Oktober 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door MamavanJordy, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annabela

Annabela Niet meer actief

@curly: ja ze is helemaal weg van peer :D

hihi ik voel me al helemaal welkom :D

2. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Welkom Annabella...het is nu even rustig hier maar er bereid je maar voor op gezellige drukte...

3. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Welkom Annabella !! We hebben ook een chat ;)

4. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Welkom Annabela!

@Flessen/fruit/groente... advies gevraagd! Ik gaf Sam steeds een beetje groentes als hij op dit tijdstip van de dag lag te huilen. Nu hoorde ik van mijn zus dat groente alleen maar een fles mag vervangen. Dus van 4 flessen zou Sam dus naar drie flessen moeten en een potje groente. En zo lang het een klein potje groente is, mag dat nog aangevuld worden met 100cc melk. Sam kreeg tot op heden steeds 4 x 210/7. Maar sinds gisteren 'vreet' ie groentes, dus ik heb vandaag de fles van 16 uur laten vervallen, hem een heel potje groentes gegeven (die hij met smaak en plezier opat :D) en 100cc melk (hij was het er trouwens niet mee eens dat het maar zo'n kleine fles was). Hij was enorm moe naderhand en viel op de arm in slaap (doet ie nooit!). We hebben hem op bedje gelegd en nu huilt hij wel weer wat. Maar hoe doen jullie dat nu met groente enzo? Want ik vind het zo zielig als echt zou blijken dat ie te weinig melk krijgt nu.

Liefs,
    Josien

5. Momfulness

@Josien, Julien krijgt nog niet echt een heel potje van iets. Hooguit 5 of 6 hapjes en dan trekt hij een gezicht alsof hij poep eet. haha. Dus die krijgt zijn 4 flesjes van 210 voorlopig nog. ik zou als ik jou was toch nog even de flessen aanhouden of mss overgaan op 4x180?

Nog bedankt voor de reactie op hyves! ;)

6. Momfulness

Juulz voor de t.v.8)

7. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@all;dankjewel over de reacties van de foto’s van mn pretletter!

@Blijei; jouw mannetje slaapt nog niet door..Hij vind t veeeels te gezellig bij zn mama!

@Josien;joehoee wat een trotste mama dag!! Rollend,tanden EN baby vd maand!!Super!

@maia;beterschap meis!!

@Leonie; ik wil ook zomer!!!trouwens wat een leuk shirtje had je onder die spijkerjurk bij Tara gedaan (hyves) waar is dat van??

@Luna;en hoe vond Juulz de prak?

@annabella;welkom!

8. Momfulness

Zwoele blikken in bad!

9. 0babydream0

@luna;ooow lekker binkie!

10. 0babydream0

oeee die badfoto! je weet al wat Dyoontje denkt hihi

11. Momfulness

@Baby, hahaha ik moet steeds zo lachen hé. Het lijkt nu net alsof die twee echt verliefd zijn. jammer dat je niet naar de meeting komt in apeldoorn.
    Hij vond de aardappel met boontjes niet zo...

@Chat, ik ben er!

12. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Josien, meid kan je echt geen fatsoenlijk antwoord geven!

@Baby, wat een super fotos weer zeg!
    Echt waar, dat wordt knokken tussen Juulz en Timmieboy;)

@Luna, ja zeg! Dat is vals spelen he, zo wint Juulz zeker

@Annabela, welkom hier!

Zijn er behalve Fleur die op t moment weigerd, nog meer kids die GEEN fruit/groente krijgen hihi...
    Heb bijna t idee dat ik mijn kind te kort doe haha

13. 0babydream0

@wendelaa en luna; hmmm k ben bang dat timmieboy een voorsprong gaat krijgen...die gaan elkaar meeten.....

14. Momfulness

@Wen, ik ben er wel! haha ben benieuwd naar je foto van sexy Tim!

@Baby, niks ervan! ze zijn al uitgehuwelijkt.

15. 0babydream0

ik kom er ook zo aan in de chat

16. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Josien, jeetje nog even en Sam heeft al een heel gebit haha.
    En wat goed zeg dat ie rolt!

17. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    :( nou ik dacht 'ja! gezellig naar de chat!" Maar er is helemaal niemand! :( wen doet alsof en verder niemand

@Wen...hier ook geen potjes hoor

@Josien wat goed en logisch dat je super super trots bent!

@Luna, wat een lekker ding! en die badfoto, ligt hij echt zo te genieten van het badje? Boaz weet t nog steeds niet echt wat hij er nou van vindt?

18. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Alles is uitgestorven...chat én zp!

Slaap lekker dan maar allemaal...

19. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Ei, je bent veel te ongeduldig haha

20. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Leonie wel jammer dat ze niet bij jouw vestiging mag.. Een vriendin van mij die mag dat wel alleen niet in haar groep, wat ik wel logsch vind.
    Ja ik vind het ook wel heerlijk hoor om thuis te zijn voor mijn kinderen maar het lijkt me ook wel weer wat om iets te doen omdat je wereldje wel klein word want iedereen in de omgeving werkt wel enz.. maar genieten doe ik zeker wel met mijn meiden en leuke dingen natuurlijk.

Kan me voorstellen dat je niet elke maand wil puzzelen om de eindjes aan elkaar te houden, dat zou ik ook niet willen hoor dat als ik eens wat wil kopen dat ook gewoon kan.
    En ik heb een shop tik dus dat zou helemaal niet goed zijn hihi!
    Zijn jullie een beetje handig dan dat jullie zelf een huis willen opknappen? is wel handig een man die wel wat kan klussen!
    Hier heb ik een man met 2 linkerhanden kinderkamers enz. heb ik allemaal in elkaar gezet want doom kan nog geen spijker in de muur slaan!

Josien wat leuk baby van de maand! en win je dan ook wat of is het gewoon voor de gein en natuurlijk enorm trots zijn!
    Hij is echt vlug he! tandjes, rollen!
    Over de voeding kan ik niet zo heel veel zeggen ik weet nog wel dat ik bij mn andere 2 eerst niet de fles heb vervangen maar iets minder gegeven. ik zou mischien 150 doen want Sam is niet zo'n kleintje he! dus die kan best wat hebben!

Annabella welkom! wel een heftig begin zeg! gelukkig gaat het nu goed!wat had ze aan dr maagje dan? als ik vragen mag..

Luna wat een heerlijk mannetje is juliën toch! vooral die in het bad wat een charmeur al!!

Wendela noa krijgt ook nog geen potjes hoor! heb t wel geprobeerd maar net als luna zegt trekt ze gezichten alsof ze poep binnenkrijgt!

Luna staat zomaar ineens de uithuwelijking op losse schroeven.. Tja had Juliën maar voor noa moeten kiezen.. Maar noa gaat niet voor 2de keus:D

Deel Deze Pagina