Hier mocht ik absoluut niet naar 210, juist max 5 x 180 of max 4x 180 (en wel advies rijstebloem).... Maar ja Boaz zit nu soms weer op 6 flessen dus maar naar 150 gegaan...
Danjo dank je! ja word er af en toe echt gek van het cb!! Want ik zei ze krijg 4x 180/6 en hij zegt nee hoor dat mag echt al niet zo weinig!Daar kan ze niet voldoende op groeien op die hoeveelheid.. maar nu weet ik niet wat ik moet doen, gewoon zo laten want ze groeid hardstikke goed! ze zat met geicht en lengte nu op en net iets boven het gemiddelde terwijl de eerst een stuk eronder zat. Ze kunnen je lekker onzeker maken..
Wen: Dankjewel! Maia: Hahah lekker handig! K hoop voor je dat ze weer lekker gaat slapen.. Baby: Ooh lekker! Nog eventjes vrij. Als de zon blijft schijnen is t helemaal mooi! Kitty: Haha, dankjewel! Jij ook met Senne! Danjo: Hahah wat schattig!! Zon: HEEEEEEERLiJK!!!! Wanneer gaan de bomen eigenlijk weer in bloei? Curly: Superrrr goed meid! Sylvia: ben jij huismama dan? Dat wist ik helemaal niet! Nou ik vind t al petje af voor de mama's die thuis blijven . Ik weet niet of ik het helemaal goed begrijp, maar je wilt dus 4 flessen gaan geven, maar t cb raad dat niet aan omdat je eerst 5x 210 moet geven? Woooo wat is NOa gegroeit!! Wauw, mooi meisje hoor!! Ooh ik snap hem al! Wat raar zeg! Wij mochten absoluut niet naar de 210! Wij geven nu 3x180 en 1x210. maar van de 210 laat ze vaak wel wat staan. De kinderarts zei tegen ons dat een baby van deze leeftijd nooit boven de liter voeding op een dag moest krijgen, omdat ze dat simpelweg niet nodig hebben en de nieren het dan moeilijk zouden krijgen. Dat krijgt dus volgens jullie cb dus te weinig, terwijl ze ook nog eens spuugt als de beste en lang niet alles opdrinkt, terwijl ze toch echt superr goed groeit. Lastig hoor. Ik vind het belachelijk dat ze niet allemaal op 1 lijn zitten! Succes met uitvogelen!
Jeetje wat vreemd allemaal hendrik is een stevige en grote kerel krijgt nu 3x 210 puur en 1x 180 (rond 17.00 uur) omdat hij te weinig aan 180 heeft krijgt hij 210 dit heeft de cb tegen mij gezegt mocht zelfs wel 240 overig is hij een erg flotte drinker meestal zo'n 5/7 minuten, pauze lukt echt niet want dan raakt hij helemaal over zijn toeren hij geeft heel duidelijk aan wat hij wil. als hij wel flessen krijgt van 180 en die is op krijst hij nog om meer geef hem dan de speen, daarna huilt hij om meer met 210 doet hij dit niet en is tevreden dit met onze eerste nooit gedaan, maar hendrik is een stevige en lange baby hij zit al in 74 onze eerste was toendertijd 1 kilo lichter en 5cm korter en die zag er al goed uit o trouwens onze hendrik is vandaag precies 5 maand joepie
@Danjo, het is inderdaad even wennen! Maar dat doorslapen is inderdaad geen garantie dat heb ik wel gemerkt. Fijn dat Naomi het nog zo goed doet allemaal. HEERLIJK DIE ZON!! @Sylvia,als ze zoveel slaapt zou ik persoonlijk overgaan op 4 flesjes. En inderdaad ik vroeg eerder al eens hoe doe je dat toch met 3 kids. Lijkt me leuk en gezellig maar soms ook zwaar! Wat lief die fotos en dat burberry broekje! @Blijei, wat vindt Boaz van de rijstebloem? Dus jij zit op 6 flessen maar hij slapat weldoor toch? @Leonie, o gefeliciteerd met de 4maanddag van de miniyou! @Curly, wat geweldig zoveel afgevallen. Super knap van je! @Maia, denk wel een sprongetje. Dus met Fleur ook herkenbaar. Kreeg Fleur ook 210x4? Nou ik ga dat dus niet doen hé 240+8. Dan sta ik snachts liever op. @Baby, hahahahha ik moest zo lachen. En dan vooral om de woordspeling snachts KOMEN moet hij niet doen want daar houdt Dyoni niet van.haha. Komt goed hoor. Llijkt me leuk zo te horen je werk. @Knuffel, dus de wortels bevielen wel ? Hier vanavond sperziebonen met aardappeltje proberen. @Wendelaa, misschien vanaf morgen weer 5x180 inderdaad. Nu zit hij op 4x210. Maar dat is wel een goed idee.
