Oktober 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door MamavanJordy, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Noa wat een leuke foto van yara!

2. noa80

noa80 Bekend lid

7 jun 2009
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    dank je sylvia

3. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Rose, fijn dat de uitslagen goed waren!
    En qua stoel...ja niet jou smaak, maar hebben dus de Chicco Polly Magic.
    Bij Eva hadden we een houten, waar je later een stoeltje en tafeltje van kon maken. Die vond ik alleen achteraf niet zo fijn.
    Kun je niet makkelijk aan tafel zetten enzo....
    Als je voor hout gaat, zou ik eerder voor een TripTrap gaan

4. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Ff snel straks meer:

wij hebben voor Britt de slex kinderstoel gekocht! Ik vindt hem ideaal, kan er zelf ook gewoon opzitten:D...

5. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    hallo dames.

efe een update.

komen net van de ka vandaan en overlegt en hij vond dat het ind nog erg extreem was de reflux bij dylan.
    toch doen ze er al alles aan wat ze kunnen hij heeft nu voorgesteld om hem op te laten nemen dan kunnen hun ook kijken of ze denken dat het slechte slapen door de reflux komt dan willen ze hem ook meteen op een nog hypoallergene voeding zetten om te kijken of dat verbetering brengt! en dan willen ze waarschijnlijk ook een endoscopie doen bij dylan onder een roesje om de slokdarm en maag goed na te kijken.

BAH vind het zo erg morgen belt hij terug wat we willen!

heb het met manlief er over gehad maar als hij morgen belt vraag ik of hij evt volg week terug wil bellen en als het dan nog slecht gaat dat we hem dan op willen laten nemen. zo kunnen wij dan ook aan het idee wennen en dan hebben we alles geprobeerd!

veel liefs jaja

6. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    He meiden,

Ben er ff kort.

Weten jullie hoeveel een kindje van 4 maanden eigenlijk moet drinken?

Evi heeft nu sinds vanmorgen nog maar 400 cc op. Ze moet nog 1 fles dadelijk. Maar gok dat ze weer niet meer drinkt dan 90 a 100 cc dan zit ze dus rond de 500 cc voor 1 dag. Ik geef al een flesje extra nu. Krijgt dus 5 voedingen.

Slapen ging vandaag ook niet echt geweldig. Heeft alles bij elkaar denk ik 2 uur geslapen of zo. Voor de rest alleen maar op geweest, redelijk veel gehuild.

Vrijdagmiddag gaan we naar de osteopaat om 13.30 uur.

We hebben ook het idee dat ze krampen heeft van de medicijnen die ze nu heeft. Was ook een bijwerking die soms voorkomt. Mag er alleen niet accuut mee stoppen geloof ik dus morgen toch maar even overleggen.

Stoel: wij hebben de tripp trapp en vinden hem ideaal. We hebben een tafel die rond loopt en daar past hij mooi onder. Ze kunnen er ook lang gebruik van maken en zelfs een volwassene kan erop zitten.

7. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    kinderstoel, heb er nog geen. Moet me er nog in verdiepen....

8. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@Curly;hihih dan hou je dat probleem(herkenbaar….)

@Sylvia;dankjewel!Ja ik denk dat die ogen blijven ze hebben bijna dezelfde kleur blauw als ik heb namelijk, ook fel…Lekker hoor koekjes gebakken!Arme Noa!Hopelijk werkt de Luuf snel!

@noa;leuke foto!

@blijei;hahaha das altijd als je de baby-go in gaat…Wat heb je allemaal gekocht??

@rose;wij hebben een houten meegroeistoel in het zilver.weet niet wat voor stoel je precies wil..

9. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@jaja;he bah meisje dat is even schrikken…Hoop dat jullie aan het idee kunnen wennen en dat er uiteindelijk iets gaat helpen bij het mannetje!

10. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Jaja, dat is niet niks zeg!
    Arme Dylan en vooral arme jullie....geloof best dat dit een klap in je gezicht was.
    Hoop dat als ie opgenomen wordt, ze nu ook echt de oorzaak kunnen vinden.

@MvJ, lastig zeg....ik weet niet wat ze minimaal binnen moeten krijgen. Toen Tim zo slecht dronk door ziek zijn, werd me hier verteld min 600ml ofzo.
    Een dagje wat minder kan geen kwaad, maar als t aanhoud wordt t natuurlijk wel zorgelijker

11. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    @Jaja, ik kan me voorstellen dat je even tijd nodig hebt om aan het idee te wennen. Sterkte meid!

@MvJ, volgens mij is 500cc het minimum, maar zou je niet even de HAP bellen als je twijfelt meid? Ik zou toch even het zekere voor het onzekere nemen.

@Kinderstoel, bij hebben deze: Tiamo Wood Blank/Beuken Luxe | Kinderstoelen | Baby-Dump
    Klein huis en niet al te veel ruimte, dus we moeten een beetje opletten. De meeste kinderstoelen vind ik zo lomp groot. We moeten alleen nog een stoelverkleiner aanschaffen.

Liefs,
    Josien

12. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Iedereen bedankt voor het meedenken voor de kinderstoel.
    Het liefst wil ik een houtenkinderstoel hebben, is meer mijn smaak maarja hij moet natuurlijk functioneel zijn.

