Oktober 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door MamavanJordy, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Blijei: Ja, ik had vorige week al zo'n pyjamaatje gekocht en hij zit zo goed, nu voor maar 7,50!!! Dus ik ben helemaal heppy!;) Duurt het lang voor je de bestelling hebt?

Ellen: You go girl! Ben benieuwd of je het morgen ook wat relaxter vindt gaan! Als ik dat allemaal s'ochtends nog moet doen ben ik al chagarijnig voor ik op mijn werk ben;). En ik heb al zo'n ochtendhumeur!!!

2. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    sylvia, leuk dat je me hebt toegevoegd op hyves! mooie foto`s van je meiden zeg! je kunt echt zien dat t zusjes zijn, en toch zijn ze alledrie heel verschillend.

joenka, ik heb navvie in de auto, maar die is van 2003. is jouw straat van voor 2003? ik hoop t, anders moet ik ff routeplanner raadplegen...

nu ga ik echt slapen!

3. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@Leonie, dat klopt maar nu gaat de roddel dat er vanaf mei een faillissement komt en niemand meer salaris krijgt enzo… Ligt de directrice al in bed? Je sprak me in het klaagtopic. ;)
    @Danjo, was inderdaad een druk dagje. Hoe gaat het bij jou nu met het opbouwen van werkdagen? Bekken blijft nog een beetje spelen hé?
    @Blijei, nou ja….goed. Het is een soort verslaving denk ik. ;) krijgt Boaz trouwens nog bv?
    @Rose, spannend morgen! Succes.
    @joenka, jij dacht al dat je waanideeën had over de tong van Boaz? Haha. Maar het zal niet veel kwaad kunnen toch? Heb je al gegoogled?
    @Danjo, a schattig zeg. Knuffelze met Naomi. O de knuffelsessie heeft kort geduurd lees ik. Haha
    @Wen, o je was in de chat? Ik had de buuf op bezoek anders was ik wel ff komen kleppen.
    @Ellen, slaap lekker!!!

4. dropfruit

dropfruit Bekend lid

4 mrt 2009
    591
    0
    0
    Student
    in een huis
    heeey dames!

nou he he, eindelijk weer eens tijd om te schrijven, lees wel mee maar ben de afgelopen dagen zoooo druk dat ik er niet aantoe ben gekomen om te reageren...

@ danjo: jeetje jij bent er vroeg bij met een koken!! wij koken hier heel vaak niet eens, ik weet het heel slecht, maar ik werk savonds en heb vaak niet veel zin om om 15uur al achter het fornuis te staan..
    leuke foto trouwens!!

@ maia: beterschap!! klinkt niet leuk!!! keelonsteking is zooo verrot!!
    ik hoop voor je dat je de baan mag houden!!
    en gefeliciteerd met je 5devermaandag!!! :)
    mannen, ze zijn allemaal hetzelfde..;) die van mij heeft ook van die mega-irritante dingen, zo wordt die zondag gebeld of die meegaat naar voetbalwedstrijd, en 5 min is die weg en laat mij lekker allleen met de kleine terwijl ik nog de was wou doen, wou douchen, eten koken enz.. vet irri!!!

@ sloppy, van mij mag je terugkomen, ik heb geen problemen met jou, en met anderen trouwens ook niet! vind het hier alleen maar gezelli:)

@ leonie: leuk die voetjes en handjes!! mij alleen een beetje teveel geklierder haha!
    heb hier ook nog van dat gips liggen maar daar zit ik ook nog steeds tegen aan te hikken haha

@joenka: fijn dat het goed gaat zonder het inbakeren! hopen dat boaz voortaan de nachten ook lekker doorslaapt!

@ dienstencheques: fijn lijkt me dat zeg!! mag van mij ook wel in NL komen!

@ mamavantess: welkom!

@ lief: ga zo ff op de site kijken, ben benieuwd!!!

