zo he, je let goed op baby! was mij nog niet opgevallen van die naam... het was toch ook megan lyza? vandaar de naam lisa?
@kk; ja en tel daar die operatie de ivf het beginnen voor de 2e en opa en oma naar ameriCa maar bij op en je hebt Sloppy...zwaar triest
@KK, gelijk gestemd! @Leonie, ben erg benieuwd naar t eindresultaat. Tara heeft er in ieder geval van genoten haha @Danjo, zeg denk je ff aan je bekken? Overactief typje...ppfff... @Jaja, rustig aan doen hoor meid. Hoe gaat t nu met Dylan? @Baby, vervelend dat je nog steeds zoveel vloeit. Hoop dat je snel bij de gyn langs kunt komen @Hier...Tim heeft geslapen van gisteravond 19.30 tot vanmorgen 7.30! De slaapkop haha Wel helaas weer 2 luiers met dunne ontlasting, al ziet het er anders uit als de diarree van afgelopen tijd. Stinkt ook vreselijk, heb al gekeken of ik tandje op zag komen maar dat is niet zo @Annabell???? of wie dan ook!....tja, leg dit maar even uit
Danjo: Ooh wat een tijd!! Lekker nog even slapen zo? Je bent goed bezig met de was enz! Ik moet altijd echt rustig wakkeer worden. KK: mijn stem heb je .. Baby: Nou ik ben benieuwd wat de gyn zegt! Bah dat constante vloeien is ook niks.. En handjes verven is echt moeilijk! Hahah, handjes dichtknijpen en zwaaien met de armen.. Alles zat onder! Annabella: Lekker nachtje gehad dus! Fijn dat je ouders weer terugkomen, ik denk dat ze hun ogen uitkijken! In een maand veranderd er heel wat! HUH, Sloppy??? Hahah! Waarom kom je niet gewoon onder je eigen naam!? Jaja: Hoe gaat t met Dylan?? Lief dat je iets laat horen! Wendelaa: Zoo die heeft lekker geslapen! Ruiken de luiers zuur? Wat sneu zeg..
Goedemorgen. Naja, hier wat minder want keelpijn is inmiddels volgens mij een flinke keelontsteking. Al 2 nachten niet geslapen, heb me vandaag helaas weer ziekgemeld (dus ben benieuwd of ik morgen nog een baan heb ) en moet straks naar de dokter. Verder voel ik me inmiddels wel weer goed, alleen mijn keel en oren en niets helpt meer. @Josien: jaaa, had gezien dat Sam baby van de maand is geworden! Wat super zeg! En verder gaat het dus ook helemaal top bij jullie, goed om te horen! Ik heb geen advies, maar het lijkt mij te vroeg om een fles te laten vallen. Voeding is nu nog bijvoeding he, geen vervanging van de fles. Dat is pas vanaf 6 maanden. Onze kindjes zijn nog best wel klein hoor en ze moeten al zo snel. Ik zou het niet doen maar dat is ik persoonlijk. @Luna: wat een lekker ding. Als het ooit uitgaat met Dyoni, heb ik nog wel een dame in de aanbieding @KK: wat super om te horen dat het bij jullie nu ook lekker loopt. Word daar echt blij van na het ziekenhuisbezoek van Maureen! @Leonie: geweldig dat geklieder! @Wen: heerlijk zon slaapkopje! @Annabella/Sloppy: ik heb maar 1 woord: jammer (eigenlijk heb ik er meer bedenk ik me net, maar die hou ik maar voor me)
@Leonie, zuur wil ik niet zeggen, maar wel een erg penetrant luchtje haha @Maia, he getver...jij blijft ook tobben zo zeg. Hoop voor je dat ze er op t werk wel begrip voor hebben
@baby: zal ik het maar niet doen @werk: tja, officieel is m'n proeftijd per 1 maart wel voorbij, maar ik heb morgen pas het officiele eindeproeftijdgesprek dus tja... ik had het ook liever anders gezien maar ja, het is niet anders, ik voel me op zich wel goed maar ik kan toch echt niet werken als ik geen stem heb, constante piepende oren enzovoorts..misschien dat ik morgen wel kijk of ik 's ochtends nog de opleiding kan doen en het gesprek, zodat ik wel m'n goede wil toon bij wijze van, ik zou vanmiddag na de dokter m'n leidinggevende even mailen dus ik zie het wel.. en zo niet, dan ga ik weer lekker bij mijn meisje thuiszitten en op zoek naar een nieuwe baan...