Jaja sterkte ermee meis.

Leuke foto Noa.

13. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    @Maia, goed dat je nu even voor jezelf hebt gekozen en goed uitzieken he! En die taart, las ik volgens mij op je hyves en dat klonk echt heerrrlijk.

@Luna, fijn dat Juulz weer goede nachten maakt. Hoop echt dat je snel duidelijkheid hebt op je werk.

@Jaja, jullie hebben t wel alledrie zwaar te verduren zeg. Hoop dat jullie snel 'vrede' hebben met welke keus t ook gaat worden.

@Sylvia, gezellig dat je ook naar de meeting komt :D, nee hoeft niets mee te nemen. Als er nog speciale wensen of 'on-wensen' zijn dan hoor ik dat graag. Komen je andere 2 meiden ook mee? Oja en ik zal mn adres mailen.

@KK, wat een stoere meid is het toch! Fijn dat ze t zo goed doet he.

@Wapa, hoop dat je t nog trekt allemaal, zal wel vermoeiend zijn in het begin.....is Milan weer wat rustiger geworden?

14. wapa

wapa Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.136
    2
    0
    Heey meiden, lees mee... maar reageer vrijdag weer op jullie allemaal!

Het werk is heerlijk!! Ik mis de kids enorm maar het werk is zo leuk en de collega`s zijn leuk de tijd vliegt dus dat is erg fijn!!

Wat lief dat jullie aan me denken!! ( ik denk ook aan jullie hoor!!! )

Milan is nog steeds een driftige dreumes maar wel een lieve driftige dreumes.... Larissa is ook superlief... kletsen, gillen, zingen, pruttelen... enz enz...

Nou meiden fijbe avond en klets vrijdag weer even mee!! ( als ik de balans teruggevonden heb... hihi)

xxx

15. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    @Rose, fijn dat alles goed was maar ook weer jammer dat je nou nog niet weet waar t vandaan komt. Voel je je nog steeds duizelig?
    En hier ook de Stokke op aanraden van vriendinnen.

@MvJ, KNUFFEL voor jou. Dacht van Wapa en KK begrepen te hebben dat ze minimaal 600 moet drinken.

@Haha Danjo, goede deal is dat! Ben benieuwd waar de centjes heengaan.... En ja ik ga nu maar elke avond Boaz wakker maken voor fles, ik had niet bedacht (;)) dat hij daar ook aan moet wennen, dus de keren dat ik t wel heb gedaan werd hij ook 's nachts wakker. En hihi geloof niet echt dat t een compliment is he dat je zo om mij moet lachen...:p

@Leo, lekker actief geweest jij! was t gezellig met de kraamvisite? Haha jij kan ook lekker genieten he, eerst zoooo blij met de sneeuw en nu met t mini-zonnetje, groot gelijk!

@Sloppy, hihi een bikini....dat is grappig en typisch amerikaans denk ik.

@Noa, hier help ik Boaz een beetje door zn handje te pakken en dan begint hij zelf al naar zn zij te rollen en probeert verder te komen. Dan help ik m ALS ik zie dat hij zelf zn arm goed doet...snap je???
    VAn rug naar buik is dat.

@Drop, hoop dat t snel over is, geen tips helaas.

16. die van tiamo hebben wij ook en die is werkelijk waar super! schaffen er ook zo 1 voor maureen aan...

17. zo, was ik ook weer ff..

maureen lijkt geen last te hebben van de prikjes..
    volgens mij word het hier voor haar wel standaard om na de laatste fles tegen me aan te gaan slapen.. zoooo lief! nu al 3 avonden achter elkaar! maar dat komt misschien ook doordat ze overdag nu wat langer wakker is...

18. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    @Drop, oja en natuurlijk ben je welkom bij de meetings maar ik snap dat dat een beetje té ver is. Haha heb je inmiddels de hele suikerpot erin gedaan....

@danjo.....:p

@Josien, heb je weer een beetje normale werktijden of nog steeds zo idioot druk?

@Baby...in de baby-go keek ik steeds of ik jou misschien zag, maar omdat ik natuurlijk niet echt weet hoe je eruit ziet denk ik dat de blonde vrouwen daar mij maar een beetje raar vonden....

@Odess, aaah zielig is dat he als je ziet (of denkt) dat ze pijn hebben. Hihi denk dat je man vreemd op zal kijken als t toch echt zo is.... En wat goed van Elise. Oja en ik wist t wel, je was toch in t begin wel op hyves...nu ik je echte naam weer weet herinner ik t me weer.

19. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    @Sylvia....zo naar als ze verkouden zijn, hoop dat t snel over is.

@Curly, soort 'garage-sale' online :) lijkt me alleen niet zo fijn om steeds maar mensen aan de deur te hebben.

@Noa....wat een leuke foto van Yara!

@baby...heb 2 spijkerbroekjes gekocht (van noppies / nononsense) een polo-rompertje van petit villain en een noppies zacht broekje. En ik heb nu ook een klantenkaart....ojeee

@Wapa, fijn dat je t zo naar je zin hebt! en rustig aan, wij gaan nergens heen dus gewoon de tijd nemen.

.....zo dat was t weer geloof ik....

20. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Hebben jullie wel allemaal gestemd?? beetje late vraag want nu kan t niet meer...

Deel Deze Pagina