ff snel cb zei dat de kids rond 5 mnd een ander patroon konden gaan hebben en slecht konden gaan drinken. En altijd do6r slapen geeft geen garantie. Kan zo ineens anders w6rden
Maar als je een dochter hebt die vanaf 6 weken ALTIJD doorsliep en je precies wist wat dr schema was, dan is t soms ff omschakelen als nr 2 anders doet
@wapa: werk ze! @baby: geniet van je vrije dagen @luna: zit hij niet in een sprongetje oid? Fleur slaapt dan ook slechter een aantal dagen. Wat een hoop zou je hem moeten geven zeg! Krijgt hij dat wel op überhaupt? @Leonie: ha, Tara heeft gewoon de 4 maanden overgeslagen het is dit jaar geen schikkeljaar Nou mijn meisjelief is wakker. Mijn stomme schuld zat fotos van dr te maken toen ze sliep en manlief had hem met geluid ingesteld + dat ik vandaag flink aan het hoesten ben (leuk met een zere keel) dus tja.. nu ligt ze te babbelen in bed maar ik hoop dat ze zo weer in slaap valt en nog een uurtje slaapt
@Luna;ik heb deze week weer leerlingen begleid erg leuk dus hun hadden gezinnen en ik kwam kijken hoe t ging en zo nodig bijgestuurd!Wat een gekke man weer s nachts komen, moet ie niet te lang doen daar houdt Dyoni niet zo van hahaha!Die wil slapen Shopze! @Leonie;ik ga do en vr weer werken..2 tandjes erbij zo lief!Hier nog een kaal mondje.enne hoeraa je meisje 4 maanden (en een gratis dagje hihi) @maia;oeps geluidje uit voortaan hahaha!
wendela is het ook maar goed ook als je geen kids heb is het omschakelen maar het kan dus wel helaas. Laten we gewoon voor jullie hopen dat het iets tijdelijks is. Hier nog steeds een meisje wat goed slaapt en veel slaapt al word ze nu vaker wel eerder wakker zodat ze nog ff lekker kan spelen in de box etc
@Danjo, we zijn hier gewoon verwend door Eva hihi... Maar ach, hij slaapt nu weer 2 nachten door, dus mopper niet hoor haha...
ik heb het ook mijn zoontje is niet vijf maanden geworden leoniiee jij ook proficiat met je vermaanddag al heb je die net als ik ook niet xxx
wendelaa moet je niet werken? Oh heerlijk he het zonnetje doet een mens goed . Hier gaat dr 1 gillen als ze op dr zij ligt je ligt in een deuk met andere woorden mama kijk dan
@Kitty, raar dat die van jou dan nog steeds op 4mnd staat! En die van Leonie is juist een dag vooruit gesprongen.
Zalig he die zon! Boven staan nu ook alle ramen op, beddegoed afgehaald en dekbedden hangen te luchten!
wendelaa goed bezig hier ook alles alweer klaar, en dan mag ik straks weer werken. Maar ben helemaal goed gemutst door dit weer
hai meiden, ik heb wel teruglezen maar weinig onthouden. Hier druk in huis en vanavond lekker sporten. Zit nu op 10,2 kilo wat ik ben afgevallen en dat ondanks het verjaardagenweekend joehoe!! Fijne dag allemaal!!!
Hey, Kom ik ook weer eens aanwaaien.. Lees wel elke keer mee maar het reageren schiet hier niet echt op. Het begint ook best druk te worden met 3 meiden, zeker nu noa meer wakker is en ook dr portie aandacht wil en dan nog eens het huishouden! petje af voor de mama's die er ook nog eens bij werken!!! Noa is alweer bijna 5 maaden gaat echt snel hoor! van mij mag ze nog wel even klein blijven Potjes zijn hier nog steeds niet zo'n succes maar dat hoeft ook niet tot 6 maanden is flesvoeding voldoende. Het cb had hier gezegd dat Noa nog 5 flessen moet en we niet over moesten gaan naar 210/7 omdat ze 12 uur slaapt in de nacht. Maar soms lukt me dat niet omdat ze om 20 uur al gaat slapen. en om de 3 uur krijgt ze niet op dus laat ze staan. haar schema zou moeten zijn: 8uur 12uur 16uur 20uur en dan 24 uur maar daar drinkt ze maar hooguit 90 van op.. Wat zouden jullie doen? toch overgaan? of eerder wakker maken? Bedankt voor de reacties op mijn hyves! voel me helemaal trots
Sylvia super fotos hoor en petje af 3 kids ook zonder werk een hele kluif lijk me. en betreft voeding 4x 180 zou toch ook voldoende moeten zijn het cb krijg dr soms wat van