Oktober 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door MamavanJordy, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    jaja fijn dat het iets beter overdag gaat en idd dan maar de reiswieg op de kamer want er weet ik hoe vaak uit word je ook dol van. zat te denken kun je niet beter groenten geven ipv fruit omdat fruit vaak ook weer zuur geeft???

ei moet altijd zo lachen om jou haha en mischien idd verstandig als je toch nog wakker bent om de fles te geven

Maia beterschap.

Hier doe ik de groenten en fruit nu al op tijden ong dat ze straks ook dr warme hap krijgt en die van die ochtend laat ik zo en dan straks tegen 12 uur een boterham ( hoef ik straks niet alles om te gooien)

2. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Ei ja ik kom spijkernisse is idd echt niet ver! moet ik nog wat meenemen? een hapje of drankje ofzo?

Schema daar is hier geen touw aan te knopen want dat is elke dag anders maar er zit igg 3 a 4 uur tussen.

Rose ik weet niet waarom je ook alweer moest maar succes in het ziekenhuis!

Ga ff kijken of ik niks belangrijks ben vergeten

3. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Ellen bedankt!:D ja ze hebben allemaal wel iets van elkaar maar ook weer erg veel dingen zijn verschillend. Danique en luna lijken niet echt opelkaar maar Noa heeft dan weer weg van allebei neusje netals luna en ogen van daan.

Luna jeetje dat is weer balen zeg! denk je eerst je baan te houden en is het nu weer allemaal onzeker.. hoop dat je snel duidelijkheid krijgt!

Joenka wat een koopie he! op de lief site.Ik heb ze ook en ze zijn echt fijn en zijn niet zo snel verwassen! alleen je moet er wel altijd snel zij zijn want meestal is het zo uitverkocht op die site..

Box doordraaien dat doet noa ook! overal waar ze ligt trouwens.

Baby hoe is het trouwens met je vader en tante?

Zo volgens mij was het zo wel een beetje toch?
    Noa wou gisteravond niet slapen dus had dr laatste fles om 23 uur gehad en is toen eindelijk gaan slapen met het gevolg dat ik dr vandaag maar om half 10 heb wakker gemaakt omdat ze anders het ritme enigzins in de war schopt dat ze die tijden zal blijven komen.
    Ik ga vandaag koekjes maken met de meiden!

4. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Sylvia gezellig koekjes bakken:D

5. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Sylvia, koekjes bakken is hier ook altijd een groot succes!
    Of cakjes en dan daarna versieren

6. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Even een fotootje spammen en nu bijlezen....

De diva:D

7. 0babydream0

8. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    ja ze vinden het echt leuk! ze hebben het er al vanaf gister over toen ze zagen dat ik het pak ging kopen..Het de heletijd moeten uitleggen dat ze eerst gaan slapen en dan gaan we koekjes maken haha. en vervolgens het eerste wat daan zegt toen ze wakker werd KOEKJES maken!! haha eerst de gezonde dingen laten eten en dan nu eindelijk koekjes bakken.

9. 0babydream0

@schema; hie is het ongeveer

8.30; 1e fles
    10.30; fruithapje
    12;00; 2e fles
    16;30 3e fles
    18;00 groentehapje
    21.30 ;4e fles

@jaja; jammer van de meeting maar logisch meis!Succes bij de ka!

@blijei;stiekem nog naar baby-go?

@maia;lekker beddagje!

@luna;fijn dat Juulz weer goed geslapen heeft!

@Sylvia; bedankt voor t vragen..Mijn vader staat nu op de wachtlijst voor hernia operatie en mijn schoonmoeder (geen tante hihihi) krijgt vd week weer een punctie…Veel plezier met koekjes bakken!

10. zo, goodmorning (kan nog ff he? )

hier een redelijke nacht gehad.. maureen is 1x wakker geweest, ze moest zo hoesten dat we ff klein beetje drinken hebben gegeven en toen sliep ze door tot half 9!
    daarna met haar naar bureau geweest.. ze weegt nu 6900 gram en is 65 cm! bij de prikjes zat ze gewoon hardop te lachen.. bikkeltje!

baby: dat pakje heeft maureen ook...

11. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Wat een leuke foto's baby. Waar heb je die kleertjes gekocht erg leuk die vrolijke kleuren :)

Sylvia veel plezier met koekjes bakken.

12. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Hoi meiden,

Hier gisteren een huilbui gehad aan de foon met mijn mama omdat Evi niet wil drinken. Ze drinkt nu maar 90 tot 100 cc.
    Groetne zijn we even mee gestopt en krijgt ze nu een flesje krijgt ze weer iets meer melk binnen. Ze krijgt dan 5 voedingen. Meer lukt niet want als we haar wakker maken voor een voeding drinkt ze bijna niet.

Vrijdag gaan we naar de osteopaat. Ik weet het ook niet meer.

Veel plezier op de meeting meiden.

13. noa80

noa80 Bekend lid

7 jun 2009
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    zo ik kom me ook weer even melden, ik lees nog steeds veel mee, maar heb het op dit moment zo druk op mijn werk dat ik 's avonds geen puf meer heb om te reageren.....

met Yara gaat alles super, de ene week drinkt ze beter dan de andere week, maar ik maak me er steeds minder zorgen over.
    We genieten volop van het zonnetje en gaan straks ook weer even lekker wandelen....kunnen we gelijk langs het stembureau.
    succes iedereen

14. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    baby leuke picas meid

Rose hoe was de uitslag meid?

kk fijn dat alles weer goed was en de prikkies erin zonder janken hier ook altijd ben dan zo trots :D

mvj mooi balen ik zou dan idd ook even stoppen met bijvoeden als ze zo slecht drinkt.

noa fijn dat het weer wat beter gaat met je meisje

Hier manlief schat verdien ook 30 euro minder was vorige maand toch niet zo had verhoging en de premies zijn vorige maand ook al ingegaan.. tja ik weet het niet moet je ff vragen op je werk.............zie ik net zn loonstrook bekeuring die moppert :D dus ik bellen schat je hebt te hard gereden 34 euries oh dat geld miste ik ook he ja, oh nou ja is dom euh stop 34 euro in het potje van Naomi ( waaaaaaaat afspraak is als 1 van ons beide bekeuring krijgt mag de ander voor dat geld gek doen) haha

15. 0babydream0

@kk;ja leuk vrolijk setje he?Stoere meid ook Maureen!

