Hahah nee tuurlijk niet ! Was een grapje. Ik had t ook al weggehaald voordat t verkeerd werd opgevat!! Neem lekker alle tijd voor jezelf, en als je wat kwijt wilt gooi je dat hier gewoon in de groep... of je nu wel of niet reageerd, wij zijn dr ook voor jou!!
ja ik weet het dat het een grapje was, ik ga proberen wat meer tijd voor mezelf te maken ik zal nog wel eens reageren op iedereen maar nu ga ik mijn site eens bijwerken xxx
goedemorguhhhh! alles goed hierzo? ik heb echt K*T nachten, ben een nachtbraker, maar ze zijn hier al een week bezig met het bouwen van een school waar ze om 7 uur mee beginnen!!! dus niet echt uitslapen voor mij.. @ gepke: ik was ook pas in november uitgerekend, ook 27 okt bevallen, 2 week te vroeg. maar toch klets ik hier mee aangezien ik wel een oktbeeb heb zag dat jouwe ook zo'n kleintje was bij de geboorte, die van mij was 2550.. @ blij-ei: hah onze schatten allebei van 27 okt, en allebei beetje pinda @cb: zie dat ze jullie ook al van die 'vreemde' adviezen geven, hier doen ze dat ook, ze geven me soms echt het gevoel dat zij de opvoeders zijn ipv ik!! @ sporten: heel goed dat jullie allemaal zo fanatiek bezig zijn of er over nadenken ik ben echt a-sportief... zit er eigenlijk ook niet mee, ben 1,76 en weeg 77kg dus volgensmij valt dat ook nog wel wat mee.. hier net een half potje fruit naar binnen, echt lekker vind ze het jammer genoeg nog niet... zo ga nu ff douchen met mn kleine meid. liefs, drop
leuke foto ei! En fijn dat het zo goed gaat op het kdv en hij groeit prima! @kitty: probeer toch wat meer tijd voor jezelf te pakken. @gekke bekken: ja hoor, hier op zich ook wel maar niet heel veel. @jaja: hoe ging het bij de fysio?
@Blijei, wat een schatje is het toch! O ik word zo gestoord van al die verschillende adviezen. Hier gaf de kinderarts zelf aan dat we 4x210 moesten gaan geven ipv 180+6 omdat dat volgens haar niet genoeg was. Nou word ik er zo onzeker van al die andere adviezen. Ik zit nog gewoon op 2x180 en 2x210. Julien is 7 kg en lengte 66.5. ze vonden hem wel wat slank vergeleken met zijn lengte. mss dat het daaraan lag. @Dropfruit, aah dat is niet zo prettig nee. Kun je niet afwisselen met je man? Ik doe soms gewoon oordoppen in. @Curly, echt niet te begrijpen soms. Zal wel bij het sprongetje horen. Nou ff een paar broodjes in de oven leggen hoor. @Leonie, echt zoooo schattig.
Zit ik hier per toeval fashion tv te kijken. Zie ik daar een meisje dat vroeger bij mij in de klas zat en vreselijk gepest werd of de de catwalk heen lopen. Ik moest even twee keer kijken maar het was haar echt. Haar naam kwam er onder te staan. Ook nog van Jean Paul caultier. Net goed voor die stomme boeren die haar steeds zo gepest hebben hier!!! haha sorry moest ik even kwijt.
esmée heeft toen idd ook 2 loopoortjes gehad.. ook weer oorontsteking, maar met antibiotica ging het zo over
heey ladies ff ego Net na het cb geweest ze is ondanks al het slechte drinken wel aangekomen en gewoon 500 gram wat normaal is met deze tijd. ze adviseren hier pas met 5 mnd groente en fruit maar gezien naomi een zeer slechte drinker is dus al eerder. wat we verder met het drinken aan moeten is gewoon moeilijk. liever had ze dat we 5 flessen gaven maar gezien ze dan nog minder drinkt was 4 goed en 2x een half potje fruit. even over het slapen gehad want hun vinden 10 uur nog steeds de max maar dus ook gezegt als ik dr uit een diepe slaap haal drinkt ze ook weer minder. Naomi loopt gewoon erg voor op alles en dat maakt het allemaal wel wat lastiger, we moeten over 3 weken weer komen om te kijken hoe en wat en anders gaan we toch langzaam over op brood maar dat gebeurd onder begeleiding ivm gluten. ja het is me wel weer wat Spenen neem ze de 13e allemaal maar mee haha gaan Rose en ik er wel om vechten hahahaha.
Danjo, t is wat met dat dametje van jou! Ze wil wel heel graag groot zijn hihi Enne, ik heb 2 spenen, dus voor ieder een
Blij ei: Aaah wat een moppie!! Luna, wow dat is appart om te zien dan!! Heeft ze het goed voor elkaar!
@Danjo, wow al over op brood! haha. Snelle dame hoor. Fijn dat ze goed was aangekomen ondanks het minder drinken.
Hey meiden, Sorry heb wel iets meegelezen maar heb geen tijd om te reageren, kids zijn WEER ziek ben er zo zat van.... niet dat zij er iets aan kunnen doen hoor... maar milan viel vanochtend van pure ellende om 5.30 pas in slaap en maak me weer zorgen om Larissa... ze is weer zo verkouden en piept weer behoorlijk met haar ademhaling.... morgen weer naar kinderarts.... ze drinkt gelukkig wel goed... maar breng haar nu dus absoluut niet naar kdv en milan was zo gesloopt van het niet slapen vannacht dus die is ook thuis... @baan, hoor deze week... ze bleken nog andere kandidaten te hebben.... dus nog steeds afwachten..... @ all, hoop snel weer mee te schrijven!! xxx
Wapa: Ach jeetje, kan me voorstellen dat je dr even klaar mee bent! Sterkte meid, en heel veel beterschap voor de 2 kleintjes!