Fokje, gefeliciteerd met Hendrik. Ook een goede drinker dus?! Juliën heeft de 210 ook altijd zo op en vaak vind hij het ook te weinig. Maar die krijgt dus echt nietm eer dan haha.
@kitty;hij is nu toch gewoon 5 maanden hoor gefeliciflapstaart! @Danjo;leuk he zon pretletter!Hier ook hoor! @zon;heeerlijk hier ook lekker aan de poets hahaha! @Curly;wow je blijft goed bezig meid!! @Sylvia; wat een moppie toch!En toen Dyoni zo weinig uit de laatste dronk ben ik ook overgestapt op 4 flessen hoor! @fokje;wow maat 74 al!Wat een kerel!Gefeliciteerd met de 5 maanden! @Luna;hahahaha oeps zo bedoelde ik het niet hahahahaha (staat er indd wel errrg raar hahaha)enne ik heb veel van dat soort fotos van Dyoon niet zo moeilijk als die lap er de hele dag uit hangt hahaha
wat een leuke foto's van dyoni fokje ook gefeliciteerd met je vijfmaanden baby gek dat leoniiee haar banner staat op vier maanden en 1 dag en die van mij wel op 5 maanden xxx
kk mijn hyves is Danique, Luna en Noa Profiel - hyves.nl ook voor iemand anders mij ook in z'n lijstje wil!! Bedankt voor jullie reacties op foto's en flesvraag! Jullie zeggen dus overgaan op 4X 180/6 of 4x 210/7? Sorrie voor al die vragen hoor maar weet t ff niet. Baby wat een leuke foto!! met dat tongetje haha! wat lief! Fokje, leonie en kitty gefeliciteerd met de vermaandag! Zo ik ga ff boodschappen doen, kijken wat we vandaag weer eens gaan eten
haha baby wat een leuke foto met dat shirtje! ik heb die aan een vriendin kado gegeven! eigenlijk had dat shirtje heel goed gepast bij de eerste foto!
He meiden, Hier ook druk met 3 kids (en ik werk er ook nog bij) dat ik niet veel kans zie om te reageren. Sorry. Even een vraagje. Evi krijgt nu in elke fles bv rijstebloem op advies van de kinderarts. Maar het blijvt behoorlijk dun. We doen er al 3 scheppen meestal in. Minder hebben we geprobeerd en meer ook maar tot nu toe nog geen resultaat. S speen gaat eigenlijk te langzaam met de rijstebloem, m speen gaat weer te snel lijkt het (ah hoewel ze soms hem wel helemaal goed drinkt met de m speen) en 1,2 3 speen werkt ook niet. We hebben de difrax s fles en dus ook die 1, 2, 3 speen geprobeerd. Hoe gaat dat bij jullie? Voor de mama's die ook rijstebloem geven. En nu ze rijstebloem krijgt lijkt het trouwens of ze weer meer spuugt. Raar kind. Mijn middelste word morgen 2 jaar! Woensdagmiddag verjaardagfeestje en morgen mag hij voor het eerst naar de psz.
Luna het is echt wel druk maar wel altijd een gezellige boel hoor! En we hebben goede afspraken wi wat doet als Doom thuis is dus dat is ok wel fijn, hij helpt met alles!
mvj: wij gebruiken geen rijstebloem met de s-fles, maar wel jhbpm. En daar hadden wij hetzelfde probleem! S speen te klein, en de m weer veeeelste groot. Wij hebben alles geprobeerd maar uiteindelijk toch overgestapt naar de dr brown wederom... Dit ging trouwens ook veel beter met de reflux!!