Oktober 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door MamavanJordy, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Rose suc6 in het zh meid en tjee wat was jij vroeg zeg hahaha

2. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    ei voor jou nog ff een schema :D
    kwart over 7 ging de wekker , ben ik gaan douchen-aankleden-haar etc doen. kwart voor 8 was ik beneden water aangezet boterham gesmeerd na buiten gegaan auto zitten krabben. 5 voor 8 na binnen na boven Naomi wassen aankleden en 8 uur beneden de fles erin en die is de laatste tijd vrij snel leeg :D en nu ligt ze net in de box

3. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Wendelaa, oh wat erg, balen zeg!! Hoop dat het snel opgelost wordt voor je.

Sloppy, had al op hyves gereageerd, maar superleuke bikini!!

hier, gister geen controle gehad, moet vanmiddag de deur uit om te gaan praten, hoop niet dat ze dan precies komen....

4. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Curly als ze wel komen pech ( ben je ziek gemeld als lopend patient?) ze gooien iig een briefje door de bus en dan kun je bellen en even uitleggen hoe en wat

ik ga weg doei all

5. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    danjo, ja is ook zo, maar heb dan zo'n idee dat ik spijbel... fijne dag!!!

6. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    goedemorgen

wen: bah wat er zeg succes ermee vandaag want het is zon rompslomp bah.

kdv: hier geen kdv dus kan jullie ook geen schema vinden en dylan is toch rond 6uur wakker dus dan begint de dag hier.

sloppy: schattig die bikini!

rose: succes vandaag in het zh.

maia: bah niet geslapen hoop dat je vanmiddag efe bij kan tanken.

manlief en ik hebben toch besloten om dylan op te laten nemen we kunnen wel weer 2 weken wachten maar dan stellen we het alleen maar uit de ka zou vanmorgen bellen dus efe kijken wat hij zegt.
    Bah vindt het zo erg maar das wel het beste voor het mannetje!

veel liefs jaja

7. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Wendela wat erg zeg! en idd heel dat gedoe met passen blokkeren en opnieuw aanvragen.

Curly tja jammer dan voor de arbo. wat moet gebeuren dat moet. succes met het gesprek!

Sloppy leuk die bikini! en nog gefeliciteerd;)

Ik begin hier ook nog eens verkouden te worden.. hoop niet dat heel het huis aangestoken word!

8. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    jaja, denk dat je een goede keuze maakt. Lijkt me ontzettend moeilijk. sterkte meid.

Sylvia, idd jammer dan. Sterkte met je verkoudheid!

9. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Jaja lijk me ook echt een moeilijke keus maar denk ook dat dit idd de juiste beslissing is hoor! succes met sterkte met de komende tijd!

10. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Goedemorgen,

Sorry maar sinds ik werk kan ik het echt niet allemaal meer bijhouden. Heb nu alweer 40 minuten zitten bijlezen en ben bijna alles alweer kwijt. Ik lees voortaan gewoon de laatste pagina's en reageer daar dan op. Anders is het echt niet te doen. Ik hoop dat jullie mij vergeven ;)

Jaja, sterkte meid. Jullie weten zelf wat het beste is voor je mannetje en als dat opname in het zkh is dan is dat zo. Wel heel moeilijk...bah. Nogmaals sterkte!

Sylvia, bah ook al verkouden!

Danjo, fijne dag!

Wendelaa....waar halen ze het gore lef vandaan. Ik kan daar zo boos van worden! Bah.

Curly, succes vanmiddag! Indd wat Danjo zegt, je kan het dan uitleggen en ze doen een briefje in de bus. Niet teveel mee zitten...en waarschijnlijk komen ze helemaal niet net dan. Succes!

Rose, wel fijn dat er geen enge dingen uitgekomen zijn. Nu weer verdere onderzoeken?

Sloppy, wat een leuke bikini!

Mvj, ook sterkte.

Pfff hier ben ik vandaag maar thuis gebleven met Aïsha. Ze heeft weer eens een oorontsteking...misschien moeten we maar weer eens gaan nadenken over nieuwe buisjes. Heb zometeen een afspraak met de huisarts. Arm meisje.

Gisteren hele dag op het stemburo gezeten. Van 07.00 uur tot 23.00 uur:$. Sannie ook. Wel gezellig geweest en 130 euries verdiend haha. Mijn moeder deed dit jaar voor de eerste keer mee als lijsttrekker voor de gemeentelijke PvdA. Was dus erg spannend :D

Senna is volgens mij allergisch voor vogels...kan dat??? Ze zat hier met een speelgoeddingetje van Aisha te spelen waar veertjes aan zitten. Daarna had ze hele dikke ogen, een rode neus en zat ze helemaal verstopt:(

Ga nu snel mn meisje aankleden en zo naar de HA. Ik kom later vandaag nog wel weer eens kijken!

11. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    net de ka gesproken morgenochtend moeten we het mannetje brengen bah! maar wel het beste dan gaan ze in het weekend kijken wat hun vinden en dan evt vanaf maandag wat testen of onderzoeken doen!

veel liefs jaja

12. zo, was ik ook weer.. maureen heeft totaal geen last gehad van de prikjes gelukkig!

danjo, veel plezier bij je buuf!

jaja, vervelend voor jullie zeg, maar ik hoop dat ze wat gaan vinden!

shaula, vreemd dat ze zo reageerde.. ff goed in de gaten houden dus!

nog ff een keer de vraag: willen jullie op maureen stemmen bij baby van de maand? gun het mijn 2 vechters zo om lekker samen te wandelen met de minimonkey!

13. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Heel veel sterkte Jaja, lijkt me heel moeilijk maar wel de juiste keuze. En hoe lastig ook, probeer ervan gebruik te maken om zelf weer goed bij te tanken.

