Ei: Wauw, lekker ding!!! Geweldig die foto!! Waar komt die trui vandaan??? Gefeliciteerd met je schoonvader! Curly: Britt dus ook lekker verwend!!! Altijd goed natuurlijk! Kitty: Volgens mij maakt Gandor grapje! Gandor: Hihi, hij voelde dat hij vakantie had! Gusam: ALweer 5 maanden bijna! Gaat echt super snel zeg! Luna: Boaz is ook een beetje van zijn padje af hoor! Zal wel weer een fase zijn Wendelaa: Hier ook een fotoboek digitaal voor Britt van de eerste 2 jaar. En nog een insteekmap met foto's. Van Boaz wel een paar foto's af laten drukken maar die liggen nog in de la in een envellop. Lekker dat je uitgeslapen hebt! Rose: Ook lekker uitgeslapen dus! Danjo: Idd jij spoort echt niet! Zo laat gewoon nog aan de schoonmaak.... Baby: Oke, dus wachten op de oproep! Hoelang is je vader dan weer onder de pannen? Balen dat het niet via een kijkoperatie kan! Voor vandaag nog ff werkse... Hier vandaag 2 x naar het ziekenhuis met moeders! Leuke tijden van 14:00-15:00 en van 18:30-19:30. Tussendoor nog vriendjes op de koffie!
Hoi meiden, Ben er ff kort, ben bij mijn ouders. Evi slaapt al 3 dagen s'nachts nu niet meer ingebakerd. Ze heeft alleen nog een slaapzakje aan en dit gaat perfect. Was bang dat ze niet meer goed zou slapen s'nachts. Maar ze krijgt nu tussen 19.30 en 20.00 uur de laatste voeding en word dan meestal tegen 7.30 uur babbelend wakker haha. Vandaag heeft ze voor het eerst vers gepureerd fruit gegeten. Had een peer gepureerd met liga erdoor en dit vond ze heerlijk. Dus geen potjes meer hier. Nu nog even kijken hoe ik dat ga doen als ze naar de oppas gaat want die heeft geen staafmixer. Weet niet als ik het van tevoren maak of het snel verkleurd. En alleen potjes daar meegeven vind ik ook weer zoiets. Kolven gaat hier trouwens super nog steeds. Kolfde net gewoon 270 cc haha. En 4 voedingen met fruit en groentehap gaat hier ook super. Nu alleen nog kijken of de medicijnen gaan werken. merk nog niet echt verschil. Rijstebloem in de melk gaat nu ook wat beter. 200 cc bv en dan ruim 3 scheppen erbij en met speen m van de difrax. Foto's: ik heb het eerste gedeelte ingeplakt van Evi en moet nu nog tekst erbij zetten en het tweede gedeelte aan foto's ligt alweer klaar. Vind digitaal ook wel mooi, maar inplakken vind ik echt leuk om te doen en had ik bij de boys ook.
hallo! Hier lekker druk weekend gehad. Gister met mijn zus en vriendin naar de primark. Wat een geweldige winkel!!! Heb 2 tassen vol met kleren voor mezelf en een paar voor tessa en was maar 90 euro kwijt. Truitjes voor 3 euro enzo...wordt je erg hebberig van hahaha. Vandaag wezen zwemmen met z'n 3en. Heerlijk, kan ik zo van genieten! Met de fruithapjes gaat t al beter! Gister heeft e voor de 3e keer wortjels gehad en niks van gemerkt. Dus het was denk ik ff wennen voor de darmen. Vandaag ook nog wortels en dan morgen ga ik peer proberen. Ben benieuwd!
goedemiddag! Nou mijn stem is weg. Ben verder gelukkig niet ziek, alleen keelpijn maar ach..had vandaag een meeting met een aantal dames + kids maar gaat helaas niet door voor ons @Rose: nog gefeliciteerd met de 5 maanden van je meisje! @kk: beterschap voor Maureen. @foto's: ik heb er van de eerste 3 maanden af laten drukken! Moet ze nog inplakken hoor (heb nog geen leuk album gevonden) @Gandor: lekker zeg, een weekje weg @Luna: naja, jij hebt toch lekker niets gemerkt vannacht @Wendelaa: heerlijk hoor, zo doorslapen! @fruithapje: we wachten er weer een paar dagen mee gewoon. Maar ik vind het wel gek, eerst kan ik ze niet aanslepen, wordt ze agressief bijna als ze niet meer krijgt, en nu opeens sinds een paar dagen de kiezen stijf op elkaar (of het tandvlees want kiezen zijn nog niet te zien hihi) @Ei: wat een geweldige foto en wat een ontzettend leuke kleertjes! Gefeliciteerd met de 4 maanden @joenka: druk dagje dus vandaag! @MvJ: fijn dat het slapen zo goed gaat!
