Oktober 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door MamavanJordy, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    @Baby, beterschap hoop dat t snel weer over is. En geen ervaring met Mirena. Helaas wel met weer ongesteld zijn...pffff dat is echt veel :(

@MvJ gefeliciteerd met je achterneefje en spannend nog meer beebs in aantocht. Spannend de sollicitatie.

@Jaja, fijn dat je een iets betere nacht hebt gehad. Hopelijk helpt t schuine bedje. Zal duimen dat je mannetje gelijk heeft wat betreft zn werk.

@Curly, gezellig dagje dus (op ramen lappen na dan..... actieveling ben je toch).

@Rins, haha tja sommige liefde komt niet altijd meteen over ;)... wie weet vanavond wel bloemkool-fan. Heb je de verwijzing gekregen?

...oh ik hoor mn mini-man...

2. Maia

Maia Niet meer actief

@baby: ik heb de hele 2 mnd dat ik hem had gevloeid... heb hem er dus maar uit laten halen.

3. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    België
    vanacht weer geen goede nacht gehad, vanmiddag naar de dokter zijn neusje zit helemaal toe nu
    ocharme
    heb juist twee uurtjes bijgeslapen en voelmij weer veel beter

xxx

4. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Zo was ik ook weer :D

Ellen mooi he dat nummer ben soms ook nog zon emo muts terwijl ikj dat eerder echt nooit had lang leve de hormoontjes.

Maia de babymassage al gedaan?

baby geen idee ze zeiden me toen wel dat het een paar weken kon duren.. fijn dat het alweer wat beter gaat.

Curly goed bezig weer in huis haha.

Rose werkse

ei al aan het voorbereiden op het eerste hapje geven hahaha.

Leonie ik vind het best lekker om er weer ff uit te zijn moet ik zeggen alleen gisteren een druk dagje en pokke weer dus had totaal geen zin :D

Hier gisteren de laatste fles om 8 uur geprobeerd en dat is weer helemaal toppie gekomen :D heb dr vannochtend om 8 uur wakker gemaakt

5. Tamale

Tamale Niet meer actief

Goeiemorgen,
    Hier vanmorgen heerlijk een stuk gewandeld en naar de kapper geweest..
    Vanavond komen al mn tante's nog op kraamvisite!

Wandelwagen: Heb ik al enige een kind die het niks aan vind in de wandelwagen en wakker blijft?
    Ze vertikt het om te gaan slapen en na even wandelen is ze er ook wel weer klaar mee... vind het echt jammer, zo pak ik niet snel de wandelwagen..

Rins: hOe bedoel je : hoe kan dat nou? De tandjes?
    Hier gaat verder alles goed hoor, tussen mij en Maurice ook steeds beter!! Gelukkig maar..

Baby: Appart he, dat je dan alweer een jaar verder bent..
    Echt ongelooflijk!
    Heb je dan laat getest? Dyoni is ouder dan Tara maar ik teste al positief op 5 febr.

Gusam: Ooooooooooooh lekker mac donalds!!!!!!!!!!
    Lieve fotoo!!! Volgens mij kan Riley ook al wel een knipje in of niet?

Joenka: Ooh balen zeg!! Maar uitkijken met je ouders dan.. beterschap voor iedereen! :(

Ellen: Gelukkig dat t goed is gegaan met Tess! :)
    Beterschap meid! Hopelijk voel je je vandaag wat beter!?
    Haha lachen he die emoties onder bedwang houden!
    Als ik me laat gaan brul ik ook alles bij elkaar bij een emotioneel moment/nummer..

Rose: Werkze meid!!! Hoe bevalt het je om weer aan het werk te zijn?

Maia: nog steeds joh, wat sneu!
    Ik ga is even kijken of ik je op tv zie! Hahaha!
    Fijn dat het met Fleur goed gaat!!

jaja: Ooh wat fijn! Een kleine verbetering maar dat is helemaal super!!
    Hopelijk vannacht 2x, morgen 1, en dan slaaptie lekker door ;)..
    gefleiciteerd met de 5 maand! Woww wat snel dan he! bijna een half jaar oud alweer...
    Ben benieuwd hoe t gaat met de buggy inzet!
    Hier alles goed hoor! :) gelukkig wel!
    bedankt voor t vragen..

Baby; had helemaal niet mee gekregen dat je ziek ws! beterschap!!
    Fijn dat Dyoni het goed doet!

Mvj: Spannend zeg je man! Ik hoop dattie word aangenomen.

