Oktober 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door MamavanJordy, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Leonie wat is het leuk geworden!! ikga dat ook eens proberen en de andere meiden zullen het ook geweldig vinden!

Denk niet echt dat het de moeite is om hier een catfight over te gaan houden vind het wel jammer dat sloppy de andere zo voor de gek wou houden..

Ga weer snel want ik moet nu ff crea gaan doen want danique en luna willen een dipsy hoed.. (teletubbies)

2. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    heb je al kijkers gehad Leonie ?

3. leuk zeg leonie!

4. Tamale

Tamale Niet meer actief

Sylvia: Hahah! succes met je dipsy hoed! ;)
    Is dat die lange staaf?? Die is nog niet zo moeilijk om na te maken?

Danjo, nee nog niet! :(
    Er staan er nu ineens 3 te koop in dit complex!! En nog 1 huis in de straat!!!
    Dus ik baal er flink van. We zitten erover na te denken om de prijs omlaag te doen, maar we weten t nog niet zeker..

5. :D :D hier ook 1 die niet weet of ze moet huilen of lachen als mama zingt :D :D

6. rinslll

rinslll Bekend lid

19 jun 2009
    624
    0
    0
    @ Allen, hooooooooooooi.

Heb wel beetje bijgelezen maar ff geen tijd om uitgebreid te reageren, sorry.

@ Annabel, ik dacht het gister al toen ik las over die operatie.
    Ik vind dit niet echt een goede manier om terug te komen maar goed, als je wil posten doe dat vooral want het is natuurlijk een forum als er maar geen gezeur ofzo komt dan doe dat maar via pb.

@ Maia, je bent toch niet een hele maand ziek geweest ofzo daar?
    Wel raar als je daarom je proeftijd niet zou halen, je kunt toch ziek worden?
    Morgen had je gesprek?
    Ik zal voor je duimen.

@ Zelf drinken, hier wil tijn nog steeds de fles vast houden, nu heb ik van mijn vriendin handvaten gekregen die op de difrax s flessen passen en stoer dat hij het vind joh, misschien een idee?

@ Eten, gister heeft hij lekker verse worteltjes gehad, dat ging er ook goed in.

A.s weekend gaan we een weekendje weg naar limburg, en er zit een zwembad bij, zwemluiers kun je die gewoon bij kruidvat halen?

Hier gaath et goed, blij en vrolijk mannetje en wil proberen te draaien volgens mij.

7. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    sloppy, wat mij betreft ben je gewoon welkom hoor. Onder welke naam dan ook!!

catfight, laten we alsjeblieft niet weer beginnen dames en elkaar in z'n waarde laten. En idd als je niet op iemand wilt reageren, dan doe je het toch gewoon niet....

Leonie, wat zijn ze leuk geworden!! Ik zal vandaag even een fotootje van de voetjes posten!

8. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    rins, lekker hoor naar limburg. Hier kan je zwemluiers iig bij de kruidvat halen en anders hebben ze ze ook van Huggies!

9. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    rins lekker het weekend weg geniet dr van

Leonie moeilijk moet natuurlijk wel leuk blijven he.

kk gelukkig ben ik niet de enige

10. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Danjo, hier een dochter van 4 die dan zegt; mama, doe maar even niet zingen...

@Rins, zelf vind ik de huggies zwemluiers fijner als die van de kv

11. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    wendelaa geweldig hahaha mooi is dat die kinderen oh zo eerlijk

12. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Wendelaa, oh wat heerlijk zo'n eerlijk kind!! haha

hier, saai in huis bezig. Veel strijk e.d. Kan niet weggaan aangezien in controle kan krijgen van de arbo-arts...

13. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Alloha ladies,

Hier is ik weer ffkes!

Heb alles weer bijgelezen maar ook alweer grotendeels kwijt! Ontzwangeren he!:p

Maia: Komt vast helemaal goed met je baan hoor! Eerst nu ff echt beter worden..

Annabella: Welkom! Jammer dat je zo binnen wil komen;).

Hier Boaz nu al 2 dagen en 1 nacht niet ingebakerd en dit gaat goed!!!! Alleen jammer dat hij om 5:00 bedacht dat hij trek had! Hij had gisteren op het kdv totaal van 2 flessen 120cc laten staan, dus die wou hij nog wel ff hebben....
    Bij het cb geweest en onze man begint in zijn lijn af te zakken!
    gewicht was in 1,5 maand tijd maar iets aangekomen..
    7832 gr
    66cm
    hoofdomtrek 43,5 (GROOT)
    Moet over een maand terugkomen voor zijn hoofd omdat hij ook een afplatting heeft. Alleen niet echt achterop zijn hoofd, maar wat wil je met zo'n groot hoofd! Ook kijkt ze dan nog een keer naar zijn tong.. Ik vroeg toch een paar weken geleden of jullie kids ook zo raar aan de onderkant vd tong wat hadden. Nou de dokter kwam er even bij en die vond het ook vreemd. Dus volgende maand kijkt ze nog eens verder..Prikjes zitten er weer in en mannetje ligt heerlijk te slapen in zijn slaapzak!!! Ik is blij....

Ga proberen vandaag weer overal op te reageren als de kids het toelaten;)...

(by the way: ik heb zin in de MEETING:D:D:D)

14. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Joenka, Boaz is dan idd maar weinig aangekomen in een maand tijd. Gelukkig kan ie t wel hebben hihi.
    Maar waar heeft ie zijn afplatting zitten dan?

15. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Wen: Ja, hij kon het idd hebben:D! De afplatting zit meer bij de kruin boven.. Zij dacht dat dit misschien naar boven trok omdat zijn hoofd best groeit.. Hij heeft ook geen voorkeurshouding en was/is volgens de fysio symetrisch...

16. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Curly is wel minder dat je niet even weg kan ofzo. hopelijk kotm die snel dan kan je weer ff weg of is het niet zo dat als ze zijn gewesst dat ze dan even niet meer komen?

Joenka wat fijn dat het slapen goed gaat zonder inbakeren!
    5uur! Boaz is wel een vroege vogel he!
    Noa heeft dat niet met dr tong maar ik snap DEnk ik wel wat je bedoelt.. Is dat het tongriempie verder vast zit als normaal? zodat hij zijn tong niet ver kan uitsteken?
    Een vriending van mij had dat en dat hebben ze toen wat losser geknipt.
    Ben ook wel benieuwd waar die afplaating dan zit?

17. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Sylvia: Nee, niet het tongriempje! Het lijkt een soort wildvlees in de vorm van een C en dan met de open kant naar achter zeg maar! Snap je het nog???
    Boaz is normaal niet om 5 uur wakker hoor, hij vond dat hij nog recht had op eten denk ik:D.
    Afplatting zit zeg maar net achter het hoogste punt, waar die net niet op ligt....

Wendelaa: Hihihi, zo lekker eerlijk die kinderen he!

18. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Joenka, dus echt een afplatting van t liggen.
    Wel fijn dat het dan niet door een voorkeur komt, maar dan had je t ook wel eerder al gemerkt.
    Nu dus veel op zijn buik en zij leggen in de box;)

19. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Joenka de prikkies zitten er weer op minder van de afplatting en dat ie niet zoveel is aangekomen ( maar das niet zo erg toch)

20. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Jeuhh lekker dat happie mams ( vers van de pers)

Deel Deze Pagina