ei: wat een mooi mannetje! supermooie kleertjes, en inderdaad dan lijken ze altijd al zo oud... danjo, jij bent knetter, wc poetsen om half 12 `s avonds... haha maia, beterschap meid! jammer van de meeting... joenka, wat een dag weer! rustig aan he? wen, hoe is t met jou? ben je een beetje zp moe? goed aan jezelf denken he? tess heeft geen last gehad van de groente gisteravond, gelukkig! ze slaapt steeds langer, nu al van 21.30 tot 7.45 uur. zit nu op 4 flessen. ik geef wel ongeveer om de 4,5 uur, zodat ze niet om 19 uur uitkomt, maar rond 21 uur. de groente is nog maar zo`n klein beetje, daar kan ze nog niet op teren. weet niet meer wie t vroeg: wij doen niks speciaals vandaag. t is petweer!
@reacties op foto... @Ellen, wat fijn dat t nu goed gaat met het groentehapje en wat lekker dat ze zo slaapt. @Maia....wat zeg je ik verstond het niet? ... jammer dat jullie niet naar de meeting konden. @Sannie, ken ik niet Primark....wat is dat voor winkel? Leuk hoor zwemmen, hebben wij nog niet gedaan. Fijn dat de worteltjes nu goed gaan. @Joenka, beterschap en sterkte voor je papa. En veel plezier met je vriendjes. Oja trui en spencer zijn van Zara. Hoop dat Boaz weer snel zn padje heeft gevonden. @Kitty, hihi denk ook dat t een grapje was....omdat hij daar beter slaapt @Gandor, 4tjes...of bedoel je met hond erbij? @Curly, fijn dat t zo geslaagd was. Veel plezier vanmiddag. @Rose, lekker thuisdagje, goed plan met dit weer! @Luna, wat jammer!!! Had me echt wel leuk geleken, is dat dan ook t park waar Guus werkt?... en nog even een knuffel voor jou.. @Leo, wat zie je er goed uit op die foto's van hyves @Danjo....weer aan de poets @Baby, bijna weekend! Meiden kijk er echt naar uit om jullie in t eggie te ontmoeten, lijkt me heel gezellig!
ei, ik heb er ook zin in! wie gaan er nou eigenlijk allemaal de 13e en wie gaan de 21e? ik ga de 13e naar joenka in apeldoorn.
meeting, blij ei. Ik heb er ook zin in, hoop dat ik het red op zondag. Moeten we trouwens iets meenemen?? Hapje of drankje? Ik wil je niet op kosten jagen.... Ellen, neem aan dat jij gewoon ellen heet dus dat scheelt. Verder ben ik ook wel benieuwd. Ik ga naar blij ei de 21ste als het allemaal lukt.
Zo het eerste bezoek weer achter de kiezen! Rob had een geslaagd uurtje met Boaz, NOT! Alleen maar gillen! Snap er geen bal van... Nu slaapt hij, dan maar lekker later de fles! Hihi, ja de meeting! Heb mijn eigen naam er maar bij gezet bij het adres! Wel lachen hoor! Hihi, eitje dit is toch wel je eigen naam?? Van de ZARA? Oke, dan ga ik daar binnenkort ook maar eens spieken!