@Danjo....ik heb echt bewondering voor jouw strakke schema zeg, dat zou ik niet redden in die korte tijd. Zijn de kleertjes leuk?

@mezelf, nou mn plan om te oefenen hoe t echt zou zijn heb ik maar laten gaan. Had Boaz 22.30 wakker gemaakt voor fles, om 2.30 werd ie weer wakker en lag een tijdje lieve geluidjes te maken in zn bed. Patrick was toen nog niet eens thuis, had een schip waar alles fout liep dus nog aan t werk.

Rond 2.45 ging ik maar kijken en rook t meteen...een poepluier. En wat voor één! Werkelijk van top tot teen onder en maar lief in zn bedje liggen die gekkerd. Toen om 3 uur fles.

Ik weer in bed daarna Patrick thuis (dus ik wakker) en vervolgens vond Boaz t wel een goed idee om 5.30 wakker te worden en echt een fles te willen.... Dus uiteindelijk Boaz om 8.45 naar kdv gebracht.

@Shaula, zo dat is een lange dag geweest. Hoe is het gegaan met de uitslag, spannend voor je moeder. Ah wat sneu voor Senna, ben benieuwd wat de ha zegt.

@Wen......grrrrrr :x wat een eikels! Echt balen is dat.

@Rose, brrrr vroeg he, denk dat ik ook zoiets zal moeten opstaan.

@Maia, die kriebelhoest heerst dus volgens mn apotheek en daar kreeg ik die heerlijke methol-banaan-hoestdrank voor... Het helpt wel.

@Josien, zo meneer heeft al zn eigen ID-kaart, stoer hoor. Maar inderdaad, over een jaar zal t al totaal anders zijn denk ik.

@Sylvia, Baby-go zit in Vlaardingen in het stukje tussen t plein van de Hema en t kleine pleintje naar t stadhuis toe...Ja lijkt me ook een mooi setje Boaz & Noa :D

14. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    KK, heb gestemd hoor, je moet nog wel even goed lobbyen want Xander en Yordin lopen behoorlijk voor!

15. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    kk: ik had van de week ook al gestemd!

16. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    #3956 sylvia111, 4 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2010
    Shaula ik weet niet of ze dan allergies voor vogels kan zijn maar mischien kwam het door de stof? wat tussen de veertjes zit?
    Zielig vooe aisha dat ze weer last van dr oortjes heeft! ik weet hoe het voelt has vroeger ook altijd oorproblemen..

Ei ik weet waar het zit ja dat winkeltje is niet zo heel groot toch? ja Boaz en noa zijn een mooie match!!:D

kk ik heb op je gestemd hoor! leuk die foto! ff aangepast want weet nu waarom je die foto heb gekozen;)

17. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Was ik weer. Wat irritant die druppels heb een uur wazig gezien haha. Alles zag er goed uit in me ogen. Arts denkt echt dat het door de zwangerschap komt en dat mijn ogen meer op de hormonen reageren. Dus nu een andere sterkte bril die ga ik vanmiddag even bestellen in de stad. En duurt ongeveer 8 a 9 maanden vertelde de arts en de symptomen die ik had kunnen heel goed daar mee te maken hebben. Dus we wachten maar weer af ;)
    Wat hormonen al niet kunnen doen met een mensenlichaam zeg pfff.

18. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    shaula snap dat als je aan het werk bent dat het geen doen is. hm het zou kunnen maar dan zou ik denken voor meerdere dieren??

kk had al gestemd.

blijei tis dat ik naomi zelf moet wakker maken dat scheelt enorm en ik sta ga uur voor de spiegel :D ...wat een lange nacht weer zeg poeh

Jaja denk dat je een verstandige keus hebt gemaakt hoe moeilijk het ook is.

Rose fijn dat er niets aan de hand is maar goed wel balen afwachten dus maar weer.

Hier Naomi na het kdv gebracht daarna ff kleren opgehaald zaten leuke dingen bij :D en daarna ff na vriendinnetje thee wezen leuten. net thuis weer ff gesopt nu alleen alles nog stofzuigen

19. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Hoi meiden, moeders zit nog te wachten..moet om half 3 pas bij een gezin zijn..Mn tante is lekker met Dyoni gaan winkelen hihih

@wapa; relax!En fijn dat het met de kids zo goed gaat!

@kk;heerlijk genieten van een slapend meisje tegen je aan!

@blijei;hahahaha ik zie je al staan in die winkel!Enne die klantenkaart heb ik ook hoor(maar had je wel verwacht denk ik hahaha)phoe wat een nacht achter de rug zeg!

@sylvia;de baby-go zit in Vlaardingen een klein maar geweldig winkeltje!

@wendelaa;sjeees de brutaliteit zeg!!

@maia;fijn dat t weer de goede kant op gaat!

@josien;gelukkig wordt t weer rustiger voor je!

@danjo;zo ben je weer binnen hahah

@jaja;fijn dat je een besluit hebt genomen..het is natuurlijk niet fijn maar hopelijk kan de arts wat voor jullie doen!dikke knuf!!

@shaula;he bah weer oorontsteking!En kan het niet gewoon komen van evt stof in de veertjes?

@rose;phoe jij hebt wel erg last van je hormonen!Veel plezier met nieuwe bril shoppen!

20. rinslll

rinslll Bekend lid

19 jun 2009
    624
    0
    0
    pppff wat kletsen juillie veel.

Ffsnel gelezen,

@ Jaja, sterkte, idd anders is het alleen maar uitstellen.
    Nu moet er maareens goed gekeken worden

@ Kinderstoel, de tripp trapps zijn bij baby maxin de aabieding!

Deel Deze Pagina