Oktober 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door MamavanJordy, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wapa

wapa Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.136
    2
    0
    Knuffel voor Luna!! ( als ie echt zo overstuur is misschien even gezellig mee onder de douche nemen... )

@mvj, fijn dat er (hopelijk) een oorzaak gevonden is.. wel raar van die apotheker...

@kk, ik zou inderdaad weer bellen.. afspraak is afspraak!!

@danjo, uitgeknuffeld??? hihi

@baby, lekker gewerkt?? Dyoni morgen uit logeren toch??

@maia, mooie foto`s!! Ze lijkt echt op jou!!!

@leo, wat lief die voetjes...

@hier, manlief is naar zijn clubje (psv) aan het kijken... dus af en toe vliegt ie van de bank en schrik ik me weer wezenloos.. Kids liggen in bed, L. doet het erg goed op 4 flessen... slaapt van 7 tot 7 dus dat is echt heel erg lekker... M. is nog steeds lekker driftig... ( wist niet dat mijn allerliefste mannetje in zo`n driftig ventje kon veranderen... ) Nou zal zo nog eventjes spammen...

Fijne avond allemaal!!

xx

2. wapa

wapa Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.136
    2
    0
    Ons liefje!!

3. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    wapa, geweldige foto`s!
    lastig dat milan zo driftig kan zijn... zal wel allemaal frustratie zijn, ze wellen vaak meer dan ze kunnen he?

maia, wilde nog zeggen dat ik vind dat fleur ontzettend op je lijkt!!! hihi grappig dat ze zo`n 'tv-junk' is!

4. wapa

wapa Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.136
    2
    0
    Ja het is ook inderdaad pure frustatie.. hij wil iets vertellen wat ie nog niet kan of hij wil iets en mag dat niet, of wij zeggen nee...enz..enz... ach gaat wel weer over maar is af en toe wel lastig...

Oja zijn jullie kindjes ook zo gek op kiekeboe?? L. schatert het uit als we dat doen... zooo lief

5. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Oja en verder vond ze het prima dat we al met fruit en groente begonnen waren. Waarschijnlijk huilt/krijst ze minder met het geven daarvan omdat dit beter aan de maagwand enzo blijft plakken. Ook rijstebloem in de fles konden we gaan geven. Ze mag de extra calorieen wel hebben.

Waarschijnlijk krijgt die andere man/vrouw nu ineens dat hij/zij geld moet betalen voor medicijnen die hij/zij helemaal niet gehad heeft. Omdat dat op deze medicijnen stond.

De plekjes op haar hoofd blijft toch hardnekkige berg te zijn en we hebben nu een hormonenzalf daarvoor gekregen. Stond trouwens op op die andere persoon zijn/haar naam. Tis dat ik er thuis pas achter kwam.

6. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Ik denk ga weer eens op de chat kijken, is er niemand ;)

7. Gusam

Gusam Niet meer actief

hallo dames,

Ik reageer morgen weer eff, heb het erg druk momenteel.
    hier gaat wel alles goed.
    XXX Gusam

8. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Wapa,GEFELICITEERD!!!

Luna, arme juulz, Britt heeft van die prikjes ook zo'n last gehad. knuf voor jou meid. Lijikt mee vreselijk om werk en je mannetje te combineren.

Leonie, wat is die leuk geworden!! Heb wel de verf bij action gehaald, lijstjes hadden ze helaas niet. Heb gewoon kleine canvasdoekjes gehaald en heel toevallig ook voetjes en paars!!
    Handjes lukte eerst niet vandaar 2de met voetjes.

KK, gewoon bellen hoor. Dan moeten ze het maar melden als het langer duurt. Ik had hetzelfde met een sleutelhanger met foto, duurde ook langer, sta je met lege handen op een verjaardag!!

9. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

meiden, ik wil zó graag weer mee kletsen :( het lukt gewoon niet!!!

en waarom is er niemand op een donderdagavond om 12 uur in de chat he??!! dan heb ik eens tijd... ;)

hier gaat alles super! Lauren is een lekker vrolijk en meestal doorslapend meisje. Vandaan een onrustige dag, hoorde ik van papa :D

10. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Goedemorgen!

Nog 1 dagje en dan weer weekend :)
    Werkse en een fijne dag!

11. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    kk ik zou ook gewoon bellen hoor meid duurt wel erg lang zo.

Luna dikke knuffel voor jou meid en je mannetje gaat voor..

Baby 1 ding scheelt van Naomi lig ik nooit wakker :D

Maia wat een schattige fotos zeg en je meisje lijkt echt op je :D

Ellen wat fijn dat Tess het zo goed heeft gedaan slaapt ze inmiddels al wat langer?