@ ellen: het komt idd vast goed met je meisje, dan maar wat later rollen enz, de beugel is ook belangrijk.. hoelang moet ze die eigenlijk omhouden?

zooo jeetje, alles bij gelezen van vandaag, verder terug lukt niet... dan ben ik zo nog 3 uur bezig met lezen!!

hier gaat alles goed, mevrouw is lekker druk bezig met rollen, vind haar soms helemaal aan de andere kant van haar bedje!!
    ook met de hapjes gaat het goed, al vind ze groente lekkerder dan fruit!
    ik zit hier trouwens op flessen per dag, maar ze weegt nog maar 5,2 kg.. is wel weinig of niet?
    maar als ik haar wakker ga maken snachts dan wil ze gewoon niet!!

ons schema is nu ongeveer als volgt:
    10.00 eerste fles 200cc
    12uur fruithap
    14uur: bad en fles200cc
    18uur fles 200cc
    1930 groetenhap
    22uur fles 200cc
    en dan slaapt ze door tot 10, dat is wel superrrrfjn!!!:)

zouden jullie misschien jullie schemas willen laten zien zodat ik een beetje kan vergelijken?

nou trusten dames, en hoop dat ik de aankomende tijd wat meer tijd heb om te reageren!

xx

5. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Goedemorgen,

@Drop, 4x 200 is toch niet weinig? Bij mij raadde ze aan of 5x180 of 4x180. Maar nu komen we ook soms op 6 flessen en dan 6x150. En hier nog geen fruit/groente
    ....en ritme hebben we nog niet echt gevonden, nu is het:
    03.00 - fles
    07.30 - fles
    11.00 - fles
    15.00- fles
    19.00 - fles
    en dan weer 03.00 uur

@Luna, nee sinds 2 wkn volledig fv. Soms een flesje bv uit de vriezer.

@Joenka, ongeveer 5 dagen was t.

6. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Goedemorgen! Lekker geslapen? Hier wel ga zo maar eens Dyoni een 1e voeding geven..

@drukke dames; ja sorry we kleppen ook zoveel hihihi

@Luna; k hoop dat Juulz vannacht ook heeft doorgeslapen!Ja ik heb de Mirena en na het plaatsen is het normaal dat je nog een tijdje (max 3 mnd) bloedverlies hebt..Heb er verder geen last van ofzo

@mvTess;welkom!

@Rose;succes bij de arts vandaag!

@Danjo;ja dat klokje rond draaien in de box noem ik het maar doet Dyoni ook erg grappig

@Joenka;ach ga je boaz nou in een nachtjapon hijsen?

7. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    ei 180 word 200 hahaha.

hier
    08uur: fles 180+6 ( maak haar wel wakker) na fles meteen na bed.
    10:30: fruithap( ronde deze tijd poepluier). Nu blijft ze wakker tot volgende fles.
    12:15: fles 180 cc. Na de fles slapen tot ong 4 uur
    16:30: groenten en fles 180cc. Nu weer slapen (18:00 na bed)
    20:15: 180+6 voor deze fles maak ik dr wakker en tegen 9 uur ligt ze weer in bed

8. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    morning ladies!

ik ga een poging doen te reageren sorry als ik iemand vergeet ik had zoveel tergelezen.

fotos:heerlijke fotos voorbij zien komen.

zingen: haha ik zing hier de hele dag door (al klinkt het voor geen meter zodra er iemand gaat zingen heeft meneer een bige smile hij is helemaal weg van muziek vooral van klap eens in je handje hij ligt gewoon in een scheur heb hier dan ook vaak kinderliedjes cd op staan hij vind het geweldig! echt heel leuk volgens mij wil hij later in een bandje net zoals zn vader.

meeting sorry sorry sorry maar ik kom niet ik durf het niet aan met dylan zo lang in de auto vind hij niks hij is niet zon fan van de maxi-cosi en dan komt hij dadelijk erg overstuur aan ik had jullie graag willen zien maar ik kom wel naar de volg meeting als de beebjes wat groter zijn!

nieuwe mamas welkom en ooooo wat een actie van sloppy! meer zeg ik er maar niet over!

maia: hoop dat de antibiotica aanslaat bah keelontsteking en niet lekker zijn heel veel beterschap.

danjo:lekker geknuffeld met je meid? hihi lekker he dat knuffelen dylan wil het gelukkig ook steeds vaker heeeerlijk!

joenka:knap hoor slapen zonder inbakeren hoop dat het goed blijft gaan hier blijft dylan nog efe ingebakerd!

ellen: lees goede berichten fijn dat het zo goed gaat heeft tess geen last van de beugel.

leonie:wat geweldig die voetjes ik heb meteen een leuk verjaardags kado verzonnen voor men man haha echt heel leuk. en ind heb efe fotos van tara op hyves beken en wat lijkt ze op jou zeg echt leuk!

luna: en al de wagen geprobeerd? ik had ook efe gerageerd op je onderwerp van de kinderwagen.

