Hee meiden. Ik ga straks teruglezen. Vandaag lekker wezen zwemmen met ons gezinnetje Madam ligt nu lekker te slapen. Vandaag is ze alweer 5 maanden
Zo, was ik ook weer ff.. Doek is EINDELIJK binnen! Vind het wel jammer, want er zitten aardig wat witte puntjes op het doek, je kan het niet zien als hij aan de muur hangt, maar toch... Maureen heeft WEER verhoging.. Begon vanmiddag met 38.2, is nu al 38.6... Ff goed in de gaten houden maar.. Ze is verder wel vrolijk gelukkig...
KK, was het een ingescande foto dan?? Sterkte met maureen. @all, thnx voor alle felicitaties!! Vriendje is voetballen, dus heb heerlijk rustig alles kunnen voorbereiden. Foto van taart en voetjes van Britt volgt morgen denk ik. @Luna, je mag altijd je hart luchten hier hoor. Achterlopen met huishouden hou ik ook niet van. Heb pas rust als het netjes is. @weet niet meer wie het vroeg, maar mag wel weer terugkomen op me werk als ik me beter voel. Iedereen bedankt voor het medeleven trouwens. Jullie zijn topmeiden!!
rose, gefeliciteerd met de 5 maanden! Wat leuk zeg zwemmen, hoop dat wij dat binnenkort ook eens gaan doen.
rose, leuk, zwemmen! zal eva wel lekker kapot van zijn... haha gefeliciteerd met de vermaanddag van eva! luna, hier verdell ik t huishouden over mijn twee vrije dagen, probeer voor t weekend alles klaar te hebben. dan kunnen we dan lekker leuke dingen doen. hoewel dat met dit weer niet echt leuk is... ik ben trouwens niet zo`n poetser, als t er netjes uitziet ben ik al blij. kk, alweer verhoging, bah!!!beterschap. jeetje t is heel druilerig weer, maar er zit hier een vogel in de tuin zijn hoogste lied te zingen en dat maakt dat ik toch wel n lentegevoel krijg nu!
@ Curly gefeliciteerd! Wel foto spammen van het schilderijtje. @ Ellen we zijn 2,5 uur weggeweest madam heeft erna wel een tijdje geslapen. Maar gaan het vaker doen erg leuk @ KK beterschap met je meisje. @ Luna lekker je hart luchten hier @ Baby lekker gewerkt vandaag? Gelukkig je meissie vanacht weer bij jullie. @ Danjo jij nog wat leuks gedaan vandaag?
nee weinig gedaan behalve in de keuken gestaan etc Vanavond het wonder van de geboorte op rtl 8 om 9 uur
@anastasia, zucht...ook al zo ziek? Schiet ook niet op hé @Rose, wat uber schattig die foto's van Eva zeg. @Knuffel, beterschap voor maureen, gelukkig is ze er zelf nog goed aan. @Curly, leuk, ben benieuwd naar de foto's. @Ellen, wel slim dat je het door de weeks doet. Ik probeer dat ook wele igenlijk maar had er deze week echt zo geen puf voor haha. Morgenvroeg ga ik maar eens aan de slag hier. @Danjo, de hele dag in de keuken gestaan? Wat heb je voor een culinair hoogstandje gemaakt dan? @Kleding, hebben jullie nog leuke tips voor babykledingsites?
Name it kinderkleding en babykleding. Name it bij Ikenmijnkind kleertjes.com | babykleding en kinderkleding online. Luna soep maar helemaal zelf getrokken etc jammie
@Danjo, o lekker met zo'n stuk soepvlees erin? Ik kom bij jou eten. haha bedankt ik ga evne op de site kijken.
Name it kinderkleding en babykleding. Name it bij Ikenmijnkind kleertjes.com | babykleding en kinderkleding online. Luna soep maar helemaal zelf getrokken etc jammie
Daar was ik weer!Dyoni is erg lief geweest voor oma en opa en heeft ongeveer de hele dag geslapen hihihi!Ik morgen nog een dag werken en dan weer lekker vrij! @curly;gefeliciteerd met vriendje! @wendelaa;hoop dat de psych je goed helpt meid en wat fijn dat Timmies koppie ronder wordt!!Super!! @luna;even een dikke knuf voor jou!Ja pff indd de weg terug naar huis janken joh savonds naar bed zie ik die lege wieg weer janken hahaha!Cel moest stiekem een beetje om me lachen .Maar kut zeg meis met jou allemaal!Gelukkig is Juulz je vrolijke beer! @Maia;gatsie spugen en misselijk e bah lekker rustig aan doen meid!Enne als ze even geen hapje wil zou ik het gewoon even laten en later weer proberen! @Joenka; het klinkt me toch echt bekend dat verhaal wat je zegt..als boaz drinkt kom het in zn slokdarm en die voelt dan ook verbrand/rauw aan..Misschien een keer een bezoekje bij de ha?Nee de 25e moest mn vader naar de neurochirurg.hij wordt nu binnen 3 tot 5 weken aan zn hernia geopereerd helaas niet met een kijkoperatie omdat het een flinke hernia blijkt te zijn!Dankjewel voor t vragen erg lief! @Ellen;lekker he die oranje poepbroeken hihih!Wat heerlijk dat je meisje zo vrolijk is! @anas;nog steeds niet helemaal beter bij jou!Sterkte! @Rose;wat een leuke fotos van t zwemmen!Geweldig!Gefeliciflap met de 5 maanden!! @kk;hehe eindelijk het doek!Balen zeg dat ie niet helemaal mooi is kan je gewoon over bellen hoor!Bah weer verhoging hopelijk zakt t snel!
Bijna weer weekend voor jou baby Hier is mannetje na een verjaardag , Naomi zou na mn schoonouders gaan maar schoonpaps moet morgen vroeg na de voetbal en schoonmams werken en om dr nou voor dag en douw op te halen had ik niet zon zin in dus dan maar lekker thuis blijven
@Danjo, was de soep lekker? staan leuke kleertjes op die sites. Ik heb wat t shirtjes bestelt. Ik heb de docu ook even gekeken maar vond hem op een gegeven moment een beetje slaapverwekkend worden..jij? @Baby, dank je!! Lief van je. Wat goed dat ze de hele dag geslapen heeft zeg. haha. Juulz ligt hier ook al vanaf 19 uur in bed. Hier is net de buurvrouw langs geweest. Die is over 10 weken ook alweer uitgerekend. Zo leuk om dat buikje te zien groeien en weer lekker met haar mee te leven. Ze heeft al een zoontje van 2 jaar en we hebben elkaar goed afgewisseld. Ze krijgt nu een zoontje dus de zakken kleding gaan hier over en weer. haha
Danjo lekker toch avondje thuis. En lekker hoor verse soep. Baby werkse morgen! Luna en al online geschopt?
@Rose, ja wat t shirtjes van z8 en name it bestelt. Jij aan het bijkomen van de zwempartij? Ben aan het twijfelen om morgen te gaan babyzwemmen bij het Heijderbos maar Juulz is nog een klein beetje verkouden.
Luna de soep was heerlijk meteen weer wat in de vriezer ik en mijn kind is een redelijk goedkope site. Als ie nog verkouden is zou ik het niet doen maar goed na je gevoel luisteren. Hier staat het nog aan ik vind het wel leuk hihihi. Rose ja wel ff lekker niksen