Wapa Ik weet helaas precies wat je bedoeld. Jij hebt ook 2 kleintjes he.. en 1 is al vervelend maar als ze dan allebei aan het kwakkelen zijn en elkaar constant aansteken, heb je ook het idee dat je nooit meer uit die lappenmand komt. Kop op meid, het word ooit wel een keer lente en dan is het hopenlijk verleden tijd met al dat ziek zijn!!! xxx
halloo haha ja mn meisje is ook een uitslaper, heeft ze vast van haar mama kan niet afwisselen met mijn mannetje, die moet om 7uur sochtends de deur uit.. ben nu ook best wel moe, miss vanavond toch maar vroeg op bed haha, eerst maar ff america's next top model kijken! @spenen: ik heb ook heeel veel trammalant gehad met spenen, maar heb nu de 3standen speen van avent en die werkt hier super! vanavond potje bloemkool gegeven, had er niet veel van verwacht aangezien ze fruit ook niet zo boeiend vind, maar ze vond dit echt lekker!! ga nu ff pyamatje pakken voor haar en dan gaat ze lekker naar bedje! liefs, fijne avond allemaal
Alloha dames! Wapa: He bah!Alweer ziek! Dikke knuffel voor de zieke kids en natuurlijk voor mama! Spannend voor de baan !!!!! Danjo: Jeemig, die dame van jullie! Wat een portret. Nou in ieder geval goed aangekomen... Baby: Ziek??? Wat is dat nou! Beterschap in ieder geval. Leo: Wauw, ook al 2 tandjes! Trouwens gaaf die foto's op hyves! ei: Nee, afgelopen nacht geen schaatsen gekeken! Ik moest om 7:30 werken.... Dat redt ik ook niet meer op mijn leeftijd hoor!dat ze jou nu al adviseren om potjes te geven??? Snap er ook geen snars van! slechte zaak eigenlijk al die verschillende adviezen. En al snel ongesteld zeg!!! Pff, kan me voorstellen dat dat allemaal ff raar is..... Geniet nog ff van je laatste weekje! Hahaha, Boaz is wel schaatsen aan het kijken op de bank! Geweldig! Luna: Juliën zijn boze bui al overgewaaid? Hier sinds gisteren weer een zeehondje die slecht drinkt voor zijn doen en niet kan slapen door het hoesten! Wordt er een beetje simpel van nu! Vandaag op het kdv bijna alleen maar geslapen en voor zijn doen slecht gedronken! Zelf heb ik ook mijn hoofd vol snot zitten en mijn oren dicht! Nog geen weerstand opgebouwd, dus krijg al die fijne virusje van de kids gedeeltelijk mee! Allebei m'n ouders zitten met een longontsteking thuis, dus neem Britt woensdag maar mee naar mijn eigen werk. Die zou eigenlijk de hele dag naar mijn ouders gaan... Lang leve de bacteriën
ei en gusam, leuke foto`s! danjo, jeetje, t gaat bijna TE snel... nog even en ze eet volledig met de pot mee! wapa, niet weer de kids ziek.... beterschap! leonie, super dat tara zo goed slaapt, dat is wel eens anders geweest! hihi luna, wel n grappig verhaal, een boze juulz aan t fruit... joenka, beterschap! baby, ook beterschap! rose, was de kip siam lekker? hier: gelukkig gaat het goed met tess bij de oma`s, vorige week had ze bij mijn schoonmoeder alleen maar gehuild. had er geen goed gevoel over. was helemaal blij dat ze vrolijk lag te spelen toen ik haar ophaalde vandaag. morgen weer kraamvisite! ben zelf flink aan t hoesten, vooral in bed... minder! ga gauw een felsje klaarmaken, geven en dan mn bedje in! slaap lekker allemaal! sorry voor de korte reactie... morgen meer!
Leuke foto gusam! Joenka beterschap met de kindjes. Ellen ook nog steeds kraamvisite haha wij hadden donderdag ook nog. Nou ben weer werken. Tot vanavond!
