Oktober 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door MamavanJordy, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    even ego,

Ben druk met Britt aan het oefenen met omrollen, maar mevrouw blijft iedere keer hangen haha!

2. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Slabbers ik lees al dat meerdere mensen een slabber nodig hebben nou ik neem ze wel mee hoor :D

Ei tis wel wat een klungeligeitje whahahahaha sorry, maar mijn huis blinkt niet hoor ik heb er wel een hond van 50 kilo lopen met heeeeel veel haar

Maia hier geen last van juist als ie thuis is doet ie alles met zn meisje , maar ik ben iemand dat als ik thuis ben het graag zelf doe :D

3. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    België
    Maia, wat jammer dat je nog niet genezen bent, en dat papadag een beetje op jouw nek komt nu dat je ziekjes bent.Hopelijk ben je snel weer opgenknapt
    Fleur's papa kan beter eerst het beebje voeden en dan zelf eten, of als fleur nog in bed ligt eten, zo doen wij dat ook

Blij ei , het huisje weer schoon maken bah, ben blij dat ik een schoonmaakster heb, kunnen jullie niet iemand aannemen met dienstencheques zoals bij ons?

Donjo jouw huisje ook weer spik en span, en wat leuk dat je kleine meid zo netjes kan eten

Zingen, onze Senne is helemaal gek als we beginnen zingen ook al klinkt het niet altijd even zuiver lol

Baby, hopelijk kan je snel naar de gyn want zo vloeien is helemaal niet leuk

Wendelaa, wat heeft jouw mannetje goed geslapen, stiekem ben ik wel een beetje jaloers, alleen jammer van de poepluiers, ah en mijn zoontje krijgt ook nog steeds geen groenten of fruit dus je bent niet de enigste

josien wat leuk dat jouw zoontje baby van de maand is geworden, heeft mijn stem toch ook wat gedaan lol

Luna wat een schatje

Sloppy, ik mis je hier wel hoor meid en super dat het nu goed gaat met je meisje schreeuw het maar van de daken

hier jammer genoeg vanacht een brakke nacht gehad, maar hopelijk gaat het morgen weer wat beter

zo ik heb eens een super lang berichtje gemaakt , en mijn geheugen doet het weer redelijk al heb ik een klein spiekbriefje gemaakt zodat het toch wat gemakkelijker ging

xxxx

4. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@danjo;goh dat klinkt bekend over paps/mams rol in huis hahaha

5. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    baby dat betekend graag zelf de touwtjes in handen hebben

6. 0babydream0

ja dat bedoel ik hahahaha herkenbaar

7. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Maia: Fijn dat je een antibiotica kuurtje hebt gekregen! Nou hopen dat het snel aanslaat!
    Mannen: Idd als moeder kun je nooit ziek zijn! Als ze zelf al een kuchje hebben zijn ze ziek! Rob heeft met 36,8 ook al koorts:D.. Maar thuis blijven doet hij dan weer nooit>?!?!??!

Eitje: mmm, denk dat ik een plekje onder de carport voor je reserveer:p! heb net m'n muren weer wit, wil ik graag zo houden....

En....vooral op de buik leggen denk ik?? (voorkomen afplatting)

Schoonmaken: Pff, wordt al moe als ik Danjo haar activiteiten lees;)! Hier ook absoluut geen schoonmaakwonder! Mijn moeder maakt 1xper week een ochtend schoon, verder wel elke dag stofzuigen...

ei: Kinderehbo altijd handig!! Ik heb beide, dus kinderehbo en de BHV.. hihihi, moet altijd lachen om het onderdeel "piemeltje tussen het ritsje:D"

Hoe zit het trouwens met de fohn???

Curly: Hier eentje die ook niet draait hoor en als ik hem help dan wint de zwaartekracht het;)...

Baby: Hij heeft een breed hoofd en schijnt wel groot te zijn! Maar als ik lees dat andere Boaz ook 43 heeft??? Vraag ik het me af... Alhoewel vergeleken met de rest van zijn lichaam, ja!:p
    Lekker zeg, met dit weer een flinke wandeling!

Kitty: Wat zijn dienstencheques???

