Oktober 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door MamavanJordy, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    manlief belde, hij komt zo naar huis met guppie.
    Ze moet antibiotica krijgen omdat ze haar verdenken van een infectie in het operatiegebied. Ze is daar wel redelijk gaan opknappen en heeft ook wat gedronken en heeft tot nu toe niet gespuugd.
    Ze is nog wel zo slap als een vaatdoek dat wel... Mannetje komt nu lekker naar huis met de kleine meid....
    Hoop dat ze vannacht goed slaapt en geen pijn heeft.

2. sannie1982

sannie1982 Fanatiek lid

16 feb 2009
    1.002
    0
    0
    leidster op een kinderdagverblijf
    delft
    anas: jeetje zeg. |Heel veel sterkte!!! Gelukkig dat ze weer naar huis mag! |Hopeljk slaapt ze goed vannacht!!

blij ei: aaah lekker hoor bonaire!!! Zeker wanneer je daar vrienden heb zitten. Gaat welg oed komen joh die uren in t vliegtuig!!

Rins: hopelijk komt ie vannacht niet. Snap dat je vannacht wel goed wil slapen haha. Nog 1 dag werken en dan lekker lang vrij weer!!

wendeaa: heel veel beterschap met tim!

eehhh..verder weet ik t niet meer...

wapa en kk: geniet er maar lekker van dat jullie meisjes weer thuis zijn!

In de stad was t ff gezellig. |Ik heb alleen met nek verrekt ofzo dus kan maar 1 kant opkijken hahha. Gelukkig zaten ze allebei aan de goede kant dus kon iedereen aankijken! Vind t toch wel ff lekker zo'n avonde weg terwijl dennis hier voor tessa zorgt!
    Zo maar ff een zooi tijgerbalsem op mijn nek smeren en dan naar bed!

slaap lekker allemaal (incl kindjes :D;))

3. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Ff Snel:

KK: TOPPIE, lekker genieten weer van je gezinnetje!!!

Wapa: Toppie!!!! Jij ook weer lekker thuis genieten zonder stoorzender;)..

Wendelaa: He bah! Hoop dat Tim gauw zelf opknapt en dat een infuus niet nodig is!

Anas: P******, dat is balen! Hoop dat de antibiotica gauw aanslaat...

Blijei: Goed bezig ff naar Bonaire! Ik is jaloers!!!!

Rins: Leuk idee!

Sannie: Lekker he! Ff weer jezelf zijn zonder zorgen om je meissie! Nou is dat ook helemaal niet erg maar af entoe;)

Ellen: Tess ook een beetje ziek dan?

Rins: Hoop dat je de nacht lekker door kan slapen!

Gandor: NEEEEE, wil geen sneeuw meer! Ik ben klaar met die smurrie!

Baby: veel plezier bij oma!

Silvia: Oh, wauw echte uggs voor je meissie! En wat goed dat Noa gerold heeft!

Thanx voor de leuke reactie op de kast en mijn kids!
    De tafelpoten waren er om 17:30, dus gelijk in elkaar gezet en tafel gelijk ingewijdt!;) Ik bedoel dan om te eten he!;)

Danjo: Ik mis je vandaag????

Nou ga lekker slapen! Misschien tot morgen, ik moet natuurlijk ff naar de voetbal!:D

4. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    wapa en kk super de meisjes weer thuis

anas heel veel sterkte meid

ellen ik wil je morgen een hele leuke dag wensen

5. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    naomi is nog steeds goed aan de roggel ik heb vandaag 7 flessen aangeboden en gemiddeld dronk ze 100 cc verder blijft ze gewoon lachen ondanks het gehoest en geproest

6. Maia

Maia Niet meer actief

@anas: heel veel sterkte en beterschap voor Laura en hopelijk slaat de ab snel aan en wordt ze snel weer beter!!!

7. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    goedemorgen.

jeetje wat veel zieke beebjes heel veel sterkte iedereen!

anas:hoe ist met je guppie hoe is het vannacht gegaan?

danjo:jou meis ook al niet lekker wel heel fijn dat ze gewoon blijft lachen.

joenka:ind erg leuke kast en je kids natuurlijk ook.

gandor:bah ben het helemaal met je eens hier ligt ook weer sneeuw ik ben er zo klaar mee bah!

baby:hoe was het bij oma?

silvia:hihi stand en land afgezocht maar je hebt ze leuk hoor!

wapa en kk:lekker genieten nu he heerlijk dat ze weer thuis zijn.

sannie:hihi gekke fratsen uitgehaald jij hoe ist nu met je nek? efe lekker he er tussenuit!

blij ei:mmhh lekker hoor vakantie en een nanny is natuurlijk nooit verkeerd haha.

