Baby: Oke, dat is dus ook iets wat we id gaten kunnen houden.... Hij spuugt niet meer??!?!?! Sterkte zonder je meissie, maar komt vast wel goed! Dikke knuf!! Jaja: Ik denk hoe moeilijk ook dat ik toch zou kiezen voor zkh.. Kunnen ze ook goed kijken of het idd de reflux is waarom hij zo vaak wakker is! Danjo: JAJA, wij hebben de 3 punten weer meegenomen! Ben dus naar de uitwedstrijd geweest! Ei: Take care!!! Shaula: He bah! Hoe gaat het? Pijn al wat afgezwakt??? Curlÿ: Nou hoop dat je snel een baantje vindt! Leo: Wat zijn jou plannen dan mbt school/werk? SCHAATSEN:x SNOWBOARDEN
Zo nachtje zonder mn meisje overleefd hoor hihih wel de halve nacht wakker gelegen liggen hoesten als een zeehond pff... @Joenka;Dyoni spuugde ook niet he...Die heeft ook verborgen reflux.. T hoeft niet zo te zijn maar ja..Merk je nog iets anders aan hem??
Shaula, volgens mij zit je blindedarm idd rechts maar zit de pijn links. Precies tegenovergestelde heb ik wel eens gehoord. Heb je nog veel last. Babyd, knap hoor dat je al een nachtje zonder je meisje kan, jammer dat je halve nacht wakker bent geweest. hier, vriendje is 30!!! Ben nu ontbijtje aan het maken, sinaasappeltjes persen en cadeautje brengen met Britt.
curly gefeliciteerd joenka jij ook met de 3 punten en overstrekt ie zich elke dg? Naomi heeft het eens in de week ook wel bij de fles maar duurrt maar even. baby werkse en balen van het hoeste
@Jaja, meid ik duim voor je dat het geven van meer medicijnen en het bijvoeden gaat helpen! Want als je zo nog 2/3 mnd doormoet gaan, dat is onmenselijk voor zowel jullie als voor Dylan. @Joenka, hoe is t met je vader? En met Boaz? @Curly, klote zeg dat je je nu zo voelt. Gelukkig dat ze op je werk dan niet moeilijk doen. Hoop dat jet praten met iemand zal helpen @Baby, Dyoni alweer opgehaald hihi @Shaula, blindedarm zit rechts maar wat Curly zegt, volgens mij heb je dan pijn aan de andere kant? Heb je nu nog zoveel pijn? Anders ff de hap bellen hoor. @Leonie, nog over lekkere hapjes gedroomd @Hier, alles zijn gangetje. Van de week het eerste gesprek met de psych gehad, zeer vermoeiend en confronterend. Maar wel blij dat ik eindelijk die stap heb genomen! Tim doet t nog steeds goed op de Soya, al is zijn ontlasting wel wat hard nu. Eczeem in zijn gezicht en op t hoofd lijkt minder te worden, al zitten er nu wat meer plekken op zijn beentjes en armen. Ook zag ik een rode plek in zijn hals. Verder gaat t met zijn afplatting super! Je ziet nu echt verschil, hij krijgt ook weer haar op zijn platte plek hihi. Over 2 weken de meting, maat de fysio denkt dat een helmpje niet nodig zal zijn! Gisteravond een verjaardag gehad en de kids zijn nog bij mijn ouders, straks halen en dan door na de verjaardag van de dochter van een vriendin, die wordt ook al weer 4!
danjo, thnx!!! Wendelaa, thnx. Goed te horen dat je je goed voelt bij de pysch. En wat een goed nieuws van tim zeg. Krabbelt die ook veel? Waarschijnlijk weet je dit al, maar anders gewoon lekker smeren met vaseline.
@Curly, ik heb vaseline/lanette om te smeren, en doe ik idd een paar keer per dag. Krabben valt wel mee, alleen boven op zijn hoofdje zie ik regelmatig krabplekjes.