Mvj vind het ook niet lang maar mischien is ze idd lang vergeleken bij dr gewicht?? sterkte hoop dat de medicijnen het werk doen ...en betreft apo hier voor mn zelf meegemaakt 10x gezegt in de apo zelf maar ze deden er niets mee.

wape geweldige fotos weer meid en maandag aan de arbeid leuk.

leonie super gaaf hoor die voetjes

Gusam lekker aan jezelf denken meid

Rose werkse en het is idd de laatste week rustig op de chat joenka is er niet he hahahahaha.

Joenka hoe is het met jou meid??

Moor grappenmaakster om 12 uur in de chat :D

sannie druk druk druk knap hoor maar wel aan jezelf denken hoor

Curly nog gewogen of is het nog niet het weegmoment?

Hier zo Naomi na het kdv brengen en dan zelf werken, gelukkig is het weer redelijk tot nu toe iig helder dus hoop op wat zon :D

12. Maia

Maia Niet meer actief

goedemorgen!

dank jullie voor de reactie op de foto's :)

@Rose: werk ze!

@Moor: leuk weer eens van je te horen... en sorrie, ik sliep ;) moet ook af en toe gebeuren.

@Danjo: werk ze!

@wapa: ja, dat vindt ze heel grappig!

nou ik ga zo meisjelief ook weer klaarmaken voor het kdv. Dan wegbrengen, naar huis de was doen en dan werken tot vanavond.

13. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    danjo, ik weeg nu iedere dag (hoor bij stabiliseren) zit nu op 10,1! Werk ze vandaag!!

Maia, werk ze.

Hier ga lekker huis poetsen en boodschappen halen voor verjaardag van vriendje morgen.

14. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    morgen dames!

was ik ook weer efe.

werkende dames:werkse vandaag!

luna:hoe ist nu met je mannetje? dikke knuffel.

curly: jeetje heb echt bewondering voor je al 10 kilo wauw knap hoor!

mvj: hoop dat de medicijnen goed aanslaan en dat het snel wat beter gaat sterkte.

fotos: heb weer hele leuke voorbij zien komen oja maia wat schattig fleur met dr knuffel dylan kan dat ook zo mooi hoe groter de knuffel hoe leuker!

wendelaa: waar ben je of lees ik nu over je heen??????

moor: haha 12 uur jij maakt het mooi. fijn dat alles goed gaat.

zo was het wel weer dacht ik sorry als ik iemand vergeet!

hier zo naar het cb dylan moet weer prikjes! ben ook erg benieuwd wat hij weegt omdat hij toen hij zo ziek was afgevallen was.
    Efe kijken wat ze over bijvoeden te melden hebben enz!
    en natuurlijk niet te vergeten misschien hebben hun wel de goude tip voor de nacht!
    Ik dacht gisteren nu ga ik iedere keer als hij wakker is efe turven op een papiertje want als ik het wil tellen raak ik de tel kwijt. wat denk je 12x nou das toch niet normaal!
    Heb gisteren ook maar 3 dikke camouflage stiften en goede foundation gekocht want iedereen begint nu te zeggen dat ik wallen heb hoe durven ze haha.

oja gisteren ook weer iemand gesproken die ook een beebje had die slecht sliep toen was ze bij iemand geweest die reiki doet en ze moest 2 magneten 1 op de vloer en 1tje tegen het bed aan plakken en wat denk je dr meisje ging heerlijk slapen en op de nachten waar ze slecht sliep bleek dat de magneet van de muur afgevallen was???? mmmhhh weet niet wat ik hier van moet denken maar ga die man toch maar eens bellen! ik ga gewoon proberen baat het niet dan schaad het niet toch!

veel liefs jaja

15. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Jaja, thnx helaas gaat het momenteel niet zo hard met de kilo's maar dat is me eigen fout. Succes bij het CB. Hoop voor je dat reiki helpt. 12x is echt niet normaal. Doe je dat alleen of met je partner samen??

16. @all: thanks voor de reacties, heb er net weer een boze mail heen gedaan, ben benieuwd wat voor reactie ik krijg..

@Luna, vervelend van Juliën zeg! Hoe gaat het vandaag met hem?

@jaja, wat vervelend zeg dat Dylan zo slecht slaapt.. Hebben wij ook een poos met Esmée gehad.. en als je het bedje nou eens anders neerzet? Weet niet hoe hij nou staat?

@Wapa, balen van Milan zeg! Zit hij niet in z'n laatste sprongetje? Daar is Esmée volgens mij net een beetje uit aan het komen, dus zou best kunnen hoor!

17. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    curly: vind het echt knap ik wil ook kilos kwijt maar ben een stress eter dus dat zit er nu echt niet in. in het weekend doet manlief het en doordeweeks ik manlief roept wel maak me maar wakker maar hij moet werken en dan is hij ook gesloopt dus mams loopt wel.

kk: ben benieuwd wat ze zeggen en het bedje anders zetten denk niet dat dat helpt want overal waar hij slaapt wordt hij heel vaak wakker dus dan maar evt de reiki proberen.

18. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    jaja, pfff ik vind het echt knap van je. Hoop echt voor je dat reiki de oplossing is. De kilo's tja gaat met moeite hoor maar zal wel moeten als ik er een beetje normaal uit wil zien.

19. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Goedemorgen,

Hier ook nog steeds allerlei andere dingen te doen.... en ik ben sinds een week idioot moe, geen idee waarom. Zelfs 2 x op de bank in slaap gevallen en dat doe ik nooit!?

@Jaja, volgens mij had Sannie ook reiki geprobeerd en iig even geholpen. Tja baat t niet dan schaadt t ook niet he.... Hoe was t bij het CB?

@Maia, werkse vandaag weer. Wel lekker die tijden lijkt me.

@Danjo en Rose ook weer werkse

@MvJ wat een verhaal zeg van de apotheek!

@Wapa...kiekeboe vindt Boaz wisselend leuk, soms kijkt hij me aan van waar ben jij nou mee bezig??

20. Tamale

Tamale Niet meer actief

Rins80: Leuk hoor die voetjes!!

Wapa: Had je al gefeliciteerd op hyves, maar nogmaals: WOEHOEE!!! :D Gefeliciteeerd!!

Kitty: Ik heb hetzelfde probleem! Haha! Tara zou ook de 29e 4 maand worden...........

knuffelk: lastig zeg. Ik had er gewoon nog een keer achteraan gebelt.. Is volledig jou recht. Ooh ik zie dat je hebt gemailt! Ik ben benieuwd wat je terug krijgt!

Maia: Goedd! :)
    Alleen zn zussen bemoeien zich er enorm mee.
    Hij kreeg vorige week een smsje van zijn zusje : dat hij het nu maar is bij moest leggen met zn ouders want het was voor hun wel heel vervelend..
    En dan kan ik ze wel wat, want wat denken hun? Dat wij happy op de bank zitten?
    Maargoed, eigenlijk moeten hun zich er niet mee bemoeien, daar word het alleen maar moeilijker van.
    We wachten totdat mn schoonmoeder weer een keer belt zodat maurice op kan pakken! ;)
    Lief dat je het vraagt!
    Hoe is het vandaag met Fleur?
    Gaat t al iets beter met dr ontlasting?
    Wat een schattige foto!! :D Haha!
    Ze kijkt wel heel ondeugend! ;)
    Lachen dat ze zo appart wil liggen!! Lijkt mij helemaaaaal niet fijn! ;)

Saniie: Denk je wel goed aan jezelf meid?
    Rustig aan doen he!
    Hoe is t met de poezels? ;)
    Gaat dat goed met Tess?

Mvj: Ik hoop dat de medicijnen helpen meid!!
    Wat een belachelijke fout van de apotheek!!
    ik vind dat echt niet kunnen hoor!
    was dat vervangende tablet wel eens voor baby's??
    Jeetje..

Luna: jeetje heftig meid! :(
    Hopelijk is Juulz vandaag beter te pas.
    En ik mag er toch vanuit gaan dat ze er begript voor hebben op je werk!
    Sterkte meid.

Ellen: wat goed zeg! :D Mama dus ook een heerlijk nachtje gehad!
    En vergelijken doe je idd toch snel! ;)
    Toen ik op t kinderdagverblijf stage liep kwam er een nieuw meisje van 1,5 JAAR!!!!! die echt nog baby was!! :$
    Haar moeder legde haar altijd neer, hield haar nog vast al baby en liet haar gewoon totaal niet groot worden!!
    Vond ik zoooo zielig! Die moeder was niet helemaal 100.. maar toch.
    Dat is raar om te zien zeg!

Wapa: je kerel zal wel chaggerijnig zijn geweest dan nadat ze hebben verloren! ;) of was t nog wel gezellig?
    Wat een schattige foto! Hahah! mooi moppie.
    En nog 1, super mooi!
    En hier ook 1je die gek is op kiekeboe.
    Maar ik doe dat al echt vanaf dr eerste week.. :$ kon het niet laten, haha.

Curly: leukk! Ga je nog een foto showen?
    Netjes hoor je gewicht! Vanmorgen gewogen, deze week 1 kilo kwijt.. had gehoopt op meer. maargoed, het is toch weer een kilo! :D nog 3 kilo tot mn streef gewicht!

Jaja: pff...... 12 x!!! Respect voor jullie hoor.. jeetje mina..
    En idd, ik zou in jou geval denk ik ook alles proberen!!
    Sterkte.. xx

Blij ei: Dat is raar! Zou niet weten waar dat aan kon liggen?

Deel Deze Pagina