Leonie nee Dipsy zijn hoed dat is die met koeienvlekken iets makkelijker!! Zingen ja hier zit noa altijd heel intressant te kijken als ik ga zingen of ze gaat lachen maar weet niet of dat nou positief bedoelt word Joenka ja ik snap het maar wat apart! ik heb daar nog nooit iets van gehoord alleen van het tongriempje. Gelukkig is het vroege wakker worden geen gewoonte en slaapt die morgen weer wat langer! Danjo leuk die foto en idd erg netjes eet ze! Noa eet hier slordig omdat ALs ze al een hapje neemt dr handjes erbij frommelt Ei is Boaz zo'n vroege vogel? elke dag? haha met de dipsy hoed ging het goed totdat ze ze in hun handen kregen binnen 1 minuut geen hoed meer over! Luna ging het heel leuk scheuren en Danique trok het zo hard over dr hoofd dat die in 2en scheurde.. dus kan m niet showen maar ze vonden het weer ff leuk. Meeting is dat nog steeds in de planning? Maia mannen..! heb er hier af en toe ook zo 1 al helpt die echt met alles hoor maar soms heeft die ook z'n kuren Hopelijk slat die abkuur snel aan en voel je je gauw weer wat beter! Curly leuk he als ze aan het oefenen zijn met omrollen, Noa word soms dan zo kwaad omdat ze op dr zij blijft hangen! nou dat gezichtje dan! echt grappig! Leuk ook al voetjes op een canvas! ik ga morgen eens ff opzoek! kan je het ook nog ergens anders halen dan action? die heb ik nl niet in de buurt.. Ellen heerlijk zeg een weekendje weg met de fam!Wat een mooie meid is Tess toch zeg heb ff bij je foto's gespiekt en wat woon je mooi!! Kitty wat ahndig! nee hier helaas geen schoonmaakster in dienst maar zou het ook niet prettig vinden een vreende die aan mn spulletjes enz. zit. Welkom mama van Tess! leuk dat je mee komt kletsen! Leonie bekende van jou?
Curly: Hahah! Wat lief! Ben benieuwd wanneer t dr helemaal lukt! En die voetjes zijn ook leuk gelukt zeg!! Superr. Ellen: Lekker zeg een weekend weg! We zullen je wel missen hier . Jammer dat de burgermeester niet kon komen, maar t was wel geslaagd? Danjo, ik heb ook dezelfde wandelwagen.. Ik hoor ook geen klik als ik de maxi erop zet. Hij wiebelt ook. maar ik kan hem er zeker niet afhalen zonder de knopjes in te drukken! mmm lekker een ovenschotel op. Nu nog even afwassen, douchen en dan lekker bankhangen!!
Sylvia, kom jij ook naar de meeting in Apeldoorn?? Ben zo nieuwschierig naar iedereen.. En ja.. mamavanTess is bekende van mij !
Onee dat gaat niet lukken denk ik moet van rotterdam komen beetje ver! en met het openbaarvervoer. dus dat zie ik niet zo zitten maar dacht dat er 2 gehouden werd. Welke ovenschotel heb je op? ik moet nog eten wij eten een mozzarella tomaat ben benieuwd.. Leuk dat jullie elkaar al kennen! gezellig!! veel plezier met bankhangen!
Ooh dat is wel een eindje inderdaad!! Er zijn er 2 ja, ook nog 1 in spijkenisse bij klungelei! Euh de ovenschotel van ovengeheimen: provencaalse aardappelgratin, met courgette, aubergine enzz. Erg lekker! Mozzerella en tomaat klinkt ook errug lekker! Eetsmakelijk . En dankje!! Bankhangen gaat vast lukken, ben ik een prof in !!
Hoi, Zo de werkdag zit er weer op. Het was druk op het werk en de spanningen lopen weer hoog op bij het personeel aangezien nog steeds niet duidelijk is, wat er nu gaat gebeuren met iedereen. Verder heeft Juulz vannacht weer heerlijk geslapen! Hopelijk was het geen eenmalige actie. Hij is wel nog steeds heel erg verkouden. Net een hele lading snot uit zijn neusje gehaald. Zo ga even teruglezen en kijken of ik kan reageren op de dingen waar ik iets over te melden heb. Aangezien er steeds meer bijkomen en ik weer aan het werk ben enz heb ik maar besloten niet meer op alles te gaan reageren want ik ben zo lang bezig. Als ik er ben reageer ik gewoon wat meer. Ik vind jullie nog steeds allemaal even lief hoor. haha.