Touwtjes in handen, had ik bij Britt ook maar ben er wel klaar mee! Nu mag hij aan het werk! Vandaag is hij ook voor het eerst meegeweest naar het CB..
    Boaz ligt weer heerlijk in zijn slaapzak te snurken! Nog geen last van zijn prikjes...
    Hihi,hij krijgt nu ook andere poepbroeken!

8. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    hallo allemaal!was ik weer eens.... ik red t niet om van pagina 120 tot 126 te reageren hoor!

heb wel superfoto`s gezien, van verf, hapjes, tongen en badjes, geweldig!!!!

sloppy, welcome back. fijn dat t weer goed gaat met megan!

wij hebben n weekend weg geboekt naar aelderholt in drenthe, weekend van 16 april. schoonouders, schoonzus met dochter en nieuwe vriend en wij met z`n drietjes. helemaal leuk!

de hapjes van tess gaan goed, al wordt haar poep meteen weer n stuk dikker. en stinken!!! ze eet nu ongeveer 8 lepeltjes.

gisteravond was erg leuk, mijn vader keek toch ff raar toen hij ons zag binnenkomen! hij is erelid van de vereniging geworden, omdat hij de andere 3 onderscheidingen (bronzen, zilveren en gouden EHBO-kruisje) allemaal al had. jammer genoeg kon de burgemeester er niet bij zijn.

9. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    joenka, wat fijn dat boaz zo goed slaapt zonder pacco!!!

10. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    ellen fijn dat het goed gaat met de hapjes en een geslaagt dagje dus met je vader.

ff vraagje aan jou , jij hebt dezelfde wagen he , als jij de de adaptors in je maxi doet klikt het dan ik druk me eigen een hernia maar geen klik wel trek ik hem er niet af zonder het knoppie ingehoud te houden.. en wiebelt die van jou dan ook nog iets ... warrig verhaal he

11. Maia

Maia Niet meer actief

papa/mamarol: meestal doet hij ook zat hoor, hij vindt het heerlijk om met Fleur te klooien/spelen/eten geven/enz... heb absoluut niets te klagen... behalve vanochtend even...

@ellen: kan me voorstellen dat je vader verbaasd was :)

12. 0babydream0

@Joenka;ach die Boaz lichtgeverderd typje hihih

@Ellen;leuk de suprise voor je vader!Jammer dat de burgemeester er niet bij kon zijn maar zn kleine prinses maakte heel wat goed zeker? En lekker een weekend in het vooruitzicht!

13. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    België
    dienstencheques zijn papieren betaalmiddelen waarvan je een deel krijgt terug betaald door de overheid om mensen in dienst te nemen voor huishoudelijke taken
    wij betalen per cheque 7.5 euro en krijgen 5.25 euro ervan terug
    xxx

14. 0babydream0

@kitty;dat is lekker dat hebben wij in NL niet

15. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    goh kitty, klinkt lekker!

danjo, ik klik de mc er wel altijd op ja. hij wiebelt heel iets, maar niet zo dat ik bang ben dat tess eraf of eruit valt. ik neem t onderstel wel mee als we naar joenka gaan, kunnen we t ff bekijken samen! ;) leonie heeft trouwens ook dezelfde wagen als wij, zag ik op haar hyves.

16. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    zit speling van een cm of 5 in ( tenminste heb ik zonder kind erin). ik neem de maxi mee geen onderstel maar kan ik het wel ff zien ja haha

17. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Zoals beloofd hierbij nog een fotootje van de voetjes die Britt aan d'r papa had gegeven voor zijn verjaardag.

18. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    leuk curly tis wel een hele opgave denk ik met verf

19. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    danjo, idd had eerst handjes geprobeerd, maar dat lukte niet.... en overal zat verf haha

20. mamavantess

mamavantess Nieuw lid

Hallo, ik ben hier nieuw en trotse oktober mama van tess.
    ik heb in de buurt geen mama´s (van mijn leeftijd een beetje)
    dus ik dacht na aanraden van een oudklasgenoot hier maar eens te gaan kijken.

Liefs

Deel Deze Pagina