Oktober 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door MamavanJordy, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@Sylvia; maat sokken heb ik nu 6 tot 12 maanden en 68/74 is nog ietsjes ruim maar die andere waren echt te klein..Schoenmaat heb ik geen idee ze heeft slofjes maat 16/17 maar die zijn nog iets te groot..Ow geweldig die meid met dat shoppen! hihi!Leuk een blouse ook nog voor Noa!

2. Maia

Maia Niet meer actief

hoi! Ik ben weer terug met m'n vroem :D het is wel even wennen (t is een oud autotje uit 1992, zonder stuurbekrachtiging enzovoorts) maar vooruit ;) en lekker wat kleertjes gekocht, heerlijk!

@Wen: ahhh arme Tim. Dit duurt wel lang zo!
    @Gandor: shcattige foto!
    @Rose: hihi succes dus het eerste hapje ;) ze spuugt het vast binnenkort niet meer uit :)
    @baby & joenka: mooie foto's :D
    @joenka: mooie kast. Zoiets hebben wij ook alleen oud.

3. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    KK, wat een supernieuws eindelijk!!! En nu lekker knuffelen!

Gandor, lekker happie hoor!

Sylvia, Helemaal mee eens, zolang het financieel kan koop ik lekker alles nieuw. Zeker als jij straks foto's terug kijkt van je meiden en ze hebben allemaal hetzelfde aangehad, lijkt me toch niet leuk. Uitgezonderd bepaalde kleding natuurlijk.

Ik wil gaan verven, maar me kleine meid is klaarwakker, ga daar maar even mee spelen.

4. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    sannie, hoe is t nu met tessa? -> fijn dat t beter gaat. geen idee wanneer ze teveel krijgt...

jaja, hopelijk maakt dylan de nachten steeds iets langer!

luna, haha dus julien vond t wel gezellig vannacht? hopelijk slaapt hij komende nacht gewoon weer door!

baby, lieve foto weer, en die schoentjes, gaaf!

ei, ik hoop dat boaz weer opknapt vandaag!

joenka, geweldige kast, en nog geweldiger servies!!!! ;)
    en wat een mooi ventje is boaz toch!

anas, wat heeft mike een goed nacht gehad zeg! super!

wendelaa, nee toch, das niet niks voor zo`n kleintje! beterschap...

nathalie, fijn dat het zo goed gaat meid!

kk, wat fijn!!!! lekker t gezinnetje weer samen!!!

rose, ja als ze honger heeft, gaat t natuurlijk niet snel genoeg... ben wel beneiuwd hoe ze t vind straks!!!

baby, sjee, voor de tweede keer? brandstichting ofzo? heftig...

sylvia, lekker, een avondje voor jullie tweetjes... fijn dat het allemaal goed ging!

gandor, geweldige foto!

maia, fijn dat de auto bevalt! en weer lekker geshopt, geen straf he? haha

curly, speelse ;)

nou, ik ben een beetje uitgeput, vannacht vaak eruit geweest... ik heb tessje nu op bed liggen en ga zo zelf ook ff slapen. teun is nu oefenen met de band, dus ik hoop dat tess een paar uur slaapt nu!

morgen wordt ze gedoopt. wordt vast een mooie dag!

5. rinslll

rinslll Bekend lid

19 jun 2009
    624
    0
    0
    Hallo

Ff snel want jullie hebben TEveel geschreven om nu ff bij te lezen.
    Had gister slaapdienst, om 14:45 beginnen tot vanochtend 10:00 en mijn mannen zaten al op me te wachten vanochtedn.

Schoonvader is jarig, bij action canvasdoeken gekocht en die beschilderd met voetjes van tijn.
    Verder was hij vanaf vanochtend half 8 wakker en heeft vanaf half 8 dus nu nog maar 2 uur geslapen :O

@ Kk, welkom thuis.

@ Mama;s met zieke kindjes, beterschap, zo zielig he?

