebben veel beebjes al tandjes hier nog niks te bekennen hoor!
Goedemorgen dames, @Wendelaa wat fijn dat het nu echt goed lijkt te gaan met Tim en nu ook een grote mensen drol hihi. Hoe gaat t met jouw knie? @Lisanne of Nikki, haha ik snapte t even niet meer, maar nu wel. Welkom en gezellig dat we weer nieuwe mama's erbij krijgen. Bij clubs zie je topic over meetings... misschien leuk om ook te komen? @Baby, lekker zeg een paar goede nachten, zou ze nu doorhebben wat doorslapen is? @Joenka...heb je vannacht weer schaatsen gekeken? Dan was t t wel waard he! Ik red dat echt niet, terwijl ik nog niet eens werk . @Rose, werkse weer.... En wat een lieve foto's op hyves weer.
@Knuffel, sorry ik heb iets gemist zag ik bij Leo, gefeliciteerd met Christiaan meid! @Curly, dat is het ook. Vooral als je weg moet. Dan voel je je daar niet prettig bij inderdaad. @Gekke bekken/Leonie, niet echt hier. Ik heb een vrij serieus kind. haha. @Tandjes, hier een kies. @Jaja, succes bij de fysio!! @blijei, ook weer van de partij?!
@Jaja, hoop dat jullie wat meer rust vinden nu je de taken meer verdeelt en de oordopjes ook. Op dit soort momenten is het jammer dat we allemaal zo verspreid over t land wonen, denk dat we elkaar allemaal goed kunnen steunen met zware nachten. @Ellen, wat een schattig jurkje en goed opgelost zo met de beugel. Gaat t nog goed daarmee? @Maia, fijn dat je je weer beterder voelt. En wat een super taart heb je weer gemaakt. @Shaula, gezellig om jou weer te lezen. Was de verjaardag een groot succes? Nog gefeliciteerd! @Moor, fijn dat alles goed gaat met Lauren en met jullie. Leuk jij ook naar beide meetings
@Luna...hihi ja ben er weer... drukke maar gezellige dagen gehad... Nu weer even verder met mn reacties...tot zo
@MvJ haha wat een acrobaatje is dat meisje van je... En fijn dat ze goed heeft geslapen. @Gusam, GEFELICITEERD!!! wat leuk dat je weer een oktobermama wordt. En zeker foto's blijven spammen hoor, ook van de echo's en je groeiende buik... @Danjo.....die Naomi zorgt steeds weer voor verrassingen he! Al drinken uit een tuitbeker, Boaz drinkt net elke fles rustig leeg haha. Denk dat ik bij de meeting helemaal geen potje kan geven, dan doet ze t zelf al haha. @Joenka, jaaaa ik wil ook lammetjes en bloempjes ... @Luna...ook al is het zo'n jong ding op het kdv ze moet wel weten wat ze doet toch??? Zou wat zijn, laat je je kind toch ook niet gerust achter?
@Danjo of Rose... als een van jullie nog een bibi 123 wil..hier ook 1 liggen, maar wel een keer gebruikt. Maar geloof dat jullie nu omkomen in de ongebruikte spenen van hier. @Luna, was t gezellig op de markt? @Sannie, leuk om jou ook weer even te lezen.. Lijkt me heel druk zo die dagen van jou! GEzellig straks bij de meeting. @Baby, wat een sportieve mama heb jij! En wow wat een boel kilo's ben jij kwijt, wil ik ook!!! Nou ja ik zou wel 10 kwijt willen.... even wat discipline van Curly overnemen. @Leo, wow ook al tandjes... En heerlijk inderdaad die gekke bekken, alhowel Boaz wel meer van t serieuze is (misschien een pinda-trekje Luna?)
Luna: Hahah, dat heeftie dan niet van zn mams! Babydr: ik had er zo overheen gelezen... wowwwwww 30 kilo! :O Knap hoor.... Blij ei: hahah! Ik zie t al aan zn foto's! Geweldig toch! mooi mannetje is het.