@Luna, duurde ongeveer een dag of 3. Vannacht dus weer goed geslapen, hoorde m alleen om een uur of 5 even praten. @Gandor, haha...je bent dus verwend afgelopen week. Zal dan wel weer even omschakelen zijn als hij nu zo vroeg wakker is. @Ellen, nee was niet echt zp moe...las wel alles gewoon mee, maar zocht t ff niet om te reageren @Maia, jammer dat de meeting voor jullie niet door is gegaan. En gekke meid van jullie, ineens geen zin meer in potjes hihi. @Meeting, ik ga de 13e EN de 21e! ja, ben noga nieuwsgierig haha
@meeting, waar zijn die ergens en hoelaat en hoelang? wat een %$%&**($#$#@@# weer zeg, lijkt hier wel of alles weg waait. XXX Gusam
@Gusam, ja hadden ze voor gewaarschuwd he dit weer. Zie dat jij omgeving Eindhoven zit, hier in Den Bosch waait t ook echt hard! Wind huilt gewoon om t huis heen
meiden zijn jullie kids ook zo ongelovelijk aan het kwijlen, Mike is onwijs aan het bellen blazen, en kwijlt zichzelf dan ook helemaal onder Weet nou niet of dat komt omdat hij beetje benauwd is van de verkoudheid, of dat dit normaal is... Laura heeft het nooit gehad volgens mij ... herkend iemand dit ?
niet zo gemeen he ei! @anas: Fleur kwijlt ook wel wat maar niet zo erg als jij beschrijft van Mike. @wen: ja jij bent wel erg nieuwsgierig! en ja, vind het ook apart dat het opeens niet meer willen is. Raar kind heb ik (heb je met zulke ouders )
anastasia mijn zoontje kwijlt zich ook helemaal onder, is niet meer verkouden maar is zich aan het voorbereiden op tandjes dnk ik wen je bent heel nieuwsgierig gusam hier vliegen we ook weg hoor, maar morgen wordt het weer beter maia jammer dat de meeting niet door is gegaan zo deze keer wel eens op wat mensen gereageerd ga ik wat meer doen , nu werkt mijn geheugen terug zoals het moet xxx
Maia: Zit ei je te pesten!!!! Zullen we haar ff klutsen??? Vervelend joh, dat je nu toch weer grieperig wordt en geen stem hebt! Beterschap! En een eigenwijze Fleur, hihi! Misschien wil ze veel liever taart die elke keer aan haar neus voorbij gaat! gusam: 13 maart Apeldoorn en 21 maart den Bosch Anas: Hier is het kwijlen al een hele tijd een drama!!! Kan s'ochtends gelijk alweer schoon shirt aantrekken! Hij heeft nu bijna standaard slab om en dan gaat het er toch nog doorheen! Maar goed Boaz is ook verkouden sinds begin januari, dus weet niet of het daaraan ligt of tanden??!?!?! Weer: Hier begint het nu heel hard te regenen en te waaien!
Moor, was er schaatsen op dan? Zaterdagavond heb ik het wel gezien! Curly: ja dat geloof ik wel, heel vervelend dat je voor die keuze hebben gezet. Lijkt me 3x niks er dan weer aan de slag te moeten. Joenka: Kheb gesolliciteerd voor een bbl plek op t kinderdagverblijf. Krijg in april te horen of ik daar op gesprek mag komen, word ik het niet wil ik nog even verder kijken voor een bbl plek. Ik ga sowiezo studeren in september en het mooiste zou natuurlijk zijn om ook te verdienen! Baby: Aah! Gelukkig je hebt t overleefd. En dan nog zo vroeg wakker! :O Curly: Nog gefeliciteerd! Leuk feestje gehad??? Wendelaa: Nee geen dromen meer . Fijn dat je blij bent dat je de stap naar de psych hebt genomen! Ik heb het denk ik gemist, maar wat doen jullie tegen de afplatting van tim zijn hoofdje? Gelukkig dat dat de goede kant op gaat! Luna: Jeetje wat balen zeg, ik hoop dat juul lekker zn nachten weer door gaat slapen! Kloten van de ruzie tussen jou een je stiiefvader! Migraine, bah! Hopelijk nu weer een goede week voor jullie. En nee, niet weer een horror! Gusam, vervelend meid! Maia: Jeetje, volgende keer wel naar huis gaan als je je niet lekker voelt hoor! Vervelend zeg. En met het hapje: ik heb geen idee? Ellen: Fijn dat ze de hapjes iig lekker vond! Luna: Huishouden is heeeel herkenbaar! Rose: 5 maanden alweer! Wauw!! Wat een schattige foto!! Leuk he zwemmen! Blij ei: Wat een mooie foto! Haha! Echt een mooi mannetje! ( ik lees vanavond wel verder.. Tara is het even nergenssss mee eens. gezelligg!! )