@Rose;die zijn van de Hema

@mvj;balen zeg dat je meisje zo weinig drinkt!En indd goed idee even geen hapjes meer erbij…

@noa;fijn dat t zo goed gaat met jullie!

@danjo;hahahaha die vent van jou!!Hupppa weer Naomi’s potje spekken!

16. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Nee mama gooit het niet in naomi dr potje kind is rijk zat op dr rekening , ze krijgt maandelijks zat giften van opas omas en overgroot oma, en wij sparen het kleine geld

17. Tamale

Tamale Niet meer actief

Luna: NOu dat mag ik toch niet voor je hopen! He bah wat vervelend!
    Je zou toch denken dat je bij t werk wat jij doet, niks te vernemen valt van de crisis. maar helaas!

Dropfruit:Gewoon een keer doen joh!
    Anders blijft het liggen en krijg je later waarschijnlijk spijt!
    is zooo leukK!
    Waqt leuk dat ze begint met rollen.
    En ik vind dat je helemaal niet weinig voeding geeft, juist heel veel!!

Jaja wat jammer dat je niet bij de meeting komt, is ook logisch!
    Haha vind je dat ze nog steeds op mij lijkt? :D Ik zie steeds meer dingen van Maurice terug in haar!
    Fijn dattie het fruithapje lekker vind.
    En succes bij de ka!

Ei: Ik hoop ook voor je dat het helpt!!

Maia: heel goed dat je aan jezelf denkt!
    Beterschap meid!

Luna: Wat goed dat hij weer goed geslapen heeft, werkze!

Sylvia: Ooh lekker koekjes bakken!! Veel plezier!

Baby: Leuke foto's! :D

Kk: Echt een bikkeltje maureen!
    Fijn dt ze zo goed is gegroeit!

Mvj: Vervelend meid! :(
    Succes, ik hoop dat de osteo wat voor Evi kan betekenen!

Noa: Fijn dat t zo goed gaat met Yara!!
    Veel plezier met wandelen, het is er heeeerlijk weer voor!

Danjo: Hahah, groot gelijk. lekker zelf wat voor doen als Naomi zat heeft! :D

Hier vanmorgen de was gedaan, schoongemaakt, stofgezogen en gedweild, Tara in bad gedaan en nu me even klaarmaken voor de visite die straks komt!
    Volgens mij zit Tara in een sprongetje, ( ze is 17 weken, en 2 weken te laat geboren, dus t zou dan toch de 19 weken sprong kunnen zijn! ).
    Ze slaapt slechttt en moppert veel, heel veel! ;)
    Kan er wel om lachen, kleine spinnekop!!
    WAT EEN HEEEEEEEERLIJK WEER!! :D

18. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    goede middag,

Gister een hele langen en drukke dag gehad.
    Megan is weer heel erg verwend door mijn ouders, en ze heeft een hele leuke bikini van mn schoonzus gekregen :D

@leo: zo je bent lekker druk geweest! Veel plezier zo.
    Ik vind de schilderijtjes van Tara echt heel leuk geworden

@Ellen: wat geweldig dat je vader zoveel onderscheidingen gekregen heeft!

@mamavantess: welkom hier!

@zingen: geweldig he?! Hier ook een die heel wat geluidjes uitprobeerd :D

@Joenka: Wat word jullie mannetje al groot! Ik hoop dat de afplatting mee valt.

@Maia: sterkte ik hoop dat je snel van je keel ontsteking af bent!

@curly: Britt's schilderijtje is ook leuk geworden!

@luna: dat valt niet mee al die onzekerheid! Daar worden de meeste mensen niet aardiger van, ik hoop voor jullie dat er snel meer duidelijkheid is.

@schema:
    7.45 eerste fles
    9.30 fruithapje
    10.45 tweede fles
    14.00 derde fles
    16.30 groete hap
    17.30 vierde fles
    20.00 laatste fles met rijstebloem
    totaal drinkt ze ongeveer 800ml melk op een dag.

@MVJ: Sterkte ik kan me heel goed voorstellen dat je het er erg moeilijk mee hebt! Komt ze wel voldoende aan.

19. Maia

Maia Niet meer actief

@Danjo: mannen :D

@Leonie: lekker weer inderdaad he. Niet dat ik het meemaak, maar zie het door m'n slaapkamerraam ;) succes met het sprongetje

@baby: heerlijke foto weer!

@kk: wat fijn dat het zo goed met Maureen gaat

@rest: vergeten, sorrie. Las nog iets over koekjes, jummie ;) Ik heb van de week trouwens de meest foute chocoladecake ooit gebakken.. jammer dat ik een dag later last van m'n keel kreeg want hij was geweldig.

20. noa80

noa80 Bekend lid

7 jun 2009
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoe hebben jullie het rollen van rug naar buik en andersom geoefend met jullie kleintjes? of deden ze het vanzelf opeens....
    Yara probeert het wel maar het lukt haar steeds net niet....

Deel Deze Pagina