Curly: Toe maar weer! ;) druk druk dus?

Danjo: Goed zeg!! Lekker geslapen dus..

6. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    leonie in het begin sliep Naomi altijd wel in de wandelwagen maar de laatste weken ook niet meer en madame wil er zelfs niet te lang in liggen want liggen is voor babys snap je toch wel

7. Gusam

Gusam Niet meer actief

leonie, nog net niet, haar haartjes liggen echt op haar hoofdje, maar het is wel aan het groeien, zodra het kan knip ik een foto en kom ik het showen.

met mn zwangerschap gaat het goed, ik ben nog niet misselijk, maar wel moe, dus als riley in de middag slaapt gaat mama ook even.

XXX Gusam

8. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    lekker rustig aan doen gusam

9. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    ik ga zo eens ff een fles geven en dan na mn schoonzus mn haren knippen :D
    gisteren trouwens 790 cc gedronken

10. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

mvj; oke ik snap hem.Wij hebben alleen maar min-max contracten namelijk..ik heb mn mirena vandaag 5 weken geleden laten zetten..enne gefeliciteerd met je achterneefje hoe heet hij?

@maia;pfff 2 maanden vloeien ik ben benieuwd want op zich wil ik liever dat ie blijft zitten behalve als ik zo lang blijf vloeien…

@danjo; lekker weer zo goed geslapen~!Knipse!

@kitty; succes bij de huisarts!

@Leonie; ja klopt.6 feb hebben we te horen gekregen dat we nooit een kindje zouden krijgen. Dus er niet mee bezig geweest tot ik maar bleef spugen dachten we toch een voorzichtig testje en ja positief!Dyoni blijft ook aardig wakker in de wagen en tegenwoordig ook in de maxicosi in de auto..Maar ze kijkt gewoon vrolijk om zich heen!

@Gusam; fijn dat je nog nergens last van hebt!

11. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Hallo dames,

Bedankt voor alle felicitaties! Even een wat korter berichtje hier want moet zo weer weg. Officieel is Aïsha vandaag jarig. Maar we hebben haar ook gewoon laten denken dat ze zondag jarig was :) Ze is inderdaad heeeeeeeeeeeel erg verwend. Sannie is ook nog op visite geweest met Tessa. Was erg leuk al die kindjes bij elkaar :) En Senna is nu ook alweer ruim 5 maanden. *zucht* het gaat zo snel!

Leo, ik las iets over slapen. Dat is veeeeeeeeeeel!! :$ Senna heeft nooit zoveel geslapen. Nu slaapt ze van 21 uur tot 07.30 uur. Dan van 11.30 uur tot 14.30 uur en nog van 18 uur tot 19 uur. Wou dat ze soms wat langer sliep haha. En meestal moet ik er snachts ook nog een keer uit (behalve vannacht). Veel plezier met je tantes vanavond!

Jaja, fijn dat je 'maar' 3 keer eruit moet. Dat kan al een verbetering zijn he. Weet het nog goed van de tijd met Aisha...pfff...was ik ook blij als ik er 'maar' 3 keer uit hoefde. Sterkte! En gefeli ook met de 5 maanden!

Danjo, have fun bij je schoonzus!

Ellen, beterschap meid!!!

Gusam, lekker hoor maccie! En wat een leuke foto!

Baby, ook beterschap!!!

Mvj, succes met de soll van je man!

Rose, werk ze!

Joenka, allemaal zieken....heel herkenbaar met meerdere zieke kindjes..zwaaaaaar! Sterkte!

Rins, succes bij de Ha en eventueel de Ka!

Nou moet weer gaan. Ik heb nu alweer lekker een weekje vakantie. Toch wel lekker dat onderwijs haha. Verder geen bijzonderheden. Senna gaat prima en Aïsha ook. Heeeeerlijk. Is lang geleden, was er steeds wel 1tje ziek haha.

Tot later!

12. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    baby, fijn dat t weer wat beter gaat! geen ervaring met mirena, kan je dus niet helpen.

danjo, voor naomi`s doen, heeft ze veel gedronken gisteren he? fijn? alles uit de fles? of ook uit de tuit?

gusam, fijn dat het goed gaat met je!

jaja, voor julliedoen een goede nacht gehad, fijn!

rins succes met t artsenbezoek!!!

danjo, hoe is je haar?

mvj, succes met de sollicitatie van je man!hoe heet je achterneefje?

hier is t bezoek weer weg, was gezellig. cadeaubon van de hema gehad, dus straks ff lekker neuzen daar. moest toch nog naar t dorp. :D

tess heeft n slaapdag, van half 9 tot half 11 geslapen, wakker gemaakt en vanaf 12 uur slaapt ze alweer. t drinken is wat minder, maar dat mag best n keer.

13. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    o ja shaula, fijn dat t goed gaat met de meiden! hoe vond aïsha de auto? heeft ze er al in gereden?

14. Maia

Maia Niet meer actief

@Shaula: gefeliciteerd met Aïsha.
    was de taart goed ontdooid verder enzovoorts?

@wandelen: fleur slaapt tegenwoordig ook niet meer hoor, die ligt lekker rond te kijken. Huilt Tara dan Leonie? Anders kan je gewoon wandelen hoor. Fleur huilde ook wel eens, naja, pech hebben. Ik moet toch boodschappen doen.

@danjo: nog niet want we waren steeds ziek, maar ga het zeker snel doen nu we allemaal weer beter zijn.

@gusam: gewoon rustig aan doen!

@baby: het vloeien was bij mij niet de enige reden dat ikh em eruit heb laten halen hoor, had erdoor ook enorm veel jeuk downunder en dat is nu helemaal weg sinds dat ding eruit is. Maar ik las toen op internet veel ervaringen van vrouwen die nog langer gevloeid hebben :( zwaar irritant.

15. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    België
    wandelen onze Senne die slaapt altijd als we gaan wandelen echt super is dat
    bij deze nog steeds niet ongesteld geworden, is dat wel normaal ?
    zal snel nog eens een fotoke spammen van ons kleintje
    hij kan zo grappig kijken
    xxx

16. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Shaula: Klinkt als een leuk feestjes! En natuurlijk nu een foto van Aisha met auto:D

Baby:

ellen: Fijn dat het nu wel goed is gegaan bij je schoonmoeder! Geeft toch een prettiger gevoel! En alweer kraamvisite gehad, altijd goed bonnen! dochters vindt ik ook zo'n mooi nummer en dat nr van Kane doet me ook wel wat!;)

Curly & Danjo: Weer een frisse coupe! Lekker hoor, ik moet nog steeds!

MvJ: Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst! Altijd leuk he! Hier over een week of 5 een nichtje erbij, spannend!!!

Maia: Drukke dag hoor! Maar wel leuk zo te lezen!

Kitty: Suc6 bij de huisarts! Maar ging je nou omdat zijn neus verstopt is? Ik begreep niet helemaal wat er stond??

Leo: Goed om te lezen dta het tussen jou en Maurice weer beter gaat! Gezellig allemaal tantes op de koffie! Veel plezier dan!

Danjo: Naomi dus weer goed gedronken gisteren! Draakje;)

jaja: Als hij s'nachts komt is hij dan moeilijk te troosten??

Eitje: Lekker aan het genieten van je laatste daagjes thuis??

Rins: Kijk je manneke kan het ook op 4 flessen!

Rose: werkse he! Valt het mee??

hier gaat het wel redelijk! Boaz begint nu wel een beetje te hijgen (lees benauwd) dus dat toch ff id gaten houden! Zelf nog steeds een hoofd vol snot! Nu met Britt maar ff koekjes bakken want die staat om me heen te springen "gaan we nu koekjes bakken".......(dat tig keer achter elkaar!) Dus straks kom ik weer ff terug!

17. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Gusam: By the way: Geweldige foto! Enne....kan me voorstellen dat je moe bent,kost natuurlijk ook energie! Doe rustig aan!

Kitty: Super foto van je manneke!

18. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    België
    ja omdat hij heel fel verkouden is, neusje verstopt hoesten, en heel slecht slapen
    wil gewoon dat het niet erger wordt
    ben beetje overbezorgd denk ik dan
    xxx

19. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    joenka: de ene keer hoef ik alleen zn tutje erin te doen en de andere keer moet ik hem echt troosten wil hij niet meer slapen!

20. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Hoooi!

Het feestje was inderdaad super. Ik zal zo een foto plaatsen van Aisha in haar auto.

Ze heeft er al in gereden buiten. Ze snapt het gas geven zelf nog niet dus papa mocht het met de afstandsbediening doen hihi.

Maia, de taart was goed ontdooid en superlekker!! Aisha vond haar eigen taartje ook super...ze heeft vooral de marsepein er vanaf gegeten haha.

Aisha in dr autootje (in dr ochtendjas)

Deel Deze Pagina