Leonie ik heb dat badpakje gekregen ik zou niet weten waar ze dat gekocht hebben Hier ook lekker met me meissie geknuffeld nu ligt ze wat te protesteren in bed
heerlijk dat knuffelen, hebben jullie kindjes ook dat als je ze in de box legt dat ze ff daarna gewoon met het hele lichaam gedraait zijn . Dus als je dr zeg maar neerlegt zodat je dr aankijkt dat ze daarna op de kop liggen
Haha ja hier ook Danjo, soms doet hij dat ook in zn ledikant als ik m nog even laat liggen om wakker te worden en dan ligt ie niet zo lekker na een kwartslag... @Leo, nou hier nog een beetje vreemd met laatste fles... Is meestal zn fles van 18 a 19 uur maar dan komt ie sowieso nog 'snachts. Dat gebeurt ook als we m wakker maken om 23 uur dus daarom laat ik t maar zo. Misschien gaan we volgende week nog eens proberen om toch wakker te maken. @Rose, lekker gewerkt vandaag? All..slaap lekker straks of zitten jullie nu allemaal in de chat?
Haha ja Danjo hier ook een dame die de hele box doordraaid doet ze al een tijdje. Sinds een week ook veel op draaien van buik naar rug en rug naar buik echt een leuk gezicht. Blij ei ja hoor hier weer lekker gewerkt nu weer 2 daagjes vrij en dan vrijdag nog een dagje en dan weer weekend
Hier nog een luie donder! Hij mept alleen met z'n armen en benen overal tegenaan! Misschien nu die niet meer ingebakerd wordt dat hij overdag ook wat actiever wordt!!!
@Rose, succes morgen! Zo, Timmieboy ligt weer op bed. Die lag er vanmiddag om 16.00 in en heb ik tegen 20.30 maar ff wakker gemaakt. Lekker gebadderd, aangezien hij weer een volle luier had. Flesje gegeven en even van top tot teen ingesmeerd!
mamavantess welkom! hihi nog n tess op t forum. leuke naam he? wanneer is 'jouw' tess geboren? 'mijn' tess op de 25ste. rose, succes morgen! draaien, hier gaat dat moeilijk met de beugel... ze zal wat achter gaan lopen, maar als t goed is haalt ze dat allemaal snel weer in als de beugel af mag. wen, lekker dat tim zo lang geslapen heeft, als hij nu maar wel doorslaapt vannacht! ik heb me net gedouched, en tess ook, de spullen staan allemaal al klaar, en ik ga nu op tijd naar bed. kijken of ik t morgen in 1,5 uur kan redden om mezelf en tess klaar te krijgen voor 8 uur! hahah slaap lekker als jullie eraan toe zijn!
Joenka: Hahah nee, ik denk dan altijd: ach, als ik toch bezig ben! Kan het dan gewoon niet laten! Blij ei: Lastig dat je dan met de laatste zo vroeg uitkomt.. ben beneiuwd.. Slaap lekker iedereeen!!