Maia: Jeetje jij blijft maar bezig he! Balen hoor.. Zou nu wel echt tijd nemen om even uit te zieken anders loop je jezelf alleen maar in de weg! Zie nu dat je je hebt ziekgemeld.. en ik neem toch aan dat je gewoon je baan nog hebt! Hun hebben ook vast wel gezien dat je niet lekker in je vel zit.. Slop: Ik snap niet zo goed waarom je dit doet? Ik vind het ook jammer... Naar mijn idee bleef je weg om danjo en baby, maar die zijn er toch ook nog gewoon als jij jezelf een andere naam geeft? En uiteindelijk was het toch wel uitgekomen.. Je had beter op je eigen naam terug kunnen komen en dan maar negeren wat jij negeren wil... Denk niet dat je hier vriendjes mee hebt gemaakt..
Ff vlug hoor maar haah ik was er gewoon ingetuimd! baby wat let je goed op! o ze had een naam geschreven nouja daar had ik ws overheen gelezen en nu ik me bedenk ja ivf en maagoperatie.. Sloppy je kan toch met je eigen naam komen?? als je het hier mist dan kan je dat ook gewoon zeggen dit is een beetje raar..
Wauw maia! Gefeliciteerd!! Wat snel!! Nog een maand en dan is t alweer een half jaar geleden voor je!! Ik vind t soms wel moeilijk hoor dat t zoooo snel gaat!! Een jaar geleden was tara een paar milimeter en nu is ze over de 60 cm.. pfff......
Sorry, maar ik dacht toch echt dat ik niet welkom was En ik mis het klessen hier zo! Het gaat nu zo goed met ons meisje en eigenlijk kan ik het nergens van de daken schreeuwen als hier. Nu geloven jullie mij vast niet meer Het spijt me dat ik het zo gedaan heb, maar ik wilde alleen weer mee kletsen..
ssst niet te hard zeggen maar Boaz heeft vannacht 9 uur tussen zn voedingen gedaan (was dan wel om 3 uur maar toch) en daarna pas om 7 uur ipv 5 uur wakker .... @Baby, wat fijn dat je een goede nacht hebt gehad. Ben jij trouwens nog aan t hoesten, ik was gisteren bij de apotheek en daar vertelde dat t heerst (zo'n hoest alsof je ontzettend rookt..) en ik heb hoestdrank gekregen. Met menthol-banaansmaak . Hoop dat de gyn weet wat er aan de hand is, dat is niets zo lang vloeien. @Maia, hoop dat ze wel hebben gezien hoe enthousiast je bent over je werk en dat ziek nou eenmaal ziek is. Heb t gevoel dat t wel in orde komt. ....en inderdaad niet wéér een catfight graag.... @Annabella, als je inderdaad Sloppy bent en ons toch wel mist, dan toch echt gewoon als jezelf weer terugkomen en het een en ander accepteren en weer verder praten. @Leo, wat een lol, had ze idd ook op hyves gezien. Nu nog t resultaat of heb ik dat gemist?? @Wen, heerlijk even een goede nacht...Wel weer balen van zn luiers, hoop dat t snel over is....ennuh ik ongeduldig??? @Jaja, knuffel en sterkte, helpen de nachten met oordopjes een beetje of lukt dat niet? @Danjo, balen van je bekken, lijkt me best frustrerend! @KK, zo fijn dat Maureen zo goed gaat. En mooie tekst op je hyves.