wapa , wat super meid, een hele dikke proficiat danjo, mvj en dacht ng iemand gefeliciteerd met de vier maanden mijn zoontje wordt geen vijf maanden want er is geen 29ste deze maand en nu?. xxx
Zo daar was ik weer!Lekker werkdagje gehad weer leerlingen begleid dus heerlijk!Ik heb zelf nog amper een stem dus wel fijn dat hun kunnen kletsen hahaha @Joenka;hoop dat je vandaag een beetje bent uitgerust! @danjo;pff wat een nacht lig je niet wakker van je kind is het wel van je man hahaa @dano,ellen en mvj; gefeliciteerd met de 4e vermaanddagen van jullie meiden! @Maia; he bah Fleur nu aan de dunne hopelijk gaat t snel over! @Dropfruit;lekker dat je meisje het zo goed doet! @wapa; gefeliciteerd met je baan!!!!!!
Halloo,, Ik ga zo reageren.. Eerst ff afwassen.. Curly: Zo istie geworden! Linker voetje een beetje mislukt, had er teveel verf op gedaan! Maargoed, ik vind m wel schattig! Heb je het nog gekocht?
ladies, ff vraagje: ik heb dus laatst een canvasdoek besteld voor christian zijn verjaardag.. staat bij: levering binnen 1 week.. nu is het inmiddels 9 dagen later en nog steeds niks binnen, en ook nog geen mail met het track/trace nummer.. wat zouden jullie hiermee doen? baal er namelijk ontzettend van! zouden jullie wachten tot de doek binnenkomt en dan opbellen? want ik heb ze dinsdag al gebeld en toen zei die vrouw dat hij ws woensdag opgestuurd werd en dat ik 1 dag van tevoren de mail binnenkreeg met dat hij onderweg is, maar nog steeds niks!
@kk: ik zou gewoon weer aan de lijn hangen hoor @leonie: hoe is het trouwens met Maurice en je schoonouders enz??? Wat leuk zo dat schilderijtje. @danjo: knuffel ze zometeen @baby: lekker gewerkt dus
Hé meiden, sorry dat ik er weer zo weinig ben maar het is even allemaal heel erg druk hier. Ik kom om in het werk waardoor ik vanaf gisteren al werk thuis heb liggen wat ik eigenlijk af moet maken. Verder heeft Juliën vandaag zijn prikjes gehad waarvan hij super veel last heeft. Hij huilt alleen maar en is helemaal overstuur. Zetpil werkt ook niet die hebben we vanmiddag gegeven. Dus even geen tijd maar ik lees snel weer terug.
en deze is ook wel grappig. Als ze heeft gedronken en nog even bij mij zit, gaat ze net zo lang kronkelen tot ze zo ligt.. en dan maar ogen richting de tv
Hallo! Heb ff een half uurtje voor mezelf dus kom hier weer eens neuzen! Gusam: gefeliciteerd met je zwangerschap meid! Knap hoor dat je het zo regelt allemaal in je uppie!!! Hopelijk kan je snel verhuizen naar een leukere buurt!! maia: wilde nog ff zeggen dat we onder de indruk waren van de taart die je voor aisha had gemaakt. Dennis wilde er meteen 1 bestellen voor Tessa's verjaardag want hij vond m ook erg lekker smaken hahha. Maar heb m ff verteld dat jouw meisje ook rond die datum jarig is dus dat dat waarschijnlijk niet gaat lukken leonie: echt schattig die voetjes! joenka: begrijp dat je vader in het ziekenhuis ligt...ik hoop niks ernstigs. Beterschap in ieder geval! mvj: succes bij de kindersrts. Vreselijk he als je kindje zo krijst en je weet niet wat er is....sterkte wapa: gefelciteerd met je baan! Wat fijn zeg!! zo, heb 2 pagina's terug gelezen. Heb ik nog iets gemist verder?? Hier alles goed. Ben moe, maar das logisch met zoveel werken. Ik vind het gelukkig wel leuk, maar ben s'avonds niks meer waard. Helaas meot hier ook elke dag gestofzuigd worden dus heb t ook nog eens druk met huishouden. groetjes san