Heey meiden! Dit is inderdaad niet bij te houden nu ik weer aan het werk ben... dus sorry ( alweer... ) Het werk bevalt echt prima!! Vindt het ook erg fijn weer aan het werk te zijn! Alleen is het even zoeken naar de balans... @rollen, hier nog niet.. @fruit/ groente, hier ook nog niet... toevallig dat ze zondag wel een lik van de appel van milan heeft gekregen ( probeert alles in haar mondje te stoppen.... ) en sindsdien is ze aan het smakken en kijkt ze het eten uit onze mond dus ws gaan we dit weekend ermee beginnen... @nieuwe forumgenootjes, Welkom !! @Luna, amen, ik sluit me bij jou aan... ik kon het altijd al moeilijk bijhouden maar nu helemaal... tegen de tijd dat ik ben bijgelezen... vraagt er wel iets of iemand mijn aandacht.... @meeting Apeldoorn, volgende week!!! Ik heb er zo`n zin in!! Ben heel benieuwd naar iedereen!! Wat zijn er trouwens weer een stel mooie foto`s voorbijgekomen zeg!! Wat een plaatjes stuk voor stuk!! ( las iets over uithuwelijken... zou toch grappig zijn als onze kids elkaar later in de kroeg tegenkomen... ) Nou nog even de andere 10 pagina`s bij proberen te lezen... xxx
@mamavantess, welkom! @leonie, ga je ook lekker bankhangen? Ik ook, gtst over een half uurtje. @Sylvia, dus Noa is wel gecharmeerd van je zangkunsten? @blijei, haha hier ook altijd wel wat te vinden wat ik kan doen in huis i.v.m. alle honden, paard waarvan ik vaak nog bossen hooi, stro en modder onder mijn laarzen heb hangen en papa die nergens op let en alles laat slingeren. Maar toch is het best schoon denk ik. @Maia, mannen en plannen. Hopelijk slaat de antibiotica snel aan! @Baby, lekker gewandeld vandaag! Was het ook weer voor ja. O lees van het vloeien, vervelend zeg! Heb je de Mirena? Zover ik weet moet het dan inderdaad juist minder worden. Misschien niet helemaal goed geplaatst. Doet het ook pijn? @Danjo, wat een leuke fotos van je meisje zeg. Haha. Zo schattig. @Leonie, grappig dat je weer een nieuw lid hebt geworven voor de oktobermamas! Ik ben destijds ook door jou hier komen kletsen. Alles goed met je taartje? Leuke schilderijtjes. O de koning vond het wel redelijk de bonen en aardappels. Haha WAT EEN LIEVE FOTOS VAN TARA! @Blijei, altijd goed ehbo. Hier heeft Guus het ook gedaan voor zijn werk en moet zeggen dat het erg fijn is. Laatst had Julien koortsstuipen en hij wist precies wat hij moest doen. O ik zie nu dat je gisteren ook nog bij de chat was. Ik was net weg voor een badje en Wen was even de reptielen verzorgen. @Sylvia, aaaaaahh maar gelijk heb je haha, ik begrijp wel dat Noa geen tweede keuze wil zijn. Juulz moet maar eens leren dat hij niet alle meisjes om zijn vingertje kan winden. @maia, gefeliciteerd met de 5 maanddag! @Joenka, hahaha die Boaz toch! Moest zo lachen om je verhaal. Wat wil je met zon groot hoofd .Valt toch wel mee? Haha. Juulz had ook iets van 41.5. dus toch wel iets afwijkends bij zijn tongetje? @Rins, waar in Limburg? Zwemluiers heb ik van Kandoo. Zijn fijne. @Wendelaa, whahaha die dochter van jou. Doe maar evne niet zingen. En tim weer diarree. Zielig zeg. Moet maar eens ophouden. @Maia, O dank je dat je Fleurtje aanbevolen houdt. Baby zei al dat Boaz, Boaz en Tim ook al in de rij stonden voor haar dus
@Wapa, jij pas weer begonnen met werken? Ik had dat ook zo erg hé, op zoek naar de balans etc. Gelukkig went het nu wat meer. @ALL, nu heb ik nog op iedereen gereageert. Verslaving?!