goedemorgen! hier alles goed, alleen Jan is nog steeds af en aan ziek dus heb het erg druk met Fleur, werk, huishouden. sorrie dat ik dus weinig reageer. @baby: mutsaerts style combi. prima wagen. @rose: werk ze ik ga Fleur straks naar mijn ouders brengen want Jan moet spullen van zijn nieuwe baaan ophalen en ik werken en vanavond naar de ijsclub schaatsen kijken (arjen vd kieft die rijdt de 10 km is van onze club). komt zelfs tvploeg van een van de nationale zenders (degeen die niet in het oranje gaat zijn ben ik ) en we hebben een taartenwedstrijd dus gisteren even een taartje gemaakt tussen de bedrijven door. Dus lekker druk weer. met Fleur gaat het goed. potjes gaan prima, zit lekker te babbelen en heeft haar voeten ontdekt fijne dag
maia, leuk zeg! ik denk niet dat ik t ga kijken, mij te laat... balen dat jan nog steeds veel ziek is... hopelijk ligt t aan de tijd van t jaar en wordt t snel beter weer! hier weer ff een emo-moment toen ik dochters van marco borsato hoorde... komt zo af en aan, en dan kan ik alleen maar zeggen: ik ben zo gelukkig, ik hou zoveel van ons meisje! (teun lachen... haha) rose, lekker gewerkt gisteravond? ik ga mijn meiske weer lekker in bed leggen en dan ff aankleden, ontbijten, stofzuigen en hopen dat er dan nog tijd over is om hier weer bij te lezen voor t bezoek komt!
morning ladies! jippie mams hoefde er vannacht maar 3x uit das echt een verbetering voor dylan hihi. ben ook sinds 3 dagen aan de rijstebloem begonnen en naar mijn idee doet hij het er beter op snachts. fysio: alles zag er goed uit bij dylan over 2 weekjes een meeting doen van zn hoofdje en dan weten we van het helmpje ook moeten we proberen zn bedje nog schuiner te leggen want het slechte slapen kan van de reflux komen! en oja we moesten ook het buggy gedeelte gaan gebruiken ze heeft geken hoe hij er in zit en dit is veeeelll fijner voor hem dan liggen in de bak dus met mooi weer gaan we het uitproberen. rins:sorry had niet meer op het werken gerageerd. maar ik werk voor men eigen en ik was alweer begonnen toen dylan 6 weekjes oud was want toen had ik het al nodig om hem weg te brengen! hij gaat 2 dagen naar de oma toe! wapa:heel veel beterschap met je kleintjes! danjo:haha wat heb je toch een heerlijke meid ze wil gewoon mama naa doen met alles! baby: mooi he als je daar aan terug denkt en moet je kijken hoe snel het gaat! leo: wat een leuke fotos op hyves lekker ingepakt en aan de wandel! hoe ist nu met jou en maurice? zo dat was het wel weer haha. OJA DYLAN IS VANDAAG 5MAANDJES JONG!!!!!!!!! jippie veel liefs jaja
Goedemorgen meiden..Ben nog steeds verkouden en alles zit vol maar gelukkig geen koorts meer..Dyoni doet het nog steeds super! @Joenka; en hoe is het met t zeehondje? @Gusam; hihih leuke foto! @ellen; geeft je wel een geruster gevoel he als ze lekker ligt te spelen als je komt!Super!Lekker he die hormonen hihihi @maia; fijn dat t zo goed gaat met Fleur!Zijn ook erg leuk die voeten hihihi! @jaja; gefeliciflap met de 5e vermaanddag van Dylan!!!Ik hoop dat het met slapen de goede kant uit blijft gaan!!Spannend evt wel of niet een helmpje
@ Jaja, hoef je geen sorry voor te zeggen hoor Mja de dagen dat hij weg is werk je dus als ik het begrijp"? Nog niet echt tijd voor jezelf dus. @ groentehap, gister met alle liefde een bloemkoolprutje gemaakt en een gezicht dat hij trok, de lepele en alles gaat in de mond maar de bloemkool vond ie toch maar raar. Vanavond nog weer ff proberen, ze schijnen eraan te moeten wennen? @ MAia, succes met je drukke dag. @ Hier, pppfff gestopt met de pil i.v.m. veel koppijn die ik heb maar nu ook al sinds zondagavond koppijn, zo irritant, aan 1 kant die gewoon irri aanwezig is. Half 10 moeten we bij de ha zijn voor een verwijzing voor de ka ivm eventuele helmpje. Hopelijk geeft hij hem, onze ha zijn een beetje ouderwets en horken hehe. @ Rose, hoe gaat het verder met jezelf en bevalt het werken? Zie je altijd op andere reageren maar heb het idee dat ik weinig over jzelf lees @ Ellen, succes ermee. Wij hebben zondag ook nog kraamvisite gehad en 13 mnd krijgen we ook nog visite haha. Zo ik ga vandaag s ff kijken waar ik de lodger bunker ga bestellen, is dat in huis als hij in de wandelwageninzet kan
