Wapa, sterkte meid.... Danjo, de speen gaat vandaag met de post mee, onderweg naar jou. Heb de verpakking iets geplet, anders ppast het niet door de brievenbus.
wapa beterschap meid met de kids hoop dat het morgen meevalt met L bij de kinderarts. Ja ze hebben het al over brood zucht maar dat word kleppen na het cb dus hoop wel dat ze ondertussen eens gaat leren drinken. Tis leuk dat ze voorloopt maar op eten wat minder want ook hun zitten met de handen in het haar
Curly super bedankt dit lijkt op het moment de enige speen wat redelijk goed gaat thanks thanks thanks
over welke speen hebben we het? De bibi 123? Ik heb dr ook nog wel 1 die ik niet gebruik, zal k hem maar meenemen naar de meeting? Of heb je ( en rose begreep ik ) er nu genoeg?
haha iedereen neemt de spenen mee na de meeting geweldig Leonie kon ze hier bij de kv niet vinden dus moet ff na de grote kruidvat maar ja gezien het weer snap je wel dat dat ff niks word dus ben iedereen dankbaar haha, heb iig een extra speen nu voor op het kdv heel vreemd maar de avent 1,2,3 werkt dus niet pffff
Blegh ik ga zo werken , gezien ik nog niet geheel mn eigen tijden werk gaat mn meisje ff 2 uurtjes na oma dan haalt papa dr op. Ze ligt nu nog lekker te slapen na dr prikkies
DIKKE KNUFFEL VOOR WAPA Danjo werkse....hoop dat je redelijk droog overkomt. Luna ja ik snap ook niets van de verschillende CB adviezen....
Goedemorgen meiden..Moeders is ziek, halve nacht liggen rillen van de kou onder 4 dekens met een pyama en sokken aan hahaha!Gelukkig is Dyoni weer onwijs lief!! @Curly; Daar ook al een beetje eenkennig?Dyoni zat gister bij oma op schoot (die elke week oppast) en papa liep weg en ze ging me toch brullen dacht huh nu al verlatingsangst hahah @luna; aah Juulz leeft ook op grote voet!Zie t al voor me boos zn happie naar binnen schrokken hahaha @Leonie; jeej ook al 2 tandjes door!!Wat zijn die meiden vlot! @gekke bekken; das t mooiste wat er is!Ook als wij erg moeten lachen gaat ze meelachen en zie je dr kijken ik lach wel maar waarom weet ik even niet zo lief! @blijei; ja vanaf 12 weken sliep ze van 23 tot 6 a 7 door maar de laatste tijd steeds langer!Heerlijk joh!Van t cb wordt je ook niet wijzer he.doe wat je mamahart je ingeeft!Wat een lieve bankhang foto haha @danjo; pf ik ga t nog 1 keer zeggen!Wat is Naomi een vlot ding!!!!Succes als die 2 is hahahah! @wapa; beterschap met de kids!!
Werkze danjo!! Vind je t fijn om nu te beginnen? Lijkt me echt heeeel raar.. Tralalalaaaa.... Tara slaapt zo goed de afgelopen week.. Ik weet niet wat ik met al mn tijd moet! Ze slaapt nu van: 20:30 tot 8:30, 9:00 tot 11:00 á 12:00, 13:00 tot 16:00 , 17:00 tot 20:30......... Nu mis ik haar!!!
Ik hou van dit forum... ( en eigenlijk alleen van dit topic ) ws omdat jullie allemaal van die topmeiden zijn!!! Dank jullie wel!! @baby: beterschap!! @danjo... wauw brood... naomi is gewoon geen flessenkind waarschijnlijk... ach kan ze lekker snel mee-eten alla da rapley methode! @leo, wat fijn dat tara zo lekker slaapt, geniet ervan! @speen, heb er hier ook eentje liggen...moet deze mee met de meeting??? oja, je zou toch denken dat een dreumes van bijna anderhalf na een nacht doorhalen, overdag wel wat slaap in zou halen... maar het tegendeel is waar, hij heeft nu de touwtjes van de rolgordijnen ontdekt dus ik ga mijn gordijntjes maar eens redden van de ondergang...
