Zal ook wel komen door het slechte drinken de afgelopen tijd naomi was de laatste keer ook niet zoveel gegroeit kwa gewicht
Zingen: Tara vind t helemaal geweldig!! Vooral hoofd,scouders knie en teen! Hahah! Als je dan met die armpjes gooit vind ze helemaal super. Danjo: Wat bedoel je precies met : het moet leuk blijven? De prijs bedoel je? Curly: leukk!! Ik ben benieuwd! Succes met de strijk en de arbo arts! Wendelaa: Hahah!! mama doe maar even niet zingen!! Geweldig!!! Joenkaaa: Mooi dat t goed gaat zonder inbakeren, jammer voor je dattie op zon lekker tijdstip voor de fles komt! Ben benieuwd wat ze over zn tongetje en afplatting zeggen! Danjo: Wat een schatje! Vrolijk moppie ofniet!! Wat houd ze alles netjes schoon met een hapje! Tara zit dan helemaal onder!
@Joenka....deze Boaz heeft ook omtrek 43...maar niets over gehoord dat t groot zou zijn. Ben benieuwd hoe je die afplatting dan kan verhelpen als t niet door liggen komt... @Danjo, heerlijk wijfie....ben benieuwd of t de 13e ook zo netjes gaat @Zingen...Boaz weet gewoon nog niet dat t ook mooi zou kunnen klinken, hij kent alleen nog mijn vals gezang en dat accepteert ie voorlopig nog @Leo, dank voor t showen, voel me vereerd en ik hoop dat jullie snel nieuwe muren hebben om ze op te hangen. Ik vind ze iig heel erg leuk geworden. @Sylvia....deze Boaz is de vroege vogel...maar misschien begint hij t te leren...Hoe gaat t met de dipsey hoed? wel showen straks he? @Rins...leuk vooruitzicht naar Limburg @dames...heb Boaz jullie aanmoedigingen laten lezen dus hoop dat ie t heeft begrepen
leonie ik bedoel idd de prijs en euh netjes eten begint bij mama he hahahahaha. Ei je mag oefenen op naomi maar we houden het wel netjes he , zal speciaal voor jou een weggooi slabber meenemen en extra kleding haha
Danjo....ben bijna blij dat je niet naar de meeting in spijkenisse komt ....wat zal jouw huis schoon blinken zeg.... ennuh @spijkenisse meetingdames...hier is t wel schoon hoor, haha straks komt er niemand meer
Sylvia, ja klopt je krijgt 1 keer controle aan huis en mocht je dan langer ziek blijven dat moet je naar arbo toe.... Ze komen 2de of 3de dag, dus wacht het maar af. Danjo, leuke foto!!!
Goedemiddag! Nou ik heb een antibioticakuur gekregen van de dokter. Waarschijnlijk is er van de vorige keer dat ik ziek was (2 weken geleden??) een ontsteking blijven zitten die dus die giga keelontsteking veroorzaakt. Maar hiermee zou de ontsteking weg moeten gaan. Mag ik wel even gillen verder??? Kom ik thuis van de dokter (manlief is thuis want dinsdag is papadag), haalt hij net Fleur uit bed, krijg ik haar in mn armen geduwd of ik haar even een flesje wil geven. Pardon? En hij gaat zelf lunchen??? Wel even gevraagd (zo goed en kwaad als dat lukte ) waar dit nu weer op sloeg, ja hij had honger ehhhh je weet dat ze altijd tussen 11:45-12:00 komt voor een voeding, dan zorg je er toch voor dat je daarvoor wat gegeten hebt?? Of ben ik nu gek? Echt serieus, ik kan nooit ziek zijn hier, ben ik ziek, is hij het een dag later ook enzovoorts naja, hij had wel door dat ik not amused was @Joenka: fijn dat het goed gaat zonder in te bakeren. @Danjo: geweldige foto @Zingen: Fleur zit me altijd dommig aan te kijken en te lachen.. maar volgens mij meer uitlachen dan dat ik zo goed kan zingen
maia, ik hoop voor je dat je kuur snel aanslaat. Ik snap trouwens helemaal wat je bedoelt. Als ik de hele dag met Britt in de weer ben geweest vind ik dat vrienje ook wel even een flesje kan geven. Heb ik even me handen vrij en hij kan tijd aan z'n dochter besteden. maar meestal heeft die wel iets (eerst eten, douchen, enz), biedt aan om een flesje te maken en geeft mij vervolgens de fles van: zo alsjeblieft!
Danjo: Hahah daar kun je nog wel is gelijk in hebben! T feit dat ik een bossche bol niet op kan eten zonder dat t achter mn oren en tussen mn tenen zit zegt genoeg denk ik! Klungel ei: Hahahh Zo zie je er niet uit, dat scheelt een hele hoop! Maia: En jij hebt haar ook nog de fles gegeven? Ik had m heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel boos aangekeken en zo hard met mn oren geklapperd dat Tara zo weer bij m in de armen zou vliegen. WAT!! Ik ben ziek!!! Als mannen ziek zijn (verkouden) vergaat de wereld, maar vrouwen zijn superhelden waarvoor alle taken dan doorgaan. Wel heel lief van je hoor! Fijn dat je er een kuur voor hebt gekregen, brr ik haat keelpijn! Beterschap!!
Wat een zalig weertje zeg!Net lekker 2 uur met Dyoni buiten gewandeld heerlijk! @blijei; leuk een EHBO cursus!Altijd doen! @reacties;heerlijk dat ze steeds meer gaat reageren,Dyoni klept altijd lekker terug hele verhalen echt geweldig! @Leonie;ze zijn lief geworden!Leuk voor later! @Sylvia;succes met crea en! @Rins;das een goed idee ik ga ook kijken voor die handvaten!Veel plezier t weekend! @Joenka;Zo Boaz is voorlopig van zn prikjes af!Enne zn hoofd is toch niet zo groot?Wel benieuwd wat t met zn tong is @Danjo;ooh wat is t toch een vrolijk poppie!