Luna, danjo, Leonie, baby en de rest die reageerde op mijn afvallen. Super thnx!!! Danjo, Ik wil het liefst nog 20 kilo kwijt. Maar doel is voor de zomer minimaal 15/18 kilo. Ligt eraan hoelang ik het vol blijf houden. Sylvia, superfoto's zeg. Had ze al op je hyves gezien. Mooie meid hoor. Baby, wat een leuke foto!! Rolling Stones en dan d'r tongetje uit d'r mond geweldig!! Lekker aan het genieten van je weekend. Flessen, Britt krijgt 4x180 of soms 3x180 en 1x 210. Verder bijna iedere middag beetje fruit of groente.
@Luna, Boaz heeft nog helemaal nooit doorgeslapen. Zijn langste periode tussen 2 voedingen is dan wel 's nachts maar is max 6 uur. Dus stel dat 23 uur laatste fles is dan 5 uur maar meestal gebeurt die lange periode vanaf 19 uur en als we m dan om 23 uur wakker maken dan komt ie rond 3 uur. Dus tja..... En rijstebloem heb ik nog niet gedaan, omdat je hier ook weer zulke verschillende verhalen hoort... en cb zegt dat t meer is om de motoriek te stimuleren dan om door te laten slapen. Ik weet t gewoon niet.
@baby....super foto's!! @mvj, ik had gehoord t altijd dun blijft met bv. Hier de m speen brede hals van difrax op een etos fles t beste. 123 werkt niet bij ons.
leonie ja ik ben een thuisblijfmama! wil wel in de toekomst weer wat gaan doen partime of mischien een korte opleiding ofzo maar weet nog niet hoe of wat. Want werk jij? ik las wel dat je ws een bbl opleiding gaat doen!!Kinderopvang? en gaat Tara dan ook daarheen is wel handig dat je je meisje dan in de buurt heb! Curly bedankt! ja had het al gelezen op hyves Maar gaat echt goed he! afvallen! je 20 heb je er denk ik zo vanaf je bent in zo'n korte tijd al zoveel afgevallen!
Blij ei, ik dacht dat Boaz al wel door sliep! Is het vol te houden, of best vermoeiend? Curly: Kun je het al goed zien bij jou? Ik ben nu sinds begin januarie 6,5 kilo kwijt, maar krijg nu al zoveel reacties!! En daar krijg je zooooooveel motivatie van! heerlijk! En toch als ik je op hyves zie, zou ik niet denken dat daar in totaal 30 kilo vanaf moet.... kmoest nog kijken naar je oude foto's.. ga ik nu maar even doen!
Sylvia: Nee ik werk nu niet! Wil idd bbl gaan doen, ze mag dan wel naar dezelfde organisatie maar niet dezelfde vestiging als mij. Is een regel daar.. Ik zou t ook niet erg vinden om thuis mama te zijn, vind het heerlijk. Nu slaapt ze nog veel maar als ze straks wat ouder is lijkt het me heerlijk! Maarja, er moet ook geld verdient worden. Maurice verdient best goed , maar toch hebben we het niet heel ruim in de maand en dat zou ik heeeeel graag veranderd zien! Lijkt me heerlijk om echt is wat te kunnen doen ipv altijd maar uitrekenen of iets kan en wat we er dan voor moeten laten! Dat is mijn motivatie om aan t werk te gaan! En om als ik een tijd aan het werk ben, gespaard heb.. een bouwval op t platte land te kopen en het helemaal op te knappen naar onze smaak! Dat is echt mijn droom!
@All, nog iets spannends gebeurd? Hier net thuis van een weekendje België (kadootje voor mijn oma's 80ste verjaardag) en het was super leuk. Sam heeft het ook prima gedaan. ~ trotse mammamodus aan ~ Hij heeft er alweeeeeeer tanden bij! Ik tel er nu zeker vier. Straks nog maar eens goed kijken, want ik meen dat ik er net weer eentje zag.... Hij heeft gisteren voor het eerst tweederde van zijn potje groentes gegeten. Hij at eerst steeds wel iets, maar niet echt veel. Nu lijkt hij de smaak wel te pakken te hebben. En... wauw... hij draait ineens van rug naar buik en omgekeerd! Ik dacht ff dat het een foutje was, maar hij blijft nu aan de gang. Hij rolt nu dus de hele woonkamer door (goed, das een beetje overdreven, maar toch... ). Dat wordt alles aan de kant zetten! Komen we terug van vakantie en zie ik dat ie baby van de maand is geworden! Nou... volgens mij moeten we daar vanavond maar eens iets op drinken... ~ trotse mammamodus uit ~ Liefs, Josien
Hey josien! Fijn dat t een geslaagd weekendje is geweest! Wat leuk zeg! En baby van de maand! Leuukk! Gefeli! Wees jij maar lekker trots en drink er vanavond wat op! Leuk dat je weer terug bent, we vroegen ons al af waar je was!!