Jeeeey weekend, Vandaag ga ik even teruglezen en reageren hoor. Ik ben wel erg moe. Juliën is de afgelopen 3 nachten weer wakker geweest. Ik snap het niet zo goed omdat hij al doorsliep en nu ineens niet meer. Maar k denk dat het komt omdat hij ziek is en last had van zijn spuitjes . Ik merk ook dat hij weer wat vaker huilt. Het lijkt wel of hij last heeft van alle indrukken die hij te verwerken krijgt Verder gaat alles goed met onze directeur hoor. Hij lacht nog het grootste deel van de dag en dat is het belangrijkst. Met mezelf gaat het nog steeds minder. Heb inmiddels ruzie gehad met mijn stiefvader, kom niet meer bij met mijn werk en heb nu alweer migraine. Soms kun je gewoon even je week niet hebben denk ik. Hopelijk aankomende week weer wat beter. @Wendelaa, ik lees dat je bij de psycholoog bent geweest. Wat goed zeg. Ik weet uit ervaring dat de eerste gesprekken het zwaarst zijn maar daarna gaat het steeds beter. Leukeverjaardagen in het verschiet, goed te lezen dat de kids in hun element zijn. @Curly, van harte gefeliciteerd met je mannetje! Gezellig zeg met je gezinnetje en al die cadeutjes? @Baby, jezus wat vervelend dat je zo verkouden bent en niet goed hebt kunnen slapen. Ja, nou ik had dus hetzelfde als jij toen ik Juulz voor het eerst naar mijn ouders bracht. Huilen als een klein kind. Haha maar vond het wel even lekker zo. @Joenka, bij jou alles goed met de kids? @Moor, wat fijn dat het werk bevalt! @Leonie, leuke film gekeken? Toch niet zon horror weer hé!? @Shaula, beterschap zeg wat vervelend die pijn. Haha moest lachen om je beschrijving van het schema. Hier ben ik smorgens de mopperaar. @Bleiei, al ingestort nu? Kan me best voorstellen het is ook veel allemaal. Herken het. Hier nog niet echt een schema smorgens, ligt er net aan hoe laat Juulz wakker is en meestal is het alleen op vrijdag stress want dan is guus er niet. @Jaja, ik snap nu een heel klein beetje hoe je je voelt terwijl Juulz pas 3 dagen uit zijn ritme is. Hoe moet hetdan voor jou zijn zeg en dan ook nog je werk ernaast. Poeh poeh. Veel sterkte nog met de situatie @Rins, alles goed met tijn? Hihi wat schattig h;e die geluidjes. @Curly, ach sterkte zeg, ik lees dat het niet zo goed gaato p je werk. Hopelijk zit je snel beter in je vel Mag je nog wel terug als je beter bent? @Danjo, hoe gaat het met je meissie? @Sannie, hoe oud is je nichtje die nu gaat kruipen? @Rose, knuffel, josien, niet meer veel vangelezen op de afgelopen 5 paginas ik hoop dat alles goed is! Nou dat was het weer, haha. Nu ga ik eten. Verder voor iedereen nog bedankt voor jullie reacties op mijn klaagmailtjes de laatste dagen.
@Luna, vervelend meid dat je niet echt lekker in je vel zit op t moment. En dan ook nog ruzie met je stiefvader..... En wat betreft Juulz, Tim is op t moment ook weer uit zijn ritme. snachts weer de fles willen, meer huilen overdag en hazeslaapjes. Merk hier dat het vaak 2/3 weken goed gaat en dan is t weer een paar dagen pet.... Hoop dat hij snel weer de oude Juulz is
Ik ben moe, maar niet van riley ik val pas om 3 uur in slaap, hebben jullie tips voor me, ik heb al goede nacht thee geprobeerd. XXX Gusam
Luna vervelend allemaal meid maar wel aan jezelf denken he knuffel, Met Naomi gaat het allemaal super gelukkig , ze ligt nu lekker te spelen en te krijsen in dr box haha. Gusam een beker warme melk wil ook nog wel eens helpen maar ja ik had het ook in mn zwangerschap en helaas heeft het echt de hele zwangerschap geduurd. wendelaa dacht al waar ben je toch Jee wat een weer hier zeg heb net met danjo kunnen lopen samen met naomi , maar wou ook even na de winkel maar nu giet het de lucht uit blegh
het is allemaal wel te doen, alleen moet ik dan meer mijn rust pakken, maar ik weet waarvoor ik het doe XXX Gusam
@dames met kindjes die 's nachts weer komen.. als ik in het oei ik groei boek kijk, is er weer een sprongetje bezig.. die van 4,5 maand, ofwel 19 weken.. dus dat kan het ook zijn he? hier is maureen weer erg aan het hoesten en drinkt daardoor ook slechter helaas... maar vooralsnog drinkt ze meer als toen ze het rs had, dus daar gaan we maar niet vanuit.. als het goed is, word vandaag EINDELIJK het canvasdoek geleverd!!! christian gaat er nog wel ff achteraan bellen...
goedemiddag! Nou hier is het erg gezellig thuis, manlief was van de week weer ziek, ik was gisteren heel erg misselijk op m'n werk (ook gespuugd) maar wil me niet ziekmelden want zit nog in m'n proeftijd en nu ben ik niet misselijk maar heb ik heel erg last van m'n keel maar ben dus aan het werk. Heb nu pauze. Gelukkig is het niet druk. De enige die het goed doet is Fleur was van de week bang dat ze de buikgriep van haar paps over had genomen maar dat lijkt niet het geval te zijn! vraagje: de eerste 2 weken vond Fleur het fruithapje geweldig. Hebben nu peer en banaan geprobeerd. Maar sinds 2 dagen weigert ze gewoon, kaken stijf op elkaar. Heeft iemand dat ook meegemaakt? Moeten we misschien nu wat anders proberen of gewoon afwachten? @curly: gefeliciteerd met je man @gusam: ik zou het niet weten, had het vorig jaar ook. @luna: hele dikke knuffel! @wndelaa: fijn dat de gesprekken met de psycholoog toch prettig zijn. En super dat de afplatting minder schijnt te worden.