@wapa, beterschap met je kinderen @tandjes riley heeft ze nog niet, maar ze zever wel veel en alles stopt ze in haar mondje, ik denk dat het niet lang meer duurt voor haar. @riley gaat volgensmij eerst zitten ipv omdraaien, ze komt nu steeds omhoog, en best wel ver. Verder gaat het hier goed en heb eff niets te melden, nu ligt riley lekker te slapen, dan ga ik lekker eff op de bank hangen. XXX Gusam
Wapa: Haha! De gordijnen nog kunnen redden? Gusam: haha ! Leuk he! Hier ook al 1je, doet niks anders dan dr rug van de grond omdat ze wil zitten. Ik vind het maar knap, die heeft straks buikspieren waar ik bang van word haha.
@ Wapa, sterkte ermee @ Leonie, lekker zeg. Hoe kan dat? sprongetje ofzo gehad, sprongetje vind ik zo duf klinken maar het klopt hier vaak wel weer met gedrag wat ik lees. Hoest met jou en jullie nu? @ Maia, hebben jullie nu de wandelwageninzet er al in? Zoja, hoe bevalt dat? Wij willen voor de wandelwagen de lodger bunker kopen, iemand ervaring ermee? @ Baby, bah, beterschap. @ Danjo, hoe gaat het met werken? Kun je het volhouden? En wat een dametje hebben jullie zeg, t is leuk als ze vroeg dingen kunnen maar t moet wel een beetje in perspectief izjn natuurlijk. @ Voeding, hier moest ik de laatste fles 210 doen en de andere 3 180 maar heb het idee dat hij dan nog honger heeft, niet zo gek als je eerst een liter krijg en later een stuk minder dus doe nu gewoon alle flessen 210/7 en zie wel wat hij wel of niet opdrinkt. @ gekke bekken, ja en gekke geuidjes ok. Dan is ie aan het huilen en ontdekt hij ineens dat hij ook heel hard en hoog kan gillen en dan slaat het huilen in blijdschap om. Maar hij is echt steeds meer zijn stem aan het ontdekken. Tong uitsteken, kus geluidjes, smak geluidjes etc. @ Dropfruit, jammer van die nachten, is je meisje ook een uitslaper? @ Jaja, hoe ging t bij de fysio? Enne weet niet of je t gelezen had maar zou je eigenlijk gaan werken? En had je daar kdv of gastouder ofzo voor geregeld? Misschien dat je dat op kunt pakken heb je tijd voor jezelf? @ Blij ei, leuke foto. Wij noemen tijn altijd blij ei haha Hier ook gezegd dat ik anders rijstebloem moest proberen maar doe ik nog niet. @ Luna, verveling? Heb ik hier geen last van haha. Al meer duidelijkheid over je werk? Al kijkers ghead? @ Hier staat een gepureerd bloemkoolprutje klaar, straks maar eens even proberen voor het eerst dus camera in de aanslag hehe.
@wapa: beterschap! En leven je gordijnen nog? @baby: ook beterschap! @Rins: ja het bevalt prima. We hebben de wandelwagen op de meest liggende stand, voetenzak eraan vast en ze ligt heerlijk relaxt..
Vandaag precies een jaar geleden testte ik positief!!Wat een geweldig gevoel was dat kan het me herinneren als de dag van gister @wapa; hehe fijn zon ondernemend dreumesje! @gusam; dyoni doet dit ook erg leuk om te zien! @rins; en hoe vond hij het?Hier vandaag voor het eerst bruine bonen met appeltjes op en lekker dat ze het vond!! @maia; welke kinderwagen heb je?
ik vind deze tijd kei leuk, riley schreeuwt vaker en zeker als ze het er niet mee eens is. ze is ook haar stem aan het ondekken. vanavond neemt een vriendin een keer mac. donalds mee, dat heb ik al lang niet meer gehad hihi. XXX Gusam
@ Jaja hoe was het bij de fysio? @ Leonie ook al 2 tandjes, de dames zijn er vroeg bij Wat een lieve foto's op hyves. @ Luna nog wezen shoppen? Hier kan madam ook wel eens boos worden, vooral als ze iets wil pakken en ze kan er niet bij. @ Curly feli met 4 maandendag @ Blij ei dankje wel voor aanbod van de bibispeen maar nu heeft ze vandaag weer netjes al 700 cc op met haar gewone fles zei me schoonmoeder net. Wat een lieve foto!! @ Kitty hoop dat je vanacht wel een goeie nacht hebt. @ Danjo wat hebben jullie toch een snel dametje En 1 reserve speen is goed hoor Madam dronk vandaag weer goed uit de oude fles haha. Snap er afentoe ook niks meer van. @ Wapa beterschap voor je kindjes. En spannend voor de baan. (duim duim) @ Baby beterschap meis!! @ Gusam lekker maccen! Hier kip siam aan het maken.