Oktober 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door MamavanJordy, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    sorry niets terug gelezen, ff snel via mobiel heb lekker gewerkt en lig nu lekker in bedje mn bekken doen wel een beetje auw

2. zo, ff snel gelezen..

danjo, vervelend van je bekken..

annabella, welkom!

mooie foto's weer gezien..

maureen vind worteltjes echt super lekker!

hier vanavond alleen.. christian is met de crossauto bezig.. beide meiden liggen heerlijk te slapen.. maureen was zo moe, die is na de fles gewoon tegen mij aan in slaap gevallen (doet ze nooit! )

3. Tamale

Tamale Niet meer actief

Luna: Tara is zeker weer helemaal clean! :D
    Wel even flink poetsen, had met dr geverft dus ze zat goed onder zeg maar ! ;)
    Wat goed dat je het zelf kookt! Bevalt t de koning goed?

Curly: Super is dat!
    Nou geloof me! Er zit echt nog teveel vet op mijn buik!
    4 weken geleden had ik nog een vetpercentage van 33,6!!!!! ;)
    Dat is echt veel te veel..

Annabella: Welkommwelkomm! :)
    Ik hoop voor jullie dat je snel weer zwanger mag worden!

Luna: Wat een mooi ventje!! leuk blouse zeg!
    Hahahah die badfoto!!!! Miauw!!

Baby: Dankje, dat is een blouse van Feetje!

Wendelaa: Haha hier nog 1 die nog niks krijgt hoor! ;)
    Had t wel geprobeerd, maar vond t niks aanvullen en t kon Tara volgens mij gestolen worden..
    We hebben vanmiddag wel weer potjes gekocht, dus ga t binnenkort weer is proberen...

Blij eitje: AAAAH! Haha helemaal alleeennnn..

Sylvia: Hahaha!
    Maurice is wel handig...... alstie daar zin in heeft!!
    Mn vader is wel heel handig, en in de familie hebben we wel allerlei klussers zitten! ;)
    En je wereld word idd een stuk kleiner! Gelukkig heb ik n vriendin die ook niet werkt met een kindje.. Die is nu alleen op vakantie en voel me nu wel heeeeeel alleenig ;)..

Knuffel: ook wel lekker! Een avondje alleen..

Hier vanmiddag ook de handjes op t canvas doek gedrukt, hahah was moeilijker dan ik had verwacht!!
    Ik lag de hele tijd dubbel, en Tara deed net zo hard mee! ;)
    Ze had nog meer verf op de benen zitten dan op dr handjes, geweldig!
    Zal zo even een foto spammen als jullie m nog niet op hyves hadden gezien! :D

4. Tamale

Tamale Niet meer actief

:D Wat een lol!!!

5. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    leonie geweldig bij de action heb je ook blikken met klei voor handjes en voetjes.

josien hier met cb over gehad maar moest gewoon r
    4 flessen 180 blijven geven en ze krijgt een half potje fruit en half potje groenten

6. Tamale

Tamale Niet meer actief

Danjo, die hebben we al!! Maar ik kreeg het er echt niet in???
    Had het precies gedaan zoals de beschrijving maar de afdruk kwam er bijna niet in de staan :(, helaas!

7. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    ik ook niet maar goed nat maken dan handje en voetje erin en dan t natte weer eraf gieten dan gaat t dus wfl

8. Tamale

Tamale Niet meer actief

Ooh oke!
    Dan kan ik dat wel eens proberen.. Vond het wel leuk!
    Bedankt! :)

9. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    wel goed nat maken dan gaat het er dieper in en word t mooi. Zo ga nog ff atwt kijken en dan slapen

10. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    ben gewoon alweer klaar wakker,,zo maar ff een wasje aanzetten etc. Tis wel heerlijk om de vogeltjes te horen fluiten.

11. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Tjee wat een rust hier zeg hahahaha. Nou ik ga alvast mn aardappels etc klaarzetten :D beneden is ook alles alweer spik en span machine draait weer :D Straks alleen ff zuigen maar om 8 uur eerst mn meisje ff wekken en de fles geven

12. Zo, goedemorgen. hier weer een lekkere nacht. Maureen slaapt nog heerlijk.
    danjo, bij wat voor dingen liggen die blikjes voor handjes en voetjes?

trouwens, Maureen doet mee aan baby van de maand. is een foto met christian in het zwembad. het bijzondere aan die foto vind ik dat het een foto is van 2 mensen die de afgelopen tijd allebei voor hun leven hebben gevochten... dus als jullie willen stemmen?

13. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    kk hier bij de babyspullen je hebt rose en blauwe blikken zijn 3 nog wat

14. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Goedemorgen meiden!Hopelijk hebben jullie weer een lekkere nacht achter de rug!Hier gelukkig wel! Mijn vrolijke snuiter heeft net gegeten en ligt nu weer lekker te tukken..Heb de ha gebeld ivm vloeien na de mirena, hij vond dat t toch wel veel nog was je mag nl nog wel af en toe spotten maar niet echt vloeien..Dus de gyn bellen voor nacontrole…
    Verder vandaag lekker genieten van mn meisje en van het feit dat nu de zon nog schijnt en vd week niet meer grrrr…

@blijei; ik denk dat we al weg waren bij de chat hihihih

@danjo; rustig aan met je bekken!

@kk; dat in slaap tegen je aan vallen gebeurd hier ook echt heeeel sporadisch maar is zo lekker!Meestal als mevr moe is gaat ze nl draaien en kronkelen en wil ze gewoon naar bedje toe

@Leonie; hihih die handjes verven is moeilijk he!Maar wel erg leuk en wat een lol had ze zeg!

15. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    baby heerlijk nachtje weer gehad madame hier ook alleen mams weer vroeg wakker, ben ook niet gewend om voor 12 uur te slapen haha.

Hier ook flesje gehad en nu ligt ze weer in bed is altijd ff keten 10 min gillen gieren trappelen haha. Ik zet de 2e machine aan en ga ook nog ff uurtje liggen

16. Annabela

Annabela Niet meer actief

Goede morgen allemaal!

@josien: Wij vervangen nog geen flesjes. Megan krijgt 5x 180-5 en 's morgens een klein beetje fruit en 's avonds een beetje groente.
    Ze eet dan ongeveer een half potje op en daarna krijgt ze dan d'r fles, en die drinkt ze dan toch nog leeg.

@luna: Wat een lekker mannetje :D

@chat: Ik lees veel over een chat......waar is dat??

@sylvia: Het is een beetje moeilijk uit te leggen maar haar eten ging te snel door naar haar darmen. Hierdoor stroomde het er allemaal weer heel snel uit, als het ware. Ze kwam ook heel slecht aan en ze wisten heel lang niet hoe het kwam........
    Na veel onderzoeken en uiteindelijk een operatie is alles weer goed gekomen :D

@leoniiee: Wat een lekkere kledder foto!! hihihi

@Babydream: He wat vervelend dat je na vloeid, ik hoop dat de gyn iets voor je kan doen.

Hier een lekkere nacht gehad, meisje werd pas om 7uur wakker :D
    Vandaag komen mijn ouders terug van vakantie! Ze hebben een maand een rondreis door America gemaakt en ze zullen wel opkijken hoe hun kleinkind gegroeid is in een maand.

17. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    morning ladies.

sorry dat ik er zo weinig ben heb het zooooooo druk de laatste tijd bah.

wou efe iets laten horen.

kom snel weer mee beppen.

veel liefs jaja

18. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Zeg annabela...moet jij niet eens wat eerlijk vertellen..gister heette je dochter lisa nu heet je dochter ineens megan!Goh wie zou jij nou wezen jammer dat we je door hebben he SLOPPY

19. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    hahaha wat triest komt dan gewoon fijntjes onder je eigen naam mee babbelen want dit is idd wel zielig

20. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    jaja lekker aanjezelf denken meid , knuffel

Deel Deze Pagina