Zo rest weer efe kwijt.....

Hier is het zoals wendelaa altijd zegt echt kut met peren!
    Meneer is al 3 dagen echt hangerig huilerig en niks is goed gisterenavond voor het eerst rijstebloem bij de laatste fles gedaan en heb in totaal maar 3 uurtjes geslapen meneer was iedere keer wakker en huilen nu weet ik niet goed of het door de rijstebloem komt of omdat meneer zo verkouden is dus mooi balen als ik nu overdag efe bij kon tanken maar dat zit er ook niet in want hij slaapt echt slecht overdag! hoop echt dat dit snel beter gaat want heb het echt efe gehad!

zo weer klaar met klagen!

veel liefs jaja

8. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    toen ze gistereavon net een half uur in bed lag spuugde Laura weer alles onder. Ze had daar de 1e gift antibiotica gehad, en daardoor was de koorts wel iets gezakt al...
    Ze heeft goed geslapen toen ze eenmaal sliep. Ik was bij haar blijven zitten tot ze in slaap viel, en vannacht ben ik wel 3 x gaan kijken.
    Nu slaapt ze nog, en geef ik Mike de fles. Ik ga zo even naar de dienstdoende apotheek om die antibiotoca op te halen.
    Door die k*t sneeuw en gladheid bah!!!

9. Maia

Maia Niet meer actief

Fijn dat ze in elk geval heeft geslapen anas!

@jaja: *knuffel* je woont te ver weg maar je zou hem zo langs mogen brengen om zelf even bij te tanken! Misschien heeft hij even tijd nodig om aan de rijstbloem te wennen!

@overige zieke kindjes: beterschap!

10. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Anas, fijn dat ze weer thuis is, maar wat een pech zeg dat dit nu gebeurd! Hoop dat ze door de ab snel opknapt!

@Jaja, moest even lachen om de uitdrukking.
    Alleen niet leuk hoe het gaat bij jullie....T lijkt mij niet door de rijstebloem te komen als ie al zo huilerig enzo was.
    Lijkt me dat m iets vreselijk dwars zit.
    Als ie zo verkouden is, heb je al neusspray ofzo geprobeerd?
    En wat ik ook gewoon doe, als ik merk dat ze bijv door de verkoudheid zich niet lekker voelen, gewoon een zetpilletje geven. Soms voelen ze zich dan toch even beter en kunnen ze lekker slapen.
    Weet dat sommige hier er niet zo van zijn, maar zels artsen adviseren het. Ik bedoel, zelf neem ik ook weleens paracetamol ook al heb ik geen koorts.
    En na 4 jaar met Evam ga ik er wel makkelijker om.
    Beterschap in ieder geval met alles daar.

@Sannie, super dat het zo gezellig is.
    Maar verrekte spier...liep er een leuke vent langs;)

@Joenka, maar goed dat je t erbij zet...anders kreeg ik nog rare gedachten hahaha

@Hier, gisteravond nog contact opgenomen met de hap.
    Tin spuugde niet meer, maar dan moest ik ook echt niet meer als 100ml geven. Wel had ie ineens 38,5 koorts.
    En viel op een gegeven moment op mijn arm in slaap, dat was 5 min na de fles. Nou hij slaapt NOOIT bij me op de arm in....
    Wordt eerder boos dat ie slaap heeft en niet in bed ligt haha
    Mocht om 23.30 nog een keer langs komen.
    Nog steeds niets ernstigs aan de hand...kreeg advies om zetpil te geven en weer goed in de gaten te houden. Ook heel irritant, Tim ziet de arts en begint meteen te lachen! Heeft ie gister de hele dag niet gedaan naar me en daar doet ie t vollop
    Bij thuiskomst tegen 0.00 nog een flesje gegeven..die bleef er van boven in, kwam er alleen van onder uit! T hele kind zat onder de diarree....vanmorgen om 6.00 werd ie weer wakker van de diarree. Hij heeft om 6.30 een flesje gekregen van ongeveer 150 waarvan 30 ors. Hij liet 20ml staan. Vooralsnog zit het nog in zijn lijfje. Wel nog steeds koorts, 38.1....
    Dus we kijken het maar weer even aan.

11. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    wendelaa:ja kut met peren wordt hier ook gezegd haha.
    En ind denk ook niet dat het door de rijstbloem komt denk zelf dat hij in een sprongetje zit rond 4 en halve maand is er weer een spronetje maar denk dat hij er nu in zit hij wil niks alleen maar bij mij zitten en dat is ook niet altijd goed bij hem maar ind een zetpilletje zou mis wel schelen ga ik vandaag toch uitproberen.
    Jeetje tim is nog steeds niet lekker ind goed in de gaten houden das echt niks als je beeje aan de diaree en spugen is succes!

maia:bedankt voor je aanbod en je knuffel natuurlijk ja helaas woon je te ver weg haha.

anas:fijn dat ze toch geslapen heeft veel succes door de sneeuw bah!

12. rinslll

rinslll Bekend lid

19 jun 2009
    624
    0
    0
    #372 rinslll, 24 jan 2010
    Laatst bewerkt: 24 jan 2010
    Mogguh,

@ Anas, fijn dat ze goed geslapen heeft

@ Wendelaa, dat schiet echt nog niet op bij jullie he?

@ Jaja, moeilijk lijkt me dat.
    Tijn heeft de eerste ong. 6-8 wkn veel gehuild en werd er gek van en bij mij breekt het slaapgebrek altijd al snel op.
    Succes ermee.
    Hebben jullie eigenlijk nog een afspraak bij de kinderarts of pedagogisch medewerker staan?

13. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    rins: bij de pedagogisch medewerker zijn we vorige week geweest kon helaas niks betekenen voor ons want we deden alles al wat we kunnen doen 1 febr moeten we weer naar de ka maar zij kan ook niks voor ons doen we moeten hier gewoon doorheen en maar blijven hopen dat het beter gaat!

14. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    ik ben blij dat dit forum er is kan ik teminste men ei kwijt want veel mesnen begrijpen me ook niet in mijn omgeving veel hebben nog geen kindjes en jullie dames zitten nu vers in de beebjes van ong even oud!

15. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Wist je dan maar hoe lang het nog duurt voordat het over zal zijn, lijkt me zo frustrerend dat je niet weet wat je nog te wachten staat...
    En idd, mensen zonder kids begrijpen dat niet...krijg je een reactie als; ja hoort erbij..of..je wilde toch zelf een kind..
    Met andere woorden; zeur niet!

16. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    ind wendelaa die reacties krijg ik! gelukkig snappen bijde oma hoe het is dus bij hun hebben we veel steun en ja hoelang het duurt zelf denk ik dat het echt pas beter gaat zodra meneer gaat kruipen stapjes zetten en zodra hij wat beter kan communiceren met ons dus dat is nog een hele lange tijd maar we genieten maar van de momenten dan dylan lacht en lekker speelt en wil knuffelen met ons daar kan je weer veel energie uit halen.

17. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@Curly, ik bedoelde er inderdaad niets mee. Ik vond het inderdaad vanuit de schrijftaal wat denegrerend overkomen vandaar dat ik ernaar vroeg. Mensen begrijpen mij ook weleens verkeerd en dan vind ik het ook fijn als ik daarop aangesproken wordt.

Zo nu lees ik even terug. Ben doodmoe want we waren gisteren pas om 1 uur thuis. Ben ik niet meer gewend. Juliën heeft daar lekker geslapen maar was vannacht weer om 05.00 uur wakker. Doet hij de laatste tijd vaak, hij heeft denk ik niet meer genoeg aan zijn voeding.

18. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@Jaja, nou, hopelijk vinden ze bij Dylan de oorzaak hoor. Huilt hij s'nachts nog steeds? Of is hij dan gewoon wakker?
    Hoe lang laat je hem huilen?
    @Anastasia, sterkte met je kleintje.
    @Wendelaa, goed dat je het in de gaten houdt. haha dat hij begint te lachen daar. Schijnt vaker voor te komen. ;)
    @GAndor, he bah weer sneeuw, hoef het even niet meer te zie n idd het aankomende jaar.
    @Sannie,leuk dat TEssa als zo spettert in bad. Juulz is altijd helemaal zen als hij in bad ligt. haha
    @Blijei, haha de Nanny! Leuk man bonaire! Lijkt me prachtig. Gaat miniman mee?
    @Ellen, gisteren nog gezelschap gehad op de chat? Ik was bij vrienden.
    @MvJ, laat die foto''s eens zien! Fijn dat ze het zo lekker vond

19. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Hoi meiden,

Hier 2 foto's van de fruithap.
    Reageer later want we hebben zo de doop van Evi.

KK en Wapa: fijn dat jullie beebjes weer thuis zijn. Hopelijk gaat het nu verder goed.

Jaja: hopelijk vinden ze idd een oorzaak bij je mannetje. Wat frustrerend dit.

Anas: sterkte met Laura. Hoe gaat het nu?

Bekijk bijlage 45639
    Beetje proeven, wat is dit?

20. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond

Deel Deze Pagina