Curly: Gefeliciteerd met je vriendje! Baby: Nee, behalve dat hij dan benauwd/verkouden is! Dacht eerder aan zijn keel?? Het lijkt met de dag erger te worden! Hij gilt het uit! Tijdens de hele fles door, neemt dan een slok en gilt weer! Uiteindelijk na veel moeite drinkt hij op zo'n 40 cc de fles wel leeg. Kost me erg veel geduld moet ik zeggen! Moest je vader nou afgelopen 25 februari geopereerd worden of 25 maart? En is het allemaal goed gegaan met je meissie?? Jij dus ook een lekker zeehonden blafje!! Sterkte... Wendelaa: Goed van je dat je de eerste stap nu genomen hebt! Wat fijn dat het met Tim zo goed gaat! en super dat het zo goed gaat met de afplatting! fijne verjaardag vanmiddag! Met mijn vader gaat het goed! Hij mag maandag naar huis, heeft hij net te horen gekregen! Luna: He bah! Ruzie en ook niet lekker in je vel! Wordt tijd voor zon en rust! Doe je rustig aan???? Gusam: Moe, warme melk idd! Wel lastig lijkt me! Sterkte.. Danjo: Idd k weer,hier is het nu wel weer ff droog! Maar voor hoelang!!! KK: Nou ben benieuwd naar je canvas! Maureen ook weer verkouden! Balen zeg!
hallo! curly, goed dat je ff aan jezelf gaat denken, hopelijk vind je snel een baan die bij je past! gefeliciteerd met je mannetje. jaja, ik hoop dat de hapjes en pap gaan werken, want nog 2 a 3 mnd zo doorgaan is niet te doen joh! joenka, als je t niet vertrouwt, zou ik naar de ha gaan hoor! beterschap! maia, beterschap! luna, knuffel voor jou! kk, is t doek er nou eindelijk? wen, wat goed dat je gepraat hebt, hopelijk kan de psych wat voor je betekenen! baby, lekker aan t knuffelen met duoni na een nachtje zonder haar? dat heb je ook weer gehad meid! shaula, hoe is t nu met jou? schema: ik ga ook maar eens proberen meer voor te bereiden en klaar te leggen `s avonds en ook `s avonds douchen. dat scheelt vast! gisteren heeft tess dr eertste groentehap gehad, wortels. wij hadden een verjaardag en tess ging naar opa en oma. daar heeft ze de hele avond gehuild en 3 x een oranje poepluier gehad... toen ik haar ophaalde kon ze gelukkig wel weer lachen. nu de groente maar iets vroeger geven, hopelijk gaat het vandaag beter! ze vond het wel heel lekker trouwens, helemaal geen rare gekke bekken ofzo. vandaag is ze super te pas, ze slaapt nog beter dan anders, dus heerlijk!!!
Dank jullie wel, doet me goed die lieve reacties! @Huishouden, kunnen jullie er ook zo slecht tegen als je achterloopt in het huishouden? Ik voel me vandaag niet goed maar moet eigenlijk stofzuigen en poetsen enz . Dan kan ik me niet zo prettig voelen in mijn eigen huis. Herkenbaar? haha @Wendelaa, raar hé! Misschien toch een sprongetje ofzo Ik weet het ook niet! Ik hoop dat het snel weer over is dan bij jou! Want met 2 kindjes is het nog drukker. @Gusam, inderdaad wat Danjo zegt. Ik nam ook altijd een beker warme melk met honing of anijs en keek zeker 1 uur voor het slapengaan geen t.v. meer maar las een tijdschrift of boek. @Danjo, dank je! Fijn dat alles zo goed gaat met Naomi. Regent het bij jou ja? Hier is het nog droog Maar niet echt gezellig weer ook. @Knuffel, vervelend dat ze zo verkouden is zeg! Maar wel fijn dat ze toch redelijk drinkt. Leuk ee ncanvasdoek! Met de kids? @Maia, bij jou thuis ook zon ziekenboeg nog. Pas wel op jezelf hoor. Als je zo ziek bent kun je er toch ook niks aan doen? Maar ik snap dat je op wil letten in je proeftijd. Hier hetzelfde met het fruithapje. Heb niet echt veel tips behalve dan dat ik er (stiekem) een druppel roosvise in doe. Soms vind hij het fruithapje te zuur. En ik biedt het hapje dan later op de dag nog eens aan. @Joenka, Boaz ook nog verkouden? Die rotziekte ook altijd met dit weer. Beterschap nog.
@Ellen, wat fijn dat het zo goed gaat met Tess. Dus ze is wel gecharmeerd van het groentehapje? fijn zeg.
Hallo meiden, kom ik ook weer eens om de hoek kijken. Mike krijgt sinds kort dus ook fruit, hij hapt alleen niet echt hihi dus t is n beetje n bende Verder nog altijd verkouden dus soms heel erg hoestten & dus spugen door t slijm. Laura had dat loopoortje, heb t n paar dagen aangekeken maar hield niet op dus nu druppel ik haar oor met antibioticadruppels, dat gaat goed! gelukkig Zelf ben ik behoorlijk ziek geweest , echt heel vervelend hele week bijna in bed of bank gelegen. Nu voel ik me eindelijk een beetje beter , behlave dat kl*te hoestten!!!