@ Kast, mooi hoor, ziet er goed uit

@ rest, fijn weekend allemaal we gaan zo naar mn schoonvader, kijken of ik vanavond tijd heb om bij te lezen

@ Foto fruithapje, hahaha, lekkere kliederboel

6. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    rins, dus dat was leuk thuiskomen! hahah

hier ook al 3 x zo`n schilderijtje op canvas gemaakt, wordt altijd zeer gewaardeerd!

7. wapa

wapa Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.136
    2
    0
    @ kk, had het ook al via de sms gezegd maar ben zo superblij voor jullie!!

@ All. ook wij kregen vanochtend te horen dat Larissa mee naar huis mocht... ze drinkt nog niet genoeg maar verwachting is dat ze dat thuis snel weer gaat doen... dus ook ons gezin is weer compleet na 12 slopende dagen!

Iedereen bedankt voor de lieve reacties.. ga eerst even bijkomen en dan bijlezen....

Fijn weekend allemaal!!

8. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

@ Baby ja 2 foto's gemaakt waren te enthousiast samen bezig dat we bijna vergeten waren haha.

@ Sylvia fijn dat je geslaagd bent met de schoenen en een leuke blouse ;)

@ Gandor haha wat een leuke foto!

@ Maia leuk hoor weer lekker geshopt! :)

@ Ellen slaap lekker voor zometeen, en alvast een hele mooie dag morgen!

@ Rins gefeliciteers met je schoonvader fijne verjaardag!!

@ Wapa wat fijn dat jullie meisje nu ook thuis is :)

Hier net boodschappen gedaan pff wat een drukte ;)
    Straks even alles poetsen en de was wegwerken.
    Morgen lekker met zijn 2tjes een nachtje weg. Lekker naar thermaalbaden.

9. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    wapa, joepie! ook jouw meissie weer thuis! lekker genieten meid!

rose, heel veel plezier morgen!

10. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Wapa en KK...yahoooeee...jullie meisjes weer naar huis!
    Super hoor...

Ik ben net weer terug van de h.a.p...want toen ik Tim om 13.30 een fles gaf, kwam die er net zo snel weer uit
    Wat inhoud, dat ie sinds de fles van gisteravond 22.00, niets meer binnen heeft gehouden.
    Mocht dan ook gelijk komen, hij is nog levendig zat en ook uitdrogingsverschijnselen is voor als nog niets van te merken.
    Er schijnt buikvirus te heersen...was ook erg druk met kids.
    Advies; ORS en heel goed in de gaten houden, bij welke twijfel dan ook of aanhouden van overgeven accuut weer bellen.
    Dan zal die w.s aan t infuus moeten....

zucht....arme kleine vent

11. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Hier heeft Laura ineens hele hoge koorts gekregen 39.2! en ze wil ook bijna niet drinken en heeft hele vieze luiers.. arm ding..

12. 0babydream0

@ellen; hihih ik moest er lachen om je reactie op hyves hahahaha zo zit ze inderdaad te kijken
    Veel plezier morgen!!

@Rins; leuk he van die canvasdoeken maken!

@wapa; Yes larissa ook weer thuis!!!Genietse meid!

@Rose; lekker thermaalbaden!

@wendelaa; gelukkig dat meneer weer mee naar huis mocht!!

@anas; he bah arm ding

13. 0babydream0

Nou meiden ik ben er vandoor. heb een drukke aaf voor de boeg en Dyoon en ik blijven gezellig bij opa en oma slapen..oma miste het kleine meisje zo hihi

14. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@maia, was dus weer even wennen in je gebakkie. :)

@Sylvia, Oooooo DAnique ook Uggs. Leuk hé! Heeft ze lekker warme en zachte voetjes. ;)

@Curly, Ik begrijp jou afkeer tegen het kopen van tweedehands kleding eigenlijk niet zo goed. Dat je er niet voor kiest dat snap ik helemaal hoor. Ieder zijn keuzes. Maar ik vind je er een beetje neerbuigend over. Julien heeft zowel 2e hands als nieuwe kleertjes. Ik heb pas ook van IKKS een hele set dure nieuwe kleding gekocht maar wat maakt het uit als een ander kindje iets 2 keer heeft gedragen. Toevallig hebben wij financieel niets te klagen. Maar wat als mensen het gewoon niet zo breed hebben..... Kan zijn dat ik het verkeerd opvat hoor.