Whahahaaaaaaa Leonie, ik moet zo lachen om je vraag. Hier nog geen boom in bloei. Volgens mij rond maart/april. Zodra de eerste knoppen hier verschijnen dan geef ik je een cijntje, dan kun je de struikroveractiviteiten gaan inzetten! @Leonie en sylvia, bedankt voor de lieve reacties bij de foto's. @baby, die foto is ook stoer zeg, leuk shirt. @Danjo, hoe was het op jer werk. Je bent er nu nog maar denk vraag het vast. @Sylvia, lijkt me ook super gezellig. Hier wordt ook echt alles evenveel opgevangen als we samen thuis zijn Echt super. @Josien, gefeliciteerd!!! Ik moet met opgeheven hoofd mijn verlies aanvaarden vrees ik. hihi. Dus het weekendje was leuk en je hebt nu een duizelige Sam die door de kamer heen tolt?
@Blijei, o dat is inderdaad niet lang 6 uur in de nacht. Ach laten we maar zo denken, het komt vanzelf.... Slaap krijgen ze toch nog genoeg denk ik want het groeien gaat gestaag door. haha
Hahah luna!! Ik vind het gewoon zon dooie boel al die verlepte bomen! Bah! En het is al maart? Ooooooh jeeejjjj!!! Het komt eraan!! Hebben jullie al kijkers gehad trouwens?
sorrie, reageer een dezer dagen wel wat uitgebreider maar voel me echt .... @luna: ja Fleur kreeg 4x210/7 maar sinds een week ruim laat ze daar steeds wat van staan en omdat we zijn begonnen met fruithapje enzovoorts zijn we naar de 4x180/6 gegaan. @baby: wat een ontzettend leuke foto's zeg!
@Maia, okee dus ze drinkt al wat minder. Nou bij Julien worden ze nog steeds in no time leeg gelurkt. haha Niet fijn dat je je niet goed voelt. beterschap. @Leonie, Tara weer lekker clean? Ik ben alvast aan het koken voor juulz. Klein pannetje met sperziebonen en aardappel. Ben benieuwd of hij het wat vind. Ik eet het vandaag zelf ook dus leek me net zo makkelijk om even mee te koken voor hem.
Leonie, leuk he als je die complimentjes krijgt. Hier ook wel reacties. en die 30 kilo in totaal is wel nodig hoor.... Moet zeggen als ik jou foto's zie op hyves lijkt het me niet dat je nog meer hoeft af te vallen hoor. Luna, lekker sperziebonen. Hier eet ik worteltjes dus Britt ook haha!
hallo, mag ik komen mee kletsen?? Ik ben nieuw hier op het forum Zal me even voorstellen: Ik ben op 9 oktober Mama geworden van een geweldig leuk meisje genaamd Lisa. Ze is na heel veel moeite via IVF geboren en omdat we graag twee kindjes willen zijn we sinds januari weer aan het proberen zwanger te worden van een tweede. Asl dit volgend jaar niet gelukt is, waar we wel vanuit gaan, weer IVF doen Ons meisje heeft een hele moeilijke start gehad en is met 5wkn geopereed aan haar maagje maar het gaat nu allemaal weer helemaal goed. Wel heeft ze nog erge last van Reflux en hier heeft medicijnen voor en dan is het wel te doen. Sinds 2wkn krijgt ze groenten en fruit en ze vind het heel erg lekker Ik hoop dat jullie het leuk vinden als ik hier kom kletsen xx Annabela
welkom annabela , is fijn weer een nieuwe mama erbij , jammer dat het een beetje een moeilijke start is maar super dat het nu goed gaat xxx
welkom annabela!! Gezellig hoor. Lijkt me heftig als zo'n kleintje geopereerd moet worden, maar gelukkig gaat het beter. Vindt ze groente en fruit lekker?