meer heb ik niet onthouden sorry.
    hier inmiddels begonnen met fruithapje en meneer lust ze goed en geen ractie tot nu toe volg week naar de dietiste! inmiddels slaapt dylan snachts in de kinderwagenbak naast ons bed zodat mama er niet ieder keer uit moet!
    vanmiddag weer naar de ka toe om alles nog eens te bespreken vindt het namelijk ook best eng want het fruit komt bijv ook omhoog bij hem en dan verslikt hij zn eigen heel lelijk niet dat dat een keer fout gaat!
    gelukkig gaat het overdag beter met dylan tussendoor is hij lekker vrolijk en lekker met mama knuffelen.

zo een heel verslag!

veel liefs jaja

9. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Jaja, jammer dat je niet naar de meeting komt.
    Maar ik geef je groot gelijk, is best vermoeiend voor zon kleintje.
    En aangezien jullie toch al zo aan t tobben zijn....
    Ben benieuwd wat de k.a zal zeggen.
    Mag ik vragen in welk z.h je komt met Dylan? Ben benieuwd of t hier is en je de zelfde arts hebt als ik hihi

10. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Oh haha Danjo slim ben ik he, nou ja maar dan klopt mn reactie nog steeds...

@Leo, op zich kan er nog een fles later maar dan moet ik m wakker maken zonder dat er 'winst' te halen valt in de nacht.

Maar nu ga ik het eens proberen om hem bijvoorbeeld 3,5 uur na fles van 18/19 wakker te maken, misschien dat dat helpt.

Straks naar Vlaardingen voor overdracht van mn werk....

11. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Ei, misschien dat dat helpt idd.
    Heb ik ook lang gedaan, Tim gewoon wakker gemaakt savonds.
    Nu begint ie vroeger zijn laatste fles te drinken en dan gewoon door te slapen!

12. Maia

Maia Niet meer actief

goedemorgen! Nou heb Fleur net naar het kdv gebracht, dat is leuker voor haar dan thuisblijven bij mij want het is me te vermoeiend om lekker met haar te spelen en daar krijgt ze wel genoeg aandacht ;) Ik duik zo weer mijn bed in. Gisteravond was de keelpijn op z'n hevigst, niets hielp en zelfs ademen deed gigantisch pijn. Nu lijkt het ietsjes beter te gaan, over een paar uurtje mijn volgende ab-pil en hopelijk helpt het allemaal snel want dit is zwaar irritant. :)

@jaja: fijn dat het beter lijkt te gaan met Dylan.

@schema: ehhh, nu weigert Fleur haar fruit enz. dus we zijn een paar dagen gestopt. Maar het is
    7:15
    11:45
    16:15
    21:30

13. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Goedemorgen!

Hier maak ik Eva wakker om 7 uur voor eerste fles.
    rond half 10 fruithapje
    half 12 fles
    rond 3 liga of groentehapje
    half 5 fles
    en 8uur fles

14. dropfruit

dropfruit Bekend lid

4 mrt 2009
    591
    0
    0
    Student
    in een huis
    dames, thanx voor jullie schema's, wel grappig om te zien dat het bij iefdereen anders gaat!

@jaja: succes bij de ka met dylan, hoop dat ze duidelijkheid kunnen geven over wat er nou aan de hand is..

en ja 180+6 =200 hihi

15. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    wendelaa: wij zitten bij dr bart das een zaalarts en vanmiddag gaan we naar brinkhorst toe in het gzg jeroen bosch.

16. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Hoiii,

ik zit op mijn werk, kom vanavond teruglezen.
    Julien heeft weer lekker geslapen vannacht en werd om half 8 wakker.

Ik ga weer verder,

doeiiii

17. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Jaja, ik loop met Tim in t Carolus bij dr Essink.
    Beetje een wazige man, vandaar dat ik t vroeg;)

18. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    wendelaa:heb ik van gehoord ja hij beweerd ook dat het bedje bij reflux kindjes 45 graden schuin moet staan nou das toch geen doen!

19. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Wel als je je kind graag onder in bed wil vinden w.s hihi

20. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    morning dames,

Ben er weer. Gister verjaardag gehad en niet veel teruggelezen. Heb nu weer huisarrest..... (tot arbo is geweest)

Schema Britt:
    8.30 fles
    12.30/13.00 fles
    15.00 fruit of groente hapje
    17.00 uur fles
    21.00 uur fles

Als het goed blijft gaan met de hapjes krijgt ze binnenkort ook 's ochtends een beetje.

Deel Deze Pagina