@Leonie, o spannend hoor! Duim voor je dat ze je aan nemen daar, super dat je die stap weer durft te nemen om te gaan leren. Wil zelf eigenlijk ook wel iets anders, maar durf t niet zo goed aan, plus dat we mijn loon echt wel nodig hebben....en werken en leren is vaak veel uur in de week meen ik. Wat de afplatting betreft, wat hebben we er niet aan gedaan haha. Zijn dus met 7 weken begonnen met fysio, hij is naar de osteo geweest. Dingen die we thuis allemaal hebben gedaan: Bed anders zetten, aankleedkussen anders leggen, houding met flesgeven veranderd, buik en zijligging stimuleren en zoveel mogelijk doen..kortom, vanalles om maar te stimuleren dat de andere kant op kijken ook heel leuk is hihi
hier ook waardeloos weer, de ramen klapperen in de tochtstand, dus maar ff potdicht gedaan... wen, reageren hoeft ook niet altijd toch? joenka, hoest nu met boaz? wat raar dat hij zo`n bui had... kitty, hihi kun je weer wat beter onthouden?
@Joenka: ik duw ei wel in een taart @Leonie: ik duim dat je op gesprek mag komen! @weer: hier ook niet leuk. Het is ook nooit goed he
wen, ik heb ook wel eens gehoord dat iemand wilde werken en leren tegelijk. dan moet je naast school en huiswerk ook een x aantal uren maken in de week. lijkt me heel pittig... je kan t ook doen bij loi ofzo, maar dan zit je nog met t probleem dat je ook wat wil verdienen...
@Ellen, ja met werken en leren moet je vaak fulltime weken maken! Nou daar moet ik niet aan denken zeg. Plus dat je dan minder verdiend omdat je maar een leerling bent. LOI, tja, ben dan weer bang dat werknemers die diplomas niet serieus nemen en je nog geen baan zal krijgen. Ik zou heel graag iets van medisch secretaresse gaan doen, heb al zitten kijken bij Schoevers, maar zon opleiding is niet goedkoop natuurlijk hihi. Plus dat het best een eind weg is op een avond die ik zou kunnen.....maar goed, denk er rustig over na
maia, hahaha er is altijd wel wat te klagen toch? te koud, te warm, te nat, te droog enz.... morgen de hele dag werken, dan eten bij mijn schoonouders, en dan mijn vader verrassen, die zit 40 jaar bij de ehbo en krijgt n onderscheiding. ze wilden proberen of de burgermeester de onderscheiding kan uitreiken, ben benieuwd of dat is gelukt! t is de bedoeling dat hij na een vergadering ineens ons binnen ziet komen, hoop dat hij niks vermoed. Tess gaat natuurlijk ook mee om opa in t zonnetje te zetten.
Ellen: Wat een geweldige foto! Wat een haar! Wat leuk voor je vader, hopen dat de verrassing gaat lukken! Wen: Ja, iets anders lijkt me ook leuk! Alleen heeft Rob het altijd al zo druk, dat ik maar ff een stapje terug doe! Hij verdiend er tenslotte ook naar! Wel leuk lijkt me! Leo: Oke, de kinderopvang in dus! Zijn volgens mij niet veel kdv's die bbl vergoeden?? Wij hebben er volgens mij ooit maar 2 gehad! Ben benieuwd! Ik ga voor je duimen! Maia: Hihi, dat wordt een lekker taartje dan Wat is Ei ineens stil.........
ben verzekerd wendelaa. ellen super pica. hier lekker daggie gehad. Uitgeslapen. Daarn a wat in huis gedaan gewandelt, toen visite uut raalte eten gekookt en nu ff tijd voor ontspanning en ben ook nog eens ongi waar ik heeeeel blij mee ben
Wendelaa: Ik kijk er niet altijd even veel naar uit hoor, heb het eigenlijk helemaal gehad met school. Maar ik wil gewoon graag in de kinderopvang werken dus ja.. dan moet ik wel wat! Is inderdaad veel.. Waarsch wel 4/5 dagen van huis! Dat vind ik wel ontzettend balen, maar ik weet niet hoe ik het anders zou kunnen doen. En die fysio wist ik eigenlijk ook wel, wat super super fijn dat jullie het zelf nog op hebben kunnen lossen!! Je bent er wel even druk mee geweest, maar toch! Ellen: Wat gezellig morgen!! Super leuk, ben benieuwd of de burgermeester komt! WOW!! Ellen wat lijkt ze op jou op die foto!!!! Wat een lieve foto zeg, echt een mooie meid! En dat haar!!!! Mag Tara niet een stukje mee? Mooi! Joenka, heb gesolliciteerd bij t kdv waar ik 1,5 jaar stage heb gelopen en zelfs als ben gevraagd om toendertijd bbl te doen. ( kon alleen op t laatste moment niet omdat ik een verkeerde opleiding deed! ) Dus ze hebben ieder jaar zon 15 plekken. Danjo: Oooh lekker in bad! Mmmm.. Wij komen net uit Deventer!
@Ellen....aaahhh dat haaaaar!!! Jeetje zeg, hebben sommige van jullie een of ander haargroei middel ofzo hihi. Maar wat een scheetje is t zeg
hahaha thnx meiden! danjo, respect voor jou: ongie en dan wel in bad gaan! ken je nog meer mensen uit raalte, of is marloes langs geweest? leo, ik duim voor je dat je op gesprek mag komen! ik ga mijn meissie ff in bad doen, die slaapt me al weer veel te lang. als ze nu nog ff wakker is, slaapt ze beter door vannacht! fijne avond nog, en tot snel! (denk dat ik dinsdag weer kan bij lezen, dus niet teveel beppen dames!)
@ellen: druk dagje morgen dus! @chat: ik kijk er soms als ik tijd heb maar dan is er niemand misschien moeten we een "avondje" instellen @Leonie: het is wel pittig zoiets maar het is maar voor een bepaalde tijd toch? Ik werk nu ook 4 dagen en op zich vind ik het heerlijk, om dat gezichtje naar me te zien glunderen als ik haar weer zie 's avonds enzovoorts.. maar ik heb het voordeel dat ik haar niet vroeg hoef te brengen, we hebben het grootste deel van de ochtend samen (naja, nu overdrijf ik, meestal breng ik haar rond 9 uur, en dan gaat ze daar meteen naar bed... maar we zijn dan wel al samen vanaf 7 uur en of ze nu thuis slaapt of daar maakt ook niet uit)... zo ik zit nu lekker in m'n badjas op de bank (net ook even in bad geweest) met een stukje chocolate mud cake (OMG die is lekker). M'n stem is nog steeds niet helemaal terug, kraakt een beetje boel dus manlief heeft een rustig dagje zo
@kitty. Denk maar in de buurt van het recratiepark waar we zaten, want daar sliep hij goed. @Blij ei Met hond mee met zijn vijfen. Mijn vriend heeft nog een dochter van 10 die bij ons woont en dus uiteraard ook mee was