Luna: Ik dacht dat er al was beslist wie weg moest en wie kon blijven? Bah die onzekerheid is ook niks! Kan me voorstellen als je minder reageerd hoor! Nu je het zegt, Inderdaad!!! Waar sprak ik jou dan ook alweer??? In het forum over dildo's of .... Hahah. Met mijn lieve Taar gaat het goed! Ze vertikt het alleen om te slapen vanaf 4 uur vanmiddag.. Niet willen slapen, maar wel mopperen! Gelukkig krijgt ze zo de laatste fles. Hopsa in bed dr mee!
Wapa, doe t rustig aan meid! Wat super fijn dat je werk je goed bevalt. Leuk dat je dit weekend begint met de hapjes! Ben benieuwd wat ze er van vind!
wapa hoe was je eerste werkdag? Luna lekker gewerkt meid, tis zo wel druk he en dan ook nog die werkstress erbij bah. Tess welkom
@Sylvia...meeting in Spijkenisse is dan wel te doen voor jou.. 21 maart rond 13.30 uur. Baby, Kitty, Maia, Shaula, Sannie, Moor, Curly, Wendelaa en moi en misschien nog anderen? Als je komt stuur ik je mn adres. Hihi dus het crea-en was een succes alleen t resultaat van korte duur. @Luna, goed hoor al die reacties....en balen dat t zo ongezellig is op je werk. @Leonie, Boaz wil ook niet slapen vanaf 16 uur, vaste prik. Hij is dan vanaf 14 uur wakker en doodmoe maar slapen ho maar. En op zich prima maar zeker vanaf 16 uur wil hij alleen maar vastgehouden worden en nog beter rondlopen..... En dan rond 18.30 uur flesje en eindelijk slapen. Zou t liefst later willen maar ja dan is t heel lang, want dan heeft hij meestal zn lange slaapje @Wapa, wat fijn dat t goed is gegaan de 1e dagen, en maakt niets uit dat je niet op iedereen reageert. @Mamavantess, welkom..... gezellig hoor. @Curly, wat een schattig schilderijtje
Danjo die krijg ik morgen, moet half 12 bij arts zijn. Verder snel even terug gelezen alleen niet zo veel puf om op alles te reageren is zoveel van de laatste 2 dagen (hopelijk vergeven jullie me hihih )
Ei: Ohh dan heb ik niet zoveel te klagen dus!! Is soms wel even lastig he! Hoe laat krijgt hij zijn laatste fles? Rose: Spannend morgen! Succes.. en tuurlijk nemen we het je niet kwalijk! Waar had je trouwens dat leuke badpakje voor Eva gekocht als ik vragen mag? Bij de prenatal?
Wapa: Zo weer lekker aan 't werk! Kan me voorstellen dat je weer ff moet wennen! Mama v Tess 2: WELKOM!!! Curly: Schattig die kleine voetjes! Uithuwelijken: Hihi, Boaz valt voor je als een blok of niet!! Wat is de verhouding volgende week??? Luna: Bah! Dat is wel balen van de sfeer op je werk! Fijn dat Juulzz je in ieder geval 1 nachtje rust heeft gegund. Op naar de volgende! Tong had ze idd nog nooit zo gezien, dus ik zat er niet naast! Begon al aan mezelf te twijfelen dat ik allemaal rare dingen bij Boaz zag. Eitje: Hier gaat het sinds 1,5 week echt super met slapen. Boaz wou eers ook niet rond die tijd slapen en nu slaapt hij heerlijk!! Dus wie weet.. Rose: Ja idd??? Sylvia: Hihi, ach als het maar leuk was toch!!! Leo: Hahahaha, volgens mij verveelde je je gisteren of niet?? Hoeveel reacties je hebt gegeven op foto's op hyves! Lief , dank je! Kitty: Dat is nog eens mooi werk! Helaas hier moet ik het gewoon zelf betalen en krijg niks terug vd overheid heb het gevoel dat ik alleen maar geef!