@BLijei, haha sorry, ik moest even voor mijn boze man zorgen. Hij is echt heel boos vandaag. Waarom weet ik niet. @Leonie, toen jij het zei van die tandjes ben ik ook eens gaan voelen en wat blijkt. Hier ook twee gekartelde ondertandjes. Schattig hé! Zo, net uit verveling maar even het oude forum doorgelezen vanaf dat we allemaal aan het bevallen zijn geslagen. Zo leuk hé! Iedereen leefde zo met elkaar mee. Hebben jullie kindjes dat ook weleens. Dat ze boos zijn om niks?? Juliën is nu heel boos aan het doen. Niet huilen ofzo maar echt schreeuwen en zeuren en knalrood worden. Heb hem maar op bed gelegd. Weet niet wat hij wil hoor. haha. Hij heeft net met zijn boze kop zijn fruithapje naar binnen geschrokt.
blij ei, gezellig dat je er weer bent. en thnx voor het compliment (van de kilo's). Ik moet nog wel een tijdje doorgaan hoor..... Luna, Britt kan soms ook boos worden om niks, maar kan dan ook zo weer lachen.
Dan nog even een ego update: Donderdag was Boaz ook naar t kdv. Om 8.45 uur gebracht en om 12 uur weer ophalen. Heeft hij weer geslapen van 930 tot 11.30! Dus het gaat hartstikke goed daar. Vrijdag naar CB, prikjes was even huilen maar daarna weer vrolijk. Alleen 's avonds wel verhoging en heel hangerig, maar volgende dag weer oke. Verder dit weekend wel wat van slag door de drukke week maar gisteren heel rustig aan gedaan en hij heeft heel goed geslapen! Oja en bij t CB vertelde ze me dat ik geen 210 mag geven maar max 5x 180/6 of 4x 180/6 omdat hij dan wel verzadigd is maar dat pas later voelt. In datzelfde gesprek raadde ze aan om één flesje gedeeltelijk papje met rijstebloem te maken ??? Nou ik heb mn mond maar gehouden maar ga dat niet doen. Ik snap er sowieso niets van, het CB moet zich aan een protocol houden en ze adviseerde ook om met potje te gaan beginnen. Terwijl hij echt pas sinds een week volledig op flesvoeding zit? Nou ja, verder is hij 6980 gram en 64,5cm...dus gaat allemaal goed. En ik ben nu een week bv-vrij en ook geen kolven meer.....en vannacht ongesteld geworden....pfff best wat veranderingen in korte tijd voor mn gevoel. Heel raar dat mn borsten nu leeg zijn.
@Blij-ei, dat zei de k.a dus ook tegen mij. Dat ik geen flessen mag geven van 210/7, idd beter om dan 5x180/6 te geven... Raar dat ze idd al je mee gaven om te beginnen met bijvoeden? Zou daar ook nog even mee wachten En super dat Boaz t zo naar zijn zin heeft op t kdv!
hey meiden alles bijgelezen maar geen fut om te reageren op iedereen heb een hele slechte n acht achter de rug, mannetje kwam weer heel vaak aan de borst drinken hopelijk gaat het deze nacht weer beter xxx
Luna: Ooh ook al! Vind het echt schattig, ookal zie je er weinig van .. En Tara kan idd ook behoorlijk pissig worden!! Waarom??? ik heb geeeen idee.. Blij ei: Fijn dat Boaz t zo goed doet op t kdv! Waarom maar 4 of 5 keer 180 cc? Je mag dus niet 3x180+6 en 1x210?? Wat raar, dat ze dat zo voorstellen... vreemd.. Doet hij het verder goed op de fles? Met ontlasting enz?
ja ik weet het wel is gewoon omdat ik heb heel druk heb met alles eigenlijk, heb bijna geen tijd voor mezelf erg he xxxx