Oktober 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door MamavanJordy, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    blij-ei, ik laat ook nooit mensen komen als me vriend niet thuis is. Ruimt wel lekker op zo. Gelukkig kan kleding nog per post verstuurd worden.

2. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Wapa, fijn dat het zo goed gaat met je werk!

@KK, gelukkig heeft ze geen last van de prikjes

@Ei, haha...zie je al rondspeuren.
    Alle blonde vrouwen voelde zich gestalkt hihi

@Stemmen, nee niet gedaan

3. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Oja en Joenka...vergeet steeds de antwoorden op je fohn vraag... Dat gaat heel goed!! Heb m nu al zeker 1,5 of misschien wel langer niet gebruikt :):)

Morgen gaat Boaz een hele dag naar kdv en dan gaat Patrick m op halen, vind t wel spannend hoor dat hij nu echt een hele dag gaat.

4. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    hee wen ik ben geduldig nu hoor ;)

5. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    ei verveel je je :p hahaha.

reageer morgen weer ga na bed met mannetje morrgen naomi na het kdv en ik daarna ff na de buuf hier achter die heeft weer een zooi kleding voor me.

jaja moeilijk meid maar idd mischien vinden ze in het zh wel wat.

6. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Haha...hoe kom je erbij, slaap lekker.

Ik ga ook weg, thee drinken en naar bed. Ga (denk ik) morgen oefenen om te kijken hoe laat (hoe vroeg) ik moet opstaan om op tijd bij kdv te zijn....

7. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    suc6 , hier kwart over 7 de wekker douchen etc en half 9 weg

8. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Hoi meiden,

Evi heeft vandaag in totaal 540 cc gedronken. Is dit nu te weinig of niet?

Bel morgen maar even naar de kinderpoli als het nog steeds zo met drinken gaat.

Ze lijkt ook krampen te hebben van haar medicijnen of had ik dat al verteld? Mijn geheugen is nog steeds af en toe een zeef hoor. Lijkt na elke bevalling wel erger geworden te zijn haha.

9. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

@ Blij ei ik heb nog paar keer per dag lichte duizelingen, maar morgen weer naar ziekenhuis voor me ogen.

Slaap lekker meiden.

Hier morgen om 6uur de wekker :( Dus ook zo maar me bedje opzoeken.

10. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    jaja sterkte met je beslissing meid!

mvj jeetje gaat ook al niet lekker bij jullie! is idd niet veel wat ze binnen krijgt..

Ei Wat lief dat we welkom zijn! het is op een zondag dus dan is Dominique gewoon thuis dus dan laat ik danique en luna bij papa.
    Maar hihi ik heb geen wensen ofzo hoor! vind het erg leuk dat Boaz en Noa gaan daten:D

Bikini's zie je hier ook veel hoor! wij hebben ook bikini's voor de meisjes:)

Ei of baby waar is dat baby go dan?:D

Gestemd nee helemaal vergeten..

@all slaap lekker!

11. Rose1982

Hier ook niet wezen stemmen.

12. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    @Stemmen, ja hoor... gedaan! Tegelijkertijd met het aanvragen van drie nieuwe id-bewijzen. Schatig hoor die pasfoto's van die ukkies... Het is alleen voor mijn gevoel wel te gek voor woorden. Sam is over 5 jaar natuurlijk nooit meer herkenbaar.

@MvJ, ik vind het wel heel weinig. Maar als je twijfelt, zou ik niet zo de nacht in willen gaan en de HAP bellen hoor. Sterkte!

@Blij Ei, klantenkaart... hmmmmmmmm.......

@Werken, gelukkig lijkt het wat rustiger te worden. Nu tussen de 42 en 45 uur per week, dus het lijkt wat meer te overzien nu.

@Noa, mooie foto van Yara :)!

@KK, fijn dat Maureen geen last lijkt te hebben van de prikjes! Stoere meid!

Liefs,
    Josien

13. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    even ego bericht...

Ze hebben net ingebroken in de auto!
    Terwijl die voor mijn raam staat!

14. Rose1982

Jeetje Wen!! Wat erg hoe kwam je erachter en is er veel schade :(

15. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Een buurvrouw belde aan om t te zeggen.
    Raam ingeslagen en vermoedelijk heb ik mijn portomennee in de auto laten liggen! STOMSTOMSTOM!!

T is w.s gebeurd tussen 7-7.30 toen ik Eva naar bed bracht.
    Want voor de rest heb ik er zicht op gehad.

O wat baal ik! Alle passen latten blokkeren.
    Morgenvroeg aangifte doen en de verzekeringen bellen...

16. Rose1982

Goedemorgen!
    Pfff wekker ging weer vroeg vandaag.

Wen wat erg zeg en echt vervelend van die schade en je portomonee. Waar halen ze toch het lef vandaan.

17. Maia

Maia Niet meer actief

jeetje wen, wat erg :eek: :(

@stemmen: gedaan toen ik Fleur ophaalde van het kdv

nou hier niet geslapen, keel is stuk beter, heb nu alleen zo'n irritante kriebelhoest. Jan heeft dus ook niet geslapen... Ga zo flesje voor Fleur maken, die ligt in de box naast me te spelen en ik duik vandaag toch weer m'n bed in om wat bij te slapen (proberen)

18. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Goede morgen,

Megan was al weer vroeg wakker vanmorgen. Snel ff fles gedaan en nu slaapt ze weer.

@Wen: Wat erg! En brutaal zo voor de deur!

@noa: wat een leuke foto!

@stoel: Wij hebben een houten gekoch bij het KV, dit kan je helemaal verstellen en is heel stevig.

@jaja: Ik hoop dat de artsen jullie nog wat bedenkt tijd kunnen geven! Is niet leuk als jullie mannetje al weer opgenomen moet worden. sterkte de komende dagen!

@MVJ: Toen Megan zo ziek was zij de KA dat als ze minimaal 600ml binnen krijgt is het goed, daar onder moesten we direct bellen.
    Hoe gaat het nu? Maar zou het aan de HA vragen. Heb je ook het idee dat ze afvalt? MEgan heeft een beetje een bolle buik en als ze een paar dgn slecht gegeten heeft is die bijna weg....

@KK:Fijn dat Maureen niet z'n last van d'r prikjes heeft! En stoer hoor, lachen tijdens de prikjes :)

@Blij-ei: Je hebt je mannetje weer lekker verwend :D Ja ik heb gestemd
    En boaz een hele dag naar het KDV.........pfff lijkt me afzien!

@rose: fijn dat er geen hele erge enge dingen uit je testen zijn gekomen, maar het blijft wel vervelend dat je niet weet wat er aan de hand is met je!

19. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Even een foto spammen van d'r bikini:

20. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Wendelaa jeetje zeg das ff mooi schikken en behoorlijk balen zeg grrrr. en al die acties die je moet ondernemen bahhhh.

Maia beterschap meid.

Hier zo Naomi na het kdv brengen en dan ff na mn achterbuuf (heeft een zooi kleren weer voor me) en denk meteen wat boodschappen halen. En dan kunnen we weer gaan wassen heb express gewacht met de was aanzetten :D

Deel Deze Pagina