He meiden, Even alleen ego want ben moe naar het ziekenhuis bezoek en ander getrubbel. In het ziekenhuis is ze onderzocht en gemeten en gewogen. Ze was nu 59 cm lang en woog 4680 gram. Kinderarts vond haar lang? Geen idee of dit zo is haha. Verder gsaat ze nu ietsje omhoog gelukkig met haar gewicht, maar zit nog op de onderste lijn. Een helehoop vragen verder denken ze dat ze waarschijnlijk verborgen reflux heeft wat ik al dacht. Ze heeft nu een maagzuur remmer mee gekregen. Een capsule die we moeten open maken en dan de korreltjes die erin zitten moet ze op eten. Samen met wat fruit of groenten. Verder vond de kinderarts haar sterk voor haar leeftijd. Haar woorden: ze is een tenger maar lang meisje dat al behoorlijk wat kracht heeft hihi. Over 6 weken moeten we nu terug. Daarna door naar de apotheek (in een andere plaats) en daar hebben ze me toch een fout gemaakt. Kregen eerst een medicijn mee waar een verkeerde naam op stond. Normaal staat links boven in de hoek op het etiketje je eigen naam of voor wie de medicijnen bedoeld zijn. Stond dus een naam van iemand anders op. Thuis gekomen gebeld en toen zag ik ook dat het tabletten waren i.p.v. capsules. Die kan een meisje van 4 maandjes toch niet doorbijten. Andwoord van apotheek. Ja laat ze maar oplossen in wat fruit en dan geven. Maar wel binnen een half uur geven. Wij geprobeerd maar lukte uiteraard niet na een half uur nog steeds een bonk. Dus kinderarts weer gebeld en die vond het nergens op slaan en moest mijn eigen apotheek maar bellen. Die zeiden dat dat vroeger wel was met dit medicijn maar nu niet meer nu hebben we de vervanger daarvoor. Jeetje dat noemt zich dan apotheker.
@Maia, bedankt lief van je! Mooie foto's en wat lijkt ze veel op jou op de onderste foto. @Sannie, jij ook even vluchtig tussendoor? @MvJ, wat raar zeg die fout bij de apotheek! En 60 cm lang?? Wat moet hij dan wel niet van Juliën vinden met zijn 70 cm. haha Nou Juliën is nu stil. Hij had zo veel gehuild dat hij net echt stuipen had en niet meer op adem kwam. Zo zielig. Ik maakte me super zorgen en nog. Maar nu laat ik hem eventjes slapen. We hebben wel gebeld en ze zeiden toch maar een zetpilletje geven en rustig houden... Dit is de eerste keer dat ik verscheurd wordt door werk en kind.Ik wil er voor Juliën zijn en ik moet moet moet nog iets afwerken voor morgen maar ik kan het nu gewoon even niet. Ik ga het dus ook niet doen en wacht wel af wat ze gaan zeggen morgen. Als ze er geen begrip voor hebben dan is dat maar zo. Sorry dat ik even zo ego ben en heb niet meer alles teruggelezen want ben kapot..
luna, knuffel voor jou! beterschap met je mannetje, dat gaat altijd voor! danjo, hoop dat je niet te moe bent en nu lekker aan t knuffelen met je meissie. gefeliciteerd met de 4 mnd van naomi! mvj, jeetje wat een verhaal! ik hoop dat de medicijnen gaan werken! gefeliciteerd met de 4e vermaanddag van evi uhm.... ik ben t alweer n beetje kwijt... sorry tess heeft ondanks haar slaapdag gisteren, ook vannacht goed geslapen! heerlijk! ze was weer super te pas op t kdv, altijd leuk om te horen. ik verzorg nu op t werk een baby die iets ouder is dan tess, maar wat een verschil! ben best wel trots als ik merk dat tess al veel verder is met alles. je mag eigenlijk niet vergelijken, maar ja, dat doe je toch snel he?