Hoi meiden, Vlieg ook weer eens langs. Vandaag nog vrij. Gisteren werkoverleg gehad en ook mijn declaratie van vorige maand. Nu weet ik waarom ik al thuis zit vanaf woensdag haha. Heb gewoon nog bijna 60 plusuren staan. Dan gaan de mensen die in de min staan voor. Maia: balen dat Jan nog niet beter is. Leuk dat ze haar voeten heeft ondekt. Hier alleen nog de knietjes hihi. Ze gaat met haar handen wel richting voetjes maar verder nog niet. Ellen: dat emo van dochters herken ik zo. Hier ook altijd tranen als ik dat nummer hoor. Ben zo gelukkig. Vorig jaar waren wij bij een concert van Guusje en toen kwam Marco dat nummer samen met Guus zingen. Tranen joh. Ons meisje begon toen ook te schoppen in mijn buik hihi. Fijn dat je meisje het goed gedaan heeft nu bij je moeder. Rose: werk ze. Jaja: hoe gaat het nu bij jullie? Gusam: wat een leuke foto haha. Gaat het nog steeds goed met de zwangerschap? Niert misselijk? Joenka: beterschap met de kiddies. Wapa: alweer ziek je kindjes. Gaat ook steeds op en af he. Beterschap ermee. Danjo: zo die gaat snel. Leo: wat super dat ze nu zo goed slaapt. Baby: beterschap. Wat een verschil met drukte met werken dan. Hier is het nu echt rustig. Maart word weer wat drukker en april weer wat rustiger is de voorspelling. Dropfruit: wat super dat de bloemkool wel goed ging. Lekker smullen dan. Hier voor zover alles redelijk goed. Evi was vannacht een paar keer wakker. Om 4.00 uur was ze wat harder aan het kreunen/babbelen (al vanaf 2.00 uur hoorde ik later van mijn mannetje, ik ben er gewoon door heen geslapen oeps) en toen ging hij kijken lag ze gewoon met klaar wakkere ogen rond te kijken en lag weer een halve meter boven haar dekens uit. Raar kind haha. Verder heeft mijn man vandaag een sollicitatiegesprek.
Owja en 4 flessen lijkt goed te gaan. Hij word wel om 6:30 wakker maar speen erin en dan slaapt hij nog tot 7:30. Dus fles om 7:30/ ong. 11:30 - 12:00/ong. 16:00/20:30
Rins, wat lekker dat het goed gaat op 4 flessen. Babyd, misschien moet jij even een zwitsal ecalyptusbadje nemen.... sterkte meis. jaja, blij dat Dylan beter slaapt. 3 x per nacht..pffff respect hoor. GEFELI met 5 maanden. hier, gister beetje kort geknipt door de kapper... wel lekker gesport. vandaag koffieleuten met vriendinnetje en huishouden afmaken. gelukkig gister al veel gedaan, maar door de regen kon ik buiten geen ramen lappen...
curly: bah ramen lappen veel succes! hihi en 3x per nacht is hier een zegen meestal wordt hij wel 10x wakker. dus nu heeft mama ook efe kunnen slapen. rins:lekker hoor 4 flessen fijn dat dat goed gaat! mvj:ik zal duimen voor je mannetje! hier kwam manlief gisteren ook doodlief thuis en zij ze gaan mensen ontslaan op zn bedrijf hij is er van overtuigd dat hij er niet bij zit we zullen zien!
@mvj; wat is jouw min-max contract dan dat je zoveel plusuren hebt?Spannend voor je man! @rins; succes bij de ha!Fijn dat t zo goed gaat met 4 flessen! @curly; hhmm das een goed idee van jou!En een beetje baby luuf hihihih @jaja; spannend voor je mannetje!!
Baby: ik heb geen min-max. contract. Ik heb gewoon een contract van 44%. Wat neer komt op 67 uur ongeveer in de maand. Maar hoorde van een collega gisteren dat je tijdens je zwangerschap verlof ook plus uren opbouwd? Nou ja, het zal wel. Geen idee hoe lang je mag vloeien met een mirena. Wanneer heb je hem ook alweer laten zetten? Anders even contact opnemen met je huisarts of zo? Mijn kiddies hebben er een achterneefje bij! Gisterenavond geboren en weegt bijna 8 pond. Nu komen er nog 2 nichten van mij die moeten bevallen haha. Eentje van een tweeling. Rins: fijn dat het zo goed gaat met 4 flessen. Succes bij de huisarts. Jaja: goed zeg van Dylan dat hij mams ook wat heeft laten slapen.