@Gandor, haha lekkere kliederbende. Wat leuk zeg. Kan niet wachten.

@Baby, niet zo'n goede basisschool misschien, denk dat de kindjes geen zin hadden om naar school te gaan. Of heb jai bommetje ien schol geplaatst... ?

@Sannie, ik zou die laatste fles 210 gewoon proberen hoor. doen wij ook

@Baby, wat een leuke foto van je meisie.

@Blijei, lekker zeg dat Boaz zijn temp zo goed is. Stomen helpt wel vaak in de douche. Lekker toch die boschewarma?

@Sloppy, goh, wel erg zeg.

@Jaja, hopelijk gaat het goed met de rijstebloem. Fijn dat het niet zo heel vroeg was vannacht.

@Danjo, waar zit je vandaag? ;)

15. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Joenka, die kast is echt helemaal goed en die pyama. haha. stoer zeg.

16. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Anas, hoe is het nu met Laura?
    De koorts niet verder opgelopen hoop ik, anders zou ik even naar het z.h bellen hoor....

@Hier, zo Tim ligt even in zijn eigen bed...slapen beneden lukt niet echt;)
    Inmiddels heeft ie verspreid over 2 uur, 100ml voeding en 40ml ORS binnen. Even afkloppen, maar t zit er nog in.

17. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    wendelaa, arm kereltje en ook arme jij! je hebt t er maar druk mee! heel veel beterschap.

anas, he laura ook al niet fit, ik hoop dat ze snel opknapt!

baby, hihi mooi dat je erom kan lachen!

vanavond alleen thuis met mijn meissie, dus wie weet nog ff chatten? of doen jullie daar niet aan op zaterdagavond??? ;)

18. Maia

Maia Niet meer actief

@Anas: beterschap voor Laura!

@Wendelaa: hopelijk helpt de ORS voor Tim en houdt hij alles (of in elk geval: zoveel mogelijk) binnen!

@Ellen: ik kom na het eten wel even op de chat kijken :)

@Baby: fijne avond :)

nou hier druk dagje gehad. Heb net ook een taart klaar (die ik gisteren gebakken, vanmiddag toen we thuis waren gevuld/bekleed en net versierd heb) en hang nu een beetje op de bank. Manlief heeft net de friteuse aangezet dus wij gaan snacken ;) het wordt echt helemaal niets met mijn dieet hihi...

19. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    He meiden,

Probeer vanavond even te reageren op jullie.

Maar wilde jullie zeggen dat Evi vandaag haar eerste fruithap heeft gehad. Ze vond het best lekker, haar mondje ging vaak al open als ze de lepel zag aankomen haha. Ik weet dat niet iedereen hier mee eens is, maar heb het bij de jongens ook eerder (rond deze leeftijd) gedaan en nooit geen problemen gehad. Ook het cb was er mee eens toen. Heb natuurlijk foto's gemaakt.

20. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Luna, sorry ik denk dat ik het niet helemaal handig heb omschreven en ik wil absoluut niemand voor het hoofd stoten. Er zal ook niks mis zijn met 2de hands kleding, maar het is gewoon niet mijn keuze. Nogmaals sorry, ik wil echt niet neerbuigend overkomen.....

ik wilde nog op andere reageren, maar ben een beetje van slag door deze reactie. Ga even opnieuw teruglezen....

Deel Deze Pagina